Comentarii (37)
istet10
istet10  •  15 Februarie 2025, 21:21
Postat de lefter_popescu pe 14 Februarie 2025, 12:50

Amice, nu este nicio aiureala ci purul adevăr. Ca n-ai avut informații în acest sens asta nu înseamnă că nu este adevarat. Afla ca în perioada lui Carol I se foloseau locomotive și vagoane englezești ( perioada Reginei Victoria) . In perioada interbelica Malaxa a făcut locomotive românești de o calitate cel puțin egala cu cele din Anglia și Germania. Tara era plina de aceste locomotive ( foarte bune pt acele timpuri) care erau întreținute la atelierele Grivița patronate de Malaxa . Comuniștii, prin Mihail Roller au mistificat istoria tarii și patronii interbelici ( cu bubele lor - aveau multe) nu trebuiau pomeniți. Și astăzi, CFR -ul și Atelerele Grivița sunt prezentate de către neo comunisti ,în mod eronat , ca fiind în apanajul comuniștilor în perioada interbelica . Pt ca nu știai intrebarea ta ar fi fost corecta dacă nu foloseai apelativul " aiureala".

Ba, esti lefter la minte!!! Atelierele alea erau ale CFR-ului, nu ale lui Malaxa!!! Acolo a fost angajat Dej. CFR era institutie a statului !!!

endeavour
endeavour  •  15 Februarie 2025, 07:19

Dacă stadionul ăsta va fi gata în doi ani înseamnă că România a intrat în altă eră! La lentoarea și puturoșenia constructorilor români ar fi minune Dumnezeiască! Noi suntem ticăloși cu noi că nație!.... Unii spun că sunt multe stadioane in București??.... Păi mergeți în Londra să vedeți acolo stadioane care se învârt după soare, vreo 4-5 uriașe, ultramoderne, se fac tururi de vizitare turistică! Și alte vreo 10 mai mici construite pe la jumătatea secolului, dar zici că-s noi nouțe! Si Bucureștiul nu e în stare să aibă 4 stadioane mari și late!? Sală de jocuri nu avem niciuna peste 4.000 de locuri! Sa ne trăiești Nicușor Dan! Mare puturos și indolent primar avem! Incompetentul vrea să fie președinte!?

abavati
abavati  •  14 Februarie 2025, 21:29
Postat de lefter_popescu pe 14 Februarie 2025, 12:50

Amice, nu este nicio aiureala ci purul adevăr. Ca n-ai avut informații în acest sens asta nu înseamnă că nu este adevarat. Afla ca în perioada lui Carol I se foloseau locomotive și vagoane englezești ( perioada Reginei Victoria) . In perioada interbelica Malaxa a făcut locomotive românești de o calitate cel puțin egala cu cele din Anglia și Germania. Tara era plina de aceste locomotive ( foarte bune pt acele timpuri) care erau întreținute la atelierele Grivița patronate de Malaxa . Comuniștii, prin Mihail Roller au mistificat istoria tarii și patronii interbelici ( cu bubele lor - aveau multe) nu trebuiau pomeniți. Și astăzi, CFR -ul și Atelerele Grivița sunt prezentate de către neo comunisti ,în mod eronat , ca fiind în apanajul comuniștilor în perioada interbelica . Pt ca nu știai intrebarea ta ar fi fost corecta dacă nu foloseai apelativul " aiureala".

dar nu are nicio legatura faptul ca malaxa a adus ingineri destepti ca sa faca acele locomotive cu care s-a calatorit inca zeci de ani cu apartenenta politica si infiltrarea comunista si legionara in randul salariatilor. Sau esti inca impresionat de priapismul lui Carol II

abavati
abavati  •  14 Februarie 2025, 21:26
Postat de lefter_popescu pe 13 Februarie 2025, 21:55

Amice, asta e cusurul tău...ai invatat istoria tarii scrisa de Mihail Roller . Comuniștii tai erau în Rusia sau prin Chișinău ascunși, iar cei 20-25 din tara isi faceau veacul prin puscarii neavand de nici unele. România acelor ani era condusa de Regele Carol al II-lea ( cel care in 1939 a taiat panglica stadionului Rapid, iar Legionarii sburdau prin tara . PS- afla drăguță ca lucrătorii ceferiști aveau unele din cele mai mari salarii din tara, fiind sub comanda lui Malaxa.

Stai linistit ca legionarii tai aveau organizatie muncitoreasca si la Malaxa, daca tot te-a mancat tastatura.

lefter_popescu
lefter_popescu  •  14 Februarie 2025, 12:50
Postat de istet10 pe 14 Februarie 2025, 00:31

Ce treaba avea Malaxa cu cfr-istii? Detaliaza, ca devine interesanta aiureala asta ? :)

Amice, nu este nicio aiureala ci purul adevăr. Ca n-ai avut informații în acest sens asta nu înseamnă că nu este adevarat. Afla ca în perioada lui Carol I se foloseau locomotive și vagoane englezești ( perioada Reginei Victoria) . In perioada interbelica Malaxa a făcut locomotive românești de o calitate cel puțin egala cu cele din Anglia și Germania. Tara era plina de aceste locomotive ( foarte bune pt acele timpuri) care erau întreținute la atelierele Grivița patronate de Malaxa . Comuniștii, prin Mihail Roller au mistificat istoria tarii și patronii interbelici ( cu bubele lor - aveau multe) nu trebuiau pomeniți. Și astăzi, CFR -ul și Atelerele Grivița sunt prezentate de către neo comunisti ,în mod eronat , ca fiind în apanajul comuniștilor în perioada interbelica . Pt ca nu știai intrebarea ta ar fi fost corecta dacă nu foloseai apelativul " aiureala".

istet10
istet10  •  14 Februarie 2025, 00:31
Postat de lefter_popescu pe 13 Februarie 2025, 21:55

Amice, asta e cusurul tău...ai invatat istoria tarii scrisa de Mihail Roller . Comuniștii tai erau în Rusia sau prin Chișinău ascunși, iar cei 20-25 din tara isi faceau veacul prin puscarii neavand de nici unele. România acelor ani era condusa de Regele Carol al II-lea ( cel care in 1939 a taiat panglica stadionului Rapid, iar Legionarii sburdau prin tara . PS- afla drăguță ca lucrătorii ceferiști aveau unele din cele mai mari salarii din tara, fiind sub comanda lui Malaxa.

Ce treaba avea Malaxa cu cfr-istii? Detaliaza, ca devine interesanta aiureala asta ? :)

creeperno534
creeperno534  •  13 Februarie 2025, 22:40

Foarte bine!

lefter_popescu
lefter_popescu  •  13 Februarie 2025, 21:55
Postat de abavati pe 13 Februarie 2025, 18:06

adica din fondurile NKVD-ului, Fondul Roșu si alte mărunțișuri din astea.

Amice, asta e cusurul tău...ai invatat istoria tarii scrisa de Mihail Roller . Comuniștii tai erau în Rusia sau prin Chișinău ascunși, iar cei 20-25 din tara isi faceau veacul prin puscarii neavand de nici unele. România acelor ani era condusa de Regele Carol al II-lea ( cel care in 1939 a taiat panglica stadionului Rapid, iar Legionarii sburdau prin tara . PS- afla drăguță ca lucrătorii ceferiști aveau unele din cele mai mari salarii din tara, fiind sub comanda lui Malaxa.

lefter_popescu
lefter_popescu  •  13 Februarie 2025, 21:46
Postat de ioioio pe 13 Februarie 2025, 17:27

Dar peluza cea nouă din banii cui a fost construită

Amice, asta e cusurul tau ... ai uitat turchinetii ! Ai prins-o p-asta?

lefter_popescu
lefter_popescu  •  13 Februarie 2025, 21:44
Postat de Ss21 pe 13 Februarie 2025, 17:37

Stadioanele din capitala produc gauri la bugetul local/de stat insa noi continuam sa inventam stadioane pt mofturile unui club de origine departamentala in conditiile in care altul e facut pt o echipa obscura de liga secunda ......spre aducere aminte dinamovistii erau pe stadion in timpul constructiei Arenei Nationale sarbatorind viitoarea casa. Un club cu istoricul lui Dinamo era indreptatit sa viseze la asa ceva, un stadion de 55.000 locuri iar gaura se micsora la bugetul Bucurestiului....spre exemplu, AC Milan/Inter echipe care impart un stadion comun, la fel BayernMunchen/TSV 1860, noi suntem mai cuu mot decat italienii si nemtii asa ca ne permitem sa ne batem joc de banul public.

Dar Roma și Lazio pe stadionul din capitala Italiei ?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează