Comentarii (161)
gerulozaurus
gerulozaurus  •  03 Septembrie 2015, 09:11
Postat de vasglo pe 03 Septembrie 2015, 09:04

Ai perfecta dreptate! Mai mult, in Hotararea ICCJ se scrie clar ca: " Astfel, nu se poate prezuma că prin cedarea activităţii fotbalistice profesioniste reclamantul a înţeles să cedeze marca în cauză,...." Deci, ICCJ a retinut ca CSA a cedat "activitatea fotbalistica profesionista", dar nu si marca. Pai activitatea fotbalistica inseamna, in primul rand, palmaresul care inseamna: "Listă în care se înscriu succesele sau victoriile (sportive, artistice etc.) obținute de cineva; totalitatea unor astfel de succese sau de victorii. – Din fr. palmarès." Fara acest palmares cum ar fi putut sa fie inscrisa echipa Steaua la FRF si UEFA, continuind astfel "activitatea fotbalistica profesionista" cedata de CSA?? In alta ordine de idei, cum mai este posibil ca un "gugustiuc" de jurist, care a pus botu' la "aroganta" lui Becali si a zis ca Armata e gata sa preia din nou "activitatea fotbalistica profesionista" la care renuntase cu ani in urma din ratiuni de legislatie sportiva internationala, sa mai reprezinte MAPN??? S-au schimbat cumva reglementarile FIFA si UEFA privind fotbalul profesionist?? Individul asta inca mai reprezinta CSA???

Exact asta spun si eu. Talpan se bazeaza prea mult pe justitia corupta din Romania, adica MApN-ul se bazeaza prea mult pe "pilele" lor din guvern, insa nimeni de la FRF nu i-a anuntat si pe ei ca aia de la TAS nu tin cont de hotararile venite din tribunale civile.

vasglo
vasglo  •  03 Septembrie 2015, 09:11
Postat de crimson.veritas pe 03 Septembrie 2015, 01:32

In alta ordine de idei ... ICCJ ... pe o cerere formulata chiar de ei ... scrie negru pe alb ... ca activitatea fotbalistica a fost transferata catre FCSB ... deci banuiesc ca nu au scos asta din burta ... s-au uitat pe niste acte aduse de ambele parti ... si au zis ... Patrimoniul (incluzand Marca, Complexul Ghencea, Datoriile de cca 14 milioane de euro) nu au fost tranferate ... Activitatea Fotbalistica (Drepturi Competitonale + Drepturi Federative au transferate) -> Marca Steaua Bucuresti este la MAPN! Daca vroiau sa conteste continuitatea ... trebuiau sa faca o cere in acest sens ... nu are nici un sens sa ceri Marca ... dar sa nu contesti continuitatea ... decat DACA: probabil in cazul lor ... au crezut ca daca castiga MARCA (in exclusivitate), castiga Steaua si noi ne desfiintam sau ceva ... ceea ce dupa declaratii este foarte posibil ... asta chiar nu stiu ce e aia Marca si ce au castigat ... nici dupa un an! Deci pe zi ce trece ... incep sa cred ... ca avem pur si simplu de aface ... cu un caz de prostie si incultura juridica din partea MAPN-ului ... si ei chiar cred ceea ce spun ... cred ca daca au infiintat o activitate ... le apartine pe vecie ... chiar daca o transfera ... ca nu au posibilitatile materiale sa o finanteze ... cand au chef ... o iau inapoi ... ca e a lor si o dau la altcineva ... dupa aia o iau iar inapoi! Sunt rupti de realitate saracii ... dreptul nu este la fel de usor ca trasul cu arma ... in gandaci de bucatarie si in civili musulmani!

Ai perfecta dreptate! Mai mult, in Hotararea ICCJ se scrie clar ca: " Astfel, nu se poate prezuma că prin cedarea activităţii fotbalistice profesioniste reclamantul a înţeles să cedeze marca în cauză,...." Deci, ICCJ a retinut ca CSA a cedat "activitatea fotbalistica profesionista", dar nu si marca. Pai activitatea fotbalistica inseamna, in primul rand, palmaresul care inseamna: "Listă în care se înscriu succesele sau victoriile (sportive, artistice etc.) obținute de cineva; totalitatea unor astfel de succese sau de victorii. – Din fr. palmarès." Fara acest palmares cum ar fi putut sa fie inscrisa echipa Steaua la FRF si UEFA, continuind astfel "activitatea fotbalistica profesionista" cedata de CSA?? In alta ordine de idei, cum mai este posibil ca un "gugustiuc" de jurist, care a pus botu' la "aroganta" lui Becali si a zis ca Armata e gata sa preia din nou "activitatea fotbalistica profesionista" la care renuntase cu ani in urma din ratiuni de legislatie sportiva internationala, sa mai reprezinte MAPN??? S-au schimbat cumva reglementarile FIFA si UEFA privind fotbalul profesionist?? Individul asta inca mai reprezinta CSA???

borat101
borat101  •  03 Septembrie 2015, 09:09
Postat de adrian_hora pe 03 Septembrie 2015, 08:53

armata va obtine???? LOL , daca aveau documente faceau ceva pana acum. sunt niste banditi in uniforma care cauta sa obtina ceva de la becali, ghinionul lor este ca judecatorii de la tas tin seama de lege.

Culmea, Ministerul chiar ia dat atatea sanse si ii da ultima sansa la ***, adica b.is.nitarii (scalpers) de ieri (ai comunismului). Deci Ministerul inca are un strop de respect fata de suporteri/fani care ii are, dar *** se incapataneaza si de fapt cu asa ceva nu poti sa faci business niciodata, pentru ca nu le au, ***! Nu vedeti cat de penala a ajuns astfel de specimen sa traiasca in ziua de astazi in Romania: si cu mana in sac prins, tot nu recunoaste! Asa ca pana la urma tot UEFA si TAS va decide FALSUL facut pana acum. Si in locul Ministerului, as da in judecata pe acesti *** care nu a dat nici un Ban la Minister din profitul facut pe seama/carca Stelei (emblema, palmares, culori, etc...). Si fac pariu ca nici un trening si 2 tricouri nu a primit cei de la Minister, bare asa la misto, de cand a luat in primire ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

ottobraun
ottobraun  •  03 Septembrie 2015, 09:05

Burleanu a inscris ilegal facand varza regulamentele o clona , pe ce baza a inscris clona ? cine il protejeaza pe Burleanu pentru infractiunile comise? fotbalul in romania a ajuns o masa de manevra politica?

legendavisinie
legendavisinie  •  03 Septembrie 2015, 09:03

Nicio echipa nu poate rezista, mai ales in Bucuresti, fara suporteri, fara galerie, fara stadion prpriu etc, dar cu emblema penibila si patron eliberat conditionat. Desfiintarea clonei fcsb este iminenta.

gerulozaurus
gerulozaurus  •  03 Septembrie 2015, 09:00
Postat de zizu pe 03 Septembrie 2015, 08:55

iar presedintele federatiei ar trebuii sa ne spuna pe baza caror considerente a permis unui club sa se pregateasca gratis in baza de pregatire a nationaleu si daca oricarui alt club din romania i ar acorda aceleasi facilitati?

Plateste chirie mah...

legendavisinie
legendavisinie  •  03 Septembrie 2015, 09:00
Postat de gerulozaurus pe 03 Septembrie 2015, 08:57

Ba, da tu insiti cu prostia ta, Tribunalul de Arbitraj Sportiv din Lausanne nu tine cont de nici o hotarare venita din instantele CIVILE, ce pusca mea nu intelegi, cauta pe google sa te convingi singur. Cauta despre FC SION, asa au crezut ca pot si ei..." În 2009, FC Sion a încercat sa se lupte cu UEFA, apelând la tribunale civile elvetiene si rezistând încercarilor TAS de a media conflictul. Nu i-a iesit "....la TAS aia de acolo *** cu ce vine de la ICCJ!(poate asa intelegi si tu!) :)))

In cazul privatizarii echipei de fotbal a CSA, a dreptului de participare in prima liga a clonei fcsb, poate intervine si DNA. Atunci sa vezi declaratii ale lui Burleanu :))))

gerulozaurus
gerulozaurus  •  03 Septembrie 2015, 08:57
Postat de legendavisinie pe 03 Septembrie 2015, 08:46

Armata va obtine o decizie in instanta civila, prin care se va arata clar ca fcsb nu are drept de joc in prima liga, dat fiind faptul ca nu este continuatoarea echipei de fotbal a armatei. FRF (Burleanu) s-ar putea s-o ignore, dar actiunea la TAS se va baza pe aceasta hotarare judecatoreasca, exista sanse ca fcsbistii sa fie iar suparati.

Ba, da tu insiti cu prostia ta, Tribunalul de Arbitraj Sportiv din Lausanne nu tine cont de nici o hotarare venita din instantele CIVILE, ce pusca mea nu intelegi, cauta pe google sa te convingi singur. Cauta despre FC SION, asa au crezut ca pot si ei..." În 2009, FC Sion a încercat sa se lupte cu UEFA, apelând la tribunale civile elvetiene si rezistând încercarilor TAS de a media conflictul. Nu i-a iesit "....la TAS aia de acolo *** cu ce vine de la ICCJ!(poate asa intelegi si tu!) :)))

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

legendavisinie
legendavisinie  •  03 Septembrie 2015, 08:56

S-a schimbat doar numele echipei, emblema, stadionul, sediul clubului etc, patronul a ramas acelasi :)))))

valentinn10
valentinn10  •  03 Septembrie 2015, 08:55

Cat puteti sa fiti de prosti ca sa credeti ca armata isi va face echipa ,asta niciodata , nu au cu ce ,numai putin si veti vedea cum se roaga de Becali sa se intoarca in Ghe ncea ca sa-l mai poata jumuli de niste bani , saracii saracilor, rapid si dinamo platesc cate 2500 pentru un meci ,armata in schimb ii lua lui Gigi 25000, acum sunt muritoro de foame, nu le-ar fi rusine

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 17
Comentează