Comentarii (207)
faxx
faxx  •  09 August 2016, 20:25

cati fideli are gigi .. toti o apa si un pamant .. pai CSA are dreptul exclusiv asupra marcii steaua bucuresti ... numele face parte totala din marca steaua bucuresti .. gigi nu are dreptul sa foloseasca numele steaua bucuresti din aceasta cauza aprozarul interlop a pus la cale un plan care sa creeze confuzie iar cei cu clopotei la gat sa-l urmeze pe calea biseri... pardon ..calea poarta alba a inselaciunii ... voi de ce credeti ca gigi a scos numele STEAUA BUCURESTI de pe marca? pt ca nu are voie si cresc daunele .. ii e frica de justitie ca l-au prins cu valize si cu inselaciuni .. stelisti sunt cei din peluza sud si cei care sunt de partea CSA pt ca acolo este steaua bucuresti .. acolo este ghencea .. acolo sunt culorile si palmaresul pana in 2003

grandetorito
grandetorito  •  09 August 2016, 20:24
Postat de sooos1ck pe 09 August 2016, 20:20

catalyn e un copil de vreo 15 ani, se pare..dupa cum gandeste...si faza este ca multi sunt ca el, ei nu inteleg cum merge treaba, ei compara sigla mapn-ului cu palmaresul stelei, care e la gigi....palmaresul da identitate unei echipe, dar unde nu e cap...

Aia ma doare cel mai tare! Faptul ca noua generatie nu are inca spiritul ros-ablastru bine intiparit in minte. Ei nu pot face diferenta cu trecutul decat de pe youtube. Se pierd in scandaluri si discutii care nu ii privesc si pierd esentialul datoriei de suporter.

grandetorito
grandetorito  •  09 August 2016, 20:22
Postat de catalynn pe 09 August 2016, 20:15

Dronius a sintetizat foarte corect, este chestie de opțiune. Tu il crezi pe jiji, io pe cei de la MApN. Sunt unii care il cred pe jiji contra cost, ceea ce nu e cazul tău, de aia fac mișto mereu. :-) FCSB are deocamdata palmaresul Stelei, e urmașa pe plan sportiv a Stelei, insa NU are identitatea Stelei. Pt unii conteaza, pt alții nu. Insa din cata lume vine la meci trebuie sa concluzionez ca pt imensa majoritate a steliștilor conteaza ...

Eu nu il ascult pe Becali, nu cred ce spune.. cum nu cred nici varianta CSA-ului facuta publica prin Talpan. Aceste lucruri nu depind de mine si, ca suporter, nu am nicio putere sa le schimb. Eu imi vad de treaba mea, asa cum jucatorii isi vad de treaba lor. Ce ar fi insemnat ca Tamas&Co sa refuze sa mai joace cu noua sigla!? Erati mai multumiti, voi suporteri contestatari?!

sooos1ck
sooos1ck  •  09 August 2016, 20:20
Postat de grandetorito pe 09 August 2016, 20:18

Iti inteleg opinia si ti-o respect, desi nu sunt de acord cu ea. Eu vorbesc strict in numele meu cand spun: Ca suporter am fost la stadion de fiecare data cand am avut ocazia.. si inainte de 2000 si dupa 2003... AM FOST LA STADION SA IMI SUSTIN ECHIPA FAVORITA SI JUCATORII CARE MI-AU FOST IDOLI! Asta inteleg eu sa fii suporter! Sa imi sustin echipa permanent, in special atunci cand are nevoie. Ce vina are Stanciu ca Gigi si cu Boroi sunt doi ***?! De ce sa nu fie el aplaudat de noi?! De ce sa nu ii fie strigat numele de catre 35k de oameni, desi o merita din plin?!?!

catalyn e un copil de vreo 15 ani, se pare..dupa cum gandeste...si faza este ca multi sunt ca el, ei nu inteleg cum merge treaba, ei compara sigla mapn-ului cu palmaresul stelei, care e la gigi....palmaresul da identitate unei echipe, dar unde nu e cap...

baddog2
baddog2  •  09 August 2016, 20:19
Postat de catalynn pe 09 August 2016, 20:15

Dronius a sintetizat foarte corect, este chestie de opțiune. Tu il crezi pe jiji, io pe cei de la MApN. Sunt unii care il cred pe jiji contra cost, ceea ce nu e cazul tău, de aia fac mișto mereu. :-) FCSB are deocamdata palmaresul Stelei, e urmașa pe plan sportiv a Stelei, insa NU are identitatea Stelei. Pt unii conteaza, pt alții nu. Insa din cata lume vine la meci trebuie sa concluzionez ca pt imensa majoritate a steliștilor conteaza ...

Catalyn, eu nu as fi chiar atat de sigur ca daca ciobanul ar pleca Steaua ar duce.o mai bine (vezi cazul Rapid si nu numai).Da sunt deacord ca jiji profita de pe urma echipei facand profit dar scuza.ma spune.mi un patron di tara care a investit sau investeste in fotbal si nu urmareste sa faca profit (excepție facand Porumboi)?

grandetorito
grandetorito  •  09 August 2016, 20:18
Postat de catalynn pe 09 August 2016, 20:10

Ai dreptate, totul de aici a început. Unii dintre noi aleg sa il creadă pe jiji, restul, cei mai mulți sa ii creadă pe generali pt ca pana la urma aia sunt Statul, banii intra la Buget nu la zestrea fetelor. La meci nu merg, asa cum am spus nu sunt in Bucuresti atunci, as fi mers pt City. Daca se vor califica in CL sau in EL vor juca cu echipe gen City voi merge, chiar daca altfel meciurile FCSB le boicotez.

Iti inteleg opinia si ti-o respect, desi nu sunt de acord cu ea. Eu vorbesc strict in numele meu cand spun: Ca suporter am fost la stadion de fiecare data cand am avut ocazia.. si inainte de 2000 si dupa 2003... AM FOST LA STADION SA IMI SUSTIN ECHIPA FAVORITA SI JUCATORII CARE MI-AU FOST IDOLI! Asta inteleg eu sa fii suporter! Sa imi sustin echipa permanent, in special atunci cand are nevoie. Ce vina are Stanciu ca Gigi si cu Boroi sunt doi ***?! De ce sa nu fie el aplaudat de noi?! De ce sa nu ii fie strigat numele de catre 35k de oameni, desi o merita din plin?!?!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

sooos1ck
sooos1ck  •  09 August 2016, 20:18
Postat de catalynn pe 09 August 2016, 20:17

Dar tu esti cumva un nepot de-l lui jiji?! :-)

Nu..sunt suporter Steaua, nu ca tine, suporte X sau Y...eu tin doar cu Steaua..se pare ca tu nu!

sooos1ck
sooos1ck  •  09 August 2016, 20:17
Postat de vasglo pe 09 August 2016, 20:14

Problema nu e ca dai azi un milion! Problema e cat vor cere maine?! E ca un zicala aia cu oul si cu boul. Cata vreme se accepta ca situatia de la Steaua e diferita de cea de la Dinamo, Rapid, U. Cluj, Poli. Timisoara, U. Craiova, Poli. Iasi s.a., toate foste cluburi ministeriale, nu poti stii ce te asteapta maine de la Boroi si Talpan. Au renuntat la echipa de fotbal profesionist in 1999, dar sunt "stapani" pe baza materiala pe care s-a construit echipa!.. Toate bune si frumoase la noi in Romanica!...-:)

Ce sa ceara, pe ce...ca mapn-ul atata mai are sigla aia veche...care nu conteaza prea mult, s-a mai schimbat de vreo 8-9 ori de-a lungul timpului!

catalynn
catalynn  •  09 August 2016, 20:17
Postat de sooos1ck pe 09 August 2016, 20:12

Ce conteaza cine detine clubul atata timp cat jocul e de calitate si avem echipa noastra?! Ma faci sa cred ca ai si tu interese, esti cumva var cu Talpan si boroi?

Dar tu esti cumva un nepot de-l lui jiji?! :-)

sooos1ck
sooos1ck  •  09 August 2016, 20:16
Postat de catalynn pe 09 August 2016, 20:15

Dronius a sintetizat foarte corect, este chestie de opțiune. Tu il crezi pe jiji, io pe cei de la MApN. Sunt unii care il cred pe jiji contra cost, ceea ce nu e cazul tău, de aia fac mișto mereu. :-) FCSB are deocamdata palmaresul Stelei, e urmașa pe plan sportiv a Stelei, insa NU are identitatea Stelei. Pt unii conteaza, pt alții nu. Insa din cata lume vine la meci trebuie sa concluzionez ca pt imensa majoritate a steliștilor conteaza ...

Tu crezi cat te lasa neuronii, Boroi nu are palmaresul...deci nici Steaua! Palmaresul da identitatea echipei, dar nu prea te duce capul!

  • 1
  • •••
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • •••
  • 21
Comentează