Comentarii (351)
10155074652718103
Muzzi Ciprian  •  21 August 2018, 22:53
Postat de catalynn pe 21 August 2018, 21:51

Societatea lui Paunescu avea Palmaresul doar cu drept de folosinta gratuit, nu le apartinea. Contractul cu pricina putea fi rupt unilateral de catre CSA la orice moment si lucrurile reveneau la situatia din 1998. Ceea ce s-a si intamplat odata ce ne-a jjijji a incercat sa fure Steaua in 2003, a facut cerere sa poate folosi brandul si a fost refuzat. Treburile sunt cat se poate de simple.

ba nu sunt simple deloc! sunt mai complicate decat par! sa-ti zic de ce! CSA incheie un contract de dare in folosinta a ceva cu Paunescu, chiar daca cu titlul gratuit si cu posibiliatatea de a rupe unilateral contractul! paunescu, la randul lui, isi cedeaza societatea infiintata sau o vinde, lui Becali, de comun acord intre cei 2! mai ramane o problema! Becali trebuie sa aiba acceptul CSA , care este proprietarul de drept! insa CSA refuza! buuuun! asta nu declara cu nimic nula si neavenita intelegerea intre csa si paunescu, pentru ca CSA nu rupe niciodata unilateral contractul cu societatea lui Paunescu! daca ma intrebi pe mine, becali ar trebui sa-i plateasca lui paunescu daune, mai degraba, decat CSA! bun, o sa ziceti, de vreme ce societatea lui Paunescu nu mai exista, contractul este nul! pai nici CSA sectia fotbal nu mai exista! cine vine acum sa ceara despagubiri? sectia de popice? de floreta? de inot sincron?

echilibrat
echilibrat  •  21 August 2018, 22:53
Postat de Adrian Addryano pe 21 August 2018, 22:45

"Din certificatul fiscal al reclamantei rezultă că aceasta s-a înființat în anul 1995 prin urmare reclamanta nu are nicio legătură juridică cu fostul club de drept public din care s-a desprins sectia de fotbal în anul 1994 când a devenit entitate privata cu acționariat privat așa cum cereau legile acestei țări și regulamentele forurilor internaționale, fostul club de drept public nu mai există a fost radiat din cauza datoriilor imense pe care le aveau secțiile de baschet și volei masculin și feminin iar consilierii locali au votat înființarea unui nou club fără secție de fotbal!!!!!!!!! De asemenea reclamanta nu a putut dovedi că s-a înființat pentru a continua activitatea echipei de fotbal prin urmare nu a putut dovedi că ar deține palmaresul echipei de fotbal" Clară că lumina zilei motivarea data de Curtea de Apel asta este ADEVARUL JURIDIC spus clar și răspicat de instanțele judecătorești și pe care îl știe orice om cu minime cunoștințe juridice!!!!!!!!!

Boovene, citeste ce se scrie la pagina 29 a motivarii instantei. Reclamanta, clubul sportiv, s-a infiintat in 1991. FCU s-a infiintat in 2002. Care club s-a infiintat mai intii ? Citeste motivarea instantei de la Timisoara paginile 25-30. Nu se scrie cu fostul FCU, club decedat in 2014, ar fi obtinut/detinut vreodata un palmares. Cum se tot spune de vreo 10 ani - fostul Fotbal Club U Craiova, infiintat in 2002, nu a avut vreun palmares vreodata. Adica a fost o clona fara valoare.

alenb
alenb  •  21 August 2018, 22:48
Postat de echilibrat pe 21 August 2018, 22:41

Da' ce s-a in intimplat cu palmaresul in cazul defunctelor Napoli, Fiorentina, Parma, Rapid, Petrolul, U Cluj, FC arges, Otelul ? S-a dus acolo unde s-a dus si brandul. Fostul club al lui Mititelu, ala decedat, nu detine nici un palmares. Citeste bine toate cele peste 30 de pagini ale motivari instantei la procesul de la Timisoara - nu scrie nicaieri ca fostul FCU este urmasul clubului fondat la 1948 sau ca ar fi preluat vreodata palmaresul Stiintei. Ramine cum am spus - dupa moartea unui club, palmaresul merge acolo unde se duce brandul. Ca la Napoli, Fiorentina, Parma, Rapid, Petrolul, U Cluj, FC arges, Otelul . Iar bradurile Stiinta Craiova, Universitatea Craiova si FC Universitatea Craiova sint cu acte in regula la gruparea de liga 1.

Pag 5: "asadar contrar sustinerilor reclamantei, parata este cea care a fost in posesia palmaresului cu care a fost afiliata la competitile nationale, fiind ulterior dezafiliata". Rezulta deci ca palmaresul este la echipa dezafiliata, adica FCU Craiova (Mititelu). Palmaresul nu se duce neaparat unde se duce brandul. Brandul apartine lui CSU Craiova, palmaresul nu. Toate exemplele tale italienesti nu au legatura cu situatia de fata. Florentia Viola s-a infiintat dupa falimentul Fiorentinei si a castigat si brandul la licitatie, moment in care a preluat numele de Fiorentina si a continuat oficial istoria ei. Chiar si sezonul in care a jucat sub numele de Florentia Viola este implicit recunoscut ca facand parte din istoria fiorentinei. La Craiova avem parte de 2 cluburi care coexista in aceeasi perioada de timp, amandoua pretinzand ca sunt vechea Stiinta, s-au si intalnit in derby pe Central in Div B.

echilibrat
echilibrat  •  21 August 2018, 22:47
Postat de alenb pe 21 August 2018, 22:40

Pag 5: "asadar contrar sustinerilor reclamantei, parata este cea care a fost in posesia palmaresului cu care a fost afiliata la competitile nationale, fiind ulterior dezafiliata". Deci palmaresul este la echipa dezafiliata, adica FCU Craiova (Mititelu).

Minti. Concluziile Curtii de Apel Timisoara incep la pagina 25. Pina la pagina 25 se descrie istoricul acestui proces. Ce scrie la pagina 5 nu mai conteaza.

alenb
alenb  •  21 August 2018, 22:43
Postat de adrian008 pe 21 August 2018, 22:15

Faci o confuzie.,,Carul cu bere,, ala armatei nu a fost vandut catre Becali.S-a infintat o societate care sa administreze sectia de fotbal a CSA Steaua.Societate in care armata avea anumit procent si procentul mai mare era privat cum spunea legea.(Paunescu si alti investitori).Greseala lui Becali e ca a preluat societatea si dar a mutat tot pe o alta societate.Adica a vrut sa fie stapan absolut.A exclus armata din intelegere.Deci sa intelegi,Becali nu a cumparat ,,Carul cu bere,,.EL A PACALIT ARMATA DE PROCENTELE CARE LE DETINEA.

Nu fac nici o confuzie, ma refeream exact la societatea aia, care administra sectia de fotbal.

echilibrat
echilibrat  •  21 August 2018, 22:41
Postat de alenb pe 21 August 2018, 22:32

Palmaresul nu se poate scoate la vanzare si nici nu trebuie sa existe pe acte. Ai aceasta decizie a instantei care recunoaste palmaresul vechii Stiinte echipei lui Mititelu, cea dezafiliata, nu asta noua.

Da' ce s-a in intimplat cu palmaresul in cazul defunctelor Napoli, Fiorentina, Parma, Rapid, Petrolul, U Cluj, FC arges, Otelul ? S-a dus acolo unde s-a dus si brandul. Fostul club al lui Mititelu, ala decedat, nu detine nici un palmares. Citeste bine toate cele peste 30 de pagini ale motivari instantei la procesul de la Timisoara - nu scrie nicaieri ca fostul FCU este urmasul clubului fondat la 1948 sau ca ar fi preluat vreodata palmaresul Stiintei. Ramine cum am spus - dupa moartea unui club, palmaresul merge acolo unde se duce brandul. Ca la Napoli, Fiorentina, Parma, Rapid, Petrolul, U Cluj, FC arges, Otelul . Iar bradurile Stiinta Craiova, Universitatea Craiova si FC Universitatea Craiova sint cu acte in regula la gruparea de liga 1.

1583568625014294
Eugen Pan  •  21 August 2018, 22:37

Ce-mi place sa ma distrez cu voi brocoovenilor de judetz:))) va batut satul slatina la fundul gol si voi vreti sa fiti Univ Craiova? :)))) asta-i e buna:)))

alenb
alenb  •  21 August 2018, 22:32
Postat de Eugen Pan pe 21 August 2018, 22:18

Bai daca ar fi asa.. De ce nu este scos la vanzare?iti spun eu:pentru ca nu exista pe acte! Defuncta U Craiova SA activa pe o societate inventata in 2002. Hahaha

Palmaresul nu se poate scoate la vanzare si nici nu trebuie sa existe pe acte. Ai aceasta decizie a instantei care recunoaste palmaresul vechii Stiinte echipei lui Mititelu, cea dezafiliata, nu asta noua.

indolentu
indolentu  •  21 August 2018, 22:32
Postat de alenb pe 21 August 2018, 22:19

Asta am si zis, ca nu ramane cu brendu, dar nu ramane doar cu cladirea cum zici tu. Ramane cu vechiul restaurant, rebotezat. Deci tot ce inseamna vechiul restaurant, cladire, mobilier, decoratiuni, meniu, bucatarie etc, tot mai putin numele. Sigur, sunt de acord, pierderea numelui e o lovitura grea. Restaurantul fara brand si brandul fara restaurant, poti sa cam uiti de vechiul Car cu bere, e cam istorie.

cam 90% ai dreptate cu restaurantu fara brend nu reprezinta nimic si ma refer la cladire mobilier si tot ce ai enumerat tu da in caz ca vine un cutremur ca n 77 si se alege prafu de cladire bucatarie mobilier samd atunci ce mai conteaza?au disparut iele atunci scala dunarea gradinita cele originale insa lumea adica noi bucurestenii le am recunoscut dupa brend chit ca au avut o fata noua fiind reconstruite

1583568625014294
Eugen Pan  •  21 August 2018, 22:32
Postat de alenb pe 21 August 2018, 22:28

Tu esti oltean sau turc? In motivare scrie CLAR ca palmaresul este in dreptul echipei lui mititelu, cea dezafiliata. Minciuna voastra ordinara a crapat cum sper sa crape si partidul vostru hotzoman.

Hahaha.. ***! Acolo in motivare nu arata deloc ca defuncta lui ajica detine palmaresul.. Dealtfel nici n-a fost caz de dezbatere pe societatea aia. Oricum iti repet:aia functiona pe o societate din 2002 fara nicio legatura cu vechea echipa asa zisa continuatoare

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • •••
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • •••
  • 36
Comentează