Comentarii (37)
unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  13 Iulie 2017, 23:17
Postat de saviola2_8 pe 13 Iulie 2017, 23:05

oricum in conditiile de austeritate impuse de patron, trebuie sa recunosc ca mutu si cotnra au facut traba buna, au incopit o echipa decent acu minimul de resurse necesare! mie albin imi place, e tehnic, are experienta mare si nu e atata de batran! mai merge 3 4 ani lejer in lgia noastra! totusi sa nu ma intelegi gresit, n-am cum sa-l consider cel mai bun `strain` ever, pai cand ma gandesc doar la wesley si junior morais, adailton thereux....despre ce vorbim? daca tu consideri ca e cel mai bun strain care a jucat vreodata la noi( de parca ar avea vreo mare importanta) e parerea ta si ti-o respect, hai sa nu facem o polemica din asta.

eu nu am spus ca a fost cel mai bun. am spus ca valoarea lui ca fotbalist este de locul 2, la stranieri. indiferent cand a fost asta. primul a fost alvaro, de departe. thereau ? sa fim seriosi, in istoria fotbalului romanesc sunt 100 de atacanti cu mult peste el. adailton ? minim 50 de mijlocasi ofensivi ii dau clasa. ma gandesc la un dorinel munteanu, dar si la un hagi, rotariu, lupu, sabau, tudorel stoica, chiar majearu, nu mai zic de alde loti boloni, gigi multescu, balaci, dobrin, etc etc. am avut jucatori marid e tot. spunea grande torito, acum e un campionat de tot rasul. vine unul ca albin, bun da, dar care nu a avut si nu va avea niciodata rezultatele celor de mai sus, enumeratia sa, exemplificativ, si gata, bomba, sok, extaz. daca s-a scris atat despre marele transfer al secolului, un batranel de 38 de ani cota 200 de mii, bunicel candva, dar departe de magicienii hagi, balaci, dobrin, etc etc, atunci ce s-ar scrie daca am imagina ca hagi are 32 de ani si revine de la galata de pilda ? probabil s-ar inventa un cotidian numai pe acest subiect, asa mare ar fi socul.)

kingdom.of.jerusalem
kingdom.of.jerusalem  •  13 Iulie 2017, 23:06

E mai bun Pintilica de la fcsbeaua??/

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  13 Iulie 2017, 23:10
Postat de saviola2_8 pe 13 Iulie 2017, 22:47

v-ati batut la campionat pret de doua etape, asta e adevarul! oricum la `valorea` ligii 1, el chiar vine la nivel inalt la dinamo! si da declaratia lui mi se pare normala, de nou venit, toti noii veniti fac astfel de ceclaratii indiferent unde se transfera.

lotul lui Dinamo inca nu este lot campion, numeric vorbind. sunt doar 24 de jucatori, fcsB are 27, nu mai zic de Viitorul, cu 42. nu toate rezervele lui Dinamo sunt de calibrul titularilor. e nevoie de inca un varf de atac, o extrema dreapta, un fundas dreapta si un stoper. deci, inca 4 jucatori. daca ei ar avea cotatii de macar 1 mil euro, atunci si Dinamo ar avea o valoare aproximativ egala cu fcsB, cca 21 mil eur/28 jucatori fiecare. pe moment, Dinamo este evaluata la 17 mil si ceva, fcsB la aproximativ 21 mil euro. Viitorul, da, e cotata la 21 de milioane si ceva, dar cu 42 de jucatori ! concluzia este ca Dinamo nu are banca precum fcsB, sunt mai slabe rezervele. iar cand sunt multe meciuri, in timp se vede. stim de ce.. accidentari, suspendari.. etc. de aia e bine sa ai un lot complet, competitiv. aici e diferenta actuala, nu la primul 11. la primul 11 Dinamo poate alinia o formula foarte egalizata cu fcsB sau Viitorul. de restul nu mai vorbim, sunt mult in spate, chiar si cfr ! cu toate miliardele lor de transferuri. vreo 14 mil euro. craiova vreo 11-12 mil euro. restul sunt da, aia sunt pamant de flori, daca tot folosim expresii celebre (mai mult rautacisme inutile).

saviola2_8
saviola2_8  •  13 Iulie 2017, 23:05
Postat de unico_biancorossi pe 13 Iulie 2017, 23:03

eram sigur ca nu recunosti. dar cifrele vorbesc de la sine. albin este al doilea ca valoare transfermarkt, ever. asta e adevarul. evident, acea valoare era valabila in 2008-2010. inainte de petrolul chiar. ulterior a oscilat, 6 mil... 4 mil.. varsta e un adversar la orice sportiv. albin are o varsta, se vede si din cotatii. la fel si alvaro, a valorat 17,5 mil.. dar acum e mult mai jos. cu ceva ai dreptate Ș oricine il poate aduce peste 4 ani pe zlatan si se poate lauda ca a avut cel mai tare stranier ever, din moment ce zlatan avea acum 15 ani o valoare de vreo 80 mil euro sau si mai bine.)) oops, am verificat, n-a avut decat 46 de mil in 2009.. hmm... aveam impresia ca valorase mult mai mult candva. in fine.

oricum in conditiile de austeritate impuse de patron, trebuie sa recunosc ca mutu si cotnra au facut traba buna, au incopit o echipa decent acu minimul de resurse necesare! mie albin imi place, e tehnic, are experienta mare si nu e atata de batran! mai merge 3 4 ani lejer in lgia noastra! totusi sa nu ma intelegi gresit, n-am cum sa-l consider cel mai bun `strain` ever, pai cand ma gandesc doar la wesley si junior morais, adailton thereux....despre ce vorbim? daca tu consideri ca e cel mai bun strain care a jucat vreodata la noi( de parca ar avea vreo mare importanta) e parerea ta si ti-o respect, hai sa nu facem o polemica din asta.

saviola2_8
saviola2_8  •  13 Iulie 2017, 23:02
Postat de unico_biancorossi pe 13 Iulie 2017, 23:03

eram sigur ca nu recunosti. dar cifrele vorbesc de la sine. albin este al doilea ca valoare transfermarkt, ever. asta e adevarul. evident, acea valoare era valabila in 2008-2010. inainte de petrolul chiar. ulterior a oscilat, 6 mil... 4 mil.. varsta e un adversar la orice sportiv. albin are o varsta, se vede si din cotatii. la fel si alvaro, a valorat 17,5 mil.. dar acum e mult mai jos. cu ceva ai dreptate Ș oricine il poate aduce peste 4 ani pe zlatan si se poate lauda ca a avut cel mai tare stranier ever, din moment ce zlatan avea acum 15 ani o valoare de vreo 80 mil euro sau si mai bine.)) oops, am verificat, n-a avut decat 46 de mil in 2009.. hmm... aveam impresia ca valorase mult mai mult candva. in fine.

crsti, ce sa recunosc? esti nebun? pai tu iei valorea de pe transfermarkt acu, dar ai facut si conersia, de ex hagi cand s-a transfera la real madrid pe 4 mil de la steaua, crezi ca afos tmai valoros acel transfer decat, sa zicem stanciu? ce naiba nu vezi ca vorbim de doua lucruri diferite? las-o incolo de transfermarkt, bine e cel mai un strain din galaxie:)) saracul el chiar a fost printre cei mai buni straini, asta e una devar care nu poate fi negat. dar n-a stat nici atata de mult precum altii, poate daca ramnaea 4 5 sezoane prin liga mamaliga pute sa devina chiar si cel mai bun. In campionatul nostru au fost mai multi straini care au lasat o impresie mai buna, am enumerat doar cativa, si n-am pus fundasi la socoteala!

grandetorito
grandetorito  •  13 Iulie 2017, 22:59
Postat de balauru48 pe 13 Iulie 2017, 22:54

Ma bucur ca in sfarsit ai inteles diferenta dintre stelism si fecesebism. :))

Exact! Ca despre asta vorbea si eu si Albin si mariuss :))))))))))))))))

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  13 Iulie 2017, 23:03
Postat de saviola2_8 pe 13 Iulie 2017, 22:53

cristi, eu vprbeam de rfandamanetul lor in romania! ca asa daca se supara nea jiji il transfera acum pe ta-su lui rivaldinho si devine cel mai `tare` transfer ever. Ati mai avut voi pe alde onkunowo daca nu ma insel!:))) hai sa fim seriosi, tehreaux, wesley, junior morais, chiar si africanul ala de la cfr, traore au dat randament sau au lasat impresia mai buna, peste albin, asta asa sa iti zic doar jucatori de atac, dar n-are rost sa continuam, am zis important e ce va face el la dinamo acum! nu ca a jucat in primera acum cativa ani!

eram sigur ca nu recunosti. dar cifrele vorbesc de la sine. albin este al doilea ca valoare transfermarkt, ever. asta e adevarul. evident, acea valoare era valabila in 2008-2010. inainte de petrolul chiar. ulterior a oscilat, 6 mil... 4 mil.. varsta e un adversar la orice sportiv. albin are o varsta, se vede si din cotatii. la fel si alvaro, a valorat 17,5 mil.. dar acum e mult mai jos. cu ceva ai dreptate Ș oricine il poate aduce peste 4 ani pe zlatan si se poate lauda ca a avut cel mai tare stranier ever, din moment ce zlatan avea acum 15 ani o valoare de vreo 80 mil euro sau si mai bine.)) oops, am verificat, n-a avut decat 46 de mil in 2009.. hmm... aveam impresia ca valorase mult mai mult candva. in fine.

saviola2_8
saviola2_8  •  13 Iulie 2017, 22:54
Postat de mariuss72 pe 13 Iulie 2017, 22:55

Daca nu ne egalau oltenii aiurea, nu se stie cum se ajungea...nu mai conteaza acum, vom vedea ce va fi campionatul asta, se anunta mai disputat zic eu.

ati fost in carti alea doua etape, dar si atunci aveai tot a 3-a sansa, daca esti onest asa a fost! insa nu mai c9onteaza, nu lupta la titlu conteaza, ca acolo se bat mereu 3 4 echipe, conteaza cine il castiga. Anul asta chiar avetio echipa decenta mai ales in conditiile in care acum aveti si antrenor bun. Eu am zis ca plecati cu sanse latitlu, a 3-a sansa:) dar vedem. E clar ca v-ati intarit,. nu stiu daca suficient incat sa iesiti campioni, asta ramane sa veem dar e clar ca veti conta in lupta acolo sus.

saviola2_8
saviola2_8  •  13 Iulie 2017, 22:53
Postat de unico_biancorossi pe 13 Iulie 2017, 22:52

cotatii maxime : juan angel albin - 8 mil euro, culio - 4 mil euro, wesley - 3 mil euro, thereau - 3 mil euro, junior morais - 2,5 mil euro, adailton - 2 mil euro. singurul fotbalist strain de clasa mondiala din enumerare este alvaro pererira, cotat in 2012 la 17,5 mil euro, pe cand era la porto (dupa episodul cfr). in opinia mea, avand in vedere si cercetarile mele statistice, el a fost cel mai bun strain care a evoluat vreodata la un club romanesc. este o exceptie, regula e cantitativul.

cristi, eu vprbeam de rfandamanetul lor in romania! ca asa daca se supara nea jiji il transfera acum pe ta-su lui rivaldinho si devine cel mai `tare` transfer ever. Ati mai avut voi pe alde onkunowo daca nu ma insel!:))) hai sa fim seriosi, tehreaux, wesley, junior morais, chiar si africanul ala de la cfr, traore au dat randament sau au lasat impresia mai buna, peste albin, asta asa sa iti zic doar jucatori de atac, dar n-are rost sa continuam, am zis important e ce va face el la dinamo acum! nu ca a jucat in primera acum cativa ani!

mariuss72
mariuss72  •  13 Iulie 2017, 22:55
Postat de saviola2_8 pe 13 Iulie 2017, 22:47

v-ati batut la campionat pret de doua etape, asta e adevarul! oricum la `valorea` ligii 1, el chiar vine la nivel inalt la dinamo! si da declaratia lui mi se pare normala, de nou venit, toti noii veniti fac astfel de ceclaratii indiferent unde se transfera.

Daca nu ne egalau oltenii aiurea, nu se stie cum se ajungea...nu mai conteaza acum, vom vedea ce va fi campionatul asta, se anunta mai disputat zic eu.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează