Comentarii (212)
biancorossi
biancorossi  •  28 Februarie 2012, 00:29
Postat de saviola2_8 pe 28 Februarie 2012, 00:24

e posibil, nu te contrazic, sunt consiteint ca performnnatele stelei din anii 80 au adus poate chiar jumate din fanii de acum, mie buni mi`a zis ca steaua a avut cei mai multi suporteri din totdeauna, dar poate m`a mintit ca na, stelist fiind:)) o fi fost subiectiv, cert e ca asa stiam si eu de rapid, stiam ca inaine era doar steaua si dinamo incepand din anii 50 pana in zilele noastre, asta cu rapid m`a socat asa putin, nu o mai auzisem.

bunicul tau se referea la perioada 50-60. atunci cca avea mai multi suporteri ca dinamo. intre 60-65 dinamo si-a castigat nu doar respectul romaniei ci si pe al europei, implicit si multi simpatizanti. steaua a revenit dupa 86, ti-am explicat. iar cauzele sunt simple. 11 campionate in 14 ani.... las-o dreq... steaua in sus, steaua in jos, toata ziua buna ziua.. a fost transformata in mit. si romanu e iubitor de mituri.

dinarad
dinarad  •  28 Februarie 2012, 00:23
Postat de biancorossi pe 28 Februarie 2012, 00:20

ai intrebat de rapid. este o idee falsa. rapid nu a avut niciodata maimult de 200 de mii de simpatizanti/suporteri. dar sunt mai galagiosi de felul lor. in acele vremuri dinamo era forta nr 1 a romaniei in fotbal. in perioada 60-85. mormal ca avea foarte multi suporteri. dar tot asa multi avea craiova, de exemplu. poate si mai multi. steaua avea putini suporteri. abia dupa 86 a inceput sa creasca numarul stelistilor. de asta exista si diferentierea pe vcategorii de varsta. cei pana in 30 de ani sunt majoritar stelisti, iar printre cei peste 30-32 de ani sunt foarte multi dinamovisti.

Esti in totala eroare frate. Dintre toti , ala din Cluj face cel mai mult sens. Am citit toate posturile. Rapidul a avut intradevar cei mai multi fani de departe pina la sfirsitul anilor 80. Suporteri aproape la fel de multi avea si Craiova (nicidecum Dinamo din pacate) dar Craiova nu avea galeria celor din Giulesti. Nimeni nu avea (si nu are) galeria celor din Giulesti. Dupa venirea comunistilor la putere , toti fanii bucuresteni ai echipelor rivale Rapidului au sustinut Rapidul , iar Rapidul era deja foarte iubit.

saviola2_8
saviola2_8  •  28 Februarie 2012, 00:28
Postat de biancorossi pe 28 Februarie 2012, 00:26

bai prietene ai fost vreodata in viata ta la un cuplaj de 90-100 de mii ? vad ca te dai extrem de rotund. iti spun eu, vrei? erau vreo 20.000 de rapidisti, vreo 20.000 de stelisti si cam 35.000 de dinamovisti. o peluza intreaga si lateralele de la T 1 si T2., in continuarea peluzei. n-ai fi vrut sa fii altceva decat dinamovist, in mijlocul lor. fanatismul suporterilor dinamovisti a fost la fel de mare ca al rapidistilor. la craiova erau cetateni iubitori de futbol. la steaua erau toti apevistii si rezervistii in tribune. multi imbracati in militar. gasesti filmulete pe net, si te convingi. eu stiu sigur, am vazut cu ochii mei. am trait istoriile astea.

asa, asa zi`i tu batrane::D:D

samertx
samertx  •  28 Februarie 2012, 00:22
Postat de ucluj2011 pe 28 Februarie 2012, 00:05

Si asta este adevarat. Aici sunt deacord. "performanta aduce suporteri". Tocmai de asta i-l dadeam exemplu pe suporterul rapidist , UNIC la noi in tara , care este SUPORTER al unei echipe care numai performante nu a facut... restul de toate, inclusiv a stat prin divizia a-doua. Repet: Uitati-va la fenomenul fotbal din ultimii 40 , 50 , 70 de ani... si veti vedea care sunt cei mai suporteri de suporteri. O spun din nou: CU PARERE DE RAU , rapizii sunt de departe cei mai cei. Pai sa nu se supere ceilalti , dar daca echipele "noastre" ar fi avut "performantele" alora din Grant , ar fi avut suporteri aproximativ la fel de "multi" ca si Sportul Studentesc.

Am peste 40 și am văzut multe, dar tu încerci să faci din 4000 , milioane!! E grav!

biancorossi
biancorossi  •  28 Februarie 2012, 00:26
Postat de ucluj2011 pe 28 Februarie 2012, 00:16

Da. Stiu. Aia erau citeva sute de baieti cu steaguri intr-o mare de oameni care s-au dus sa vada un meci important. Tu stii cit era galeria alora din Giulesti cind se juca pe 23 August??? Repet: GALERIE inainte de '90 , nu avea decit Rapidul. CU MULT inainte de '90. Ce imi arati? Un stadion plin si o multime entusiasta??? Pai asa era si cind juca UTA sau CRaiova sau Jiul petrosani sau Steagul Rosu Brasov la meciuri importante. Citeva steaguri , o mina de baieti mai entuziasti si multimea care se ducea sa vada fotbal. Cred ca vorbim despre lucruri diferite noi. Dinamo nu a avut galerie organizata inainte de 1990... la fel ca si Steaua , ca si Timisoara , ca si Craiova.

bai prietene ai fost vreodata in viata ta la un cuplaj de 90-100 de mii ? vad ca te dai extrem de rotund. iti spun eu, vrei? erau vreo 20.000 de rapidisti, vreo 20.000 de stelisti si cam 35.000 de dinamovisti. o peluza intreaga si lateralele de la T 1 si T2., in continuarea peluzei. n-ai fi vrut sa fii altceva decat dinamovist, in mijlocul lor. fanatismul suporterilor dinamovisti a fost la fel de mare ca al rapidistilor. la craiova erau cetateni iubitori de futbol. la steaua erau toti apevistii si rezervistii in tribune. multi imbracati in militar. gasesti filmulete pe net, si te convingi. eu stiu sigur, am vazut cu ochii mei. am trait istoriile astea.

saviola2_8
saviola2_8  •  28 Februarie 2012, 00:24
Postat de biancorossi pe 28 Februarie 2012, 00:20

ai intrebat de rapid. este o idee falsa. rapid nu a avut niciodata maimult de 200 de mii de simpatizanti/suporteri. dar sunt mai galagiosi de felul lor. in acele vremuri dinamo era forta nr 1 a romaniei in fotbal. in perioada 60-85. mormal ca avea foarte multi suporteri. dar tot asa multi avea craiova, de exemplu. poate si mai multi. steaua avea putini suporteri. abia dupa 86 a inceput sa creasca numarul stelistilor. de asta exista si diferentierea pe vcategorii de varsta. cei pana in 30 de ani sunt majoritar stelisti, iar printre cei peste 30-32 de ani sunt foarte multi dinamovisti.

e posibil, nu te contrazic, sunt consiteint ca performnnatele stelei din anii 80 au adus poate chiar jumate din fanii de acum, mie buni mi`a zis ca steaua a avut cei mai multi suporteri din totdeauna, dar poate m`a mintit ca na, stelist fiind:)) o fi fost subiectiv, cert e ca asa stiam si eu de rapid, stiam ca inaine era doar steaua si dinamo incepand din anii 50 pana in zilele noastre, asta cu rapid m`a socat asa putin, nu o mai auzisem.

biancorossi
biancorossi  •  28 Februarie 2012, 00:20
Postat de samertx pe 28 Februarie 2012, 00:16

A fost o glumă, te-ai prins, sper!!!

cum zici tu. gluma sa fie. np.

biancorossi
biancorossi  •  28 Februarie 2012, 00:20
Postat de biancorossi pe 28 Februarie 2012, 00:15

tu chiar nu vrei sa intelegi ceva simplu? dinamo inca mai are macar vreun milion de suporteri. iar alea erau meciuri mari de tot. ce amesteci cuplajele? erau 100 de mii la cuplaje, dar erau adunate toate cele 3 galerii acolo. ca de sportul nu prea putem vorbi in materia asta. pe cand la acele meciuri amintite de mine, in tribune era numai dinamo.

ai intrebat de rapid. este o idee falsa. rapid nu a avut niciodata maimult de 200 de mii de simpatizanti/suporteri. dar sunt mai galagiosi de felul lor. in acele vremuri dinamo era forta nr 1 a romaniei in fotbal. in perioada 60-85. mormal ca avea foarte multi suporteri. dar tot asa multi avea craiova, de exemplu. poate si mai multi. steaua avea putini suporteri. abia dupa 86 a inceput sa creasca numarul stelistilor. de asta exista si diferentierea pe vcategorii de varsta. cei pana in 30 de ani sunt majoritar stelisti, iar printre cei peste 30-32 de ani sunt foarte multi dinamovisti.

samertx
samertx  •  28 Februarie 2012, 00:13
Postat de ucluj2011 pe 28 Februarie 2012, 00:16

Da. Stiu. Aia erau citeva sute de baieti cu steaguri intr-o mare de oameni care s-au dus sa vada un meci important. Tu stii cit era galeria alora din Giulesti cind se juca pe 23 August??? Repet: GALERIE inainte de '90 , nu avea decit Rapidul. CU MULT inainte de '90. Ce imi arati? Un stadion plin si o multime entusiasta??? Pai asa era si cind juca UTA sau CRaiova sau Jiul petrosani sau Steagul Rosu Brasov la meciuri importante. Citeva steaguri , o mina de baieti mai entuziasti si multimea care se ducea sa vada fotbal. Cred ca vorbim despre lucruri diferite noi. Dinamo nu a avut galerie organizata inainte de 1990... la fel ca si Steaua , ca si Timisoara , ca si Craiova.

Sute de băieți cu steaguri. M-ai lămurit!! O peluză de 25.000 de oameni se reduce la nimic. Reducerea prin absurzi!! Fă un stop cadru, junior!

saviola2_8
saviola2_8  •  28 Februarie 2012, 00:17
Postat de biancorossi pe 28 Februarie 2012, 00:15

tu chiar nu vrei sa intelegi ceva simplu? dinamo inca mai are macar vreun milion de suporteri. iar alea erau meciuri mari de tot. ce amesteci cuplajele? erau 100 de mii la cuplaje, dar erau adunate toate cele 3 galerii acolo. ca de sportul nu prea putem vorbi in materia asta. pe cand la acele meciuri amintite de mine, in tribune era numai dinamo.

stiu ca are fani dinamo, dar nu`i are pe stadion acum, nu discutam de anii 80, asta iti zic nu contest ca la meciurile alea nu au fost atat sau altceva, eu vorbeam de meciurile cu man u si lazio pe care le cunosc, in anii 70 80 ce sa stiu eu? doar de la ai` batrani sau din ce am citit , stiu ca atunci aveati fani, si acum aveti dar degeaba.Fara rezultate e greu sa`ti aduci fanii la stadion.

  • 1
  • •••
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • •••
  • 22
Comentează