Comentarii (105)
robotzel
robotzel  •  01 Noiembrie 2011, 21:31
Postat de pancone51 pe 01 Noiembrie 2011, 21:09

INIMA_DE_CAINE ,ai dreptate 100% la tot ce ai scris aici , cu o explicatie logica ,bravo , eu mai adaug :cand s-au dat viteji pe teren,stanca-martinovici mai bine sareau sa- l imobilizeze decat sa-i dea lovituri de k1 si sa mai fie si laudat ptr asta (martinovici) ,cei 2 au sarit sa-si ajute colegul ,dar nu s-au gandit ,ce s-arfi intamplat daca interveneau suporterii ploiesteni sa-l ajute pe dragos, nu iesea macel ,asa ca mai ganditi-va stelisti si postati raspunsuri logice!

logic ar fi fost ca paza sa intervina daca tot vrei logic. din pacate un jucator poate sa ramana fara auz din acest motiv. vrei sa discutam logic? ar trebui condamnati macar cu suspendare si cei care nu si-au facut datoria. nu ar fi mai logic asa? mai vrei logic? ar trebui condamnati pentru complicitate si cei care au fost in jurul celui care a aruncat petarda ranindu-l pe tatarusanu. nu este tot logic? tot logic ar fi ca echipei petrolul sa li se retraga dreptul de a mai organiza meciuri pentru ca nu sunt in stare sa asigure protectia jucatorilor. nu ar fi logic?

robotzel
robotzel  •  01 Noiembrie 2011, 21:26

maine cand o sa mi se para ca rapidul sau dinamo o sa aiba o lovitura de la 11m care nu mi se pare mie corecta o sa ma duc sa asasinez vecinul. cum poti doamne sa gasesti o astfel de scuza????? plus ca a fost mai mult decat corect acordata lovitura de la 11m

pancone51
pancone51  •  01 Noiembrie 2011, 21:09

INIMA_DE_CAINE ,ai dreptate 100% la tot ce ai scris aici , cu o explicatie logica ,bravo , eu mai adaug :cand s-au dat viteji pe teren,stanca-martinovici mai bine sareau sa- l imobilizeze decat sa-i dea lovituri de k1 si sa mai fie si laudat ptr asta (martinovici) ,cei 2 au sarit sa-si ajute colegul ,dar nu s-au gandit ,ce s-arfi intamplat daca interveneau suporterii ploiesteni sa-l ajute pe dragos, nu iesea macel ,asa ca mai ganditi-va stelisti si postati raspunsuri logice!

saviola2_8
saviola2_8  •  01 Noiembrie 2011, 20:53

4.Imaginile care vor dovedii ca individul a actionat violent asupra unui jucator(galamaz) inarmat cu o ARMA ALBA si vor dovedii faptul ca individul era clar ca nu se duce catre ceilalti jucatori sa ste de vorba, daca ai putina ratiune si logica domnule inima de blatist pardon de catel tre` sa recunosti ca individul urma sa mai face ceva rau era destul de clar. Toate asta vor sustine pe martinovic si stanca dpdv penal, ca regulamentul de fotbal supune altceva?aia d, sigur vor fi suspendati pt ca desi nu e moral trebuie sa respecte regulamentul, toti oameni de fotbal in frunte cu seful arbitrilor a sustinut ca nu i`ar suspenda pe cei 2 dar trebuie s`o faca pana se va schimba regulamentul.

saviola2_8
saviola2_8  •  01 Noiembrie 2011, 20:48
Postat de saviola2_8 pe 01 Noiembrie 2011, 20:42

esi retardat? nu am zis nu nu pot fi urmariti penal adica dati in judecata am zis ca nu VOR PATI NIMIC.Cktu ala ii pot da in judecata dar cu siguranta judecatorul nu poate considera pe fotbalistii stelei vinovati si asta din mai multe motive.Cel care acuza tocmai lovise pe un coechipier de al lor si atentie a fost lovit cu o arma alba asta se va dovedi de pe imagini nu poti nega se vede clar si plus ca daca se va ajunge acolo si ceilalti jucatori stelisti vor depune marturii cum ca acell dezaxat se indrepta amenintaor spre ei(cee ce e si adevarat) si faptul ca sabrul a sarit pe el si la oprit apoi ia mai dat un picior sau doua nu poate fi considerat decat autoaparare.

nu stiu cat de mult cunosti tu legile am dubii ca le`ai cunoaste mai bine ca mine, eu din pacate am stat la puscarie 2 ani,am avut timp sa studiez unele lucruri sa citesc si mai ales sa vad cu okii mei cum stau lucruruile in anumite cazuri, aici ne dam toti cu parerea si e normal ca sa existe pareri contradictorii insa ce e important e ca majoritatea (si asta ma bcurura) nu condamna un gen firesc al sarbului si vad periculul la care el si restul erau expusi, vad adevarata problema dint tot haosul asta, nu sta si se bucura ca vor fi 2 jucatori suspendat1..In momentul incidentului nu erau forte de ordine pe teren,2.ala avea arma alba, 2.marturii adevarate pro sarb depuse de colegii lui.

saviola2_8
saviola2_8  •  01 Noiembrie 2011, 20:42
Postat de inima_de_caine pe 01 Noiembrie 2011, 19:57

Referitor la cucurigurile tale de cocoş: 1. Martinovici şi Stanca pot intra în cercetare penală dacă individul depune plângere împotriva lor! Li se poate da NUP sau, dacă procurorul ar considera plângerea întemeiată, instanţa ar decide dacă au fost sau nu în legitimă apărare! Oricine poate avea o opinie cu privire la gestul lor, dar ea nu are şi valoare juridică! 2. Stanca a dat cu piciorul! Indiferent de intensitate, gestul lui înseamnă LOVIRE, punct! Prost e doar cel care pretinde că, de fapt, el căuta pe-acolo trifoi cu patru foi. 3. Toată lumea reacţionează EMOŢIONAL. Juridic, lucrurile se judecă altfel! 4. Nimeni nu uită nimic, dar una-i una şi alta-i alta!

esi retardat? nu am zis nu nu pot fi urmariti penal adica dati in judecata am zis ca nu VOR PATI NIMIC.Cktu ala ii pot da in judecata dar cu siguranta judecatorul nu poate considera pe fotbalistii stelei vinovati si asta din mai multe motive.Cel care acuza tocmai lovise pe un coechipier de al lor si atentie a fost lovit cu o arma alba asta se va dovedi de pe imagini nu poti nega se vede clar si plus ca daca se va ajunge acolo si ceilalti jucatori stelisti vor depune marturii cum ca acell dezaxat se indrepta amenintaor spre ei(cee ce e si adevarat) si faptul ca sabrul a sarit pe el si la oprit apoi ia mai dat un picior sau doua nu poate fi considerat decat autoaparare.

silviu74
silviu74  •  01 Noiembrie 2011, 20:29
Postat de lupul46 pe 01 Noiembrie 2011, 16:47

Mai Danielo...nu stiu daca esti intradevar stelist sau esti sub acoperire dar daca esti stelist esti singurul cu rationament si cap pe umeri pe care l-am vazut aici. Esti un exemplu de om normal pentru noi toti ipocritii care vorbim de balta si noi suntem ocean!

mm stoica nu a intrat pe teren si nu a lovit pe la spate producind fracturi! mm putea fi atunci in tribuna,dar golanul nu avea ce cauta in teren!nu mai vorbesc de box-ul de metal pe care l-a avut (nu negati asta daca va dati corecti!) e o diferenta de la cer la pamint!!

toaderiii
toaderiii  •  01 Noiembrie 2011, 20:28

si cand se droga la servici sau la scoala.a stricat tot ce se construise frumos la ploiesti.pacat,mare pacat.

sibelius
sibelius  •  01 Noiembrie 2011, 20:26
Postat de sibelius pe 01 Noiembrie 2011, 20:25

Juridic, Galamaz il poate da in judecare, numarul de zile de ingrijire medicala putand incadra cazul la vatamare corporala( grava sau nu, nu am citit exact legea), mai ales ca nu a fost lovitura cu pumnul ci cu un obiect.

*judecata nu judecare.

sibelius
sibelius  •  01 Noiembrie 2011, 20:25
Postat de inima_de_caine pe 01 Noiembrie 2011, 19:57

Referitor la cucurigurile tale de cocoş: 1. Martinovici şi Stanca pot intra în cercetare penală dacă individul depune plângere împotriva lor! Li se poate da NUP sau, dacă procurorul ar considera plângerea întemeiată, instanţa ar decide dacă au fost sau nu în legitimă apărare! Oricine poate avea o opinie cu privire la gestul lor, dar ea nu are şi valoare juridică! 2. Stanca a dat cu piciorul! Indiferent de intensitate, gestul lui înseamnă LOVIRE, punct! Prost e doar cel care pretinde că, de fapt, el căuta pe-acolo trifoi cu patru foi. 3. Toată lumea reacţionează EMOŢIONAL. Juridic, lucrurile se judecă altfel! 4. Nimeni nu uită nimic, dar una-i una şi alta-i alta!

Juridic, Galamaz il poate da in judecare, numarul de zile de ingrijire medicala putand incadra cazul la vatamare corporala( grava sau nu, nu am citit exact legea), mai ales ca nu a fost lovitura cu pumnul ci cu un obiect.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 11
Comentează