Comentarii (129)
observator_federal
observator_federal  •  12 Aprilie 2021, 11:34
Postat de alenb pe 12 Aprilie 2021, 11:24

CSU Craiova a facut figuratie cu Milan si leipzig, adica s-a pus pe 7 linii sa ia cat mai putine si a iesit la atac cu Milan, la fel si cu leipzig pana la scorul de 0-3 cand a indraznit in sfarist ceva. Nu mi-a lasat impresie buna, nu conteaza doar sa joci cu Milan si leipzig, conteaza sa incerci sa si arati si ceva. Dar n-au fost doar Milan si leipzig, imi amintesc de un chin cu Honved, de AEK atena ssi de o oarecare Lokomotiv Tbilisi. Cat despre CFR, avem egaluri cu sevilla, 2 victorii contra lui Rennes care a terminat pe 3 in Franta, victorie cu Lazio, 2 victorii cu Celtic, chiar si acest egal cu Dinamo Zagreb nu e rau, croatii ajungand in sferturile EL. Oricu nu putem compara CFR cu CSU nici european nici prin ce am vazut in "finala" campionatului de anul trecut, nici macar ca arbitraje, exemplul de aseara cu 3-4 faze cheie toate judecate pro- CSU desi macar acel penalty la Camora trebuia dat.

Cu Leipzig au scos un egal, iar meciul de la Milan a înregistrat record de spectatori la un meci de faze preliminare - aduseseră antrenor nou și fotbaliști buni, interes enorm. Ce ai fi vrut să arate Craiova? Oricum nu a luat 5 boabe... Iar ”conteaza sa incerci sa si arati si cevaȚ este valabil pentru meciul în dublă superioritate numerică al CFR la Rennes - ”mândria Ardealului” ați fost ușor penibili...

alenb
alenb  •  12 Aprilie 2021, 11:24
Postat de observator_federal pe 12 Aprilie 2021, 10:38

CFR-ul nu a jucat cu Milan sau Leipzig... Pe bune, iar disputarea meciurilor preliminare într-o singură manșă a făcut și victime mai cu renume decât Craiova. Nu vă bateți cu pumnul în piept pentru traseele voastre europene, din moment ce fotbaliștii voștri sunt mercenari care ar putea juca și sub ”pavilion internațional” (Cum strigau ei? ”Campeones!”- curat ardelenește)

CSU Craiova a facut figuratie cu Milan si leipzig, adica s-a pus pe 7 linii sa ia cat mai putine si a iesit la atac cu Milan, la fel si cu leipzig pana la scorul de 0-3 cand a indraznit in sfarist ceva. Nu mi-a lasat impresie buna, nu conteaza doar sa joci cu Milan si leipzig, conteaza sa incerci sa si arati si ceva. Dar n-au fost doar Milan si leipzig, imi amintesc de un chin cu Honved, de AEK atena ssi de o oarecare Lokomotiv Tbilisi. Cat despre CFR, avem egaluri cu sevilla, 2 victorii contra lui Rennes care a terminat pe 3 in Franta, victorie cu Lazio, 2 victorii cu Celtic, chiar si acest egal cu Dinamo Zagreb nu e rau, croatii ajungand in sferturile EL. Oricu nu putem compara CFR cu CSU nici european nici prin ce am vazut in "finala" campionatului de anul trecut, nici macar ca arbitraje, exemplul de aseara cu 3-4 faze cheie toate judecate pro- CSU desi macar acel penalty la Camora trebuia dat.

alenb
alenb  •  12 Aprilie 2021, 11:12
Postat de observator_federal pe 12 Aprilie 2021, 10:46

La Look e comentează cu acțent ardielenesc... (Era și rada acolo într-o vreme dar l-au expulzat, că este oltean)... Chiar și fecesebistul ăla de Negoiță (suporter necondiționat al lui Chipciu) încearcă să preia ritmiul și sfătoșenia partenerilor de discuții transilvăneni

Ok, tu care n-ai accent ardelenesc ai alta parere despre respectivele faze?

florar
florar  •  12 Aprilie 2021, 11:06

Atunci o sa repet sa vedem ce o sa faceti!!!!GSP a preluat imediat ce a spus Balaj dar nu a scris nimis cand Craciunescu a spus ca a fost penalty clar la copilul Popescu si cartonas portocaliu la Ciocaldau....

florar
florar  •  12 Aprilie 2021, 10:53
Postat de florar pe 12 Aprilie 2021, 10:21

Ce viteza au gesepistii!!!!Imediat au postat ce a spus Balaj!!!!Craciunescu a spus si el ca la Popescu- copilul trebuia Cojocaru sa dea penalty iar Ciocaldau la intrerea cu talpa de sus in jos pe tibia lui Tanase trebuia sa primeasca minim portocaliu dar gesepistii nu au scris o vorbulita....***!Rupeti ma lanturile si scrieti mereu realitatea!!!!Sau vi se strica statistica cu greselile pro si contra ale arbitrilor????***

Ce ma????***Aparati-va ma lipsa de profesionalism cu cenzura si hai cu rartonase.....

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

observator_federal
observator_federal  •  12 Aprilie 2021, 10:46
Postat de alenb pe 12 Aprilie 2021, 10:35

Pai tocmai ca m-am uitat la fotbal imi amintesc acel cot al lui Constantin in propriul careu in prima repriza, nereluat de TVuri decat 1 data, observatorii Look au renmarcat ca "asta e cam de penalty". Nu mai conteaza acu, dar sa vii dupa un asemenea meci tot cu "CFR e cu arbitrii" mi se pare deplasat.

La Look e comentează cu acțent ardielenesc... (Era și rada acolo într-o vreme dar l-au expulzat, că este oltean)... Chiar și fecesebistul ăla de Negoiță (suporter necondiționat al lui Chipciu) încearcă să preia ritmiul și sfătoșenia partenerilor de discuții transilvăneni

observator_federal
observator_federal  •  12 Aprilie 2021, 10:38
Postat de alenb pe 12 Aprilie 2021, 10:32

Eu imi amintesc de penalty nedat pt CFR in debutul partidei "finala" dar si in tur la acel 2-3. Nu sunt de acord cu fault la goluri, dar a fost offside la golul 3. Lasa ca si CFR a avut probleme fiind carantinata 10 zile fortat la Mogosoaia, situatia lor a fost mai delicata decat a Craiovei, cei drept si ea pusa pe drumuri inutil. cat despre programare, ea a fost in avantajul CFRului, jucand cu Botosani si FCSB care nu mai aveau miza, asta a fost norocul lor. Acuma insa de ce nu s-a impus Craiova in meciul direct, adca era mai buna? Diferenta mi s-a parut clara! Si daca mai exista vreo indoiala ref la diferenta valorica hai sa vedem ce-au facut prin Europa.

CFR-ul nu a jucat cu Milan sau Leipzig... Pe bune, iar disputarea meciurilor preliminare într-o singură manșă a făcut și victime mai cu renume decât Craiova. Nu vă bateți cu pumnul în piept pentru traseele voastre europene, din moment ce fotbaliștii voștri sunt mercenari care ar putea juca și sub ”pavilion internațional” (Cum strigau ei? ”Campeones!”- curat ardelenește)

alenb
alenb  •  12 Aprilie 2021, 10:37
Postat de Ilie Tarnoveanu pe 12 Aprilie 2021, 10:34

Iar si iar se fac comentarii despre arbitraj lasand gloata credula in corectitudine sa se sfasie intre membrii ei. Mai bine sa se comenteze si mai cu seama sa se cerceteze ce s-a scapat Cartu cand a spus ca se stie cine are rand sa ia campionatul a.c. Univ. Craiova in niciun caz nu e pe lista asa ca ce mai conteaza arbitrajul. Dupa cum joaca cu țâțâitul in *** si fâțâitul mingii intre fundasi nici n-ar avea cum sa castige. Marinos are dreptate. Balaj e prea sever la faza de penalty. Camora si Vatajelu se sicaneaza reciproc(se vede mana lui Camora cum se ia scurt de tricoul lui Vatajelu si in spate si apoi si-n fata cand ii ia fata) si evident si tinerea de sort de catre Vatajelu. Cam putin pentru pomenile primite in aceste situatii. In rest ar fi rosu direct pentru Omrani la Papp si partial rosu la Kolic stiind cat se vaita la fiecare intrare Burca.

Tinere de sort care darama atacantul e putin? Buna incercare cu "sicanarea reciproca", bina ca n-ai venit ca trebuia dat fault in atac si rosu pentru Camora pentru sicanarea adversarului :)))

alenb
alenb  •  12 Aprilie 2021, 10:35
Postat de observator_federal pe 12 Aprilie 2021, 10:13

Dar la fotbal nu te-ai uitat? Tu urmărești doar reluările și ”fazele litigioase” analizate de ”specialiști”? Presa - unită strâns în jurul lui Nea Gigi - îți poate oferi ”sinteze” și colecții statistice; nici nu mai este nevoie să gândești, le ai pe tavă și ți le și repetă, periodic, pentru fixare...

Pai tocmai ca m-am uitat la fotbal imi amintesc acel cot al lui Constantin in propriul careu in prima repriza, nereluat de TVuri decat 1 data, observatorii Look au renmarcat ca "asta e cam de penalty". Nu mai conteaza acu, dar sa vii dupa un asemenea meci tot cu "CFR e cu arbitrii" mi se pare deplasat.

alenb
alenb  •  12 Aprilie 2021, 10:32
Postat de observator_federal pe 12 Aprilie 2021, 10:26

Băi, ”victoria aia clară” a fost una a antifotbalului, cu fundași pe post de golgheteri din faze fixe... CFR-ul, dacă i s-ar permite (dar UEFA nu este FRF/LPF) ar putea disputa un astfel de joc -unul singur - cu câștigătoarea Champions League și ar avea șanse să câștige... Mare echipă, dar PlayOfful lor de anul trecut a fost încheiat cu o suită de non-combaturi ale ”deja europenelor” FCSB și FCBT (mulțumim FRF, Cupa României a fost organizată mizerabil, călcând peste regulamente și fair-play) și cu aportul decisiv al DSP Giurgiu care a ținut-o pe Craiova pe drumuri și i-a anulat șansa unui egal în meciul finală! Apropo, au fost și acolo niște faulturi chiar la golurile CFRului dar cine mai sta să le interpreteze? De faptul că Universitatea a relansat PlayOff-ul ”dându-i cu ternul în cap” chiar la Cluj-Napoca CFR-ului și lui Grădinescu ai uitat?? Și au fost goluri minunate, din acțiune - fotbal adică!

Eu imi amintesc de penalty nedat pt CFR in debutul partidei "finala" dar si in tur la acel 2-3. Nu sunt de acord cu fault la goluri, dar a fost offside la golul 3. Lasa ca si CFR a avut probleme fiind carantinata 10 zile fortat la Mogosoaia, situatia lor a fost mai delicata decat a Craiovei, cei drept si ea pusa pe drumuri inutil. cat despre programare, ea a fost in avantajul CFRului, jucand cu Botosani si FCSB care nu mai aveau miza, asta a fost norocul lor. Acuma insa de ce nu s-a impus Craiova in meciul direct, adca era mai buna? Diferenta mi s-a parut clara! Si daca mai exista vreo indoiala ref la diferenta valorica hai sa vedem ce-au facut prin Europa.

  • 1
  • •••
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • •••
  • 13
Comentează