Comentarii (77)
utilizator șters
utilizator șters  •  01 Septembrie 2022, 19:51
Postat de tictictic pe 01 Septembrie 2022, 19:01

Mai nea janta, eu pana acum ti-am explicat cu mii de argumente valide, juridice si sportive, de ce actuala FCSB este fosta Steaua Bucuresti. Acuma, tu esti mai natarau din fire (inteligenta, educatie si cultura, spirit... si nu in ultimul rand, scoala); asa ca o sa-ti explic mai plastic, pe limba ta, de ce Becali n-a "furat nicio Steaua". Daca un individ iti fura limuzina (aia cu jante de 2 mii de euro bucata!!!), degeaba iti cumperi tu alta la fel, nou-nouta, si ii pui aceleasi placute de inmatriculare, ca nu mai e tot aia!!! E alta!!! Mai mult, nici macar nu poti pretinde kilometrajul de la bord, pentru ca aia noua a ta are ZERO kilometri parcursi... Inlocuieste 'kilometraj" cu "palmares" si "continuitate" si totul devine limpede! Pentru ca palmaresul masinii tale (aka "kilometrajul") este la "hotul care ti-a furat-o"!!! Armata si Talpan au reusit doar sa oblige "hotul" prin justitie sa nu mai foloseasca aceleasi numere de inmatriculare... dar fosta lor "masina" este legal astazi in posesia "hotului", cu "kilometrajul" de la bord intact si complet inca de la data "fabricarii" acesteia!!! Intelege, "masina" ta, furata sau nu, e astazi la altul... si justitia n-a infirmat pana in prezent chestia asta; doar a obligat "hotul" sa-si schimbe numerele de pe placutele de inmatriculare...:) Tu ti-ai luat o masina noua la care ti-ai pus numerele vechi! Adica,

Tataie, ce nu mi-ai explicat e ce mai cauți aici și nu îți respecți promisiunea făcută! Tu nu știai nici măcar ca actuala structura FC fcsb a fost AFILIATA (exact așa, nu e vorba de licențiere sau altceva, ci AFILIERE) la FRF in data de 3.3.03! Ai scris ca de obicei tot felul de bazaconii, păreri și supoziții care nu au absolut nicio valoare juridică. Valoare juridică avea actul prin care MApN împroprietărirea fie AFC in 1998 fie SC FC fcsb SA in 2003 cu secția de fotbal a CSA. Prezintă acel act și discutam. Ca pt tine și alți prosti FC fcsb e Steaua am înțeles, nu e cazul sa scrii ca Freddy pagini întregi pt a explica faptul ca nu ești suficient de bărbat pt a accepta realitatea și a face alegerea care începând din 2015 se impunea: ori FC fcsb ori Steaua! Tu vrei ambele, ceea ce nu se poate. La fel pt tine FC fcsb poate fi și Liverpool, e fix tot una, pana nu este și dpdv legal degeaba, oricâte trofee ar câștiga, audiențe ar face, păreri ale persoanelor publice și câte romane ai scrie tu aici folosind analogii cu mașini. Cum sa îți spun io, orice i-ai face Civicului din fata blocului nu a fost, nu este și nu va fi X8! :-))) Acum ia-l și du-te, ai măcar verticalitatea de a-ți respecta cuvântul dat deși nu îți ceruse nimeni!

guimaraes1.0
guimaraes1.0  •  01 Septembrie 2022, 19:44
Postat de tictictic pe 01 Septembrie 2022, 19:01

Mai nea janta, eu pana acum ti-am explicat cu mii de argumente valide, juridice si sportive, de ce actuala FCSB este fosta Steaua Bucuresti. Acuma, tu esti mai natarau din fire (inteligenta, educatie si cultura, spirit... si nu in ultimul rand, scoala); asa ca o sa-ti explic mai plastic, pe limba ta, de ce Becali n-a "furat nicio Steaua". Daca un individ iti fura limuzina (aia cu jante de 2 mii de euro bucata!!!), degeaba iti cumperi tu alta la fel, nou-nouta, si ii pui aceleasi placute de inmatriculare, ca nu mai e tot aia!!! E alta!!! Mai mult, nici macar nu poti pretinde kilometrajul de la bord, pentru ca aia noua a ta are ZERO kilometri parcursi... Inlocuieste 'kilometraj" cu "palmares" si "continuitate" si totul devine limpede! Pentru ca palmaresul masinii tale (aka "kilometrajul") este la "hotul care ti-a furat-o"!!! Armata si Talpan au reusit doar sa oblige "hotul" prin justitie sa nu mai foloseasca aceleasi numere de inmatriculare... dar fosta lor "masina" este legal astazi in posesia "hotului", cu "kilometrajul" de la bord intact si complet inca de la data "fabricarii" acesteia!!! Intelege, "masina" ta, furata sau nu, e astazi la altul... si justitia n-a infirmat pana in prezent chestia asta; doar a obligat "hotul" sa-si schimbe numerele de pe placutele de inmatriculare...:) Tu ti-ai luat o masina noua la care ti-ai pus numerele vechi! Adica,

Asta e istoria unui x8 in romania?

tictictic
tictictic  •  01 Septembrie 2022, 19:01
Postat de utilizator șters pe 01 Septembrie 2022, 18:15

Iar ii prostești mă teleormănene pe fcsbistii tai, ca văd ca 2 ti-au dat și like săracii plin de speranța ca poate ai dreptate. :-))) Intr-adevar AFC Steaua a ieșit de sub tutela armatei, asta spune și instanța, motiv pt care nu mai era Steaua ci pur și simplu alt club, Steaua și atunci și acum însemnând CSA, adică Armata. Mai simplu, nu ești la Armata nu ești Steaua. De ce!? Pt ca Armata nu a înstrăinat niciodată clubul sau secția de fotbal. Dacă s-a întâmplat așa trebuie sa existe un HG care sa ateste, acel HG nu e in sertarul lu’ Talpan ci, dacă exista!, poate fi consultat in Monitorul Oficial. Toate HGurile protocoalele etc din acea perioada nu arată ca MApN ar fi împroprietărit un terț cu Steaua. Asta arata și Justiția despre care spuneți voi ca e corupta, însă nici măcar Boglea care sunt sigur ca a luat la puricat toate dosarele proceselor fiind publice nu a găsit acel document depus ca proba care atesta ca MApN a înstrăinat definitiv Steaua și a fost pur și simplu ignorat de Instanța. Tocmai pt ca nu a găsit așa ceva a pornit acțiunea aia in care cere CSA sa ii prezinte tot felul de documente, unele de-a dreptul hilare, ca de exemplu actele de înființare ale ASA din ‘47! :-))) Omul e plecat la pescuit cum se zice, spera sa prindă ceva. Cam aici suntem acum, pana nu puteți dovedi irefutabil cu documente oficiale și nu păreri sau postări pe cine știe ce site ca in ‘98 MApN a dat secția de fotbal defintiv AFC, despre 2003 nici nu are rost sa discutam!

Mai nea janta, eu pana acum ti-am explicat cu mii de argumente valide, juridice si sportive, de ce actuala FCSB este fosta Steaua Bucuresti. Acuma, tu esti mai natarau din fire (inteligenta, educatie si cultura, spirit... si nu in ultimul rand, scoala); asa ca o sa-ti explic mai plastic, pe limba ta, de ce Becali n-a "furat nicio Steaua". Daca un individ iti fura limuzina (aia cu jante de 2 mii de euro bucata!!!), degeaba iti cumperi tu alta la fel, nou-nouta, si ii pui aceleasi placute de inmatriculare, ca nu mai e tot aia!!! E alta!!! Mai mult, nici macar nu poti pretinde kilometrajul de la bord, pentru ca aia noua a ta are ZERO kilometri parcursi... Inlocuieste 'kilometraj" cu "palmares" si "continuitate" si totul devine limpede! Pentru ca palmaresul masinii tale (aka "kilometrajul") este la "hotul care ti-a furat-o"!!! Armata si Talpan au reusit doar sa oblige "hotul" prin justitie sa nu mai foloseasca aceleasi numere de inmatriculare... dar fosta lor "masina" este legal astazi in posesia "hotului", cu "kilometrajul" de la bord intact si complet inca de la data "fabricarii" acesteia!!! Intelege, "masina" ta, furata sau nu, e astazi la altul... si justitia n-a infirmat pana in prezent chestia asta; doar a obligat "hotul" sa-si schimbe numerele de pe placutele de inmatriculare...:) Tu ti-ai luat o masina noua la care ti-ai pus numerele vechi! Adica,

Cornelwilde
Cornelwilde  •  01 Septembrie 2022, 18:34

Eu știam ca Gigi era în primul an de facultate,la drept. A întrerupt studiile dar la Poarta Alba le putea continua. Fcsb a ajuns o echipa care se apropie de secetă grava.Fara titlu de 7 ani. Gigi are bani dar echipa este praf.

guimaraes1.0
guimaraes1.0  •  01 Septembrie 2022, 18:34
Postat de utilizator șters pe 01 Septembrie 2022, 18:15

Iar ii prostești mă teleormănene pe fcsbistii tai, ca văd ca 2 ti-au dat și like săracii plin de speranța ca poate ai dreptate. :-))) Intr-adevar AFC Steaua a ieșit de sub tutela armatei, asta spune și instanța, motiv pt care nu mai era Steaua ci pur și simplu alt club, Steaua și atunci și acum însemnând CSA, adică Armata. Mai simplu, nu ești la Armata nu ești Steaua. De ce!? Pt ca Armata nu a înstrăinat niciodată clubul sau secția de fotbal. Dacă s-a întâmplat așa trebuie sa existe un HG care sa ateste, acel HG nu e in sertarul lu’ Talpan ci, dacă exista!, poate fi consultat in Monitorul Oficial. Toate HGurile protocoalele etc din acea perioada nu arată ca MApN ar fi împroprietărit un terț cu Steaua. Asta arata și Justiția despre care spuneți voi ca e corupta, însă nici măcar Boglea care sunt sigur ca a luat la puricat toate dosarele proceselor fiind publice nu a găsit acel document depus ca proba care atesta ca MApN a înstrăinat definitiv Steaua și a fost pur și simplu ignorat de Instanța. Tocmai pt ca nu a găsit așa ceva a pornit acțiunea aia in care cere CSA sa ii prezinte tot felul de documente, unele de-a dreptul hilare, ca de exemplu actele de înființare ale ASA din ‘47! :-))) Omul e plecat la pescuit cum se zice, spera sa prindă ceva. Cam aici suntem acum, pana nu puteți dovedi irefutabil cu documente oficiale și nu păreri sau postări pe cine știe ce site ca in ‘98 MApN a dat secția de fotbal defintiv AFC, despre 2003 nici nu are rost sa discutam!

Sa inteleg ca asta e tractoristul din alexandria devenit patron la pompe funebre?

observator_federal
observator_federal  •  01 Septembrie 2022, 18:25

Se mirau ăia de la West Ham că FC FCSB are un Champions League, mai ales că nici UEFA nu mai menționează nimic despre "Steaua" în statisticile ei. Și chiar este oarecum normal ca englezii să știe foarte puține lucruri despre Steaua și despre 1986, ei fiind suspendați din cupele europene în acei ani (Heysel vă spune ceva?). Dar treaba cu coeficienții de redistribuire a profitului UEFA, care a făcut ca Becali să jubileze azi că a primit bani în plus și să mai și afirme că "UEFA mă consideră Steaua" se datorează unei stratageme (oare UEFA știe? dar Steaua știe acest lucru?) prin care, ca o justificare neacoperită legal(!!!), titulaturile FCSB și Steaua București SUNT ALĂTURATE pe pagina din saitul UEFA dedicată coeficienților clubui lui Gigi (care includ #i bonusul de câștigătoare Cupa Campionilor) "https://www.football-coefficient.eu/team/85-fcsb/" Șmecherie mare.

utilizator șters
utilizator șters  •  01 Septembrie 2022, 18:17
Postat de Rapid1923 pe 01 Septembrie 2022, 18:01

FCSBISTI voi nu vedeti ca pt jiji voi nu contati deloc. El vrea performanta cu ciurucuri sa cumpere cu 100 sa vinda a doua zi cu 300 .Bani vostri pe bilete si cat mai multi. UN LAUDAROS LA CARE SA ALIAT SI PRESA SCRISA,PRO TV, PE CARE II MILUESTE.DACA NU ESTE SUNAT DE PRESA SI TV 2 ZILE IN A TREIA ZI S-A DECLARAT DECESUL

Pai dacă ar vedea nu ar mai fi fcsbiști. Acum doar nu crezi ca sunt catalogați drept prostii proștilor complet gratuit, nu!? :-)))

utilizator șters
utilizator șters  •  01 Septembrie 2022, 18:15
Postat de Savi39 pe 01 Septembrie 2022, 15:48

minti, din nou! si daca s=ar presupune ca momentul 2003 ar insemna ca societatea nu a preluat `nimic` acest subiect nu a fos combatut never, nu exista niciun proces deschis de csa pe tema asta! in rest e cum zic eu si cum zice csa pe propriul site, iti dau copy paste: Astfel, secţia de fotbal a C.S.A. ”Steaua Bucureşti” s-a desprins de club în anul 1998. În urma adreselor şi somaţiilor de la Liga Profesionistă de Fotbal şi de la Federaţia Română de Fotbal, pentru a nu risca înscrierea echipei de fotbal în campionatul intern şi în special în cupele europene, s-a înfiinţat Asociaţia fără scop patrimonial A.F.C. “Steaua Bucureşti”. În statutul asociaţiei, adoptat la 9 aprilie 1998, cu ocazia adunării constitutive, la articolul 6 se prevedea că ”asociaţia se află sub autoritatea M.Ap.N., M.T.S. şi respectă regulamentele F.R.F., L.P.F., F.I.F.A. şi U.E.F.A.”. Cu avizele Ministerului Apărării Naţionale şi Ministerului Tineretului şi Sportului, Asociaţia fără scop patrimonial A.F.C. ”Steaua Bucureşti” a dobândit personalitate juridică prin Sentinţa civilă nr. 186/08.08.1998, cu Viorel Păunescu în funcţia de preşedinte. După publicarea O.G. nr.26/2000, care a abrogat Legea nr. 21/1924, A.F.C. “Steaua Bucureşti” a ieşit de sub autoritatea Ministerului Apărării Naţionale. yeah.

Iar ii prostești mă teleormănene pe fcsbistii tai, ca văd ca 2 ti-au dat și like săracii plin de speranța ca poate ai dreptate. :-))) Intr-adevar AFC Steaua a ieșit de sub tutela armatei, asta spune și instanța, motiv pt care nu mai era Steaua ci pur și simplu alt club, Steaua și atunci și acum însemnând CSA, adică Armata. Mai simplu, nu ești la Armata nu ești Steaua. De ce!? Pt ca Armata nu a înstrăinat niciodată clubul sau secția de fotbal. Dacă s-a întâmplat așa trebuie sa existe un HG care sa ateste, acel HG nu e in sertarul lu’ Talpan ci, dacă exista!, poate fi consultat in Monitorul Oficial. Toate HGurile protocoalele etc din acea perioada nu arată ca MApN ar fi împroprietărit un terț cu Steaua. Asta arata și Justiția despre care spuneți voi ca e corupta, însă nici măcar Boglea care sunt sigur ca a luat la puricat toate dosarele proceselor fiind publice nu a găsit acel document depus ca proba care atesta ca MApN a înstrăinat definitiv Steaua și a fost pur și simplu ignorat de Instanța. Tocmai pt ca nu a găsit așa ceva a pornit acțiunea aia in care cere CSA sa ii prezinte tot felul de documente, unele de-a dreptul hilare, ca de exemplu actele de înființare ale ASA din ‘47! :-))) Omul e plecat la pescuit cum se zice, spera sa prindă ceva. Cam aici suntem acum, pana nu puteți dovedi irefutabil cu documente oficiale și nu păreri sau postări pe cine știe ce site ca in ‘98 MApN a dat secția de fotbal defintiv AFC, despre 2003 nici nu are rost sa discutam!

alskar
alskar  •  01 Septembrie 2022, 18:13
Postat de utilizator șters pe 01 Septembrie 2022, 14:05

Mă teleormănene informator, de ce ii minți mă pe prostii tai informându-i incorect!? Știi bine ca sunt vai fcsbul lor, nu!? :-))) Lucrurile sunt extrem de simple: MApN NU a “cedat” Steaua nimănui, nici măcar AFCului, aia a fost un fel de externalizare temporara făcută însă atât de prost incat Instanța a zis ca nici măcar perioada aia , 98-03, nu poate face parte din Palmaresul Stelei, pt ca deși folosea toate elementele de identitate (cum fac astăzi atâtea echipe) era pur și simplu alt club. Acolo e esența problemei, momentul 2003 practic nici nu mai contează, dacă ne-a jjijji atunci nu a preluat Steaua de la MApN direct ci de la AFC, nu a preluat de fapt nimic, Păunescu și ai săi neputând da mai departe ceva ce nu dețineau in proprietate. Hai ba fcsbiștilor, știu ca urâți adevărul și sunteți prea moi pt a îl înfrunta, dar inevitabilul se va produce curând și va trebui sa faceți alegerea pe care noi am făcut-o deja: 1) ori susții FC fcsb, ești fcsbist de mic, din 2003 adică 2) ori susții Steaua, acceptând realitatea ca istoria secției de fotbal s-a oprit in 98 și s-a reluat in 2017. Un club însă care sa aibă ambele perioade in Palmares NU exista deci pur și simplu va trebui sa alegeți si asuma alegerea, nu poți fi si fcsbist si stelist in același timp!

ori înțelegi greșit termenul de „externalizare”, ori intenționat dezinformezi(ca de obicei) cu el. În fotbal, o entitate nu-și poate externaliza sau împrumuta principala activitate. Dacă vrei să dovedești contrariul, scoate la iveală convenția dintre CSA și AFC

Rapid1923
Rapid1923  •  01 Septembrie 2022, 18:01

FCSBISTI voi nu vedeti ca pt jiji voi nu contati deloc. El vrea performanta cu ciurucuri sa cumpere cu 100 sa vinda a doua zi cu 300 .Bani vostri pe bilete si cat mai multi. UN LAUDAROS LA CARE SA ALIAT SI PRESA SCRISA,PRO TV, PE CARE II MILUESTE.DACA NU ESTE SUNAT DE PRESA SI TV 2 ZILE IN A TREIA ZI S-A DECLARAT DECESUL

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează