Comentarii (129)
timm
timm  •  13 Ianuarie 2017, 15:16
Postat de crimson.veritas pe 13 Ianuarie 2017, 14:10

Am inteles ... voi mapnisti ... sa traiti din ... 'semne', din presupuneri, conspiratii nationale, europene, globale, si din creosee de tabloid ...:)) Noi pe de alta parte traim din legi, hotatari judecatoresti si ... evidenta ... sportiva si competitionala ...:)) Frekati ... morkovu' ... in alta parte ... tzate de tabloid ...:))

ICCJ si CAB INTERZIS pentru fcsb palmares1947-2003, nume, marca, sigla STEAUA. Mai traiti la fel si procesul de 37 de milioane de Euro. Doamne ajuta.

crimson.veritas
crimson.veritas  •  13 Ianuarie 2017, 15:07

guys ... timm ... si-a gasit partener de joaca ...:)) a facut spume azi ... vazand ca nimeni nu-l mai baga in seama ...:)) bravo timm ... norocul tau ... ca sunt multi .... fcsb-isti ... si tu nu esti inca la fel de faimos ca si crotalie, nebraska ... desi nu se poate spune ca n-ai muncit, nu te-ai agitat ... totusi ... astia sunt ... ederi ... tu esti ... new guy ...:))

timm
timm  •  13 Ianuarie 2017, 14:58
Postat de bimbi79 pe 13 Ianuarie 2017, 14:47

Nu, nu stiu ce e aia o *FRANIZA*, dar presupun ca e tot ceva scris. Vreau sa vad negru pe alb ce scrie acolo. Din pacate, sau fericire, astea sunt doar explicatii care sa acopere un ***. Oare face parte din FRANCIZA aspectul ca Becali plaste toate datoriile echipei armatei steaua ? sau ca modernizeaza complexul ghencea : parcari, tribuna oficiala, scaune in tot stadionul, tabela de marcaj, nocturna, terenurile secundare si inalzirea celui principal, sistemul de acces in stadion etc. Sunt francize sau inginerii golanesti ? io cred ca ie francize...

Platesti o taxa anuala sa poti folosi o marca, dar trebuie sa respecti niste reguli, altfel nu mai ai dreptul sa folosesti franciza. Dar gigi a facut cerere in 2004 pentru a folosi marca Steaua dar a fost refuzat. Gigi nu a platit datoriile a primit locul de divizia 1 pentru ele, dar nu a platit. Stadionul Ghencea a fost o perioada dat gratis lui gigi cu conditia efectuarii unor investitii. Care ramaneau in patrimoniul stadionului.

crimson.veritas
crimson.veritas  •  13 Ianuarie 2017, 14:59
Postat de catalynn pe 13 Ianuarie 2017, 14:44

Aici suntem in total acord: așteaptam ca Justitia si FRF sa decidă si ne conformam! Ce nu prea înțeleg e de ce nu se tine jiji al tau de cuvant?! A zis de atâtea ori ca da Steaua la MApN si isi face propria echipa. Ce il retine?! De ce tine musai sa se cheme Steaua?! Ii spunea de la inceput Star Becali sau FC Pipera, nu il durea nici capul azi!

Eu cred ca a facut misto de mapn-isti ... dar acum nu stiu ...:)) dupa cum stiti ... Becali ... este de felul lui ... glumet si mistocar ... mai ales cand are de aface cu cersetori si *** ...:)) Oricum ce anume vreti sa va dea Becali? Pueti sa-mi explicati si mie de ce nu v-ati facut echipa pana acum ... macar incepand cu 2011 ... cand s-a depus actiunea in instanta? Aveati pana acum ... 6 ani de activitate ...:)) Aveati dreptul sa folositi marca respoectiva din 2011? DA! Aveati dreptul sa folositi numele 'Steaua' din 2011 ... DA! ... nu inteleg ce anume va retine ... si ce asteptati, pe cine asteptati? Banii de la Becali ... o sa muriti de batranete ... inainte sa va mai dea Becali un euro! ...:)) Eu ... cu prietenie ... va sugerez ... sa va cautati urgent ... surse aditionale de finantare, ca altfel o sa muriti cu mana intinsa si goala ...:))

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

bimbi79
bimbi79  •  13 Ianuarie 2017, 14:58
Postat de timm pe 13 Ianuarie 2017, 14:52

Cum nu a contestat nimeni? Dupa contestare au ajuns la judecata. Rezultat:CSA are palmares 1947-2003, nume, sigla, marca Steaua. FCSB are un lot de jucatori, dreptul de joc in divizia1, 37 de milioane de plata de plata la CSA, risc de faliment, risc de retrogradare, risc de suspendare de catre UEFA.

Mai nene esti dus cu pluta. Ori nu pricepi ori esti greu de cap. In 2003 cand a preluat jiji echipa, NU A CONTESTEAT NIMENI. Mai mult, armata a oferit locul in divizia A, locul, cu punctajul aferent in UEFA. Contestarea a venit prin anul 2012 (parca) atunci cand generalii facuti la apelul de seara, nu mai primeau banii de la Becali. Poate acum pricepi cat de musca vaduva

catalynn
catalynn  •  13 Ianuarie 2017, 14:55
Postat de bimbi79 pe 13 Ianuarie 2017, 14:47

Nu, nu stiu ce e aia o *FRANIZA*, dar presupun ca e tot ceva scris. Vreau sa vad negru pe alb ce scrie acolo. Din pacate, sau fericire, astea sunt doar explicatii care sa acopere un ***. Oare face parte din FRANCIZA aspectul ca Becali plaste toate datoriile echipei armatei steaua ? sau ca modernizeaza complexul ghencea : parcari, tribuna oficiala, scaune in tot stadionul, tabela de marcaj, nocturna, terenurile secundare si inalzirea celui principal, sistemul de acces in stadion etc. Sunt francize sau inginerii golanesti ? io cred ca ie francize...

Cu "actele alea negru pe alb" s-a dus la Tribunal. Judecătorul le-a analizat, si a ras de el .... Si asta s-a spus de 1,000 de ori: daca jiji avea acte cum trebuie si facea totul cum scrie la carte si nu o manarie pt a prelua Straua gratis azi nu cred ca era post TV romanesc de sport pe care jiji sa nu apara zilnic cu actele in mâna zbierand ca a fost furat. Sau crezi ca jiji le tine la secret?! :-)))) Pe jiji il știm, la el un secret nu tine nici 24 de ore. Concluzia e una singura: NU are astfel de acte pt ca daca le avea le arata!

timm
timm  •  13 Ianuarie 2017, 14:52
Postat de bimbi79 pe 13 Ianuarie 2017, 14:30

Daca justitia este JUSTA Steaua lui Becali se va numi STEAUA, asa cum se numea in 2003 cand a fost preluata de oier, asa cum a preluat locul in Divizia A si locul in cupele europene. Repet pt o baba surda si oarba: NU A CONTESTAT NIMENI. Mai mult armata a inchiriat complexul Ghencea. Relatiile erau cordiale, becali iesea cu banu pt. generalii de carton. Cand becali nu a mai cotizat la toti *talpanii* au inceput sa faca si sa desfaca noduri in papura. La fel si acest pITURACA, ca despre el era vorba. Admit ca la preluarea stelei comuniste de catre becali, au fost si ilegalitati. Dar de ce acum, dupa 14 ani (o viata de om) ? Cu exceptia omorurilor, orice fapta se prescrie dupa 5-10 ani ? De ce armata face exceptie ?

Cum nu a contestat nimeni? Dupa contestare au ajuns la judecata. Rezultat:CSA are palmares 1947-2003, nume, sigla, marca Steaua. FCSB are un lot de jucatori, dreptul de joc in divizia1, 37 de milioane de plata de plata la CSA, risc de faliment, risc de retrogradare, risc de suspendare de catre UEFA.

timm
timm  •  13 Ianuarie 2017, 14:47
Postat de Cristi Cebuc pe 13 Ianuarie 2017, 14:28

Deocamdata se pare ca mizeriile astea sunt mana-n mana cu tribunalele, probabil o sa le mearga in prima faza, pana apare cineva si demonstreaza faptele penale pe care le-au facut, si-apoi o sa-i vedem pe capete la `racoare`, Doamne ajuta!

Corect. Pentru gigi ar fi a 4-a condamnare. Infractorul tot infractor.

bimbi79
bimbi79  •  13 Ianuarie 2017, 14:47
Postat de catalynn pe 13 Ianuarie 2017, 14:39

Tu stii ce e aia o franciza?! Banuiesc ca nu! Jiji nu a cumpărat Steaua (în fine asta daca nu te iei dupa copiile alea prezentate pe site-ul FC Straua care arata ca "marinimosul" jiji a dat pe brandul Steaua 10 milioane lei vechi :-)))) Asa ca da, s-a dat exemplul asta de 1000 de ori, daca vrei sa iti faci un restaurant unde vinzi burgeri si ii zici " La jiji" e una, daca vrei sa ii zici McDonald's si sa beneficiezi din start de reputația si publicul ălora atunci plătești taxa toata viata, nu plătești, pățești ca jiji: ti se retrage dreptul de folosința a bradului si iti mai cer si despăgubiti dupa!

Nu, nu stiu ce e aia o *FRANIZA*, dar presupun ca e tot ceva scris. Vreau sa vad negru pe alb ce scrie acolo. Din pacate, sau fericire, astea sunt doar explicatii care sa acopere un ***. Oare face parte din FRANCIZA aspectul ca Becali plaste toate datoriile echipei armatei steaua ? sau ca modernizeaza complexul ghencea : parcari, tribuna oficiala, scaune in tot stadionul, tabela de marcaj, nocturna, terenurile secundare si inalzirea celui principal, sistemul de acces in stadion etc. Sunt francize sau inginerii golanesti ? io cred ca ie francize...

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

timm
timm  •  13 Ianuarie 2017, 14:45
Postat de khal_37 pe 13 Ianuarie 2017, 14:19

În noul cod penal, prin „înalta trădare” se înțeleg faptele de trădare săvârșite de înalții deminitari, membrii CSAT, președinte, premier, miniștri, șeful statului major și șefii serviciilor secrete (SRI și SIE). Pedeapsa cu închisoarea de la 15 la 25 de ani sau chiar pe viață poate fi primită de cei care complotează împotriva statului, provoacă război, subminează economia națională, aservesc interesul statului față de o putere străină sau divulgă secrete de stat unei puteri străine. Tu ***, vrei sa distrugi un bun national, sa-i aduci valoarea la zero iar apoi sa-l dai la niste investitori straini...intelegi *** de ce te paste Curtea Martiala?

Si daca-i creste valoarea mai e tradare?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 13
Comentează