Comentarii (86)
ultras.nationalist
ultras.nationalist  •  18 Iulie 2013, 13:25
Postat de calea_victoriei pe 18 Iulie 2013, 13:20

Ce sa vorbesti ba serios . Nu mai tine smecheria . Acum sunt citeva echipe cu loturi puternice . Laso ca macane cu Unirea si Galati . Gata s-a trecut la Capitalism in fotbal . A trecut perioada pseudo capitalista .

Exact asta am si spus,acum nu mai este posibil asa ceva. Singura sansa este ca la iarna sau la vara Steaua sa vanda jucatorii importanti iar Reghe sa plece,atunci putem ataca titlul anul viitor.

ave_biancorossi
ave_biancorossi  •  18 Iulie 2013, 13:23
Postat de ultras.nationalist pe 18 Iulie 2013, 13:18

Luchin nu este o varianta pentru postul de fundas dreapta,in opinia mea. Cum ai remarcat si tu,foarte bine,el nu va urca deloc in atac,nu va ajuta deloc ofensiva. Iar daca cei de la ACS Recas au o extrema rapida....Nici nu vreau sa ma gandesc...

pai crezi ca nea gigi nu stie ? o sa joace clasic : rus - asanovic - luchin - steliano mai mult ca sigur.

ave_biancorossi
ave_biancorossi  •  18 Iulie 2013, 13:22
Postat de calea_victoriei pe 18 Iulie 2013, 13:16

Eu sunt direct . Cind simt nevoia sa te critic o fac dar te pricepi cel mai bine sa faci profilul unui jucator dintre toti userii de aici chiar daca citeodata te mai enervezi aiurea pe unul din ei . Eu retin ca imediat dupa meciul ala Multescu a cerut un aparator central si tu l;-ai desfiintat pe Asanovici . Pur si simplu l-ai calcat in picioare .

nu am zis chiar asa cum povestesti tu..)) exagerezi. daca vrei, ma pot forta sa imi reamintesc exact articolul si voi gasi exact descrierea mea, desi acum mi-s obosit, vin de la o sedinta de judecta destul de stresanta, deci nu am deloc chef de nimic. de fapt, cred ca ma ciorovaiam cu Ultras sau cu el si alti cativa, si am dovedit cu imagini video si alte cateva argumente faptul ca asanovic a gresit la meciul cu oldham. da, o greseala impardonabila, el si luchin au fost facuti de comando, de 2 pitici, la golul de 2-2. in rest a jucat acceptabil, destul de curat. dar nu e chiar un fundas central stralucit. asta e adevarat.

calea_victoriei
calea_victoriei  •  18 Iulie 2013, 13:20
Postat de ultras.nationalist pe 18 Iulie 2013, 13:11

Sunt de acord cu tine ca Dinamo nu are un lot grozav,dar Unirea sau Otelul ce lot au avut? Eu spun ca daca Reghe nu era la Steaua sa construiasca acea echipa,puteam sa luam campionatul,vorbesc serios,la ce echipe erau in liga 1 acum 2 ani....

Ce sa vorbesti ba serios . Nu mai tine smecheria . Acum sunt citeva echipe cu loturi puternice . Laso ca macane cu Unirea si Galati . Gata s-a trecut la Capitalism in fotbal . A trecut perioada pseudo capitalista .

ultras.nationalist
ultras.nationalist  •  18 Iulie 2013, 13:18
Postat de ave_biancorossi pe 18 Iulie 2013, 13:10

asanovic e mai slab si ca dragos grigore. mai bun e durimel. dar durimel nu poate juca decat stoper stanga. in schimb, luchin poate evolua cam oriunde pe linia de aparare, inclusiv in bamda dreapta, deci este posibila o linie de stoperi luchin - durimel sau o linie luchin - asanovic - durimel - steliano. ar fi f interesanta o asemenea aparare, doar ca partea dreapta nu va avea un aport ofensiv f ridicat. luchin nu urca bine in atac. si se retrage greu. este tributul unui stoper clasic.

Luchin nu este o varianta pentru postul de fundas dreapta,in opinia mea. Cum ai remarcat si tu,foarte bine,el nu va urca deloc in atac,nu va ajuta deloc ofensiva. Iar daca cei de la ACS Recas au o extrema rapida....Nici nu vreau sa ma gandesc...

calea_victoriei
calea_victoriei  •  18 Iulie 2013, 13:16
Postat de ave_biancorossi pe 18 Iulie 2013, 13:10

asanovic e mai slab si ca dragos grigore. mai bun e durimel. dar durimel nu poate juca decat stoper stanga. in schimb, luchin poate evolua cam oriunde pe linia de aparare, inclusiv in bamda dreapta, deci este posibila o linie de stoperi luchin - durimel sau o linie luchin - asanovic - durimel - steliano. ar fi f interesanta o asemenea aparare, doar ca partea dreapta nu va avea un aport ofensiv f ridicat. luchin nu urca bine in atac. si se retrage greu. este tributul unui stoper clasic.

Eu sunt direct . Cind simt nevoia sa te critic o fac dar te pricepi cel mai bine sa faci profilul unui jucator dintre toti userii de aici chiar daca citeodata te mai enervezi aiurea pe unul din ei . Eu retin ca imediat dupa meciul ala Multescu a cerut un aparator central si tu l;-ai desfiintat pe Asanovici . Pur si simplu l-ai calcat in picioare .

ultras.nationalist
ultras.nationalist  •  18 Iulie 2013, 13:11
Postat de calea_victoriei pe 18 Iulie 2013, 13:05

Ba tu esti un novice in fotbal dar esti civilizat . Nu vreau sa te jignesc dar eu sunt un tip direct . Nu ma apar si nici nu am nevoie sa ma apere nimeni . Repet si baga bine la "bila" ca ne mai intilnim pe aici . Dinamo are un lot mai slab decit multe alte echipe . Vorba ta !! Sunt pragmatic . Ai memorat ? Sunt multe echipe cu l;oturi mai bne decit cel care il are la dispozitie Multescu . De fapt el a afirmat clar si raspicat ca lotul actual este modest si ca sa promita ceva trebuie sa I se mai aduca intre 3 si 5 jucatori de valoare . Hai Pa !

Sunt de acord cu tine ca Dinamo nu are un lot grozav,dar Unirea sau Otelul ce lot au avut? Eu spun ca daca Reghe nu era la Steaua sa construiasca acea echipa,puteam sa luam campionatul,vorbesc serios,la ce echipe erau in liga 1 acum 2 ani....

ave_biancorossi
ave_biancorossi  •  18 Iulie 2013, 13:10
Postat de calea_victoriei pe 18 Iulie 2013, 12:59

Ba tu esti prea serios !! Pe bune cred ca te-ai nascut pe tractor !! Pai tu chiar nu ai vazut ironia din comentariu !! Pacat ca nu m-am nascut stelist . Pacat . Pacat , Pacat . Ba stii ceva ? Amigo ma enerveaza pentru ca imi pare cam DEMAGOG !! Afirma ca gata vom juca cu 10 jucatori noi . Eu I-am spus ca nu va fi asa ci dimpotriva la primul meci official vor intra pe tern 6,7 jucatori din cam[pionatul trecut insa atunci cind face profilul unui jucator il face bine . Bianco Rossi s-a pisat pe Asanovici . Eu nu mint .

asanovic e mai slab si ca dragos grigore. mai bun e durimel. dar durimel nu poate juca decat stoper stanga. in schimb, luchin poate evolua cam oriunde pe linia de aparare, inclusiv in bamda dreapta, deci este posibila o linie de stoperi luchin - durimel sau o linie luchin - asanovic - durimel - steliano. ar fi f interesanta o asemenea aparare, doar ca partea dreapta nu va avea un aport ofensiv f ridicat. luchin nu urca bine in atac. si se retrage greu. este tributul unui stoper clasic.

ultras.nationalist
ultras.nationalist  •  18 Iulie 2013, 13:08
Postat de ave_biancorossi pe 18 Iulie 2013, 13:05

naumovsky rus - asanovici - luchin - filip (radu) asta va fi linia de fund la meciul de la timisoara, a declarat chiar gigi multescu. inca se mai gandeste daca va juca pe mana lui filip sau a tanarului radu, ca fundas stanga. fai revine diseara in romania, dar nu va putea fi utilizat maine. va fi doar rezerva. asta daca revine azi. daca nu revine, stratila va fi trecut rezerva lui rus.

Sa vedem cum se descurca Filip,daca se descurca bine,sa ramana acolo,daca nu sa aiba curaj si sa-l titularizeze pe Radu.

ave_biancorossi
ave_biancorossi  •  18 Iulie 2013, 13:05
Postat de ultras.nationalist pe 18 Iulie 2013, 12:29

Ok,fara Rus si Danciulescu,dar daca nu revine Fai,cine joaca fundas dreapta? Nici macar la echipa a doua nu avem un fundas dreapta bun.

naumovsky rus - asanovici - luchin - filip (radu) asta va fi linia de fund la meciul de la timisoara, a declarat chiar gigi multescu. inca se mai gandeste daca va juca pe mana lui filip sau a tanarului radu, ca fundas stanga. fai revine diseara in romania, dar nu va putea fi utilizat maine. va fi doar rezerva. asta daca revine azi. daca nu revine, stratila va fi trecut rezerva lui rus.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 9
Comentează