Comentarii (25)
Aspire77
Aspire77  •  08 Aprilie 2025, 01:07
Postat de traian_v pe 07 Aprilie 2025, 16:58

Scuze, dar nu inteleg ce vrei sa spui. Galeria e galerie, are un "sef" sau mai multi, se scandeaza ce se scandeaza. Da, cunosc personal maghiari care striga "afara afara..." laolalta cu toti din grup. Da, e stadion, nu e corul bisericii, si se va striga intotdeauna cate ceva ce nu place altora. Ca si chestia aia cu Kosovo si Serbia, care a creat atatea probleme. Dar cand ne apucam romanii cu "Basarabia e Romania" nu supara pe nimeni ?

Corect raspunsul. Nu am fost foarte clar. Ma refeream mai mult la corectitudinea d-lui primar legat de cele doua echipe din Cluj...

traian_v
traian_v  •  07 Aprilie 2025, 16:58
Postat de Aspire77 pe 03 Aprilie 2025, 23:54

Tot la fel de ,,fair play" a fost si cu videoul postat in care omite ostentativ sa arate si galeria CFR-lui? Spui ca si galeria lui U are in componenta maghiari. Da, sunt sigur de asta. Si sunt acceptati. Dar asta nu scuza deloc faptul ca galeria e xenofoba. Se cunoaste faptul ca Sepcile Rosii sunt primii cand vine vorba de scandarea renumita,, afara cu ungurii din tara", scandare care culmea este scandata si de maghiarii din galeria lor.

Scuze, dar nu inteleg ce vrei sa spui. Galeria e galerie, are un "sef" sau mai multi, se scandeaza ce se scandeaza. Da, cunosc personal maghiari care striga "afara afara..." laolalta cu toti din grup. Da, e stadion, nu e corul bisericii, si se va striga intotdeauna cate ceva ce nu place altora. Ca si chestia aia cu Kosovo si Serbia, care a creat atatea probleme. Dar cand ne apucam romanii cu "Basarabia e Romania" nu supara pe nimeni ?

tarrantula
tarrantula  •  04 Aprilie 2025, 09:45

Cea mai antipatica echipa din mamaLiga 1 . Echipa care paraziteaza bugetul de stat. Suporteri=adunatura de *** lasi

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Aspire77
Aspire77  •  03 Aprilie 2025, 23:54
Postat de traian_v pe 03 Aprilie 2025, 18:04

„Clujul fotbalistic de nota 10!! Asta înseamnă să ai două echipe din Cluj în play-off! Bravo, Cluj! Felicitări, «U», Respect, CFR!” Exact ce trebuia sa spuna un primar. Corect si fair-play.

Tot la fel de ,,fair play" a fost si cu videoul postat in care omite ostentativ sa arate si galeria CFR-lui? Spui ca si galeria lui U are in componenta maghiari. Da, sunt sigur de asta. Si sunt acceptati. Dar asta nu scuza deloc faptul ca galeria e xenofoba. Se cunoaste faptul ca Sepcile Rosii sunt primii cand vine vorba de scandarea renumita,, afara cu ungurii din tara", scandare care culmea este scandata si de maghiarii din galeria lor.

istet10
istet10  •  03 Aprilie 2025, 19:18

Vorbeste respectivul domn despre nationalism ca si cum ar fi totuna cu sovinismul. Asadar cine contesta? Un ungur care este frustrat ca romanii nu respecta "componenta" maghiara a traditiei clujene. De ce sa o respectam? Ca pana pe la 1849 nici nu aveam voie sa ne asezam in orasele mari. De ce asi manifesta respecta pt asa traditie? Voi nu vedeti : REPER ? Astia considera nationalismul daunos, retrograd. Asti considera ca fiind firesc un comportament deviant. O mai fi relevanta opinia unui din aceasta gasca?

istet10
istet10  •  03 Aprilie 2025, 19:06
Postat de Forbalist pe 03 Aprilie 2025, 17:35

Sunt de acord că ultrașii sunt înverșunați și se mai ceartă și poate pe alocuri există și conflicte între ei. Însă, după un gest regretabil echipa în cauză reacționează public și se delimitează de asemenea acțiuni. În cazul de față cei de la U Cluj tac - înseamnă că sunt de acord cu un asemenea comportament. Iar proprietarul clubului este primăria, care de fapt trebuie să reprezinte interesele tuturor cetățeniilor din localitate. Cum poate dl. primar să nu ia atitudine? Mai este el primar legitim al tuturor clujenilor? Sau este doar un patron de echipă de fotbal pe banii altora. În plus pe lângă, primărie printre susținătorii echipei U Cluj sunt și universitățile din Cluj. Oare dl. David (rector al UBB) este de acord cu acest comportament al acestor huligani? Acesta este spiritul academic care definește UBB ? Cred că, în Cluj sunt foarte mulți oameni care se duc la meciuri la ambele echipe. Și ei definesc comunitatea locală. Însă, ar fi de dorit ca aceste elite politice să nu exploateze niște sensibilități și să rămână reprezentanții tuturor cetățenilor din localitate. p.s. cât e de fan al U Cluj dl. Primar - dacă căutați niște poze din perioada 2004 - 2008 atunci era cu fular CFR și participa doar acolo la meciuri. Acuma auzim doar Numai U.....

Cine a probat, cu certitudine, ca este vorba de fani ai U? Important este ca nivelul de violenta acrescut in societate. Ca de multe ori este provocata de manifestari iredentiste, antiromanesti este adevarat si asta. Oameni buni, am mai amintit asta, in anii '80 la celebrele cuplaje se ingramadeau stelisti, rapidisti, dinamovisti si cativa ai sportului studentesc pana pe pista de atletism si cocotati pe stalpii nocturnei. Daca aparea atunci o scanteie si lumea s-ar fi amnifestat precum azi, ce se intampla? Tragedia de pe Heysel ar fi fost pistol cu apa. Priviti aici cum diferiti indivizi isi fac un titlu de glorie din a promova huliganismul. Unul care tine cu dinamo injura autoritatile ca i se facuse dosar penal pt talharie unui fan dinamovist care furase prin violenta steagul unei galerii adverse. Cica asta face parte din " spiritul" lor. catalin , "inteleptul" lui Talpan, afirma fara jena, ca fanii csa-ului ar arata celor care ii contesta ce inseamna o bataaie serioasa. Pretenii lui hadrian, vulturii lui Bociu, sunt mari iubitori de petarde si arme. Si toti astia protesteaza si vor Libertate pentru suporteri. Asta pentru ca ei inteleg ca suporter este totuna cu huligan. Asadar, daca ar trebui cineva sa iasa si sa dezica, TOATE cluburile ar trebui sa o faca simultan. Altfel, e pierdere de vreme si purtam discutii inutile.

mcristi67
mcristi67  •  03 Aprilie 2025, 18:16

Faptul că istoria îi identifică ca reprezentanți ai comunității maghiare nu are nimic a face cu violența. Aceștia sunt ultrasii. Cu o săptămână în urmă, ultrasii CFR au fost agresori (victime fiind simpatizanți Dinamo). Nu este exclus a fi o răzbunare a fraților. Rivalitatea dintre două echipe duce la violente, pe care le dezavuez. Ex. Dinamo -fcsb sau steaua, CSU vs FCU Craiova, poli Timișoara UTA etc. N-are nici o legătură cu apartenența la o etnie.

armand
armand  •  03 Aprilie 2025, 18:10

Excelent articol!

traian_v
traian_v  •  03 Aprilie 2025, 18:06
Postat de Razvan pe 03 Aprilie 2025, 17:04

De la inceputul anilor 70 pana dupa 90 catva ani, am fost la meciurile cfr - ul, si nu s de acord cu ce zice autoru,, cum ca galeria cfr - ul, ca erau catva, nu sute, scandau in ungureste, nici vorba. Iara ca are public unguri, ii pt ca gruia ii plina de ei, fiind aproape stadionu, a fost intotdeauna o distractie ieftina sa iesi undeva, asa sa transmis din generatii, da.nu i am auzit pe ungurii din tribuna sa injure romanii de pe teren. Boc hraneste viniturile sarace, care sau bagat in galerie pe interes, el are, asigurate voturi, si armata personala in caz ca apeleaza la ei. Astia care au sarit la bataie nu s localnici, bastinasii n au treaba de scandal cu ungurii

Sunt destui, chiar foarte multi maghiari in galeria lui "U", nu se pune problema unei segregari pe baze etnice a celor doua grupuri.

traian_v
traian_v  •  03 Aprilie 2025, 18:04

„Clujul fotbalistic de nota 10!! Asta înseamnă să ai două echipe din Cluj în play-off! Bravo, Cluj! Felicitări, «U», Respect, CFR!” Exact ce trebuia sa spuna un primar. Corect si fair-play.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează