Comentarii (99)
rad_dizzle
rad_dizzle  •  09 Decembrie 2015, 16:27
Postat de juliusmad pe 09 Decembrie 2015, 16:25

nu avem nevoie de budescu :))

Steaua ar avea nevoie de un fotbalist de profilul si calitatile lui, dar un sportiv cu caracter... nu Budescu.

sibelius
sibelius  •  09 Decembrie 2015, 16:27
Postat de Cornaciu Raul pe 09 Decembrie 2015, 16:20

Papp cand a plecat era jucator cu experienta in Cupele Europene, care terminase pe 2 cu Vasluiul, care fusese si convocat in nationala mare. Jucator mare nu e considerat nici acum, dar nici unul f slab. Eu zic ca e jucator mediu, inclusiv in liga 1.

Da, corect. Ideea mea era ca Budescu a fost umflat de presa ca fiind un mare jucator. Nu e. Daca un stelist pleaca la arabi e o adevarata tragedie. Daca Sarmaluta e aproape de acelasi drum "trebuie inteles". In alta ordine de idei in liga I s-a instaurat modelul lui "hai sa aducem jucatori pe care nu avem bani sa-i platim", dar tot pastorul de la palat e cel criticat ca vinde toate *** sa aduca mari vedete la echipa.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

rad_dizzle
rad_dizzle  •  09 Decembrie 2015, 16:26
Postat de Cornaciu Raul pe 09 Decembrie 2015, 16:15

Ai perfecta dreptate, dar sunt si altii care au procedat la fel. De ex la antrenori Olaroiu mi se parea in perioada FC National, Poli, Steaua un antrenor f bun, tanar cu mult potential, dar a ales calea banilor. Din punctul meu de vedere daca pornea de jos de la o echipa mai mica din Europa putea sa creasca la un nivel ridicat. Petrescu la fel dupa Dinamo Moscova a ales arabii si China, chit ca avea in fata o perioada lunga de antrenorat, idem Contra care de la Getafe din prima liga spaniola a ales drumul banilor din Asia.

Eu zic ca la antrenori este alta "mancare de peste". Cariera de antrenor se intinde pe mult mai multi ani si cu cat ai mai multa experienta, cu atat esti mai apreciat. Olaroiu consider ca a inceput de jos, intr-un campionat mic cu o slaba cultura fotbalistica. Daca ramane acolo pana se retrage, nu e cu nimic diferit de alte "pocnitori"... Daca insa isi face "ucenicia" acolo si apoi revine in Europa si are rezultate... e de laudat! Deocamdata, parerea mea, e in grafic.

juliusmad
juliusmad  •  09 Decembrie 2015, 16:25
Postat de ando89 pe 09 Decembrie 2015, 16:04

Nu prea cred, preacucernicul l-ar plati cu macar 20 de mii pe luna. Este una din fixatiile lui. La arabi poate lua maxim triplu, dar aia se plictisesc mai repede de angajati chiar si decat omul duhovnicesc.

nu avem nevoie de budescu :))

864670430247166
Cornaciu Raul  •  09 Decembrie 2015, 16:21

Infect cum a jucat a ajuns in semifinalele E.L. Mari antrenori actuali ce au facut pe urma?

864670430247166
Cornaciu Raul  •  09 Decembrie 2015, 16:20
Postat de sibelius pe 09 Decembrie 2015, 16:15

Papp nu era considerat mare jucator cand a plecat. Nica era doar o speranta(si asa va muri). Budescu e inca o mediocritate din liga I care, fiind capabil sa faca un dribling pe meci si sa nu bata loviturile libere in strada, e vazut ca un mare jucator. Ar fi mers si rezerva in serie C, nu doar B daca Astra primea niste bani si el incasa un salariu mai mare decat la club.

Papp cand a plecat era jucator cu experienta in Cupele Europene, care terminase pe 2 cu Vasluiul, care fusese si convocat in nationala mare. Jucator mare nu e considerat nici acum, dar nici unul f slab. Eu zic ca e jucator mediu, inclusiv in liga 1.

sibelius
sibelius  •  09 Decembrie 2015, 16:19
Postat de Cornaciu Raul pe 09 Decembrie 2015, 16:15

Ai perfecta dreptate, dar sunt si altii care au procedat la fel. De ex la antrenori Olaroiu mi se parea in perioada FC National, Poli, Steaua un antrenor f bun, tanar cu mult potential, dar a ales calea banilor. Din punctul meu de vedere daca pornea de jos de la o echipa mai mica din Europa putea sa creasca la un nivel ridicat. Petrescu la fel dupa Dinamo Moscova a ales arabii si China, chit ca avea in fata o perioada lunga de antrenorat, idem Contra care de la Getafe din prima liga spaniola a ales drumul banilor din Asia.

In privinta lui Oli te contrazic putin...cu el antrenor Steaua juca absolut infect. Oricum nu putea avea o cariera in vest.

864670430247166
Cornaciu Raul  •  09 Decembrie 2015, 16:17
Postat de rad_dizzle pe 09 Decembrie 2015, 16:14

Si trebuie sa recunoastem ca a prins si o conjuctura favorabila cu Fiorentina in mare forma, iar celelalte echipe in formare... lupta este echilibrata si se da intre 4-5 echipe... lucru care nu prea s-a intamplat in ultimii 3 ani in Italia.

Din pacate celelalte echipe de traditie din Italia nu prea mai sunt ce au fost. AS Roma, Lazio sunt macelarite in C.L., Milanul si Interiul nici macar nu joaca in Cupele Europene.Daca a ajuns o echipa ca si AC Torino in E.L. mi se pare ceva grav.

sibelius
sibelius  •  09 Decembrie 2015, 16:15
Postat de Cornaciu Raul pe 09 Decembrie 2015, 16:10

Asta e. Decats a fi rezerva prin serie B, mai bine la arabi ca te alegi cu bani, ca performante sigur nu. Daca alegea doua echipe slabe din seria a cum a facut Nica de la Dinamo sau Papp la Chievo(care lustruiau bancile la doua echipe ce se bateau la retrogradare) era mai bine?

Papp nu era considerat mare jucator cand a plecat. Nica era doar o speranta(si asa va muri). Budescu e inca o mediocritate din liga I care, fiind capabil sa faca un dribling pe meci si sa nu bata loviturile libere in strada, e vazut ca un mare jucator. Ar fi mers si rezerva in serie C, nu doar B daca Astra primea niste bani si el incasa un salariu mai mare decat la club.

864670430247166
Cornaciu Raul  •  09 Decembrie 2015, 16:15
Postat de rad_dizzle pe 09 Decembrie 2015, 16:12

Eu sunt unul dintre cei care nu il acuza (am si spus asta intr-un comentariu anterior), dar imi manifest dezamagirea fata de decizia lui. S-au pus atatea sperante in el si a fost ridicat la nivel de "purtatorul tricoului cu numarul 10"... din pacate... s-a "retras" prea devreme.

Ai perfecta dreptate, dar sunt si altii care au procedat la fel. De ex la antrenori Olaroiu mi se parea in perioada FC National, Poli, Steaua un antrenor f bun, tanar cu mult potential, dar a ales calea banilor. Din punctul meu de vedere daca pornea de jos de la o echipa mai mica din Europa putea sa creasca la un nivel ridicat. Petrescu la fel dupa Dinamo Moscova a ales arabii si China, chit ca avea in fata o perioada lunga de antrenorat, idem Contra care de la Getafe din prima liga spaniola a ales drumul banilor din Asia.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 10
Comentează