Comentarii (70)
crimson.veritas
crimson.veritas  •  28 Februarie 2018, 23:57
Postat de randoom.__ pe 28 Februarie 2018, 23:24

perfect de acord cu tine mai putin cu treaba asta ca noi am fi de vina(cetatentii) ca nu facem nimica in privinta infractorilor kovesi,lazar,basescu etc. fara supararea dar a luat psd un asa scor urias ca presedintele nici sa se uite mai urat la psd nu ar putea,daca nu ar vrea psd. nici pe ceausescu in 1976,daca se faceau alegeri cinstite nu il vedeai cu asemenea scor cat a luat psd in decembrie 2016. si totusi nu misca nimica. repet,presedintele este zero barat daca cei de la psd ar vrea cu adevarat asta. pai il suspenda pe presedinte,isi pun omul lor la dna, schimba legea ca presedintele nu are voie sa revoce seful dna si incepe sa bage la parnaie pe toti tradatorii de tara de la pdl,udmr si unpr. fara referendum si alte smecherii. in momentul ala nu mai are nimeni ce sa zica sau sa proitesteze. dupa ce ti-ai pus tu omul la dna si ala ca prima decizie il baga pe basescu la parnaie si baga efectiv zilnic cate un membru de la pdl,udmr si unpr la parnaie,la urmatoarele alegeri face psd 80% singura. simplu,fara complicatii. bagi la parnaie toate partidele care au tradat tara si au taiat salarii si pensii aka pdl,udmr si unpr. simplu.

Supralicitezi puterea institutiei Parlamentului Romaniei ... cand am facut eu drept constitutional ... pe la inceputul anilor 2000 ... raportul de Putere / Decizie ... intre Institutia Parlamentului si cea a Presedintelui ... era 25%-75% ... astazi ... dupa modificarile legislative ... initate de Regimul Nastase, dupa aia Basescu ... puterea / decizia ... este distribuita 10%-90% ... unde 100% ar insemna Dictatura Prezidentiala (iar orice sub 50% ar insemna Democratie Parlamentara). Iohannis, Presedinte de Stat (Stataul este un Ansamblu de institutii publice, nu inseamna acelasi lucru cu Tara) ... este Cel Mai Puternic ... Presedinte de Stat dupa Nicolae Ceausescu. Deci ... Parlamentul nu poate sa faca ce crezi tu ... ex. daca il Suspenda pe Iohannis ... este obligat in 30 de zile sa organizeze Referendumul ... iar CSM poate tine Avizul pe care il dau pentru revocare / propunere de procuror dna, general ... maxim 30 zile ... exact cat ii trebuie lui Iohannis sa revina in functie si sa respinga propunerile MJ ...:)) Nu intelegi ... ca chestile astea au fost prevazute ... si s-au construit mecanisme legale si constitutionale ... prin care Parlamentul sa fie trecut ... in neant, cu complicitatea si nestiinta cetatenilor? ...:)) Vizavi de scorul electoral al Parlamentului, nu este acelasi cu scorul electoral al PSD-ului ... electoratul care a votat efectiv PSD este cca 50% din electoratul care a votat Iohannis ... si eu nici nu fac parte nici unul din cele 2 electorate ...:))

planetfun
planetfun  •  28 Februarie 2018, 23:46
Postat de Curilianu Liviu pe 28 Februarie 2018, 23:25

Îmi aduc aminte cu Becali vrea sa dea bani celor de la Universitatea Cluj sa ii bata o echipa se știe care.Am văzut un blat făcut intre Steaua-viitorul 2-5,intre marele Hagi și Becali.Cum putem sa zicem ca suntem curați?

atunci iti aduci aminte si cum s-a terminat meciul cu pricina si cum s-a desfasurat partida. al *** becali, stia el de ce

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

vasglo
vasglo  •  28 Februarie 2018, 23:43

Si care-i legatura intre ce zice Burleanu si FCSB=Steaua?!....

kkkkkk
kkkkkk  •  28 Februarie 2018, 23:31
Postat de Andreea Lidia Sfetcovici pe 28 Februarie 2018, 23:09

Burleanule te paste proces de calomnie si daca nu poti dovedi ce vorbesti te paste, pardon probabil FRF-ul va plati daune morale de milioane de euro. Dovedeste ce vorbesti. Personal cred ce spui, si mai cred ca spagi se dau si acum. Dar cand faci o acuzatie in calitate de persoana publica trebuie sa dovedesti!

O cine de taina,imbratisari si impacare , procurorii nu se pot autosesiza ca zboara din posturi sau raman intr-un post toata viata, toata joaca asta pe banii nostri. O bataie de joc colectiva la adresa platitorilor de taxe ,a suporterilor de la Sibiu ,care inghetau de frig sa vada fotbal. Ne meritam soarta.

10153120201558568
Sebastian Mihailov  •  28 Februarie 2018, 23:30
Postat de gametable08 pe 28 Februarie 2018, 23:18

Sa ne spuna el cum am ajuns asa in ultimul hal la fotbal? sa ne spuna el dc nu mai investeste nimeni in fotbal sa ne spuna el dc nu si da demisia dupa esecul cu Daum? sa ne spuna el de ce nu mai este o atractie fotbalul.. acest mincinos are tupeul sa mai candideze o data ,in alta tara era scos in suturi din tara nu de la FRF in RO se poate orice tupeul primeaza.

Ai cam multe intrebari pentru Burleanu si nu il simpatizez deloc dar gandeste un pic. Nu cred ca din cauza lui sa ajuns unde sintem in fotbal, si cred ca oricine ar veni la FRF iar place sa vina lumea sa investeasca. Dupa tine cred ca si Trump , Putin si Johanis ar trebui sa isi de-a demisia ca Daum a facut un mare ***. Atractie este in fotbal, dupa cum vezi stadionul se umple cind vine o echipa de afara. In campionat e mai greu ca avem un fotbal de tot *** si nu cred ca e vina lui Burleanu de nivelul fotbalistic de la echipe. Mai zicea cineva pe aici sa nu mai arunce cu noroi dar cam asta faceti cu toti. Lasa-l sa candideze, speram sa nu castige si ne rugam ca urmatorul sa faca treaba mai buna.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

1029294217109044
Marinescu Marius  •  28 Februarie 2018, 23:30
Postat de gametable08 pe 28 Februarie 2018, 23:18

Sa ne spuna el cum am ajuns asa in ultimul hal la fotbal? sa ne spuna el dc nu mai investeste nimeni in fotbal sa ne spuna el dc nu si da demisia dupa esecul cu Daum? sa ne spuna el de ce nu mai este o atractie fotbalul.. acest mincinos are tupeul sa mai candideze o data ,in alta tara era scos in suturi din tara nu de la FRF in RO se poate orice tupeul primeaza.

ia spune tu ce performanta am avut in ultimii ani la nationala cu antrenorii romani ? iti zic eu ? ne-au dat cu terenu in cap Albanezii...asta e performanta antrenorilor romani

771545396317549
Eugen Iustin  •  28 Februarie 2018, 23:27
Postat de randoom.__ pe 28 Februarie 2018, 23:24

perfect de acord cu tine mai putin cu treaba asta ca noi am fi de vina(cetatentii) ca nu facem nimica in privinta infractorilor kovesi,lazar,basescu etc. fara supararea dar a luat psd un asa scor urias ca presedintele nici sa se uite mai urat la psd nu ar putea,daca nu ar vrea psd. nici pe ceausescu in 1976,daca se faceau alegeri cinstite nu il vedeai cu asemenea scor cat a luat psd in decembrie 2016. si totusi nu misca nimica. repet,presedintele este zero barat daca cei de la psd ar vrea cu adevarat asta. pai il suspenda pe presedinte,isi pun omul lor la dna, schimba legea ca presedintele nu are voie sa revoce seful dna si incepe sa bage la parnaie pe toti tradatorii de tara de la pdl,udmr si unpr. fara referendum si alte smecherii. in momentul ala nu mai are nimeni ce sa zica sau sa proitesteze. dupa ce ti-ai pus tu omul la dna si ala ca prima decizie il baga pe basescu la parnaie si baga efectiv zilnic cate un membru de la pdl,udmr si unpr la parnaie,la urmatoarele alegeri face psd 80% singura. simplu,fara complicatii. bagi la parnaie toate partidele care au tradat tara si au taiat salarii si pensii aka pdl,udmr si unpr. simplu.

Ce debitatii infioratoare...

randoom.__
randoom.__  •  28 Februarie 2018, 23:27
Postat de Sebastian Mihailov pe 28 Februarie 2018, 23:19

Probabil aceeasi suma care a dat-o si Becali sa ia campionatul. Cel putin au avut decenta sa nu alerge cu valiza pe la meciuri. V-ati obisnuit ca numai Steaua sa ia campionatul si cum il ia altcineva gata, a fost aranjat. Cum naiba e coeficientul ala numai al lui Steaua ca de ceva vreme ne facem de tot *** prin Europa si ne chinuim sa luam cite un punct in grupe, dar cind altcineva castiga campionatul si iese din grupe in afara de Steaua tot din cauza lor sa intimplat.

simplu,Steaua singura a facut mai multe puncte decat tot fotbalul romanesc la un loc,in europa. Steaua a trecut in ultimi 2 ani de 2 ori de turul 3 ucl pe ruta necampionilor,nefiind capi de serie. sansa sa treaca o data era de sub 20% si a trecut de 2 ori. astra si viitorul ce au facut? au fost eliminate rusinos inca din turul 3 ucl pe ruta campionilor de ceva pescari. despre ce vorbim. asa ca idee,daca fiecare echipa din Romania calificata in europa ar face ce a facut Steaua in sezonul asta european, am avea 2 echipe calificate direct in grupele ucl si una in grupele e.l. si nu exagerez.

1650189735229298
Curilianu Liviu  •  28 Februarie 2018, 23:25

Îmi aduc aminte cu Becali vrea sa dea bani celor de la Universitatea Cluj sa ii bata o echipa se știe care.Am văzut un blat făcut intre Steaua-viitorul 2-5,intre marele Hagi și Becali.Cum putem sa zicem ca suntem curați?

randoom.__
randoom.__  •  28 Februarie 2018, 23:24
Postat de crimson.veritas pe 28 Februarie 2018, 23:01

Asta se crede ... kovesi ...:)) Vedeti in ce tara bolnava traim? ...:)) Toti sefii de institutii si organizatii ... in frunte cu Iohannis ... Kovesi, Lazar ... si terminand cu Burlenu ... se cred STAPANI ... pe niste institutii ... domenii ... in care ei au fost doar investiti ... ca sa servesca ... TO SERVE ... interesele ... fie ale cetatenilor, ale cluburilor, etc ...:)) Iohannis chiar se crede Presedintele Romaniei, al Tarii, al Romanilor ... cand Constitutia Romaniei scrie negru pe alb ... ca el e doar Presedintele Statului si nimic mai mult ...:)) Asta e din cauza vostra ... ca nu stiti sa le dati peste bot ... voi va razboiti cu partide politice - private, cu trusturi de media - private, cu cluburi profesioniste - private ... in loc sa le cereti Institutilor PUBLICE ... sa servesca ... nu sa imparatesca ...:)) Asta este unul din motivele pentru care suntem si piele p in Europa ... in politica extterna, in sport, fotbal, la CEDO ... peste tot ... sunteti ... iobagi in propria tara! ...:))

perfect de acord cu tine mai putin cu treaba asta ca noi am fi de vina(cetatentii) ca nu facem nimica in privinta infractorilor kovesi,lazar,basescu etc. fara supararea dar a luat psd un asa scor urias ca presedintele nici sa se uite mai urat la psd nu ar putea,daca nu ar vrea psd. nici pe ceausescu in 1976,daca se faceau alegeri cinstite nu il vedeai cu asemenea scor cat a luat psd in decembrie 2016. si totusi nu misca nimica. repet,presedintele este zero barat daca cei de la psd ar vrea cu adevarat asta. pai il suspenda pe presedinte,isi pun omul lor la dna, schimba legea ca presedintele nu are voie sa revoce seful dna si incepe sa bage la parnaie pe toti tradatorii de tara de la pdl,udmr si unpr. fara referendum si alte smecherii. in momentul ala nu mai are nimeni ce sa zica sau sa proitesteze. dupa ce ti-ai pus tu omul la dna si ala ca prima decizie il baga pe basescu la parnaie si baga efectiv zilnic cate un membru de la pdl,udmr si unpr la parnaie,la urmatoarele alegeri face psd 80% singura. simplu,fara complicatii. bagi la parnaie toate partidele care au tradat tara si au taiat salarii si pensii aka pdl,udmr si unpr. simplu.

  • 1
  • •••
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Comentează