Aceasta regula este foarte buna. Asa primesc si juniori sansa de a juca in Liga 1. Regula este pentru toti egala, asa ca nu se poate spune ca este inechitabila. Viitorul a demonstrat ca se poate .

485809194904413
Costel Tudor  •  20 Mai 2017, 16:25

De ce nu aveti curajul sa semnați articolul ???

creve
creve  •  20 Mai 2017, 15:39

Păi nu le-a convenit să aloce o sumă minimă pt centrele de tineret și juniori. Măcar să țină un jucător tânăr pe meci. Suntem de râsul lumii. O să avem la un moment dat doar jucători străini dacă nu mai formăm și noi jucători.

cpt.ahab
cpt.ahab  •  20 Mai 2017, 15:15
Postat de cristi.valeanu pe 20 Mai 2017, 14:58

Nici la politrucul- fanfaron Burleanu presedinte al FRF!

fcsb.86
fcsb.86  •  20 Mai 2017, 13:32

Aceasta regula este o tampenie si nu aduce nici un beneficiu, drept exemplu actualul sezon comparativ cu sezoanele precedente. Majoritatea echipelor folosesc un jucator under21 in sectorul defensiv, fiind greu de gasit jucatori ofensivi under21 de valoare. Daca ne gandim la echipele care joaca in Europa eu zic ca este o mare problema, folosesti un jucator under21 in linia defensiva care nu este extraordinar dar trebuie si cand joci in Europa apelezi la un jucator de valoare, cu experienta dar care nu mai are si jocurile din campionat, cuplul de fundasi nu mai este atat de sudat dar totusi ai beneficiul experientei si bineinteles mizezi pe asta in jocurile de Europa unde adversarii au experienta si valoare si nu iti permiti sa joci tot cu jucatorul de umplutura din campionat pentru ca o sa fie intors pe toate partile si driblat pe tusa. Cat despre cel mai bun "prim 10", cam are dreptate, argumente sunt, unele le-am spus si eu dar cu siguranta se gasesc mult mai multe. Cat despre centrele de excelenta... sa fim seriosi! Federatia concureaza cu cluburile direct, unde mai exista asa ceva? Pai vor sa ingroape cluburile la nivel de juniori sau cum?