Comentarii (74)
mariuss72
mariuss72  •  07 Decembrie 2017, 09:10
Postat de westfield pe 07 Decembrie 2017, 09:05

Salut Marius, gresesti. Ciobanul nu “se impaca” cu statul, adica banii platiti de el nu se duceau la stat, ci la unii care lucreaza la stat, in buzunarele lor. Uita-te, poate deja stii, ce face CSA-ul la echipa de baschet. Ai mai vazut asa ceva ? Eu, ciobanul fiind, de ce sa platesc lui Petrea si Talpan? Ca ei sa mute banii aia, in asa fel, incat sa se faca pierduti si niciodata sa ajunga acolo unde erau destinati ? Tu chiar crezi ca ciobanul nu i-a platit atatia ani ? Cred ca ma voi face suporterul echipe de fotbal a Mitropoliei Romane ! Acusi isi fac si aia echipa, ca doar ne-am intors cu totul in 1940 !

Nu intru in detalii pentru ca nu le cunosc, eu vorbesc despre ce e concret...iar concret e faptul ca aia au niste decizii legale pe care se bazeaza. Acum degeaba punem preobleme de moralitate, ca astea par niste naivitati in fata intereselor, important e ce se poate face concret ca cele doua parti sa ajunga la un consens. Dar se pare ca nu se vrea asta, iar singurii care au de pierdut cu adevarat, vor fi suporterii.

westfield
westfield  •  07 Decembrie 2017, 09:05
Postat de mariuss72 pe 07 Decembrie 2017, 08:54

Hai salut! Desfiintarea nu e o solutie, ci concilierea partilor. Sigur ca exista interese ascunse in spatele CSA, dar astia au niste decizii judecatoresti in spate, asa ca gigi trebuia sa fie diplomat, nu sa bata cu pumnul in masa. Aici iti dai seama ca gigi nu e om de afaceri ci un speculant.

Salut Marius, gresesti. Ciobanul nu “se impaca” cu statul, adica banii platiti de el nu se duceau la stat, ci la unii care lucreaza la stat, in buzunarele lor. Uita-te, poate deja stii, ce face CSA-ul la echipa de baschet. Ai mai vazut asa ceva ? Eu, ciobanul fiind, de ce sa platesc lui Petrea si Talpan? Ca ei sa mute banii aia, in asa fel, incat sa se faca pierduti si niciodata sa ajunga acolo unde erau destinati ? Tu chiar crezi ca ciobanul nu i-a platit atatia ani ? Cred ca ma voi face suporterul echipe de fotbal a Mitropoliei Romane ! Acusi isi fac si aia echipa, ca doar ne-am intors cu totul in 1940 !

westfield
westfield  •  07 Decembrie 2017, 08:57

As mai avea o intrebare: Daca Armata, convinsa fiind ca i-a fost “furat” clubul de catre cioban, de ce ANI DE ZILE a facut afaceri tocmai cu ciobanul ? Inchiriere de stadion, complex etc etc Cum a avut voie ciobanul sa-si puna nocturna etc etc EXACT STADIONUL ARMATEI? Nu cumva asta era modul prin care ii platea pe patriotii cu grade? Ba, daca tu stii ca unul ti-a furat masina, il lasi sa si-o SI parcheze tot la tine in garaj? Cum faci tu afaceri cu unul care te-a furat? Si CEL MAI IMPORTANT lucru...coincidenta sau nu, Armata a decis sa-l dea pe cioban in judecata exact dupa ce acesta a refuzat sa mai inchirieze stadionul Ghencea hahahah Baaaaa, iti vine sa innebunesti.

mariuss72
mariuss72  •  07 Decembrie 2017, 08:54
Postat de westfield pe 07 Decembrie 2017, 08:49

Sunt pornit pt ca as vrea desfiintarea ambelor echipe :) Si sunt stelist...ma crezi sau nu. Ciobanul asta e o rusine pt echipa, iar CSA-ul e doar un mod de a fura banii statului, sigur de CULMEA aceleasi persoane de au vandut ciobanului...caraghioasa tara. Nu sunt nici cu unii nici cu altii, de aia nici bu mai urmaresc. Doar ma doare ca Steaua nu mai exista...cam atat. Hai sa ai o zi buna.

Hai salut! Desfiintarea nu e o solutie, ci concilierea partilor. Sigur ca exista interese ascunse in spatele CSA, dar astia au niste decizii judecatoresti in spate, asa ca gigi trebuia sa fie diplomat, nu sa bata cu pumnul in masa. Aici iti dai seama ca gigi nu e om de afaceri ci un speculant.

westfield
westfield  •  07 Decembrie 2017, 08:49
Postat de paul801 pe 07 Decembrie 2017, 08:43

cand spun ca a preluat-o fraudulos , evidebt ca ma refer ca infractori au fost si de partea cealalta . un lucru este cert : FCSB nu este Steaua ! restul e doar frustrarea unor stilisti care n-au inteles ca pentru ei totul s-a terminat cand Ciobanul a comis o infractiune ! Vad ca esti tare pronit, dar fara argumente. O zi placuta iti doresc !

Sunt pornit pt ca as vrea desfiintarea ambelor echipe :) Si sunt stelist...ma crezi sau nu. Ciobanul asta e o rusine pt echipa, iar CSA-ul e doar un mod de a fura banii statului, sigur de CULMEA aceleasi persoane de au vandut ciobanului...caraghioasa tara. Nu sunt nici cu unii nici cu altii, de aia nici bu mai urmaresc. Doar ma doare ca Steaua nu mai exista...cam atat. Hai sa ai o zi buna.

robotzel
robotzel  •  07 Decembrie 2017, 08:57
Postat de paul801 pe 07 Decembrie 2017, 08:43

cand spun ca a preluat-o fraudulos , evidebt ca ma refer ca infractori au fost si de partea cealalta . un lucru este cert : FCSB nu este Steaua ! restul e doar frustrarea unor stilisti care n-au inteles ca pentru ei totul s-a terminat cand Ciobanul a comis o infractiune ! Vad ca esti tare pronit, dar fara argumente. O zi placuta iti doresc !

tu nu intelegi. daca fcsb nu este steaua de ce steaua a disparut din peisaj si a aparut acest fcsb?

paul801
paul801  •  07 Decembrie 2017, 08:43

cand spun ca a preluat-o fraudulos , evidebt ca ma refer ca infractori au fost si de partea cealalta . un lucru este cert : FCSB nu este Steaua ! restul e doar frustrarea unor stilisti care n-au inteles ca pentru ei totul s-a terminat cand Ciobanul a comis o infractiune ! Vad ca esti tare pronit, dar fara argumente. O zi placuta iti doresc !

westfield
westfield  •  07 Decembrie 2017, 08:39
Postat de paul801 pe 07 Decembrie 2017, 08:28

palmaresul nu se instraineaza niciodata , apartine si va apartine mereu Clubului Sportiv. Gigel cand a preluat fraudulos ( si trebuie sa faca puscarie si pentru asta ) a luat dreptul de a se folosi de numele Steaua, pentru ca legal, nu exista nicio portita sa indepartezi palmaresul de Clubul Sportiv. Gigel a comis ilegalitati incercand incercand sa fure acest palmares. Hot il stim toti ca este , intrebarea pe care trebuie sa ne-o punem este de ce este liber, si de ce este promovat de presa. Non-valorile ar trebui ignorate !

@paul801 Cum naiba ma sa zici ca ciobanul a preluat fraudulos un club de fotbal, si mai ales unul al statului roman, si mai ales unul apartinand ARMATEI ROMANE? Ba, voi realizati ce porcarie spuneti ? N-a furat nimeni nimic. Asta a fost mers comunist intre Armata si Cioban ! Instanta a spus ca asta a preluat doar lotul de jucatori. De ce n-am vazut niciun general ATATIA ANI ? De ce n-a iesit nimeni de la Armata sa spuna, imediat dupa preluarea de catre cioban, ce se intampla. Chiar daca Steaua era a lui Paunescu, in momentul preluarii de catre cioban, eu nu pot sa cred ca Armata era inexistenta atunci. Si ca dovada, sta faptul ce face Armata astazi. Avea si atunci puterea de acum la Steaua. Lasati vrajeala.

paul801
paul801  •  07 Decembrie 2017, 08:38
Postat de westfield pe 07 Decembrie 2017, 08:33

Si unde e Steaua si palmaresul atunci ? Ca CSA a preluat o echipa dintr-un sat. De ce nu si-a atribuit, cu acte cu tot, si palmaresul ? De ce CSA, daca are palmaresul si tot, e in Liga Satelor ? De ce a preluat o echipa din Liga Satelor pt a evolua ? Unde a tinut CSA palmaresul atatia ani? Si-au incheiat activitatea atatia ani ca s-o reia acum ? Neeeeee, nu merge prietene. CSA SIGLA SI NUME, CIOBANUL PALMARESUL !

pentru ca istoria ne spuen ca si 1947 , desi aveam si esalonul 3 in fotbalul romanesc , Steaua a primit un loc direct in prima liga .Cum s-a intamplat asta, ar fi bine sa citesti . Vechea , noua Steaua intotdeauna a imbratissat abuzurile si furtul in fotbalul autohton. Eu te sfatuiesc sa cauti sa citesti despre istoria Stelei, nu a FCSB-ului si ai sa intelegi apoi de ce se ''ingramadesc'' suporterii la meciurile ciobanului infractor .

1144431205572495
Dragos Gavrilescu  •  07 Decembrie 2017, 08:45

Numai aberații. În România titularii de la Osim sunt prioritari față de Euipo. Cu alte cuvinte Bota asta poate sa maxim sa aibă drept pe brand în restul UE. În plus înregistrarea speculativa a unui brand este nula de drept. Bota ar trebui sa aibă activitate comerciala în domeniul respectiv. Mai degrabă este un paravan.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează