Comentarii (434)
roja.azul
roja.azul  •  03 Noiembrie 2020, 23:41
Postat de dreptate_pt_steaua pe 03 Noiembrie 2020, 23:29

nu sunt de profesie asa ca nu pot spune exact daca a.s.s sau altcineva sunt extrem de capabili, ce e cert e ca sunt mult mai capabili decat noi:) ideea e ca te lupti cu statul, si vazut ce decizii aberante a luat statul, doar daca ne gandim la marca, cand au intors la 180 de grade DOUA decizii judecatoresti, e greu in romania sa ai dreptate contra statului, poate nu e imposibil, depinde de stat pana la urma, daca vor sa influenteze sau nu. Oricum intregul proces e jenant, e un amarat proces de constatare, din cate stiu, si cred ca nu ma insel, un palmares sportiv se poate castiga cu adevarat doar la tribunalul de arbitraj sportiv, nu in civil, pentru ca in civil nici macar nu exista notiunea de palmares sportiv, nu are legatura comercialul, sau marca cu palmaresul, palmars este meritul sportiv, e obtinut pe teren, nu din pix pe la registrul comertului! parerea mea e ca e doar o alta incercare de manipulare absurdiatea asta de proces in constatare, insa la cat de absurda e romania si justitia ei inclusov, nu exlud inca nici o varianta!

Nu cred ca isi imagineaza talpan ca poate obtine ceva in urma "actiunii in constatare". De ce au solicitat palmaresul din 47 pana in 03 si nu pana in 98, cand au cedat echipa catre AFC? E, aici e buba!! Asta vor sa demonstreze talpaneii:ca AFC-ul a fost al lor, ca nu au cedat nici un moment echipa..exact ce trambiteaza postacul sef catalynn pe aici de ceva vreme!:))

dreptate_pt_steaua
dreptate_pt_steaua  •  03 Noiembrie 2020, 23:29
Postat de ssilvio pe 03 Noiembrie 2020, 23:16

Să sperăm că se va face dreptate pentru Steaua. Nu prea am încredere în avocații ciobanului, și nici ASS-ul nu pare ceea ce trebuie. Și să te iei așa la trântă cu statul și armata.. nu prea ai șanse mari de reușită :)))

nu sunt de profesie asa ca nu pot spune exact daca a.s.s sau altcineva sunt extrem de capabili, ce e cert e ca sunt mult mai capabili decat noi:) ideea e ca te lupti cu statul, si vazut ce decizii aberante a luat statul, doar daca ne gandim la marca, cand au intors la 180 de grade DOUA decizii judecatoresti, e greu in romania sa ai dreptate contra statului, poate nu e imposibil, depinde de stat pana la urma, daca vor sa influenteze sau nu. Oricum intregul proces e jenant, e un amarat proces de constatare, din cate stiu, si cred ca nu ma insel, un palmares sportiv se poate castiga cu adevarat doar la tribunalul de arbitraj sportiv, nu in civil, pentru ca in civil nici macar nu exista notiunea de palmares sportiv, nu are legatura comercialul, sau marca cu palmaresul, palmars este meritul sportiv, e obtinut pe teren, nu din pix pe la registrul comertului! parerea mea e ca e doar o alta incercare de manipulare absurdiatea asta de proces in constatare, insa la cat de absurda e romania si justitia ei inclusov, nu exlud inca nici o varianta!

dreptate_pt_steaua
dreptate_pt_steaua  •  03 Noiembrie 2020, 23:16
Postat de dreptate_pt_steaua pe 03 Noiembrie 2020, 23:11

esti habarnist procesele nu au fost pentru alte marci ci pentru marca srl-ului , creata in 2004 si lasata apoi de izbeliste de jijel, adica trebuia reinoita, care totusi a inregistrat o in 2011 din nou la OSIM , la 2 luni dupa jijel, a inregistrat-o si talpan, desi legal nu avea dreptul, a luat o cu copy paste cu tot cu erori, motivatia talpanului la OSIM fiind ca cele doua marci pot coexista, ca jiji face fotbal, CSA steaua nu, ca altfel nu putea primi inreg. de la OSIM! toate astea s-au intamplat cand procesul cu marca era deja deschis si talpan deja pierduse la primele doua instante! aceeasi marca, pe care ulterior a si castigat-o, la ICCJ, si pe care o foloseste acum csa regal 2017, tu chiar nu stiai asta? atunci cum iti permiti sa comentezi despre subiect?

Stoichkov- chiar esti habarnist pe subiect, nu vreau sa intelegi ca vreau sa te jignesc doar ca pur si simplu nu ai habar de foarte multe lucruri, si te-as ruga frumos daca ai ceva intrebari, sunt aici, sa te lamuresc, nu trebuie sa ma crezi pe cuvant, eu pot prba absolut tot ce postez, nu eman elucubratii cum fac talpanistii, doar intreaba daca nu stii, e usor.

ssilvio
ssilvio  •  03 Noiembrie 2020, 23:06
Postat de roja.azul pe 03 Noiembrie 2020, 22:59

Ai incercat sa-l stergi si sa-l refaci de la 0? PS. Acelasi IP...baneaza tot, mi s-a intamplat si mie! Intelegi ce vreau sa spun?:))

Am încercat să il sterg si să recreez, nu a mers. Nu știu dacă se uită ăștia la ip, altfel ar interzice crearea de mai multe conturi cu același ip. Cred că au putut intui de la username ca e aceeași persoană :)))

ssilvio
ssilvio  •  03 Noiembrie 2020, 23:03
Postat de dreptate_pt_steaua pe 03 Noiembrie 2020, 22:56

logic, adevarul ii supara! dar la mine chiar nu e prb, avem si vpn avem si adrese, avem orice, pentru steaua, totul, nu e nici o prb, talpanistii nu vor scapa de mine never ever:)

Nu știu ăștia să baneze ip-ul :))). La adrese o poți refolosi pe cea veche, dacă dai stergere cont la cel existent. Nici măcar protecție împotriva Ddos nu au. Acum o lună le era jos site-ul câteva zile. Cu un mic scriptulet care să ruleze de pe câteva vm-uri deodată, le-ai pus in cap site-ul in 30 de minute :)))

roja.azul
roja.azul  •  03 Noiembrie 2020, 22:59
Postat de ssilvio pe 03 Noiembrie 2020, 22:52

Așa mi-au banat si mie contul. Și am mai avut 'silvios', 'silvio., 'silvio_' silvio..'.. la toate am primit ban dupa primul comment, fără jigniri, fără nimic. In schimb hadrian se plimba liber, deși cu el am avut acele contre in care eu am luat roșu, iar el doar galben :))). Cineva din tura de dimineață nu suportă adevărul.

Ai incercat sa-l stergi si sa-l refaci de la 0? PS. Acelasi IP...baneaza tot, mi s-a intamplat si mie! Intelegi ce vreau sa spun?:))

dreptate_pt_steaua
dreptate_pt_steaua  •  03 Noiembrie 2020, 22:57
Postat de dreptate_pt_steaua pe 03 Noiembrie 2020, 22:39

FYI! 1.toate procesele dintre Csa si FC Steaua Bucuresti S.A.(ma rog cele care conteaza, au fost si procese legate de niste chirii)au avut ca scop dreptul comercial, folosirea MARCII, atat! Niciun proces nu a vizat legalitatea echipei(inadvertente juridice) sau continuitatea sportiva a echipei infiintate in 1947! 2. Chiar daca CSA prin trompeta Talpan voit au dezinformat sustinand contrariu, ca ar fi castigat palmares, echipa de fotbal,puteti verifica, nu exista asemenea procese!A se vedea raspunsul organizatorilor de fotbal profesionist, FRF si UEFA la solicitarile aberante ale lui Talpan! 3.Procesul pe rol in CONSTATARE, referitor la palmares, nu are nici o relevanta, nefiind de realizare ci de CONSTATARE, adica nu exista decizie executorie, e un proces de informare, indiferent de finalul lui el nu va produce nici o modificare asupra palmaresului care figureaza la fcsb din 1947, conform frf, lpf si uefa!4. Daca acest proces de Constatare va avea un dezonodamant pro CSA, acesta va fi folosit de talpan ca arma de manipulare a `ulimii, sa nu plecati dupa fenta!Cine nu crede e liber sa se informeze ce inseamna proces de constatare!5. Desi presa prezinta numeroasele procese catigate de talpan, ele sunt doar doua legate de marca si nume(numele de pe marca). FCSB a castigat si ea procese cu CSA, cel mai important fiind cel de anulare a PATRU marci ale CSA-ului, inclusiv cel cu STEAUA BUCURESTI,se poate verifica la un search pe google!

asta zic!

roja.azul
roja.azul  •  03 Noiembrie 2020, 22:40
Postat de andrei_2000e pe 03 Noiembrie 2020, 22:31

si cand ai obligatii clare fata de beneficiar conform unor clauze din contract asa cum a scris el?nu cumva in cazul concesiunii?el chiar daca a scris gresit cuvantul a dat nota explicativa in paranteza si mai ales in continuarea ideei.

Acelasi link valabil si pentru tine! Acele obligatii au fost stipulate in contractul de inchiriere, prin care FC Steaua s-a obligat sa realizeze investitii pentru a aduce stadionul Ghencea la standarde europene! Ceea ce s-a si intamplat:stadionul Ghencea a fost primul din ţară clasificat la categoria a 3-a, care poate organiza atât meciuri UEFA, cât şi internaţionale. Si ca sa nu facem polologhie: http://www.csasteaua.ro/informare/

lupu68
lupu68  •  03 Noiembrie 2020, 22:27

Concluzia mea e simpla: un neica-nimeni scrie despre un neica-nimeni. Asta n-ar fi o problema asa de mare. Grav este ca documentele pe care le prezinta primul neica-nimeni ii sunt furnizate sistematic de al doilea neica-nimeni, ceea ce inseamna ca are loc sub ochii nostri o campanie de presa mizerabila, cu "partile interesate" avand epoleti. O rusine atat pentru Armata Romana, cat si pentru GSP deopotriva!

180761176859242
Traian Pavelescu  •  03 Noiembrie 2020, 22:02

***, rămășița a a faunei adusă in România de armata roșie, *** și așteptat cu mare nerăbdare la Antipa, la secțiunea sportul stalinist primitiv!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • •••
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • •••
  • 44
Comentează