Comentarii (434)
4736127343094928
George Anton  •  03 Noiembrie 2020, 20:10

Culmea tupeului, daca cineva ar putea sa ceara loc si palmares aceasta ar fi Carmen Bucuresti careia, in mod mult mai fraudulos i-a luat locul in 1947 echipa armatei, vorbim despre echipa care termina campionatul pe locul 2 (Carmen), desfiintata de comunisti fara alt motiv decat acela de a teleporta in liga 1 o formatie departamentala abia infiintata. Conform carui criteriu sportiv pretindeti loc in liga 1 d-le Talpan cand de fapt faceti doar ce era normal sa faceti de acum peste 70 de ani , sa incepeti din acelasi punct ca toate celelalte echipe. Eu, in locul domnului Becali as cumpara Carmen si i-as intoarce "favoarea" cu palmares si denumire folosind ca precedent exact procesele castigate de catre domnul Talpan adica confiscarea palmaresului, denumire etc. din 1947 pana in prezent a echipei ce i-a luat jenant de ilegal locul recte actuala Steaua.Ba as cere si despagubiri cu conditia achizitionarii clubului Carmen de la urmasii dl. Ionel Mociorniţa, pentru a nu lasa loc de interpretari.

1226707437448253
Bobe Marius  •  03 Noiembrie 2020, 20:09

Ce uita acest individ (talpanel) este faptul ca în monitorul oficial este scris negru pe alb ca secția de fotbal a csa steaua este înființată in 2017! Deci cum poți sa pretinzi ca deții ceva din trecut, dacă tu ești înființat în 2017?

suprastark
suprastark  •  03 Noiembrie 2020, 20:08

De la Stefan cel Mare nu am mai vazut asemenea om brav, sa se lupte singur cu imperiul prosttoman antistelist din Liga Mamaliga. Respect Florin Talpan.

skins_berceni
skins_berceni  •  03 Noiembrie 2020, 20:08
Postat de nicolae_zamfir pe 03 Noiembrie 2020, 20:07

*** CSA Steaua București deja deține palmaresul până în 2003. Dl Talpan nu a solicitat niciodată palmaresul FC FîCîSîBî-ului (2003-2020). Inventezi lucruri ca să te auto păcălești că ai dreptate? :)) Steaua București e Steaua București. FC FCSB e FC FCSB. Steaua București nu vrea să preia FC FCSB, ci locul acesteia din Liga 1. E simplu și clar chiar și pt o găină. Totuși un pic cam mult pt tine...

Ma catalynnadryannmofleo...armata nu deține nici un palmares.

ssilvio
ssilvio  •  03 Noiembrie 2020, 20:08
Postat de roja.azul pe 03 Noiembrie 2020, 20:03

El ar trebui sa fie cel legat!:))PS. Apropo de actiunea in constatare: Talpanel cred ca a urmarit dezbaterea noastra de aseara, pentru ca altfel nu imi explic cum a iesit imediat sa guite in public!:))) Prostul e constient ca nu are cum sa demonstreze ca CSA detine palmaresul si cauta disperat un colac de salvare! Din pacate pentru el, nu o sa-l gaseasca! Deocamdata a reusit sa se faca de ras!:)))

Chiar, nu m-am gandit la asta! :)))). A stat talpanel pe gsp sa urmeareasca dezbaterea, si imediat a iesit la atac! =))))). A fost nervos dupa fail-ul lui hadrian si nu i-a mai trimis niciun leu de postaceala :)))

xclx
xclx  •  03 Noiembrie 2020, 20:08
Postat de nicolae_zamfir pe 03 Noiembrie 2020, 20:07

*** CSA Steaua București deja deține palmaresul până în 2003. Dl Talpan nu a solicitat niciodată palmaresul FC FîCîSîBî-ului (2003-2020). Inventezi lucruri ca să te auto păcălești că ai dreptate? :)) Steaua București e Steaua București. FC FCSB e FC FCSB. Steaua București nu vrea să preia FC FCSB, ci locul acesteia din Liga 1. E simplu și clar chiar și pt o găină. Totuși un pic cam mult pt tine...

Unde il detine? ne areti si noua?:))) Ca pana acuma exista doar ce zice UEFA...si ghici ce zic aia ... PS: as vrea sa vad cum o echipa de amatori detine un palmares retroactiv din fotbalul profesionist :))))

roja.azul
roja.azul  •  03 Noiembrie 2020, 20:07
Postat de roja.azul pe 03 Noiembrie 2020, 20:05

Pentru cei care nu stiu ce inseamna o "actiune in constatare": roja.azul • 23 August 2020, 16:25 ÎMI PLACE 1 RESPECT 1 RAPORTEAZĂ RĂSPUNDE Postat de Livi Andrei pe 23 August 2020, 16:15 Cand infiintezi o noua societate, nu poti sa continui traditia vechi societati. Ori falimentezi si te duci in ultima divizie (vezi cazul Glasgow Rangers, AC Parma etc) ori faci niste manevre si incepi din divizia a doua cum a inceput Craiova psd. Daca erau cu adevarat Steaua, de ce au apelat cei de la CSA la o actiune in constatare? Pentru ca nu aveau nici o dovada! O echipa noua, infiintata in 2017, nu poate cere palmaresul din 47!!! Noul cod civil prevede în mod expres, în art. 2502 alin. (2) pct. 2, imprescriptibilitatea acţiunii în constatarea existenţei sau inexistenţei unui drept. acțiunea în constatare, Noul Cod de procedură civilă reglementează această acţiune în art. 35, care preia întocmai art. 111 din codul anterior, cu singura diferenţă că teza a ll-a a articolului a fost completată cu sintagma „pe orice altă cale prevăzută de lege”. Astfel, potrivit art. 35 NCPC, cu titlul marginal „Constatarea existenţei sau inexistenţei unui drept”: „Cel care are interes poate să ceară constatarea existenţei sau inexistenţei unui drept. Cererea nu poate fi primită dacă partea poate cere realizarea dreptului pe orice altă cale prevăzută de lege”.

Si doamna Clatita cu Visinoiu a "constatat" ca palmaresul din 47 pana in 03, ar fi la CSA! Pe bune? Frectie la picior de lemn!:)))

skins_berceni
skins_berceni  •  03 Noiembrie 2020, 20:07
Postat de roja.azul pe 03 Noiembrie 2020, 20:03

El ar trebui sa fie cel legat!:))PS. Apropo de actiunea in constatare: Talpanel cred ca a urmarit dezbaterea noastra de aseara, pentru ca altfel nu imi explic cum a iesit imediat sa guite in public!:))) Prostul e constient ca nu are cum sa demonstreze ca CSA detine palmaresul si cauta disperat un colac de salvare! Din pacate pentru el, nu o sa-l gaseasca! Deocamdata a reusit sa se faca de ras!:)))

Ca de obicei. Doar justiția prin anumiți judecători antamati de grupul de interese, alături de păpușarul talpan și susținuți frenetic de presa sportiva ataca la baioneta adevărul de necontestat...FCSB=FC Steaua Bucuresti.

nicolae_zamfir
nicolae_zamfir  •  03 Noiembrie 2020, 20:07
Postat de donthejohn pe 03 Noiembrie 2020, 20:02

esti *** baiete,citeste ce a spus talpan ca vrea sa preia palmaresul pana in 2020,adica tot. esti mai prost decat mos craciun. tu esti ***crezi ca talpan vrea numai pana in 1998 cand a preluat becali Steaua. ***? cat de prost sa fii sa crezi asta. te-am umilit inuman,bine ca vad toti asta.

*** CSA Steaua București deja deține palmaresul până în 2003. Dl Talpan nu a solicitat niciodată palmaresul FC FîCîSîBî-ului (2003-2020). Inventezi lucruri ca să te auto păcălești că ai dreptate? :)) Steaua București e Steaua București. FC FCSB e FC FCSB. Steaua București nu vrea să preia FC FCSB, ci locul acesteia din Liga 1. E simplu și clar chiar și pt o găină. Totuși un pic cam mult pt tine...

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

standart
standart  •  03 Noiembrie 2020, 20:06

E plin de bolșevici pe-aici! De-ăia cu "să moară capra vecinului"! Vai de capul lor, s-au molipsit de la talpan. Nu se mai vindecă. Poate vine un ministru integru și-i trimite la instrucție pe toți politrucii staliniști care populează cazarma csa. Mai au și pensii speciale atârnătorii ăștia cu creierul încins de caschetă. Fiindcă plimbă hârtii plini de importanță prin birouri comuniste și devalizează bugetul apărării plini de ifose. Alții mor pe câmpul de luptă în teatre de operațiuni și nu câștigă cât profitorii din birourile csa. Scârbă mi-e de ei și de ura oarbă a susținătorilor lor, nostalgicii bolșevismului.

  • 1
  • •••
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • •••
  • 44
Comentează