Comentarii (21)
adi_stelistul
adi_stelistul  •  29 Noiembrie 2020, 12:41

Mor de curiozitate sa stiu ce inseamna "fondul de salarii cu tva".

babahuda
babahuda  •  29 Noiembrie 2020, 12:37
Postat de dodo001 pe 29 Noiembrie 2020, 12:23

Lui Corta Cero nu-i ajung banii daca aduce saptamana viitoare 2 milioane de euo nici pentru a ajunge la zi cu platile. Sa fie la zi, mai ales daca vrea sa il inlature de la echipa le Cosmin Contra, trebuie sa aduca ceva ma mult de 2 milioane. 3 luni de salarii la jucatori inseamna mai mult de 2 milioane, asa ca Don Pablo, adu banii!!!

fondul de salarii cu tva pe luna este undeva la 450mii euro x 3 luni = 1,3 mil sa zicem 1,5 mil si cu 500 plateste datoriile ..lui contra ii da dupa ce o sa cear abnii o sa alerge dupa ei pt modul jignitor care la avut vizavii de Dinamo cat si de ptronul clubului ..o sa-i primeasca dar pesteun an 2 dupa ce gurita o sa cheltuie ceva cu avocatii pt a primi banii ..eu unu asa as face 2 mil este sufiicent in prima faza .mai grav e la fcsb am auzit und esunt 3 luni plus ca salariile sunt diminuate din timpul pandemiei .dar e liniste pt ca ei nu au un gerea ddb pch care sa il dea afara pe patron ajutat d presa ..asta ramane la nevel de dorinta a unora ..e bie 2 mil e parfum ramane si de prime pt toata lumea si pt personalul auxiliar ceid e la birouri magaziii ingrijotori terenuri etc .acestioa trebuie platiti neaparat ca amratii au salarii f mici ca sa poata supravietui cateva luni fara ..fitbalistii mai au grasime ,nu compari 30 de mii pe luna cu 300 euro

dodo001
dodo001  •  29 Noiembrie 2020, 12:23
Postat de babahuda pe 29 Noiembrie 2020, 12:13

nu actioneaza nimeni pe nimeni sevor plati saalriile si numai pot pune memorii .iar cine are salarii amri si nu le justifica prin calitatea jocului o s aplece .

Lui Corta Cero nu-i ajung banii daca aduce saptamana viitoare 2 milioane de euo nici pentru a ajunge la zi cu platile. Sa fie la zi, mai ales daca vrea sa il inlature de la echipa le Cosmin Contra, trebuie sa aduca ceva ma mult de 2 milioane. 3 luni de salarii la jucatori inseamna mai mult de 2 milioane, asa ca Don Pablo, adu banii!!!

babahuda
babahuda  •  29 Noiembrie 2020, 12:13
Postat de dodo001 pe 29 Noiembrie 2020, 12:09

Ideea e ca acum fanii trebuie sa apeleze la jucatorii care vor pleca sa nu actioneze clubul in judecata la UEFA sau FIFA, deoarece DDB-ul nu poate sustine aceste salarii. Se pune problema revenirii clubului la Negoita, daca e inlaturat Cortazero din cauza neindeplinirii obligatiilor, dar Negoita va dori sa preia din nou acest club cu o obligatie financiara mult mai mare decat l-a lasat spaniolilor? Practic obligatiile din bugetul clubului s-au triplat prin aducerea acestor jucatori straini. Nu zic ca acesti jucatori nu ar avea calitate, dar poate ca nu era momentul sa fie adusi chiar acum. Pana la urma tot cu jucatori romani tineri poate iesi Dinamo din impas. Nu cu salarii mari, ci cu 1.000-2.000 euro pe luna, niste tineri care vor sa se afirme in Liga 1, joaca si pentru bani putini. Cam asa s-ar putea incheia anul competitional la Dinamo.

nu actioneaza nimeni pe nimeni sevor plati saalriile si numai pot pune memorii .iar cine are salarii amri si nu le justifica prin calitatea jocului o s aplece .

babahuda
babahuda  •  29 Noiembrie 2020, 12:12

domn Pablo vine cu banii sapatamana viitore sa inchida gura haterilor pt inceput 2 mil si pe 21 -23 dec maritea de capital si nea gerea sa se duca la politica sa lase Dinamo in pace ca la facut de rusine ..dinamo nu e organizatie politica sa o pui intr-o lumina rpoasta sa fie balacarita de toti pt actiunile tale ..declaratia din sport,ro arata caracterul infect"al acestui om dupa ce ameninta un patron de societate sa plece ca-l aseteapata la aeroport ca re surprize cand va veni .sa dea actiunile gratis parca ma uit la intimidari de camataridin clanuri ..rusine celor care au actiuni si il lasa sa vorbeasca in numrlr meu al tau al 11mii de suporteri care au card de membru care au cumparat in 4 partide bilete si au facut sold out si acum sau dat peste 3 mii de bilete virtuale cu pitestiu chiar daca nu s ejoaca acasa ..gera nu ma reprezinta sa se duca sa se balacareasca cu basescu orban johanis ponta barna olguta,ciolacu,firea PE NOI DINAMOVISTI S ANE LASE IN PACE SA NE SCUTEASCA CU PREZENTA ..pch si ddb daca sunt solidari cu politrucu eu imi schimb parerea ca nu e o organizatie a suporterilor si e un ddb al politicului si s eurmaresc doar interese personale si nu ale clubului Dinamo sia l suporteului car plateste din buzunar ca echipa sa aibe bani car nu ajung la echipa nici macar imprumut .pai esti actionar sau creditor ?tu gerea ca actionar nu ai datoria sa sustii financiar echipa sau tu administrezi fondurile si imrumuti cu dobanda clubul il faci dator ?spoer ca ddb pch

dodo001
dodo001  •  29 Noiembrie 2020, 12:09

Ideea e ca acum fanii trebuie sa apeleze la jucatorii care vor pleca sa nu actioneze clubul in judecata la UEFA sau FIFA, deoarece DDB-ul nu poate sustine aceste salarii. Se pune problema revenirii clubului la Negoita, daca e inlaturat Cortazero din cauza neindeplinirii obligatiilor, dar Negoita va dori sa preia din nou acest club cu o obligatie financiara mult mai mare decat l-a lasat spaniolilor? Practic obligatiile din bugetul clubului s-au triplat prin aducerea acestor jucatori straini. Nu zic ca acesti jucatori nu ar avea calitate, dar poate ca nu era momentul sa fie adusi chiar acum. Pana la urma tot cu jucatori romani tineri poate iesi Dinamo din impas. Nu cu salarii mari, ci cu 1.000-2.000 euro pe luna, niste tineri care vor sa se afirme in Liga 1, joaca si pentru bani putini. Cam asa s-ar putea incheia anul competitional la Dinamo.

valeri.lewis
valeri.lewis  •  29 Noiembrie 2020, 12:04
Postat de adi_stelistul pe 29 Noiembrie 2020, 11:54

Cu sau fara "garantia" lui Contra, lucrurile erau deja facute cand a venit el. Cel ce a garantat pentru spanioli a fost Negoita, care a si spus in repetate randuri ca nu va ceda Dinamo pana nu va avea certitudinea ca cei ce vin au capacitatea financiara necesara. Ipso facto, spaniolii trebuie ca aveau aceasta capacitate inca de la momentul tranzactiei. Daca nu venea Contra, deci nu "garanta" proiectul, se schimba ceva? NU! Suporterii ar fi asteptat la fel cum au facut-o desfasurarea lucrurilor pentru ca era absurd sa pui bete in roate unui proiect care promite sa salveze Dinamo si despre care nu exista niciun indiciu ca nu va reusi. (nu exista niciunul, cu exceptia, iertat sa-mi fie, ca toate promisiunile erau prea frumoase pentru a fi adevarate). Deci "vina" lui Contra e foarte greu de stabilit. Nu e mai mare decat a oricarui dinamovist care a crezut in promisiunile putin cam prea gogonate ale spaniolilor.

Sunt de acord cu ce spui, cu mentiunea ca, din punctul meu de vedere, una e sa ofere incredere contra pentru un proiect, alta e sa vorbeasca un suporter obisnuit. E vorba de notorietate, la inceput si presa a fost atrasa in capcana, si in general cam toata lumea. Sigur ca ai dreptate, jocurile erau deja facute, situatia de facto nealterata. Vina lui a fost capitalul suplimentar de imagine, care probabil i-a castigat cateva saptamani in plus de liniste lui cortazero. Rezultatul e acelasi pana la urma, s-a ajuns tot in punctul ala. Mai important e cum o scot la capat de aici inainte. Eu personal nu vad vreo iesire, in primul rand pt ca actorii principali nici bu vor sa stea la masa, cortazero nu se vrea plecat, si nu exista oameni dispusi sa-si asume prelurea clubului. Exista doar suporterii. Dar ce pot face ei cu resursele limitate de care dispun?

babahuda
babahuda  •  29 Noiembrie 2020, 11:58

samsar ..vrea banii din reziliere ..sper sa gaseasca domn Pablo o cale sa-i de prin gurita prin cum ilcheama pe el ..sa primeasc a dupa performante daca Di amo era pe locuriel 1-3 jos palaria dar Dinamo e pe penultimu loc la egalitate de puncte cu fc arges si la un punct in fata lanternei rosii astra ..sa-i fie platite 3 luni de contract atata cat a stat la echipa si gata .dar nu merita salariu nici 2 mii pt performantele avute ..cu viitoru si voluntari numai geniile de executii si geniul unor jucatori a facut ca Dinamo sa castige in nici un caz ce a antrenat el .e mai slab ca orice antrenor trecut pe la dinamo chiar si ca stoican care a terminat pe un loc 4 cu o echipa e copii amintesc doar rotariu,matei ,tucudean filip ,serban,nedelcearu,alexe,andrei radu,fay,popescu,asanovic,asanovici,andrei vastag,cioinac etc..iar contra cu un lot cu salriide sute de mii veniti de la echipe de top unii din spania se zbate uin subsolul clasamentului ia Gurita prin Gurita ..tu cu prailea ,balanescu,doar pt bani ati venit la Dinamo ..os a zica haterii c anu esti paktiti o sa fii odata ce ai contract ai devreme sau mai tarziu ..un contract s eonoreaza chair daca e greu de facut asta .

adi_stelistul
adi_stelistul  •  29 Noiembrie 2020, 11:54
Postat de valeri.lewis pe 29 Noiembrie 2020, 11:44

E undeva la mijloc dreptatea. Contra are un argument valid cand spune ca el e antrenor, nu investigator. Pe de alta parte, in conditiile in care nimeni din Romania si din presa nu stia cine e cortazero, venirea lui contra a fost ca un vot de incredere pt acest proiect, care s-a dovedit a fi o mare minciuna. In concluzie, contra a fost si el pacalit ca toti ceilalti. Nu el e principalul vinovat, asa cum nu e nici 100% nevinovat, pt ca a facilitat in mod involuntar planul lui cortazero de a prelua controlul clubului.

Cu sau fara "garantia" lui Contra, lucrurile erau deja facute cand a venit el. Cel ce a garantat pentru spanioli a fost Negoita, care a si spus in repetate randuri ca nu va ceda Dinamo pana nu va avea certitudinea ca cei ce vin au capacitatea financiara necesara. Ipso facto, spaniolii trebuie ca aveau aceasta capacitate inca de la momentul tranzactiei. Daca nu venea Contra, deci nu "garanta" proiectul, se schimba ceva? NU! Suporterii ar fi asteptat la fel cum au facut-o desfasurarea lucrurilor pentru ca era absurd sa pui bete in roate unui proiect care promite sa salveze Dinamo si despre care nu exista niciun indiciu ca nu va reusi. (nu exista niciunul, cu exceptia, iertat sa-mi fie, ca toate promisiunile erau prea frumoase pentru a fi adevarate). Deci "vina" lui Contra e foarte greu de stabilit. Nu e mai mare decat a oricarui dinamovist care a crezut in promisiunile putin cam prea gogonate ale spaniolilor.

valeri.lewis
valeri.lewis  •  29 Noiembrie 2020, 11:44
Postat de pol1tehnicaiasi pe 29 Noiembrie 2020, 11:34

Pai cine a garantat pentru ei, nu cumva...gurita??

E undeva la mijloc dreptatea. Contra are un argument valid cand spune ca el e antrenor, nu investigator. Pe de alta parte, in conditiile in care nimeni din Romania si din presa nu stia cine e cortazero, venirea lui contra a fost ca un vot de incredere pt acest proiect, care s-a dovedit a fi o mare minciuna. In concluzie, contra a fost si el pacalit ca toti ceilalti. Nu el e principalul vinovat, asa cum nu e nici 100% nevinovat, pt ca a facilitat in mod involuntar planul lui cortazero de a prelua controlul clubului.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează