Comentarii (225)
lulu
lulu  •  05 Noiembrie 2022, 11:13

C.S.A-isti,sfârșitul e aproape!Dacă nici Ciolacu,altminteri un apărător vajnic al bugetarilor,nu vă mai da dreptate,pregătiți-vă de desființare. Probabil că aliații N.A.T.O.isi pun și ei niște întrebări, gen cum o armată săracă, la care le pică avioanele,elicopterele ca muștele, care-si calcă soldații cu tancurile,armată care nu poate asigura 2 procente din P.I.B.pt propria înzestrare,își permite să aibă în administrare stadion de zeci de milioane euro în folosință proprie?Nemții, americanii,restul oștirilor N.A.T.O.,la ora asta își fac recensământul echipelor de fotbal profesioniste ,sponsorizate de armată și le ieseZERO.Si se mai întreabă cum s-a ajuns la aberația asta,demnă de Kafka, în România?Și va trebui cineva să plătească pt.asemenea monstruozitate și bănuiesc că acela va fi acarul Păun,recte col.frustrat Talpan.Si cum să nu fi frustrat când îți vezi foști colegi ,avocați prin barouri,magistrati,iar tu ai ajuns un biet jurist la armată și fără postav pt.haina militară, plus nedecontata hârtia (igienica sau xerox).

Radio_Pyunik_Erevan
Radio_Pyunik_Erevan  •  05 Noiembrie 2022, 11:13

sa vedem cat de intransigenti vor mai fi dîdîbîștii cand va fi gata stadionul dinamo si prioritate va avea echipa CS in dauna Lotus Coafor, plus ca cele doua s-ar putea sa fie colege de liga pana atunci

utilizator șters
utilizator șters  •  05 Noiembrie 2022, 11:12
Postat de VAR___ pe 05 Noiembrie 2022, 10:12

Daca nu esti fan, incerc eu o explicatie. Stadionul National se poate inchiria catre FCSB, pentru ca nu sunt datorii restante neachitate. Stadionul Steaua NU se poate inchiria catre FCSB , pentru ca sunt datorii neachitate si litigii in instanta. Si o intrebare: De ce nu inchiriaza FCSB-ul stadionul Giulesti? Tot din bani publici facut?!

Daca sunt datorii atunci sunt de acord cu tine. Asta nu știam. Să-și plătească datoriile și să joace dacă pune banii jos.

19sevilla86
19sevilla86  •  05 Noiembrie 2022, 11:04

Cam puțin, cam târziu, dar totuși un pas spre normalitatea europeană! România a rămas unica țara din UE credincioasa ideologiei sovietice, a sportului militarizat comandat de partidul stat! Singura țara in care mai exista anomaliile totalitare CSA și CS Dinamo, armata și militia in sport, stadioane și meciuri in cazarma! Părea ca nimănui nu ii pasa de situația rușinoasa a României, ca nimeni nu este deranjat ca anual 50 mil euro sunt înghițiți de sinecurile CSA și CS Dinamo! Acum a vorbit președintele unui partid aflat la guvernare, viitorul premier, din mai 2023 și a prezentat, pt prima data, adevarul pur! Așa nu se mai poate continua, cu abuzuri, cu încălcarea legii, a valorilor și normelor europene! Nefolosirea eficienta a unui bun public aflat in administrare se pedepsește confirm legii! Nu mai poate o unitate militară înființata abuziv de sovietici in 1947 sa folosească discreționar și abuziv bunuri publice! Sa speram ca este un pas real, concret, spre normalitatea europeană care Insesmna indiscutabil lichidarea aberațiilor sovietice CSA si CS Dinamo care mai exista exclusiv in România!

demolarii
demolarii  •  05 Noiembrie 2022, 11:04

Formularea pe ca domnul Ciolacul o are, e gresita. Accesul Fcsb pe un stadion aflat în proprietatea altuicuiva, stat, autoritate publică sau pur si simplu proprietar trebuie făcut cu respectarea dreptului de proprietate. Altfel, pe motiv că sunt din bani publici ,se pot face abuzuri de către cetățeni în privința spitalelor publice, a școlilor de stat , a parcurilor, etc. Domnul Ciolacul este parlamentar, ca atare scopul lui ar trebuii sa fie o societate calma datorită legilor și pozițiilor pe care membri Parlamentului o au. Si nu e asa. De pildă modul în care conflictul dintre Fcsb și Csa este amplificat. Modul în care se construiesc stadioane pe bani publici care nu au rezolutie. Cate stadioane s-au construit în ultimii 15 ani, și pe care se joacă meciuri de Superliga? Banul public trebuie cheltuit spre beneficiul comun , nu doar pentru Becali. Ce procent reprezintă fanii prezenți la meciurile Fcsb de acasa din totalul fanilor care merg la meciuri din Superliga? Vreo 10-15%. Si ei nu pentru ce a construit Becali , ci mare parte pentru ca cred în reclama echipei câștigătoare din anii 1980. Cea ce e fals pentru ca suntem in anii 2020, iar realitatea este alta. Construiți domnule Ciolacul, construiți domnule Becali. Nu doar pretindeti......Construiți.....

utilizator șters
utilizator șters  •  05 Noiembrie 2022, 11:01
Postat de alexh pe 05 Noiembrie 2022, 10:20

Csa conform unui post de radio a primit anul ăsta 1.100.000 euro. A produs 381.000 euro cine dă diferența? Știu răspunsul: cetățenii. Nu e mai bine sa acopere diferența din închiriere?

Gigilă, idolul vostru a furat 60 de milioane de la stat. Alea nu te preocupa?

carol_k
carol_k  •  05 Noiembrie 2022, 10:55

Domnule Ciolacu, haideti sa va intreb si eu ceva. PSD extrage de la bugetul de stat, ala pe care nu-l alimenteaza CSA cu banii de la Becali(!!!), circa 85 milioane lei pe an, pe legea partidelor, bani prinsi la buget samd Dar in august toate partidele au mai primit prin rectificare vreo 24 mil lei. Una peste alta PSD a capatat de la buget aproape 20 mil euro dupa rectificare. Poate se va mai face o rectificare si suma va creste. BANI PUBLICI(!!!) Toate partidele primesc, nu doar PSD. Asta pe langa banii publici care revin parlamentarilor, primarilor, presedintilor de consilii judetene, consilierilor locali, masinile de lux, calatoriile in strainatate "in interes de serviciu", o multime de indemnizatii, decontari samd Toate catre politic. Astia nu-s bani care ar putea sa completeze bugetul public asa cum le pretindeti altora? Sau macar o buna parte din ei n-ar putea fi economisiti pentru a intra la alte cheltuieli poate mai importante? Asa cum si banii domnului Becali, primiti de CSA din inchirierea stadionului doar catre dansul, ar putea contribui la acelasi scop nobil, bugetul public. Adica vreti rigoare de la altii dar dvs va lafaiti intr-un lux exagerat si mai si pretindeti ca impartiti dreptatea. Ei asta va intreb. Dvs sunteti mai presus decat orice instanta morala a Romaniei?

elgabri
elgabri  •  05 Noiembrie 2022, 10:45

In disputa asta nu e vorba despre banii publici ce e vorba despre banii murdari furati de la stat ai Patronului infractor !

donbaas
donbaas  •  05 Noiembrie 2022, 10:31
Postat de VAR___ pe 05 Noiembrie 2022, 10:05

Tu ai dreptate in esenta. Ia-i banii! Problema este ca nu-i iei decat pe hartie! Si , unde sunt datorii de milioane, ce mai conteaza 100000? Oricum nu-i platesti , nu? Ce vad eu aici este altceva. Cu bataie lunga in procesul ce tocmai va reincepe. Altfel te duci in instanta cu argumente de "continuator" cand joci pe acelasi stadion, nu? :)))

Continuitatea nu are nicio legătură, deși e des invocată de cei de la FCSB. Practic, prin decizia ei, instanța a văzut tranzacția respectivă către Becali ca pur și simplu o vindere a locului în prima ligă și a lotului de jucători, așa cum s-a mai întâmplat în fotbalul românesc, în acele vremuri. Practic, de asta a decis că a apărut un club nou, fără palmares.

contrabas3
contrabas3  •  05 Noiembrie 2022, 10:31
Postat de sictir pe 05 Noiembrie 2022, 10:05

Pe orice stadion ar juca, fcsb tot cate 5 pe meci incaseaza.

Bine mă, dar vrem să le încasăm pe Ghencea. Talpaniștii sunt disperați că nu mai pot face nimic să împiedice FCSB să joace pe stadionul acela, făcut din bani publici. Abia aștept să ne întoarcem pe Ghencea, acasă…

  • 1
  • •••
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • •••
  • 23
Comentează