Comentarii (33)
gica_oboreanu
gica_oboreanu  •  27 Noiembrie 2013, 08:17
Postat de gica_oboreanu pe 27 Noiembrie 2013, 08:10

primaria numai a premiat jucatorii si stafful sportive, nu clubul, pentru performatza de anul trecut, un loc pe podium si cupa romaniei. mutu va fi platit, partial, de club, nu de primarie. el vine ca imprumut, suma urmand a se stabili prin negocierile dintre cuburi. petrolul a apartinut primariei, care a privatizat clubul. premierea si sponsorararea /numele consiliului locca este pe spttele tricourilor, este parte a planului de reusita a privatizarii. si guvernul premiaza sportive performanti, in intreceri international. petrolul este soc. comerciala cu contabilitate si buget propriu. a avut o serie de incasari, din drepturi tv, bilete la meciuri cu stadionul plin, vanzari promotionla

din vanzarea lui grozav si bokila, din bani de la uefa pentru participare la prliminarii.. de asemenea in oras sunt f. mutli membrii sustinatori, cotizanti. daca la steaua se vorbeste de....importanta nationala, pentru prahova, petrolul este mult mai importanta. si sa nu uitati ca prahova este al doilea sau al treilea contribuitor important la bugetul national. cand petrolul nu era importanta, cand nu supara ... asa zisi granzi, era ok. dece corona, sageata, concordia, botosanii, timisoara nu sunt in collimator ? dece campania asta impotriva petrlolului ? si articole taman inaintea meciului cu steaua. vom mai afla din presa ca acenat sau albin pleaca la steaua, din iarna...:)

gica_oboreanu
gica_oboreanu  •  27 Noiembrie 2013, 08:10

primaria numai a premiat jucatorii si stafful sportive, nu clubul, pentru performatza de anul trecut, un loc pe podium si cupa romaniei. mutu va fi platit, partial, de club, nu de primarie. el vine ca imprumut, suma urmand a se stabili prin negocierile dintre cuburi. petrolul a apartinut primariei, care a privatizat clubul. premierea si sponsorararea /numele consiliului locca este pe spttele tricourilor, este parte a planului de reusita a privatizarii. si guvernul premiaza sportive performanti, in intreceri international. petrolul este soc. comerciala cu contabilitate si buget propriu. a avut o serie de incasari, din drepturi tv, bilete la meciuri cu stadionul plin, vanzari promotionla

mandpv964
mandpv964  •  27 Noiembrie 2013, 00:32
Postat de cimpanzeul_visiniu pe 26 Noiembrie 2013, 22:58

Şi de ce să plătesc eu, cetăţeanul, primele lui Teixeira, Mutu sau Hamza? Poate nu mă interesează fotbalul. Poate îmi place hocheiul. Poate sunt o gospodină care-şi vede de bucătăria ei. Poate prefer ca primăria să adune maidanezii sau să construiască un templu pentru zeul Apollo. Pentru 15.000 de mâncători de seminţe şi lebede trebuie să plătim toţi?

Cetateanul ala care se numeste cimpanzeu plateste taxe in jungla.Taxe pa numarul de purici pe care ii colecteaza din blana.

11reus
11reus  •  27 Noiembrie 2013, 00:12

Nu inteleg ce legatura are acest articol cu Mutu. A spus cineva ca Mutu va avea un salariu mare fata de ceilalti jucatori? De cand se da cu presupusul inainte de a se afla ceva oficial? Ah am uitat, de cand a aparut presa..

cimpanzeul_visiniu
cimpanzeul_visiniu  •  26 Noiembrie 2013, 22:58
Postat de hexess pe 26 Noiembrie 2013, 21:25

Un articol despre un nene politolog care habar n-are ce vorbeste. Poate ii spune cineva acestui tip dezinformat ca NU plateste primaria salariul lui Mutu, cum nu plateste niciun salariu al vreunui alt jucator sau antrenor. Primaria nu aduce aport la bugetul clubului. Primaria acorda o prima de performanta, daca se obtine vreo performanta.

Şi de ce să plătesc eu, cetăţeanul, primele lui Teixeira, Mutu sau Hamza? Poate nu mă interesează fotbalul. Poate îmi place hocheiul. Poate sunt o gospodină care-şi vede de bucătăria ei. Poate prefer ca primăria să adune maidanezii sau să construiască un templu pentru zeul Apollo. Pentru 15.000 de mâncători de seminţe şi lebede trebuie să plătim toţi?

hexess
hexess  •  26 Noiembrie 2013, 21:25

Un articol despre un nene politolog care habar n-are ce vorbeste. Poate ii spune cineva acestui tip dezinformat ca NU plateste primaria salariul lui Mutu, cum nu plateste niciun salariu al vreunui alt jucator sau antrenor. Primaria nu aduce aport la bugetul clubului. Primaria acorda o prima de performanta, daca se obtine vreo performanta.

marioa
marioa  •  26 Noiembrie 2013, 18:58
Postat de apocalypto pe 26 Noiembrie 2013, 17:15

Aici nu e vorba de Petrolul sau de Steaua sau de Corona Brasov , aici se dezbate faptul ca o echipa de fotbal care este privata sa ii spunem echipa X, ca sunt multe in tara, primeste bani de la consilii locale sau primarii. Nu vad de ce ar trebui sportivii premiati cum spui tu, de ce nu sunt premiati doctorii ca sa nu mai bage mana in buzunarele noastre, ii premiem pe unii care au salarii de 200 de mii de euro anual fara prime si alte chestii? Cu banii aia se putea construii ceva, inca o data nu e vorba de o singura echipa exemplul este Petrolul dar este vorba de multe altele. Se dau bani de la primarii sau consilii locale ca apoi sa aiba sustinere in campaniile electorale!!!!!!!

Na beleaua! Ala de facu stadionul si baga bani in echipa cum spun unii pe aici, si cum spui tu ca in interes electoral ceea ce nu contrazic, a pierdut alegerile in Ploiesti iar ala de le castiga a refuzat sa recunosaca contractele si promisiunile aluia de pierdu alegerile. De aici si neplata acelor sume pana in momentuld e fata. Asa ca mai sapa! Sau mai da-ti cu presupusul dar in alta parte.

flxn2003
flxn2003  •  26 Noiembrie 2013, 18:54
Postat de t0ky0 pe 26 Noiembrie 2013, 18:49

Nu sunt de acord cu finantare din partea statului in asa zisul sport de inalta performanta cum ar fi fotbalul. Sunt de parere ca statul ar trebui sa sprijine miscarea, si sportul juvenil. Nu este posibil sa aloci atatia bani unui club sportiv. Sunt orase in care primariile tin echipe de fotbal , dar cu toate astea sunt cartiere care nici canalizare nu cred ca au.

imi place ce spui. problema e ca eu sunt din tgv, unde se investe in fotbal o suma foarte mica si unde pe frigul asta gradinitele nu au caldura! cu alte cuvinte nici nu se investeste in sport nici nu se face ceva pentru oamenii de rand! banii se duc in buzunarele politicienilor si cam atat!

flxn2003
flxn2003  •  26 Noiembrie 2013, 18:49
Postat de travk pe 26 Noiembrie 2013, 18:40

prahovenii si oltenii sunt recunoscuti pt faptul ca nu sunt cele mai agere minti :)) tre sa fii idiot tare sa platesti taxe si din taxele tale in loc sa se faca scoli - spitale - drumuri - canalizare - iluminat stradal ei platesc cocalari gen Mutu sa vina sa arda toate tarfeturile din puloiesti hahahaha asa prostilor platiti taxe in continuare sa aiba ce manca congolezii lu gurita

bine ca s-au facut scoli, spitale, si ce mai spui tu pana sa se duca banila Petrolul! dar unde sunt ca eu nu le vad?? mai copilas, daca nu se duc la Petrolul se duc in buzunarele a 2-3 politicieni. lucrurile sunt simple! si eu vreau sa se faca ceea ce spui tu, scoli, spitale si altele, dar nu se fac!! iti dau un ex, mioveni!!! la un momendat rata de jomaj era 0!!! ai vazut bine, 0. bani in buget au fost foarte multi, ce s-a facut in acel oras?? NIMIC! ar trebui ca ziarele care ocupa de sport sa scrie despre sport, pt ca de politic se ocupa sefii lor!!! si ziaristii astia sunt platiti tot din bani publici, furati de porculescu de la stat, daca intelegi ce vreau sa zic!!! bafta!

t0ky0
t0ky0  •  26 Noiembrie 2013, 18:49
Postat de misucfr pe 26 Noiembrie 2013, 18:11

Daca finantarea sportului se face din bani publici, atunci la nivelul unei administratii locale ar trebui sa beneficieze fiecare club in proportie egala, sa nu mai zic ca renumeratia ar trebui facuta in functie de performanta !

Nu sunt de acord cu finantare din partea statului in asa zisul sport de inalta performanta cum ar fi fotbalul. Sunt de parere ca statul ar trebui sa sprijine miscarea, si sportul juvenil. Nu este posibil sa aloci atatia bani unui club sportiv. Sunt orase in care primariile tin echipe de fotbal , dar cu toate astea sunt cartiere care nici canalizare nu cred ca au.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează