Comentarii (102)
florar
florar  •  07 Iulie 2019, 15:08
Postat de alexyulyan pe 07 Iulie 2019, 15:00

Uita-te in istoric sa vezi cum a peluat Becali AFC ul ....cat nepoti si bodyguarzi era in acea zi fatidica cu drept de VOT ! + cei din armata au parasit sala si au refuzat sa voteze....ciobanul a preluat acea asociatie in stil de camatar....in gen sa moara mama imi dati toti banii imprumutati azi daca nu va iau casa!!

Rade si curcile de ce afirmi!Adica un particular a impus distinsilor ofiteri ai Armatei,fostilor glorii ale clubului,simpatizantilor de marca ai CSA...?Pai atunci ce sa mai facem ma cu Armata daca astia erau neajutorati in fata unui asa de mare inamic?

647885902283605
Ioan Ionescu  •  07 Iulie 2019, 15:07

Cat despre mintit sa va spuna toti sforari care au adus Steaua unde au adus-o adevarul,,,bai chiar nu va dati seama ca si-au batut joc de Steaua ,unii au mancat unde scuipa astazi,cum puteti sa va faceti ca ploua ,spuneti in fata adevarul si nu va mai amagiti ,respectati fiecaruia decizia de a sustine orice echipa vrea si nu mai acoperiti mizeria cei ce vorbiti de adevar,,,,auzi adevar,,,ha ,ha

alexyulyan
alexyulyan  •  07 Iulie 2019, 15:07
Postat de florar pe 07 Iulie 2019, 14:55

Iarasi gresesti...AFC s-a obligat prin acte oficiale ca de banii primiti de la Becali sa-i dea astuia actiuni...In 2003 AFC a transformat societatea si nu Becali...Nu poate cel care da banii sa decida vanzarea-transforarea daca cel care detinea societatea nu era deacord...Noua societate din 2003 il avea actionar pe Becali cu 51% dar si AFC ramanea actionar,la fel ca si Piturca...Cum adica ce conteaza cand a fost dizolvat AFC?Pai daca AFC era actionar in societatea lui Becali si dupa 2003 nu conteaza?

doar ca acel AFC avea in proprietate doar jucatorii si locul din prima liga , nu si brandul Steaua & baza din Ghencea. Ceea ce era mai mult decat corect sa primeasca 50% din ce avea AFC ul contra 5 mil dolari....DAR ca sa aibe Steaua Becali trebuia sa cumpere si Steaua de la CSA Steaua:) adica ce era mai important.

florar
florar  •  07 Iulie 2019, 15:05
Postat de alexyulyan pe 07 Iulie 2019, 14:50

Asa si atunci unde sunt datoriile de milioane platite de Becali? Prin asta a pacalit statul care e proprietarul clubului CSA Steaua:)))) Singurele datorii pe care le-a platit ciobanasul sunt cele de la bancorex si Tehnorob cu 150k-200k dolari la licitatie de rascumparare.

Stai linistit!!!!Asta cu banii dati de Becali a fost anchetata si Becali a iesit ca zapada...Becali intre 2000 si 2003 a dar aproape 10 000 000 AFC prin acte oficiale cu obligatia de a primi actiuni....Deci nu a dat Becali bani lui Paunescu ci la conducerea aia de aproape 100 de oameni fosti fotbalisti ,ofiteri ai Armatei,simpatizanti cu nume ai Stelei...De ce nu te intrebi Piturca pentru ce a primit 4%actiuni?Si uite Piturca cica tot om bun este...

alexyulyan
alexyulyan  •  07 Iulie 2019, 15:00
Postat de florar pe 07 Iulie 2019, 14:50

Si pentru toti cei care sunt contra lui Becali...Daca in 2003 pentru Becali au votat 74 de oameni din 79 de ce este vinovat doar Becali-in cazul in care ceva a fost ilegal?

Uita-te in istoric sa vezi cum a peluat Becali AFC ul ....cat nepoti si bodyguarzi era in acea zi fatidica cu drept de VOT ! + cei din armata au parasit sala si au refuzat sa voteze....ciobanul a preluat acea asociatie in stil de camatar....in gen sa moara mama imi dati toti banii imprumutati azi daca nu va iau casa!!

florar
florar  •  07 Iulie 2019, 15:00
Postat de iulianz2 pe 07 Iulie 2019, 14:52

Nu sunt suporter nici FCSB si nici Steaua. Sunt din Timisoara, am 42 de ani si imi amintesc foarte bine perioada cand Jiji a preluat Steaua. Nu-mi aduc aminte sa fi fost contestatari, ba din contra toti il priveau ca pe salvatorul Stelei. In plus, aproape toate gloriile mai mult sau mai putin cunoscute au păpat bine de pe spinarea lui Jiji, iar acum care mai de care pozează într-un fel de Che Gevara împotriva Ciobanului. Cu scuzele de rigoare, nu am auzit de tataita care si-a dat cu parerea in articolul de mai sus, dar cel mai libidinos dintre toti revolutionarii este, de departe, pokeristul Piti.

Desigur!!!74 din 79 au votat pentru Becali iar doi se pare ca au fost neutrii....Ce om furat-deposedat de un bun al sau se trezeste ca nu-l mai are dupa 8 ani desi in acest timp semna acte oficiale cu presupusul hot?Si daca este un furt de la Armata inseamna ca Armata este stana fara caini?Tocmai Armata sa fie furata la cate norme si regulamente sunt...?

florar
florar  •  07 Iulie 2019, 14:55
Postat de mandela pe 07 Iulie 2019, 14:50

În 2003, Becali a înfiinţat o altă societate, care a preluat de la AFC activele clubului. Datoriile către stat au rămas însă la vechea asociaţie. Interesant este că la scurt timp AFC a intrat în insolvenţă, ea având datorii de aproximativ 12 milioane de dolari la stat. Prin sentinţă civilă, pe 6 decembrie 2006, societatea a fost dizolvată.  Nu vad legatura. Ce conteaza cand a fost efectiv dizolvata AFC vs. Ce am povestit eu. E exact cum am spus. Becali a infiintat o societate noua in 2003, in care a transfera unele active ale AFS (21 de jucatori). Cum a facut asta? Devenind actionar majoritar la AFS in numele unei datorii de 5 mil USD. Apoi, AFS a fost lasata sa falimenteze, cu toate datoriile Stelei, iar Becali s-a trezit cu o exhipa noua cu 21 de jucatori, pe care a platit fix cat am zis - 5 mil USD.

Iarasi gresesti...AFC s-a obligat prin acte oficiale ca de banii primiti de la Becali sa-i dea astuia actiuni...In 2003 AFC a transformat societatea si nu Becali...Nu poate cel care da banii sa decida vanzarea-transforarea daca cel care detinea societatea nu era deacord...Noua societate din 2003 il avea actionar pe Becali cu 51% dar si AFC ramanea actionar,la fel ca si Piturca...Cum adica ce conteaza cand a fost dizolvat AFC?Pai daca AFC era actionar in societatea lui Becali si dupa 2003 nu conteaza?

partea47mea
partea47mea  •  07 Iulie 2019, 14:52
Postat de Ioan Ionescu pe 07 Iulie 2019, 14:49

***,*** as spune dar ce se intampla e o *** care nu stiu cum se v-a termina ,ce fel de stelist poti fi cand esti de acord cu retrogradarea celei mai iubite echipe in liga a 4-a ??cum poti fi de acord cu jocurile mizere care le-au facut profesionisti fotbal-aparare care au adus Steaua unde au adus-o,atat de penibili puteti fi?Intai au decazut-o jos de tot si apoi ca Iuda cand nu le-a mai iesit imparteala au inceput sa posteze in salvatori ,unii care au pus umarul la daramarea ei ,gen POSTURCA ,s.a ,NU LE E RUSINE ,despre Talpan ce pot sa va spun ,eu am fost coleg cu el si va spun fara rautate omul asta nu e cu *** ,va dati seama ce fiasco ar fi daca ar ajunge general?

Ce fel de stelist poti fi sa-l sustii pe becali , ala care te-a mintit 16 ani? Iar cu liga a 4-a daca asta e crucea care trebuie sa o duca stelistii sa o duca. Daca vrei sa fii respectat trebuie sa ai onoare.

flojo
flojo  •  07 Iulie 2019, 14:52

Respect Vigu și Talpan! ***!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

iulianz2
iulianz2  •  07 Iulie 2019, 14:52

Nu sunt suporter nici FCSB si nici Steaua. Sunt din Timisoara, am 42 de ani si imi amintesc foarte bine perioada cand Jiji a preluat Steaua. Nu-mi aduc aminte sa fi fost contestatari, ba din contra toti il priveau ca pe salvatorul Stelei. In plus, aproape toate gloriile mai mult sau mai putin cunoscute au păpat bine de pe spinarea lui Jiji, iar acum care mai de care pozează într-un fel de Che Gevara împotriva Ciobanului. Cu scuzele de rigoare, nu am auzit de tataita care si-a dat cu parerea in articolul de mai sus, dar cel mai libidinos dintre toti revolutionarii este, de departe, pokeristul Piti.

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 11
Comentează