Comentarii (315)
adriann_
adriann_  •  01 Octombrie 2019, 19:21
Postat de tatastrumf pe 01 Octombrie 2019, 19:16

Daca ai invata la scoala sa citesti, citeste si plangi :)))))) : Legea Sportului, legea 69/2000, Articolul 31, punctul 1: „Cluburile sportive profesioniste sunt structuri sportive organizate ca asociatii fara scop patrimonial sau societati comerciale sportive pe actiuni, care au obtinut licenta din partea federatiei sportive nationale, emisa in conformitate cu statutele si regulamentele federatiilor internationale pe ramura de sport” Adica nu aveti voie in Liga 1 si 2, ca sunt Ligi Profesioniste de Fotbal !

Ma tu chiar tii mortis sa te faci de ras? Ce impiedica CSA sa faca o asociatie fara scop patrimonial si in care sa aiba 100% din actiuni? Visele ciobanului? :))) Stai jos, nota 1.

hermannstadtul
hermannstadtul  •  01 Octombrie 2019, 19:00

Talpanică nu-i in stare sa priceapă ca csa nu-i Steaua, oricât ar flutura el din hartii

adriann_
adriann_  •  01 Octombrie 2019, 18:52
Postat de tatastrumf pe 01 Octombrie 2019, 18:46

Pentru PALMARES exista ciu-ciu hotarare judecatoreasca, fie ea si provizorie. Talpan stie ca in Protocolul din 7 Martie 1999 incheiat intre Armata si Paunescu, Armata a cedat catre Paunescu lotul de jucatori si locul de Liga 1. Din acest motiv Talpan niciodata nu o sa atace in instanta Protocolul, si ca atare PALMARESUL merge la continuatoare. Daca ai curiozitatea sa citesti, in hotararea prin care a decis ca sigla si brandul apartin Armatei, CHIAR INSTANTA afirma : " Prin protocolul incheiat de parti la 7 Martie 1999 NU A FOST CEDATA SI BRANDUL " .... E logic : daca Protocolul avea bube, instanta spunea ca are bube, nu ca e bun DAR NU CONTINE SI BRANDUL/SIGLA :)))

Ma tu chiar n-ai rusine? :))) https://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/csa-steaua-a-castigat-palmaresul-stelei-la-tribunal-571332.html Exista o SENTINTA PE PALMARES doar ca nu e inca definitiva. S-a dat pe 5 iulie, a ras toata tara de becali.

vautrin
vautrin  •  01 Octombrie 2019, 18:45

Respect Talpan! Dreptate pt Steaua și pt fotbalul românesc. Mulțumim!

geogeo
geogeo  •  01 Octombrie 2019, 18:42
Postat de m3lku pe 01 Octombrie 2019, 18:30

Te înșeli, există o hotărâre judecătorească în cazul CSA/FCSB, însă nu este definitivă. Iar deciziile din cazul Universității Craiova confirmă ideea că palmaresul nu poate fi preluat de către o societate, fie ea și continuatoarea dpdv sportiv a vechii societăți. Palmaresul aparține celor care au realizat performanța, nu poate fi mutat pe o altă societate, nu poate fi cumpărat etc. Pe scurt, instanța a spus că nici echipa lui Mititelu nu poate fi considerată deținătoarea palmaresului Știineți de dinainte de 1991, nici actuala CSU pentru simplul fapt că în 1991 s-a înființat o altă societate. Așa cum în cazul Stelei, în 2003 s-a înființat o altă societate care a dus mai departe tradiția acelui club, dar fără să preia și palmaresul de dinainte de 2003. Asta și nu altceva a confirmat instanța prin decizia ei din iulie, decizie care încă poate fi contestată la Curtea de Apel, dar cu șanse foarte mici să fie schimbată.

Faci confuzii grosolane intre "infiintare" si "reorganizare". Oricine preia o structura (economica, sportiva, artistica etc.) ineficienta o reorganizeaza ca sa o eficientizeze, nu o desfiinteaza si infiinteaza alta structura. Vorbesti dupa ureche.

adriann_
adriann_  •  01 Octombrie 2019, 18:39
Postat de m3lku pe 01 Octombrie 2019, 18:30

Te înșeli, există o hotărâre judecătorească în cazul CSA/FCSB, însă nu este definitivă. Iar deciziile din cazul Universității Craiova confirmă ideea că palmaresul nu poate fi preluat de către o societate, fie ea și continuatoarea dpdv sportiv a vechii societăți. Palmaresul aparține celor care au realizat performanța, nu poate fi mutat pe o altă societate, nu poate fi cumpărat etc. Pe scurt, instanța a spus că nici echipa lui Mititelu nu poate fi considerată deținătoarea palmaresului Știineți de dinainte de 1991, nici actuala CSU pentru simplul fapt că în 1991 s-a înființat o altă societate. Așa cum în cazul Stelei, în 2003 s-a înființat o altă societate care a dus mai departe tradiția acelui club, dar fără să preia și palmaresul de dinainte de 2003. Asta și nu altceva a confirmat instanța prin decizia ei din iulie, decizie care încă poate fi contestată la Curtea de Apel, dar cu șanse foarte mici să fie schimbată.

La Craiova palmaresul istoric apartine echipei Uniunii Naționale a Studenților din România (cea comunista, nu stiu daca ONG-ul actual care se numeste la fel are vreo legatura). Ca sa poata cineva pretinde acel palmares ar trebui ca UNSR-ul sau vreo organizatie SUCCESOARE DPDV JURIDIC sa-si faca echipa. Echipa aia ar avea palmaresul istoric si pe urma ar fuziona cu CSU sau cu echipa lui Mititelu samd. Problema, evident, e ca procesele care ar urma ar face ca lupta lui Talpan cu ciobanul sa para o joaca de copii.

xclx
xclx  •  01 Octombrie 2019, 18:38
Postat de steaua.inseamna.csa pe 01 Octombrie 2019, 18:36

Nu am nicio indoiala ca o facea demult daca nu i se punea piedici de catre Bixi Merinoscanu! Ca doar nu degeaba a trimis acel memoriu de 3 kg acolo si apoi i s-a interzis sa mai urmareasca speta. Insa aici e diferit, Talpan nu trebuie sa faca nimic personal, sunt pur si simplu bani pe jos, EA vor fi dati in judecata de catre o firma de avocatura americana intr-un tribunal american.

Talpan nu emrge la nici un proces international. Acolo castiga ciu-ciu banana. Aia aplica legea nu "buna credinta" ca si ICCJ

xclx
xclx  •  01 Octombrie 2019, 18:34
Postat de vladutz13 pe 01 Octombrie 2019, 18:33

Omul nu are ce face dar chiar as fi curios cum ar iesi un proces intre Talpan si o firma serioasa cu avocati seriosi, nu aia alesi pe pile de becaliot.

In Romania este clar ce iese. Afara nici nu ar fi primit in sala el fiind jurist si nu avocat ...

sammy.d
sammy.d  •  01 Octombrie 2019, 18:34
Postat de steaua.inseamna.csa pe 01 Octombrie 2019, 18:30

Va recomand articolul de pe Steaua Libera, insa in mare situatia sta cam asa: EA Sports este o firma care se respecta si mai ales respecta dreptul la proprietate intelectuala. Si ca orice firma americana de top stie ca nu se poate glumi cu asa ceva pt ca Justitia Americana nu sta la discutii pe aceasta tema si penalizarile sunt URIASE! Prin urmare, desi initial aparea un banner cu 1947 in tribune l-au eliminat. De asemenea orice referire la Steaua Bucuresti lipseste, insa au incercat un mic artificiu, sa impace pe toata lumea, si au alocat numitei FC fcsb Palmaresul Stelei Bucuresti. Nu stiu cine e acest Mazilu, insa daca firma mama primeste aceasta plangere pe cale oficiala din partea Clubului Steaua fac pariu pe ce doriti ca vor face modificarile care se impun! Poate ca ii da in judecata Talpan, poate nu, insa este un risc pe care nu cred ca vor sa si-l asume date fiind penalitatile pe care le vor avea de platit. Este un caz banal, orice firma de avocatura americana specializata in drept intelectual va fi fericita sa obtina dreptul de reprezentare in acest caz si implicit cei 30% din suma decisa de judecator drept despagubiri. :-))))

EA Sports e o multi serioasa, au mai patit-o de cateva ori si au platit daune la greu, nu-si permit sa stea in vorbele lui Mazilu X...

robertpopa
robertpopa  •  01 Octombrie 2019, 18:29
Postat de steaua1986. pe 01 Octombrie 2019, 18:25

Joaca doar in capul tau prost. Pentru restul joaca clona de nimic fcsb cu Dinamo.

Pentru Talpan, pentru familia lui si pentru câteva sute de "fani" pe care Jiji a refuzat să îi plătească, dar și pentru câteva zeci de mii de câini (dușmanii stelistilor de o viață), sâmbătă joaca FCSB cu Dinamo. Pentru milioane de oameni, din care peste 5 milioane stelisti, sâmbătă joaca Steaua cu Dinamo!

  • 1
  • •••
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • •••
  • 32
Comentează