Comentarii (55)
donthejohn
donthejohn  •  04 Noiembrie 2020, 15:10
Postat de sibelius pe 04 Noiembrie 2020, 15:02

La vot popular in 2016 a avut cu 2,5 milioane sub madam Clinton, chiar daca a luat electorii.

stiu,dar atata timp cat colegiul eletor este baza,chiar nu conetaza votul popular. conteaza sa castigi michigan si aproape 100% trump este presedinte. m-am speriat cand am vazut ce diferenta mica este in michigan,dar cand am vazut ca deja dupa 90% din voturile numarate diferenta a crescut si nu a scazut m-am linistit. nu cred ca mai poate recupera 14 mii de voturi din cele 10% ramase nenumarate in michigan.

bazinga
bazinga  •  04 Noiembrie 2020, 15:09

Vin vremuri canine grele !

sibelius
sibelius  •  04 Noiembrie 2020, 15:02
Postat de donthejohn pe 04 Noiembrie 2020, 14:58

corect,dar deja s-au ajuns la numararea a 90% din voturi in michigan si trump de la un avans de 11 mii de voturi a ajuns la un avans de 14 mii de voturi. ma indioesc ca mai are ce intoarce. aproape oficial trump a castigat efectiv la limita. sa ai 120 de milioane de votanti si tu sa castigi la 10 mii de voturi intr-un stat cheie,este ceva destul de tare. un stat din alea 4 daca il pierdea trump(pensilvania,georgia,michigan,north carolina),pierdea si alegerile. ca inr est,fatza de 2016 a pierdut wisconsan,nevada si arizona,iar atunci a luat 306 electori,acum o sa ia 270 si ceva.

La vot popular in 2016 a avut cu 2,5 milioane sub madam Clinton, chiar daca a luat electorii.

81mada
81mada  •  04 Noiembrie 2020, 15:02
Postat de adi_stelistul pe 04 Noiembrie 2020, 14:48

Iti raspund doar pentru ca mi-ai pus o intrebare dar te anunt de la inceput ca ai o problema de intelegere. Zic eu! Nu exista nicio legatura intre ce spun eu si ce ma intrebi tu. Asta pe de o parte. Pe de alta nici intre ce vorbesti tu si articol nu e vreo legatura. In sfarsit, daca tot m-ai intrebat, desi nu stiu speta, pot sa-ti spun ca e camatarie. Ilegal pentru cel ce da banii daca o face in mod repetat (lumea crede ca orice dare de bani cu camata e infractiune, dar nu e - eventual poate fi evaziune daca nu declari "profitul", insa Codul Penal vorbeste de darea de bani cu dobanda ca "indeletnicire), dar nu ilegal pentru cel ce-i primeste (art.351, NCP). Sunt informatii publice, puteai sa le afli si singur... cred. Dar de ce intrebi?

Pai ma gandeam ca tot un fel de spalare de bani poate fi, pe langa camatarie, banii veneau curati din cupele europene, transferuri.

donthejohn
donthejohn  •  04 Noiembrie 2020, 14:58
Postat de viorelpreda pe 04 Noiembrie 2020, 14:27

Daca intoarce Biden in Michigan castiga alegerile.

corect,dar deja s-au ajuns la numararea a 90% din voturi in michigan si trump de la un avans de 11 mii de voturi a ajuns la un avans de 14 mii de voturi. ma indioesc ca mai are ce intoarce. aproape oficial trump a castigat efectiv la limita. sa ai 120 de milioane de votanti si tu sa castigi la 10 mii de voturi intr-un stat cheie,este ceva destul de tare. un stat din alea 4 daca il pierdea trump(pensilvania,georgia,michigan,north carolina),pierdea si alegerile. ca inr est,fatza de 2016 a pierdut wisconsan,nevada si arizona,iar atunci a luat 306 electori,acum o sa ia 270 si ceva.

sibelius
sibelius  •  04 Noiembrie 2020, 14:55
Postat de rammstein_deutschland pe 04 Noiembrie 2020, 14:45

Cel mai mare furt din istoria romaniei a fost echipa de fotbal a stelei !!

Aia pe care au vandut-o generalii si nea Viorel pe marunti?

adi_stelistul
adi_stelistul  •  04 Noiembrie 2020, 14:48
Postat de 81mada pe 04 Noiembrie 2020, 14:40

Prietene, cand gigi lua bani de la camatari sa plateasca jucatorii, ce era???

Iti raspund doar pentru ca mi-ai pus o intrebare dar te anunt de la inceput ca ai o problema de intelegere. Zic eu! Nu exista nicio legatura intre ce spun eu si ce ma intrebi tu. Asta pe de o parte. Pe de alta nici intre ce vorbesti tu si articol nu e vreo legatura. In sfarsit, daca tot m-ai intrebat, desi nu stiu speta, pot sa-ti spun ca e camatarie. Ilegal pentru cel ce da banii daca o face in mod repetat (lumea crede ca orice dare de bani cu camata e infractiune, dar nu e - eventual poate fi evaziune daca nu declari "profitul", insa Codul Penal vorbeste de darea de bani cu dobanda ca "indeletnicire), dar nu ilegal pentru cel ce-i primeste (art.351, NCP). Sunt informatii publice, puteai sa le afli si singur... cred. Dar de ce intrebi?

sibelius
sibelius  •  04 Noiembrie 2020, 14:45
Postat de utilizator șters pe 04 Noiembrie 2020, 14:34

Mai mare spalare de bani ca gigi becali nu face nimeni. Ca-n golful porcilor se fraudeaza la fc5b.

Super tare logica ta: indiferent ce se intampla la Dinamo, poezia e "da' Becali..."

rammstein_deutschland
rammstein_deutschland  •  04 Noiembrie 2020, 14:45

Cel mai mare furt din istoria romaniei a fost echipa de fotbal a stelei !!

81mada
81mada  •  04 Noiembrie 2020, 14:40
Postat de adi_stelistul pe 04 Noiembrie 2020, 13:30

Probabil ca si in Spania este verificata detinatoarea licentei, care e o societate comerciala, nu cine/cum detine respectiva societate. Nu poti verifica tranzactia de actiuni/parti sociale, care sunt operatiuni ce tin de vointa partilor. Daca e o societate pe actiuni tranzactionabila la bursa, ce se intampla? Vizeaza liga fiecare tranzactie? Putem avea cateva zeci intr-o zi, de pilda. Cum se face verificarea? Si in cazul acesta, LPF nu putea verifica tranzactia dintre Negoita si Cortacero cat timp licenta ramane la aceeasi SC - nu e treaba Ligii sa verifice asta. Poate fi problema autoritatilor fiscale si/sau legale daca au suspiciuni de frauda sau tentativa de frauda, dar nu a ligii. In ce priveste ce spune Puscas, imi pare rau, dar e cea mai logica concluzie cu putinta. Aceea cu spalarea de bani. Nici eu nu cred in profitabilitatea fotbalului nostru, cu cateva exceptii (foarte putine). Dar, sigur, e posibil ca toata lumea sa se insele si spaniolii sa faca tot ce-au zis. Insa probabilitatea asta scade cu fiecare zi care trece.

Prietene, cand gigi lua bani de la camatari sa plateasca jucatorii, ce era???

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează