Comentarii (216)
abogdan
abogdan  •  15 Septembrie 2021, 19:42

Bravo Gradinescule! lasati-ma cu clona aia care mananca din banii statului ca sa se indoape niste generali si scursurile de langa ei. FCSB e STEAUA, nu clona armatei. indiferent de justitie care stim toti cum e in Romania sau de ce spun 3-400 de "ultrasi"

csanuesteaua
csanuesteaua  •  15 Septembrie 2021, 20:56
Postat de misterverde pe 15 Septembrie 2021, 20:54

Doamne ce echilibrat ești... bhaa te auzi ce debitezi .... ok sa o dam ca tine fcsb în 2003 ... Păunescu 1998 -2003 csa 1947 -1998 .. Deci cine sunt aia din liga a 2a care au apărut în 2017 ? :))) Ce logica au martorii lui talpan ... Ei se vad stelisti .. dar rămân repetenți în liga a 4a ... rusinica

Au si ei in palmares cativa ani prin liga a4a si 2 promovari

valsword
valsword  •  15 Septembrie 2021, 20:56

Ce se agita talpanistii din cauza lui Gradinescu,urla disperarea in ei nu alta .Si ala rade de ei:))

 •  15 Septembrie 2021, 20:44
Postat de ilie33 pe 15 Septembrie 2021, 20:42

Prostule tu nu pricepi ca ati starnit furtuna si tot ce faceti voi este sa indepartati apa cu mana. Atata timp cat ziaristul spune ca in urma deciziei ( ii poate da si numarul ) echipa este FCSB dar ca parere personala pentru el este Steaua nu ii poate face absolut nimeni nimic. Nici lui, nici postului. Pentru ca el informeaza pe de o parte ( lucru pe care voi il cereti ) si isi exprima o parere personala ( garantata de libertatea de opinie ). Unde traiesti? Nici in Korea de Nord nu au oameni atat de inchisi la minte ca tine. Bine ca Pestera Sud are doar cateva sute de adepti. Ori ai un interes la CSA ori esti foarte prost. As inclina pentru amandoua, ca nu se exclud

ala este prea prost sa inteleaga. situatia poate fii si mai simpla,gradinescu poate sa spun ca a spus Steaua, dar ca substantiv comun. simplu. este ca si cum ai face reclamatie unui comentator ca le spune celor de la manchester united diavoli rosii.

aress123
aress123  •  15 Septembrie 2021, 20:42
Postat de steaua.inseamna.csa pe 15 Septembrie 2021, 20:32

Ma Berbec123, in particular poți spune orice, poți doar provoca râsete sau scârbă, după caz, însă nu și când esti angajat in mass media și Constituția te obliga sa nu dezinformezi folosind platforma pusă la dispoziție de post. Gradinarescu insusi spune ca a mințit deliberat, nu e ca și cum nu știa despre sentințele justiției și a greșit prima data. Mai mult, este și recidivist! Mno, sunt unii care se cred jmekeri și încalcă cu buna știința regulile rutiere cu polițistul de fata, apoi ii spune aleluia ca ii da dublu pt ca se întoarce tot pe acolo și sa nu îl mai oprească. Nu zic, in tinerețe am făcut și io “arogante” din astea, dar erau “alte vremuri”. Sa îl “ardă” CNAul pana îl satura, in plus, următorul pas este notificarea angajatorului. Dacă Telekom considera ca încălcarea legii le aduce profit mai mare decât sancțiunile CNA, nu-i nimic, Talpan le va cere sa “împartă” profitul! Iar la Tribunal nu le va cere daune de 1000 de euro, fii sigur! In plus, vorbim despre o firma de avengura mondiala. Ăștia nu se prea joaca cu drepturile ăstora proprietații intelectuale, m-as mira sincer dacă cei din Germania sunt de acord cu ce fac angajații lor din România.

Madam catallyna, ti-ai schimbat nick-ul, dar naravul, ba. Tastezi mult, dar fara rost. Ba, cand o sa pricepeti ca toata propaganda asta pro_talpan e fara sens ? Ca nu puteti voi sa schimbati ideile unor oameni maturi care stiu Steaua de zeci de ani ? Posibil, ca stradania asta a voastra sa fie pentru pitiponcii care abia fac ochi si vreti sa-i dirijati spre talpan. Mi se pare un chin fara rost ce incercati. Una peste alta FCSB e Steaua, si asta spun toti cunoscutii mei.

 •  15 Septembrie 2021, 20:36
Postat de steaua.inseamna.csa pe 15 Septembrie 2021, 20:32

Ma Berbec123, in particular poți spune orice, poți doar provoca râsete sau scârbă, după caz, însă nu și când esti angajat in mass media și Constituția te obliga sa nu dezinformezi folosind platforma pusă la dispoziție de post. Gradinarescu insusi spune ca a mințit deliberat, nu e ca și cum nu știa despre sentințele justiției și a greșit prima data. Mai mult, este și recidivist! Mno, sunt unii care se cred jmekeri și încalcă cu buna știința regulile rutiere cu polițistul de fata, apoi ii spune aleluia ca ii da dublu pt ca se întoarce tot pe acolo și sa nu îl mai oprească. Nu zic, in tinerețe am făcut și io “arogante” din astea, dar erau “alte vremuri”. Sa îl “ardă” CNAul pana îl satura, in plus, următorul pas este notificarea angajatorului. Dacă Telekom considera ca încălcarea legii le aduce profit mai mare decât sancțiunile CNA, nu-i nimic, Talpan le va cere sa “împartă” profitul! Iar la Tribunal nu le va cere daune de 1000 de euro, fii sigur! In plus, vorbim despre o firma de avengura mondiala. Ăștia nu se prea joaca cu drepturile ăstora proprietații intelectuale, m-as mira sincer dacă cei din Germania sunt de acord cu ce fac angajații lor din România.

nu te stresa,clona csa este ca si desfiintata impreuna cu vitanul tau barzesti. cuvantul Steaua nu poate fii interzis,mai ramane sa interzici cuvantul minge. cna nu o sa faca nimic,o sa vezi. practic i-au inversunat pe toti din mass media sa spuna doar Steaua. sunt sanse zero ca telekom sa fie sanctionat pentru asta si deschide practic sansa sa ii spuna toti Steaua. la ce criza economica vine,clona csa este ca si desfiintata,s-au bazat pe aia 30 de milioane de euro de la becali,ghinion,instanta a spus ca clona csa nu are nimic dupa 1998. restul este cancan. imi place ca esti disperat,stii ca se apropie funia pentru clona csa si ai scris in ultimele 7 zile cat nu ai scirs in ultimi 5 ani. ha ha ha. desfiintare placuta.

csa_si_fcsb_inseamna_steaua
csa_si_fcsb_inseamna_steaua  •  15 Septembrie 2021, 20:03
Postat de steaua.inseamna.csa pe 15 Septembrie 2021, 19:34

Marius Doroftei a scris azi un blog foarte bun pe tema, căutați-l, merita! Citez:” …. în realitate, nici măcar unul ca grădinărescu nu are voie să spună orice îi trece prin cap la TV. Când e la birt cu colegii de cooperativă, da, dar la TV sunt niște minime reguli pentru că te adresezi unui public numeros și trebuie să ai responsabilitatea asta. Deci dacă tu vii și spui că FCFCSB e Real Madrid cam minți poporul cu televizorul, iar asta e sancționabil. Și Real Madrid are tot dreptul să te reclame. Ba dacă grădinărescu făcea asta avea toate șansele să se aleagă și cu un litigiu în civil și să plătească niște daune din pensia aia care e oricum mult mai mare decât merită. Sau dacă zicea că Pepsi e Coca Cola. Mă rog, ați înțeles ideea.”

Doroftei ăla e un talpanist pur sânge! La fel pot să îți recomand și eu comentariile scrise de Sergi Lopez! Emil Grădinescu are perfectă dreptate! E o lume ipocrită, începând de la dinamoviști și rapidiști care merg pe stadion, înjură Steaua și susțin că FCSB e Steaua, iar apoi intră aici pe gsp și strigă 'Lupta Steaua'.. IPOCRIȚI!! Iar apoi tu ajungi să îți dai calde cu aceiași indivizi care au înjurat-o pe Steaua.. Baaa, cum va mai suportă Pământul atât de falși și IPOCRIȚI???

ilie33
ilie33  •  15 Septembrie 2021, 19:34
Postat de bridges pe 15 Septembrie 2021, 19:30

La CNA merg reclamatiile impotriva Televiziunilor. Suporterii pot sa strige orice. Daca lor le face placere sa promoveze clubul Steaua n-au decat. Brandul lor, FCSB, n-are decat de pierdut.

700.000 au reactionat la o postare FCSB TV, prin urmare si brandul FCSB merge bine. Postul de youtube tocmai are 6000 de noi abonati in ultima luna ( cam cat a strans CSA in 7 ani ). Prin urmare nu iti face griji :))))

misterverde
misterverde  •  15 Septembrie 2021, 20:21
Postat de Dumitru Ciobanu pe 15 Septembrie 2021, 20:14

E o mare deosebire dintre ministrul sportului și încrezutul de Grădinescu care este arogant și bate în struna lui Becali Ministrul a pierdut firul problemei pe când acest pseudocomentator o ține langa cu Steaua și din răspunsurile lui o cam scaldă când e laie când e bălaie precum ferma domnului Becali.

Poftim ? Poți sa traduci ? Ai tastat atât ca să spui ce ? Bla bla bla bla .. Toată România știe.. steaua joaca din 1947 și de atunci jucam în prima liga .. nu am retrogradat niciodată.... Asa ca cugetări la performantele voastre în ultimii 6 ani .. cum va permiteți sa va credeți steaua ... rasilor... sunteți niște glume ... vorbiți de karagandy.... și pe voi va bate Spartacus :)))))) un obiect aveau cei de la csa .. unul singur ... și au ieșit în primul meci ... Apropo ... sa nu poți promova din liga a 4a este ca și cum ai rămâne repetent În clasa întâi... Babalaii nu știu sa facă bastonașe. Dar ei se vad stelari :))))))

ilie33
ilie33  •  15 Septembrie 2021, 20:09
Postat de ilie33 pe 15 Septembrie 2021, 19:56

Catalinn prostul si unica sa ideee. Tocmai ti-a spus Gradinescu ca a respectat. Absolut tot ce a spus este corect. Si CNA are sefi la nivel european in audiovizual si libertatea de exprimare nu poate fi ingradita. El nu a dezinformat, a spus FCSB ( fosta Steaua ) lucru confirmat de instanta. Ati ales un vulpoi batran care isi va batea p de CSA ( dovada si acest interviu ). Sa nu se dea o decizie la CNA precedent :))))) De genul ziaristii au libertatea sa isi spuna parerea daca ea este personala ( cum a facut ministrul ieri ). O expresie ''In opinia mea FCSB este Steaua desi in acte este FCSB'' spusa in timpul meciului nu dezinformeaza in niciun fel

Prin urmare ziaristul informeaza ca exista o decizie in legatura cu FCSB dar isi spune o parere personala, ca pentru el este Steaua ( intamplator in aceasta speta majoritatea este de acord cu el lucru dovedit de audiente ). Crezi ca Gradinescu nu stie ce audiente au FCSB si CSA? Este dezinformare? ( pentru comunisti da ). Daca niste suporteri CSA bat o femeie in Dej si primesc 2 ani ziaristul face precizarea ca in urma sentintei pedeapsa este de 2 ani. Dar are si dreptul sa spuna ca nu este de acord exprimand liber un punct de vedere personal

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 22
Comentează