FOTBAL  »  Superliga  »  FCSB

EXCLUSIV Dorinel Munteanu a pierdut definitiv procesul cu FCSB și are de plătit o avere: „Au alte interese! Dumnezeu o să facă dreptate”

Dorinel Munteanu // foto: Cristi Preda, GSP
Dorinel Munteanu // foto: Cristi Preda, GSP

Articol de GSP - Publicat vineri, 18 noiembrie 2022 10:12 / Actualizat vineri, 18 noiembrie 2022 11:24

Dorinel Munteanu (54 de ani), jucător la FCSB între 2004 și 2005, a dezvăluit la GSP Live că a pierdut procesul dus împotriva clubului patronat de Gigi Becali. Acum e nevoit să plătească 200.000 de euro la Fiscul din Germania.

CONTEXT:

  • FCSB nu i-a plătit lui Dorinel Munteanu impozitele pe venit în perioada 2004-2005, când acesta a evoluat la echipa roș-albastră.
  • Fiscul din Germania, țară unde Dorinel este rezident, a descoperit acest lucru atunci când i-a solicitat acestuia o situație a impozitelor plătite pe durata carierei de fotbalist.
  • Dorinel și FCSB s-au judecat câțiva ani în acest caz, iar în ultima instanță clubul lui Gigi Becali a avut câștig de cauză.
Primele impresii de la Doha » Organizare impecabilă, Poliție peste tot, amabilitate ieșită din comun, dar și praf cât cuprinde și un aer irespirabil: „Va fi un infern pentru fotbaliști!”
CM 2022
Primele impresii de la Doha » Organizare impecabilă, Poliție peste tot, amabilitate ieșită din comun, dar și praf cât cuprinde și un aer irespirabil: „Va fi un infern pentru fotbaliști!”

Dorinel Munteanu a pierdut procesul cu FCSB: „Sunt bun de plată, vreo 200.000 de euro”

„Am avut proces, am pierdut, acum sunt bun de plată. Trebuie să plătesc la Fiscul german vreo 200.000 de euro. Toate instanțele din România au dat câștig de cauză FCSB-ului, acum sunt bun de plată.

Dumnezeu o să vadă și o să facă dreptate într-un fel sau altul. Eu nu am cerut niciun ban de la domnul Becali, doar să facă o confirmare a plății taxelor pentru mine din contractul de la vremea respectivă. Nu s-a făcut acest lucru.

Sunt oameni în jurul dânsului care probabil au alte interese. Cert este faptul că am pierdut și trebuie să plătesc. Procesul s-a încheiat acum vreo 3 luni.

Când am plecat din Germania, Fiscul mi-a pus poprire pe acei bani. Acum își iau banii. Cred că i-au și luat, dacă nu mă înșel”, a dezvăluit Dorinel în această dimineață, la GSP Live.

În noiembrie 2020, la emisiunea „Prietenii lui Ovidiu”, Dorinel Munteanu dezvăluia că Fiscul german îi blocase o sumă mai mare de 300.000 de euro.

Mai multe știri din fotbalul românesc:

Ovidiu Burcă dă detalii din culise: „În vestiar a fost o furtună! Dar aș fi regretat toată viața dacă nu aș fi venit acum la Dinamo”

Căpitanul României a părăsit cantonamentul înainte de amicalul cu Moldova: „Înțelegere între staff-ul naționalei și conducerea clubului”

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Gigi Becali a intrat în direct și a făcut anunțul! Schimbă un titular: „Nu va mai juca, asta este echipa pe care mi-o doresc de 20 ani”
Superliga
Gigi Becali a intrat în direct și a făcut anunțul! Schimbă un titular: „Nu va mai juca, asta este echipa pe care mi-o doresc de 20 ani”
Cine este Alexandra Duckadam, femeia care i-a fost soție lui Helmuth din 2007 » Poveste fascinantă de iubire, în ciuda diferenței de 20 de ani dintre ei
Stiri extrasport
Cine este Alexandra Duckadam, femeia care i-a fost soție lui Helmuth din 2007 » Poveste fascinantă de iubire, în ciuda diferenței de 20 de ani dintre ei
Decizia luată de Real Madrid după moartea lui Helmuth Duckadam » Gestul impresionant al spaniolilor
Special
Decizia luată de Real Madrid după moartea lui Helmuth Duckadam » Gestul impresionant al spaniolilor

Gigi Becali a răspuns în direct la întrebarea „Ați accepta să fiți premier?” » „Să vă mai spun ceva”

Deian Sorescu îl așteaptă pe cai mari pe Jose Mourinho: „Mă simt copt ca jucător” + N-a uitat ofensa de la Dinamo: „Ne-au făcut în fel și chip”


Comentarii (44)
adriann_
adriann_  •  19 Noiembrie 2022, 17:25
Postat de tictictic pe 19 Noiembrie 2022, 16:01

Bah, minti de ingheata apele...:))) In primul meu comentariu pe articolul asta (postat pe 18.11.2022; ora 16:42) ti-am zis asa: "Bai prostane, Dorinel Munteanu a fost angajat in Romania la FCSB pe contract de prestari servicii, adica analog statutului de PFA." Mai departe, in urmatoarele comentarii ti-am explicat ce inseamna asta. Tu insa aberezi la greu cu "retinerea la sursa" sau cu ineptia aia ca "s-a prescris":))) Te asigur eu, in astfel de cazuri NU se retine nimic la sursa si nici NU se prescrie vreodata! Mai mult, insisti cu prostia aia cu "nu i s-ar fi admis actiunea in instanta"... absolut fals!!! In instanta se deschid procese cu nemiluita, si daca ai dreptate si daca n-ai. Treaba instantei este sa judece obiectul cauzei si abia apoi sa respinga spetele pe care le considera NEINTEMEIATE, pe baza probelor depuse la dosar de ambele parti. Spre exemplu, eu te pot actiona in justitie sub acuzatia ca esti mai prost decat prevede legea. Procesul intra pe rol, eu depun dovezi ca esti mai prost decat prevede legea; tu depui dovezi ca esti mai inteligent decat Einstein. Abia dupa ce instanta consulta probele, ar putea decide ca acuzatia mea ar fi neintemeiata si sa-mi respinga actiunea (ceea ce, sincer vorbind, ar fi imposibil...). Bah, mi-e greu sa inteleg ce te impinge de la spate sa-ti etalezi aici gradul infiorator de prostie, cu atata nonsalanta si cu o naivitate specifica celor fara pic de spirit... ca de scoala nici nu poate f

Postacule fake-news, nu e nici PFA (cum ai scris in vreo 4 mesaje) nici "analog PFA" cum ai scris la deruta intr-UN MESAJ :)) UN CONTRACT DE PRESTARI SERVICII NU PRESUPUNE OBLIGATORIU CA PERSOANA CARE PRESTEAZA SA AIBA RELATIE DIRECTA CU FISCUL. Dupa cum a reiesit clar din cealalt articol, UNDE CHIAR CIOBANUL TAU SUSTINE CA DORINEL AR FI GRESiT NEANUNTAND FISCUL DIN GERMANIA CA AU REZILIAT CONTRACTUL, NICIDECUM CA AR FI TREBUIT DORINEL SA-SI ACHITE EL IMPOZITELE AICI IN MOD DIRECT, IN LOC SA LE ACHITE FCSB-UL. Pricepi ma? Dorinel avea contract cu colectare la sursa CUM E NORMAL SA FACI DACA NU AI PFA. Chiar ciobanul pentru care prestezi te-a umilit salbatic, demolandu-ti aberatiile, minciunile si dezinformarile. Stai jos, iar ai nota 1 CA DE OBICEI!

tictictic
tictictic  •  19 Noiembrie 2022, 16:01
Postat de adriann_ pe 19 Noiembrie 2022, 13:19

NU POSTACULE FAKE-NEWS, N-O POTI DA LA INTORS. Ai tinut-o danga-langa ca Dorinel ar fi PFA (caz in care intr-adevar trebuia sa-si plateasca el impozitul). Acum, ca adevarul te-a plesnit peste bot, o dai la intors, CU ABJECTIA CARE TE DEFINESTE. REALITATEA E FOARTE SIMPLA: DACA DORINEL NU PUNEA PE MASA CONTRACTUL DE PRESTARI SERVICII (NU PFA MA POSTACULE!) DIN CARE REIESEA CA IMPOZITELE TREBUIAU SA-I FIE RETINUTE LA SURSA, NU I S-AR FI ADMIS ACTIUNEA IN INSTANTA. Daca in contract nu se prevedea explicit ca i se retin impozitele si taxele la sursa ce temei avea sa dea in sudecata fcsb sau sa invoce justitia divina? A pierdut fix pentru ca nu avea temei legal sa obtina de la fcsb suma imensa imputata de fiscul german, in conditiile in care impozitele datorate aici erau mult mai mici si oricum se prescrisesera. CANTA LA ALTA MASA MA ZEVZECEBISTULE.

Bah, minti de ingheata apele...:))) In primul meu comentariu pe articolul asta (postat pe 18.11.2022; ora 16:42) ti-am zis asa: "Bai prostane, Dorinel Munteanu a fost angajat in Romania la FCSB pe contract de prestari servicii, adica analog statutului de PFA." Mai departe, in urmatoarele comentarii ti-am explicat ce inseamna asta. Tu insa aberezi la greu cu "retinerea la sursa" sau cu ineptia aia ca "s-a prescris":))) Te asigur eu, in astfel de cazuri NU se retine nimic la sursa si nici NU se prescrie vreodata! Mai mult, insisti cu prostia aia cu "nu i s-ar fi admis actiunea in instanta"... absolut fals!!! In instanta se deschid procese cu nemiluita, si daca ai dreptate si daca n-ai. Treaba instantei este sa judece obiectul cauzei si abia apoi sa respinga spetele pe care le considera NEINTEMEIATE, pe baza probelor depuse la dosar de ambele parti. Spre exemplu, eu te pot actiona in justitie sub acuzatia ca esti mai prost decat prevede legea. Procesul intra pe rol, eu depun dovezi ca esti mai prost decat prevede legea; tu depui dovezi ca esti mai inteligent decat Einstein. Abia dupa ce instanta consulta probele, ar putea decide ca acuzatia mea ar fi neintemeiata si sa-mi respinga actiunea (ceea ce, sincer vorbind, ar fi imposibil...). Bah, mi-e greu sa inteleg ce te impinge de la spate sa-ti etalezi aici gradul infiorator de prostie, cu atata nonsalanta si cu o naivitate specifica celor fara pic de spirit... ca de scoala nici nu poate f

adriann_
adriann_  •  19 Noiembrie 2022, 13:19
Postat de tictictic pe 19 Noiembrie 2022, 07:58

Bah, trebuie sa recunosc ca esti "piesa", asemenea grad de prostie este greu de imaginat...:) Ba, am specificat deja ca fotbalistii au contracte fie de prestari servicii, fie de PFA (daca sunt inregistrati astfel); insa ambele variante au un numitor comun: angajatorul NU opreste la sursa nicio taxa, impozit sau contributie aferente contractului (daca in contract nu este stipulat acest aspect in mod explicit). Niciun club din Romania sau din lume NU opreste la sursa darile catre fisc datorate de catre prestatorul de servicii sau PFA pentru banii pe care-i incaseaza. Aceasta este obligatia exclusiva a angajatului, prin depunerea personala a declaratiei de impunere catre fisc si plata obligatiilor fiscale ce rezulta conform legii. Sunt meserii liberale, la fel ca cea de avocat, instalator, analist tv, cantaret, etc (inregistrati fie ca liber profesionisti, fie ca PFA). Daca tu faci un contract de prestari servicii cu un instalator sa-ti lucreze o instalatie sanitara, ii dai banii aluia dupa receptia lucrarii si NU-I opresti nimic la sursa; e obligatia aluia sa declare la fisc suma incasata si aia sa-i impuna suma datorata la buget pentru toate darile, taxele si impozitele corespunzatoare. Priceput???

NU POSTACULE FAKE-NEWS, N-O POTI DA LA INTORS. Ai tinut-o danga-langa ca Dorinel ar fi PFA (caz in care intr-adevar trebuia sa-si plateasca el impozitul). Acum, ca adevarul te-a plesnit peste bot, o dai la intors, CU ABJECTIA CARE TE DEFINESTE. REALITATEA E FOARTE SIMPLA: DACA DORINEL NU PUNEA PE MASA CONTRACTUL DE PRESTARI SERVICII (NU PFA MA POSTACULE!) DIN CARE REIESEA CA IMPOZITELE TREBUIAU SA-I FIE RETINUTE LA SURSA, NU I S-AR FI ADMIS ACTIUNEA IN INSTANTA. Daca in contract nu se prevedea explicit ca i se retin impozitele si taxele la sursa ce temei avea sa dea in sudecata fcsb sau sa invoce justitia divina? A pierdut fix pentru ca nu avea temei legal sa obtina de la fcsb suma imensa imputata de fiscul german, in conditiile in care impozitele datorate aici erau mult mai mici si oricum se prescrisesera. CANTA LA ALTA MASA MA ZEVZECEBISTULE.

Vezi toate comentariile (44)
Comentează