Comentarii (95)
ultra_tei
ultra_tei  •  27 Aprilie 2016, 14:31

In 98 Craiova v-a ajutat in detrimentul lor, 2-2, (o infrangere cu Rapid in ultima etapa = calificare asigurata in Europa indiferent de ce s-ar fi intamplat in finala Cupei, Rapid - Craiova. Vaslui s-a pus capra in ultima etapa 0-4 intr-o rusine de meci. Ne mai amintim si de campionatul in care in mai multe meciuri arbitrii atentionau jucatorii adversi inca de pe tunel sa joace "fara rautate, ca steaua are meci in Europa". Noi, Dinamo, v-am ajutat sa iesiti pe 2 tot impotriva intereselor noaste in 2007. Sa nu mai amintim de titlul luat in ghencea in ultima etapa cu Timisoara lui Oli. 0-1 pauza /2-1 final intr-o comedie prost regizata. Sa nu mai amintim de titlurile furate cu pungi cu bani si valize prin vestiarele altora. Acum alerga gigi dupa ei cu banii fara rusine. Sa nu mai amintim de perioada 93-98 in care Dinamo si Rapid nu se regaseau (nu aveau "parghiile" voastre) si in care castigati titluri nemuncite impotriva Nationalului, Farului sau a altor echipe lesinate. Sa nu uitam ca, nu mai departe de anul trecut, Sumudica, asta de-l injurati voi drept multumire, v-a bagat inca un titlu in buzunar pe corectitudinea lui. ACUM VRETI IAR AJUTOR?! CHIAR NU AVETI LIMITA, ***?!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

hotcocoa
hotcocoa  •  27 Aprilie 2016, 14:11
Postat de adrian008 pe 27 Aprilie 2016, 13:58

Serios?Cum a castigat Steaua campionatul anul trecut?Nu cu o victoria a Astrei si a Otelului (care era retrogradata) cu ASA?Si Astra nu avea nici un interes.Atunci era buna Astra si cinstita.Acum nu mai e .Nu mai castiga seful berbecilor campionatul.Anul trecut la noi s-a castigat campionatul in ultimele doua etape.Despre ce vorbim?

Pai nu stiu despre ce vorbesti tu? Intr adevar anul trecut, parerea mea, s a jucat pe bune, si nu au existat ‘cumetrii’. Si Astra si Otelul au jucat pe bune, daca imi aduc bine aminte, Otelul a incurcato si pe Steaua si pe ASA dupa aceea. Deci cinste lor, au jucat corect, pentru ei, pentru imaginea lor. Si inca ceva, Steaua a castigat campionatul din cauza ei in primul rand, nu din cauza astrei sau otelului! Nu meciurile din ultimele etape au facuto pe steaua campioana, pentru ca nu era pe locul 7 inainte sa isi joace corect sansele cele 2 echipe mentionate de tine! Si cine a zis ca Astra nu e cinstita? Normal ca joaca pentru ea si joaca la victorie. Nemultumirile in general sunt legate de faptul ca unele echipe nu joaca la turatie maxima toate meciurile. Intrebarea mea era, care sunt cele 2 echipe ‘satelit’ ale stelei din actualul playoff….

484529528418914
Iuli Jan  •  27 Aprilie 2016, 13:59

fcsb nu castica cu panduri, asa ca astra da meciul cainilor si fcsb se duce la vale

adrian008
adrian008  •  27 Aprilie 2016, 13:58
Postat de hotcocoa pe 27 Aprilie 2016, 13:28

care 2 echipe satelit? eu habar nu am despre ce vorbesti....una suspecta e viitorul, e cert. A 2 care e? Da, am fost pe locurile 3,4 din cauza conducerii idioate, antrenori ne-antrenori si in general lipsa de liniste din interiorul echipei. Dinamo, si orice alta echipa, AR TREBUI sa joace corect sansele si sa moara pe teren indiferent cu ce echipa joaca si indiferent daca e in insolventa sau nu! E frumos campionatul angliei in care ultima o poate incurca pe prima, nu? La noi nu o sa vezi asta.

Serios?Cum a castigat Steaua campionatul anul trecut?Nu cu o victoria a Astrei si a Otelului (care era retrogradata) cu ASA?Si Astra nu avea nici un interes.Atunci era buna Astra si cinstita.Acum nu mai e .Nu mai castiga seful berbecilor campionatul.Anul trecut la noi s-a castigat campionatul in ultimele doua etape.Despre ce vorbim?

gutza23
gutza23  •  27 Aprilie 2016, 13:46
Postat de hotcocoa pe 27 Aprilie 2016, 13:28

care 2 echipe satelit? eu habar nu am despre ce vorbesti....una suspecta e viitorul, e cert. A 2 care e? Da, am fost pe locurile 3,4 din cauza conducerii idioate, antrenori ne-antrenori si in general lipsa de liniste din interiorul echipei. Dinamo, si orice alta echipa, AR TREBUI sa joace corect sansele si sa moara pe teren indiferent cu ce echipa joaca si indiferent daca e in insolventa sau nu! E frumos campionatul angliei in care ultima o poate incurca pe prima, nu? La noi nu o sa vezi asta.

exact ce am zis intr-un com postat mai devreme asta e una din partile care caracterizeaza o RIVALITATE

hotcocoa
hotcocoa  •  27 Aprilie 2016, 13:32
Postat de gutza23 pe 27 Aprilie 2016, 13:26

:))))))))))))))) ma tu gandesti inainte sa scrii pe aici??? si ce ai vrea frate sa iasa galeria in strada,sa-i ameninte pe jucatori sa faca tot posibilul sa bata astra si sa castige titlul fcsp????? iti repet nu trebuie sa le zica nimeni nimic la jucatori pt ca stiu/simt si singuri ce trebuie sa faca si anume sa duca titlul la giurgiu!!! ar fi fost acelasi lucru,la fel s-ar fi intamplat daca situatia ar fi fost invers!!

Defapt aici am vrut sa dau reply...my bad Posibil sa fie invers, ai dreptate...nu te contrazic ptr ca nu am de unde stii cu siguranta. Da, e posibil ca Steaua sa o fi lasat mai moale, doar sa nu aibe Dinamo sanse la titlu. Eu vorbeam de dovezi clare, reactii si declaratii. Negru pe alb. Asta am subliniat in comentariul anterior...exercitii de imaginatie putem face pana maine :)

hotcocoa
hotcocoa  •  27 Aprilie 2016, 13:31
Postat de hotcocoa pe 27 Aprilie 2016, 13:23

Patronul Gigi nu are nici o legatura, el e pe langa fenomen si stirbeste traditia si numele echipei. Daca e sa ne luam dupa decaratiile patronilor nici o echipa nu sta prea bine. Macar la gigi e simplu...*** si toata lumea o stie, si nici el nu se da un mare semidoct sau intelectual. Nu inteleg de ce este bagat in seama...dar e problema mediei...fara stiri de cancan mor de foame, nu au clickuri. Cum ziceam, el macar nu se da ceea ce nu e...e un prostovan si o stiu toti, si el. In schimb, de exemplu, Negoita, care are mai tot timpul un aer de intelectual are niste declaratii in el de te doare capul. Are niste acuze de sincer nu stiu cum nu e dat in judecata cateodata la cate aberatii scoate pe gura.

Posibil sa fie invers, ai dreptate...nu te contrazic ptr ca nu am de unde stii cu siguranta. Da, e posibil ca Steaua sa o fi lasat mai moale, doar sa nu aibe Dinamo sanse la titlu. Eu vorbeam de dovezi clare, reactii si declaratii. Negru pe alb. Asta am subliniat in comentariul anterior...exercitii de imaginatie putem face pana maine :)

hotcocoa
hotcocoa  •  27 Aprilie 2016, 13:28
Postat de gutza23 pe 27 Aprilie 2016, 13:16

ipocrizie pt ca tot sezonu ati fost o echipa de pluton care a stat pe locurile 4-5-6 pana in playoff si din playoff au intrat in scena baietii in negru(exemple sunt multe) si acum vorbiti de ,,valoarea'' superioara pe care o aveti doar in lumea voastra paralela cu realitatea!!ipocrizie pt ca pana acum 1-2 saptamani dinamo a fost echipa insolventa,echipa fara valori,fara bani si acum ,,trebuie'' sa fie echipa care ar trebui sa-si joace corect sansele pt a va ajuta!! ipocrizie sa afirmi faptu ca ultimele 3 sezoane au fost castigate strict pe valoarea si nu au avut nici o legatura circumstantele sezoanelor respective etc. penibili sa strigati de aliante anti fcsb cand voi in playoff'ul asta aveti 2 echipe satelit (se stie care sunt alea)!! penibil sa negati vasalitatea celor 2 echipe!! penibili sa nu va recunoasteti neputinta si sa aruncati la fiecare meci acuze de blat in directia astra,ex etapa asta in care toata suflarea fcsb'ista a vuit de blat la ivan gonzalez (dar oare in meciul direct varela a fost blat cu 2 penaltiuri decisive?) etc

care 2 echipe satelit? eu habar nu am despre ce vorbesti....una suspecta e viitorul, e cert. A 2 care e? Da, am fost pe locurile 3,4 din cauza conducerii idioate, antrenori ne-antrenori si in general lipsa de liniste din interiorul echipei. Dinamo, si orice alta echipa, AR TREBUI sa joace corect sansele si sa moara pe teren indiferent cu ce echipa joaca si indiferent daca e in insolventa sau nu! E frumos campionatul angliei in care ultima o poate incurca pe prima, nu? La noi nu o sa vezi asta.

gutza23
gutza23  •  27 Aprilie 2016, 13:26
Postat de hotcocoa pe 27 Aprilie 2016, 13:09

Ai vazut sau auzit vreun comentariu/declaratie din partea lui Reghe cu oricare antrenor cu privire la cumetrii, la favorizari sau alte deastea? Nu exista. Citeste declaratiile dintre Sumudica si Rednic. Reghe sau vreun oficial stelist nu face astfel de 'glume' cu alti oficiali ai altelor echipe. Ai vazut suporterii vreunei echipe sa se stranga si sa scandeze, sa militeze, sa faca presiune pe echipa lor ca sa dea meciul stelei? Aratami. Eu nu stiu sa existe. Acuma citeste declaratiile fanilor dinamovisti de exemplu. Ti am enumerat 2 argumente ca sa vezi ca nu e niciunde vreo frantura de logica...parerea mea. Tu ai?

:))))))))))))))) ma tu gandesti inainte sa scrii pe aici??? si ce ai vrea frate sa iasa galeria in strada,sa-i ameninte pe jucatori sa faca tot posibilul sa bata astra si sa castige titlul fcsp????? iti repet nu trebuie sa le zica nimeni nimic la jucatori pt ca stiu/simt si singuri ce trebuie sa faca si anume sa duca titlul la giurgiu!!! ar fi fost acelasi lucru,la fel s-ar fi intamplat daca situatia ar fi fost invers!!

hotcocoa
hotcocoa  •  27 Aprilie 2016, 13:23
Postat de torinezul pe 27 Aprilie 2016, 13:15

Ramane frantura de logica .Daca astea sunt argumentele .... Pai ce argument mai bun vrei decat declaratia patronului???? http://www.digisport.ro/Sport/FOTBAL/Competitii/Liga+1/VIDEO+Declaratii+halucinante+ale+lui+Gigi+

Patronul Gigi nu are nici o legatura, el e pe langa fenomen si stirbeste traditia si numele echipei. Daca e sa ne luam dupa decaratiile patronilor nici o echipa nu sta prea bine. Macar la gigi e simplu...*** si toata lumea o stie, si nici el nu se da un mare semidoct sau intelectual. Nu inteleg de ce este bagat in seama...dar e problema mediei...fara stiri de cancan mor de foame, nu au clickuri. Cum ziceam, el macar nu se da ceea ce nu e...e un prostovan si o stiu toti, si el. In schimb, de exemplu, Negoita, care are mai tot timpul un aer de intelectual are niste declaratii in el de te doare capul. Are niste acuze de sincer nu stiu cum nu e dat in judecata cateodata la cate aberatii scoate pe gura.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 10
Comentează