Comentarii (101)
unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  24 Martie 2014, 11:43
Postat de eucutine pe 24 Martie 2014, 11:41

apropo, l-a urmarit cineva pe durimel cum loveste mingea? asa ceva nu am pomenit in viata mea. parca are lopeti in loc de picioare. am mai vazut jucatori rudimentari, dar macar loveau decent mingea, asta e dezastru total. are probleme in a da pasa elementara, care se invata la 6 ani: pasa cu latul. ca s anu mai vorbesc de pozitionare. si cand te gandesti ca il asteptau ca pe Mesia, cei afalati pe statul de plata al lui negoita, te ia durerea de cap. marea salvare a lui Dinamo era un antitalent dovedit la o echipa ce a retrogradat sportiv. astea sunt otrepele aduse de cei 2 pacalici.

urmareste-l pe thicot, sa vezi ce miscari elegante are, ca de elefant in sala portelanurilor. durimel chiar e tehnic si rapid fata de thicot. e un pic mai slab la jocul aerian.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  24 Martie 2014, 11:41
Postat de vlad57 pe 24 Martie 2014, 11:34

sunt de acord cu tine, dar ca sa fim on topic nu cred ca e menirea suporterilor sa decida cine e bun si cine nu. E vorba de impresii personale care nu au nimic de a face cu ce ii pune antrenorul sa joace. Unii pot juca 4-5 meciuri proaste pana se acomodeaza cu ceea ce li se cere. Antrenorul e cel care stie ce vrea si ce le cere. Mie poate sa mi se para ca un jucator nu joaca nimic dar antrenorul i-a cerut anumite lucruri. Eu cred ca se sare prea repede la concluzii. Dinamo a facut cateva meciuri bune si toti cred ca gata a redevenit echipa mare din trecut. Si au crescut si pretentiile. Eu nu cred ca Dinamo e refacuta complet. O sa mai aiba jocuri bune si proaste. Reconstructia dureaza

pai nu te-am contrazis deloc. evident, orice constructie dureaza un timp. acuala echipa a lui steaua a tot evoluat timp de vreo 2-3 ani, cu mai multi antrenori, au venit si au tot plecat jucatori, pana s-a ajuns la un schelet de baza, omogen, competitiv, valoros, coerent. au jucat impreuna zeci si zeci de meciuri, unii deja au peste 100 de meciuri la steaua. nu merge altfel. probabil si la dinamo, unii vor pleca, la vara, vor venii altii, vor ramane cei care au valoare, etc, dar, la un moment dat, ar trebui sa avem o echipa omogena, sudata, matura si capabila sa isi impuna jocul, indiferent de adversar, in L1. ca va fi din vara, de la anul, asta e alta istorie.

eucutine
eucutine  •  24 Martie 2014, 11:41
Postat de unico_biancorossi pe 24 Martie 2014, 11:29

cand ai fundasi stanga de meserie, experimentati, precum grecu si barboianu, mai vorbim de achizitii ? mai ales barboianu, pai ala e jucator de jucator fata de bramburitul de filip.

apropo, l-a urmarit cineva pe durimel cum loveste mingea? asa ceva nu am pomenit in viata mea. parca are lopeti in loc de picioare. am mai vazut jucatori rudimentari, dar macar loveau decent mingea, asta e dezastru total. are probleme in a da pasa elementara, care se invata la 6 ani: pasa cu latul. ca s anu mai vorbesc de pozitionare. si cand te gandesti ca il asteptau ca pe Mesia, cei afalati pe statul de plata al lui negoita, te ia durerea de cap. marea salvare a lui Dinamo era un antitalent dovedit la o echipa ce a retrogradat sportiv. astea sunt otrepele aduse de cei 2 pacalici.

chronic
chronic  •  24 Martie 2014, 11:38
Postat de unico_biancorossi pe 24 Martie 2014, 11:25

cu un fundas stanga adevarat, si cu serban, da silva si thicot la inchidere, pe faza defensiva, se schimba lucrurile.

adica vreti sa jucati cu 3 mij la inchidere :))))) exact cum ati facut si veti face din nou cu steaua.

rad1cal
rad1cal  •  24 Martie 2014, 11:38
Postat de unico_biancorossi pe 24 Martie 2014, 11:16

vorbesti aiurea. golurile au fost imparabile. filip i-a adus in pozitie de gol, la toate cele 3 faze. toate 3 au venit de pe partea lui, la fel ca si in meciul cu viitorul. 5 goluri de pe stanga apararii, unde bezmeticul ala e oriunde dar nu peste atacantii adversi.

Imparabile ?! Mi-e greu sa cred ca la cunostintele tale faci confuzii de termeni si nu-i stapanesti cum trebuie. Asta o fi parerea ta. Initial voiam sa spun ca golurile alea erau greu de aparat, ma gandeam ca nu mai retin eu bine si erau imparabile cum zici tu. Revazandu-le acum, exceptand golul al doilea unde are circumstante ca a fost prins pe picior gresit, la primul si ultimul, nu-mi poti spune mie ca erau imparabile... Nu am spus ca a gresit Balgradean la vreun gol ci doar ca daca ar fi avut vreun reflex mai rasarit si ar fi intins mainile (la 1 si 3 a trecut mingea extrem de aproape de el dar era cam amortit), ati fi scos macar un egal. Repet, parerea mea doar...

60old
60old  •  24 Martie 2014, 11:35
Postat de chronic pe 24 Martie 2014, 11:12

la noi in locul cui sa joace valceanu? ai popa, tanase, nicusor, iancu, chipciu, prepelita, filip, sanmartean.....la voi rotariu si serban pot oricand sa fie titulari si asta inseamna ca au meciuri si pot creste

Am spus-o si o mai spun. Scandalul pe care la facut NeaCoita si AngheLACHE reritor la semnarea cu Prodanca, ii va face rau baiatului. Deja a inceput sa fie injurat si baiatul asta se va distruge la daca nu este ajutat moral. Sper sa nu fi asa si Rotariu sa nu ajunga ca altii.

eucutine
eucutine  •  24 Martie 2014, 11:35
Postat de unico_biancorossi pe 24 Martie 2014, 11:16

vorbesti aiurea. golurile au fost imparabile. filip i-a adus in pozitie de gol, la toate cele 3 faze. toate 3 au venit de pe partea lui, la fel ca si in meciul cu viitorul. 5 goluri de pe stanga apararii, unde bezmeticul ala e oriunde dar nu peste atacantii adversi.

vinovati de golurile primite sunt sprancenatii lui anghelache si negoita. Cu viitorul, primul gol, mingea la 1m de tikito, in loc sa o arunce in tribune, pierde duelul cu marele grava, iar un alt sprancenat si-o baga in poarta. al doilea gol, mitrita vine din dreapta, trce prin rus si coinac, iar ultimul da de pamant cu adversarii. cu stoaia vinovat asasinovic. cu pandurii, maimuta boubakar pierde mingea la centrul, o mai pierde o data la marginea careului si iese gol. la golul doi, alt sprancenat, durimel, asteptat ca o paine calda de supusii lui negolache, greseste pasul la offside. iar la golul 3, fault al lui lazar la 40m, iar blat 21 doarme. vinovati = jucatorii adusi pe spranceana.

vlad57
vlad57  •  24 Martie 2014, 11:34
Postat de unico_biancorossi pe 24 Martie 2014, 11:22

in principiu ai dreptate. de fapt nimeni nu cere minuni peste noapte, sigur ca toti suporterii stiu si ei ca dinamo este in reformare si ca un asemenea proces este de durata, de asta si sunt alaturi de conducere si de echipa. dar, ca sa ne mentinem in ontopic, suporterii s-au suparat pe buna dreptate pe antrenor, au cerut antrenorului sa deschida ochii si sa vada ca cei 3 jucatori sunt in plus, meci de meci. si au cerut ca ei sa se odihneasca un pic, sa intre altii, care sa faca dovada existentei lor pe teren, in sens pozitiv. asta e tot.

sunt de acord cu tine, dar ca sa fim on topic nu cred ca e menirea suporterilor sa decida cine e bun si cine nu. E vorba de impresii personale care nu au nimic de a face cu ce ii pune antrenorul sa joace. Unii pot juca 4-5 meciuri proaste pana se acomodeaza cu ceea ce li se cere. Antrenorul e cel care stie ce vrea si ce le cere. Mie poate sa mi se para ca un jucator nu joaca nimic dar antrenorul i-a cerut anumite lucruri. Eu cred ca se sare prea repede la concluzii. Dinamo a facut cateva meciuri bune si toti cred ca gata a redevenit echipa mare din trecut. Si au crescut si pretentiile. Eu nu cred ca Dinamo e refacuta complet. O sa mai aiba jocuri bune si proaste. Reconstructia dureaza

terminatorul3
terminatorul3  •  24 Martie 2014, 11:29
Postat de xnread pe 24 Martie 2014, 11:27

Ramane de vazut ce achizitii se vor face.

Achizitii second hand : ))))

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  24 Martie 2014, 11:29
Postat de xnread pe 24 Martie 2014, 11:27

Ramane de vazut ce achizitii se vor face.

cand ai fundasi stanga de meserie, experimentati, precum grecu si barboianu, mai vorbim de achizitii ? mai ales barboianu, pai ala e jucator de jucator fata de bramburitul de filip.

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 11
Comentează