Comentarii (346)
1bast_
1bast_  •  31 Ianuarie 2021, 04:27
Postat de limbie.dumitrexu pe 31 Ianuarie 2021, 04:18

Imi pare rau dar vreau sa te contrazic .. echipele de fotbal cu un magement modern si performant (vezi CFR, CSU si chiar FCSB in unele aspecte) au fost, sunt si vor fi profitabile atata timp cat vor fi exploatate legal, eficient si modern. S-au dus in cap cele care depind de autoritati locale si ai caror conducatori au drept scop sa mai mulga doi lei.

cfr s-a bazat pe cupele europene după care au halit banii și au băgat societatea în insolvență. csu și-a dat seama că nu prinde cupe europene și și-a vândut ce a avut mai bun

1bast_
1bast_  •  31 Ianuarie 2021, 04:25
Postat de tricisport pe 31 Ianuarie 2021, 04:13

Da, pai contractele, asa cum le stim noi, au aparut mai tarziu, in epoca moderna. Gigi, cu "La mine nu e o companie modernă, e una mai conservatoare” si cu "Eu sunt altfel, nu sunt ca toată lumea." e in feudalism.

revenind la contracte și epoca modernă, din sau în cele 2 se poate menține și conservatorismul în fotbal. Vezi principiul celor de la Bilbao sau Celtic sau Rangers

markthegreat
markthegreat  •  31 Ianuarie 2021, 04:23
Postat de limbie.dumitrexu pe 31 Ianuarie 2021, 04:18

Imi pare rau dar vreau sa te contrazic .. echipele de fotbal cu un magement modern si performant (vezi CFR, CSU si chiar FCSB in unele aspecte) au fost, sunt si vor fi profitabile atata timp cat vor fi exploatate legal, eficient si modern. S-au dus in cap cele care depind de autoritati locale si ai caror conducatori au drept scop sa mai mulga doi lei.

vad ca tot eviti raspunsul.si acum dai si exemple total aiurea. pai cfr a intrat in insolventa si in mod normal trebuia sa intre in faliment.asa bine a produs ca a tzepuit zeci de jucatori si mai ales statul. csu este prea tanara,doar de cativa ani. asa ai putea spune ca si voluntari a produs ca au cam aceeasi varsta(cred ca totusi voluntari are o istorie mai lunga decat csu). iar cfr in momentul actual are peste 20 de milioane de euro datorii.csu are undeva la vreo 15.singura profitbila este Steaua,motiv pentru care am avut si avem problema cu mapn si csa. acum nu te mai intreb ci fac un q.e.d. la ce am spus mai sus,da,daca Steaua nu avea parcurusl ala magic cu vanzari de jucatori si grupe europene,nu vrea mapn si csa nici macar sa auda de ei. daca ii intrebai iti spuneau,pai ce legatura avem noi cu falimentara Steaua din liga 1?

1bast_
1bast_  •  31 Ianuarie 2021, 04:22
Postat de tricisport pe 31 Ianuarie 2021, 04:13

Da, pai contractele, asa cum le stim noi, au aparut mai tarziu, in epoca moderna. Gigi, cu "La mine nu e o companie modernă, e una mai conservatoare” si cu "Eu sunt altfel, nu sunt ca toată lumea." e in feudalism.

și tu ce faci acum, iei lecții despre conservatorism tocmai de la ăla? Ăla are gândire feudală... dar trebuie să se supună legilor democratice. Repet: conservatorismul n-are nicio legătură cu gândirea ăluia. Nu înțeleg de vă tot uitați în gura lui și luați lecții de la el. Ăla e un retrograd iar societatea și legile îi vor veni de hac. Întâmplarea face ca echipa pe care o susținem noi să fie, vremelnic, controlată de el

limbie.dumitrexu
limbie.dumitrexu  •  31 Ianuarie 2021, 04:18
Postat de markthegreat pe 31 Ianuarie 2021, 04:12

tu nu vrei sa intelegi.faci pe prostul. in primul rand nu inteleg de ce l-ai bagat pe mititelu in situatia asta,nu are nicio legatura. in al doilea rand,iti mai explic inca o data,echipele de fotbal nu sunt profitabile pentru nimeni,dovada ca toate echipele in afara de Steaua s-au dus in cap in ultimi 20 de ani.Daca Steaua avea acelasi parcurs rusinos european si in campionat ca dinam99op si r--apid fii sigur ca mapn nu ne mai vrea. aici nu-i vorba de furat,aici este vorba ca echipele de fotbal nu produc mai nimic,de aia statul le-a abandonat. vad ca incerci sa deviezi de la subiect dar cu mine nu iti merge.deci raspunde,daca Steaua era in locul celor de la rapid in 2015 sau *** in ultimi 10 ani,o mai vrea mapn si csa?

Imi pare rau dar vreau sa te contrazic .. echipele de fotbal cu un magement modern si performant (vezi CFR, CSU si chiar FCSB in unele aspecte) au fost, sunt si vor fi profitabile atata timp cat vor fi exploatate legal, eficient si modern. S-au dus in cap cele care depind de autoritati locale si ai caror conducatori au drept scop sa mai mulga doi lei.

markthegreat
markthegreat  •  31 Ianuarie 2021, 04:16
Postat de tricisport pe 31 Ianuarie 2021, 04:13

Da, pai contractele, asa cum le stim noi, au aparut mai tarziu, in epoca moderna. Gigi, cu "La mine nu e o companie modernă, e una mai conservatoare” si cu "Eu sunt altfel, nu sunt ca toată lumea." e in feudalism.

depinde cum vezi. uita-te ce spun fostii jucatori de la cfr si rapid care din cauza capitalismului au ramas fara sute de mii de euro cand au intrat in insolventa si dupa faliment echipele. si uita-te la fostii jucatori ai stelei care si-au recuperat toti banii de la Steaua cu becali la conducere,pana la ultimul cent.

markthegreat
markthegreat  •  31 Ianuarie 2021, 04:13
Postat de melcul_furios pe 31 Ianuarie 2021, 04:09

Asa se termina cu Prodan/Reghe. Ori isi revin si vin sa se milogeasca de Becali sa ii primeasca inapoi ori raman someri cu banii facuti pana acum. Reghe nu are valoare ca antrenor si ea nu are alti jucatori seriosi in afara de cei luati cand era la FCSB.

adevarul este ca la ce bani au aia nu-i inteleg de ce nu s-au lasat de fotbal inca de acum 5 ani.

tricisport
tricisport  •  31 Ianuarie 2021, 04:13
Postat de 1bast_ pe 31 Ianuarie 2021, 04:08

ăsta este, întradevăr, un românism. Dar în capitalism ai o responsabilitate trasată la începutul contractului. N-o îndeplinești, pa!

Da, pai contractele, asa cum le stim noi, au aparut mai tarziu, in epoca moderna. Gigi, cu "La mine nu e o companie modernă, e una mai conservatoare” si cu "Eu sunt altfel, nu sunt ca toată lumea." e in feudalism.

markthegreat
markthegreat  •  31 Ianuarie 2021, 04:12
Postat de limbie.dumitrexu pe 31 Ianuarie 2021, 04:01

Ma tinere, tu daca cumperi o masina nu o treci pe numele tau? Nu te asiguri ca tranzactia a fost facuta in totalitate si fostul propietar nu mai vine la tine sa iti spuna ca de fapt tu te plimbi cu masina lui? Cam asa a facut Gigi ... la fel a facut si Mititelu .. si altii ...Au crezut ca pacalesc sistemul si cumpara niste mine de aur cu bani de seminte. Desi la momentul respectiv s-au crezut super combinatori timpul le-a dovedit ca au doar au fost folositi folositi si nimic nu invinge sistemul.

tu nu vrei sa intelegi.faci pe prostul. in primul rand nu inteleg de ce l-ai bagat pe mititelu in situatia asta,nu are nicio legatura. in al doilea rand,iti mai explic inca o data,echipele de fotbal nu sunt profitabile pentru nimeni,dovada ca toate echipele in afara de Steaua s-au dus in cap in ultimi 20 de ani.Daca Steaua avea acelasi parcurs rusinos european si in campionat ca dinam99op si r--apid fii sigur ca mapn nu ne mai vrea. aici nu-i vorba de furat,aici este vorba ca echipele de fotbal nu produc mai nimic,de aia statul le-a abandonat. vad ca incerci sa deviezi de la subiect dar cu mine nu iti merge.deci raspunde,daca Steaua era in locul celor de la rapid in 2015 sau *** in ultimi 10 ani,o mai vrea mapn si csa?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

limbie.dumitrexu
limbie.dumitrexu  •  31 Ianuarie 2021, 04:11
Postat de digei pe 31 Ianuarie 2021, 04:10

Prodanca isi pregateste artileria, nu sta degeaba.

Prodanca is schimba tampoanele si latra ... doar atat.

  • 1
  • •••
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • •••
  • 35
Comentează