Comentarii (177)
gikiewicz93500
gikiewicz93500  •  13 Mai 2020, 18:17
Postat de gikiewicz93500 pe 13 Mai 2020, 18:14

ba, mai opreste-te putin ca, retinand mici exceptii, in toate comentariile tale cam bati campii. cati jucatori de valoare pana in 30 de ani, si am avut destui, au plecat, nu in deceniul 80-90, ci in perioada 70-90? pana la balaci in 83 ai uitat de un dobrin? ii lasa ceausescu sa plece pe cei pana in 30, 30 si ceva de ani din tara si si atunci cu mici exceptii?

* completare: micile exceptii la care ma refer erau cei peste 30 de ani gen iordanescu sau cum au fost boloni si piturca ca ultimi transferati in strainatate in asa zisa epoca ceausescu.

gikiewicz93500
gikiewicz93500  •  13 Mai 2020, 18:14
Postat de dan677 pe 13 Mai 2020, 18:04

eu m-am referit doar sa joace TITULARI nu neaparat sa castige vreun trofeu european ai dreptate de D. Petrescu am uitat... dar ideea ramane cu nu prea am avut jucatori care sa confirme... uita-te si dupa 90 cand nu mai putem invoca scuza cu "socul cu vestul" ... cati au performat. Im perioada 82-90 s-au foemat 3 echipe care puteau jucau bine ca un grup dar jucatorrii cu catev exceptii nu straluceau individual eu asta am vrut sa subliniez. Uite Balaci de exemplu in 83 a vrut sa-l ia Milan , Balaci un jucator de top la noi, avea atunci vreo 26 de ani, dar Milan lumea uita sa spun era in serie B fiind penalizata pt jocuri aranjate, deci nu era o echipa de top

ba, mai opreste-te putin ca, retinand mici exceptii, in toate comentariile tale cam bati campii. cati jucatori de valoare pana in 30 de ani, si am avut destui, au plecat, nu in deceniul 80-90, ci in perioada 70-90? pana la balaci in 83 ai uitat de un dobrin? ii lasa ceausescu sa plece pe cei pana in 30, 30 si ceva de ani din tara si si atunci cu mici exceptii?

gigelos
gigelos  •  13 Mai 2020, 18:12
Postat de dan677 pe 13 Mai 2020, 18:04

eu m-am referit doar sa joace TITULARI nu neaparat sa castige vreun trofeu european ai dreptate de D. Petrescu am uitat... dar ideea ramane cu nu prea am avut jucatori care sa confirme... uita-te si dupa 90 cand nu mai putem invoca scuza cu "socul cu vestul" ... cati au performat. Im perioada 82-90 s-au foemat 3 echipe care puteau jucau bine ca un grup dar jucatorrii cu catev exceptii nu straluceau individual eu asta am vrut sa subliniez. Uite Balaci de exemplu in 83 a vrut sa-l ia Milan , Balaci un jucator de top la noi, avea atunci vreo 26 de ani, dar Milan lumea uita sa spun era in serie B fiind penalizata pt jocuri aranjate, deci nu era o echipa de top

hai ca l-ai facut si pe Balaci *** ...habar nu ai ce vorbesti .Balaci poate era singurul jucator in anii aia care nu avea complexe fata de nimeni , italian , german , mozambican ...daca pleca Ilie atunci cred ca traia si azi , se educa , si era jucator de primii 100 in istoria fotbalului

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

dan677
dan677  •  13 Mai 2020, 18:09
Postat de gigelos pe 13 Mai 2020, 17:57

pentru dan677

cati an am ? .. uita iti dau 3 indicii am prins meciurile lui Dinamo cu Inter, ale lui Steaua cu Nantes, al Craiovei tot cu Inter sau Borussia M. Incearca sa judeci lucrurile echilibrat...

gigelos
gigelos  •  13 Mai 2020, 18:08
Postat de gikiewicz93500 pe 13 Mai 2020, 18:02

stii cu ce are dreptate? cu jucatorii din fosta iugoslavie, aia au confirmat si inca si acum confirma, ma refer la cei care sunt transferati pe sume mari spre deosebire de ai nostri, asta 1 si 2- ce a confirmat hagi la brescia? la galata pe final de cariera si-a pus amprenta pe jocul echipei lui de club in rest doar la nationala era la rampa.

Diferenta dintre Hagi sa zicem si un jucator sarb , sa zicem Mihailovici e aceeasi dintre un cetatean roman si unul sarb . Diferenta se afla in chiloti , adica de barbatie . Noi suntem niste tolomaci *** , fac toti pe noi iar sarbul este un barbat mandru ce-ti rupe capatana daca il superi . Asa ca mai lasati-o cu sarbii , nu sunt din filmul nostru ...cand au venit croatii si au distrus Timisoara era toata lumea pe dupa geamuri . Un mic exemplu

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

dan677
dan677  •  13 Mai 2020, 18:04
Postat de alenb pe 13 Mai 2020, 17:47

Trebuie inteles ca in 1990 cand s-a putut pleca majoritatea componentilor din 1986 aveau o varsta, depasisera momentul cel mai propice al carierei. Pe urma si impactul strainatatii, al unor campionate de un anumit nivel nu a fost usor. Balint a fost golgheter la o echipa mica Burgos, a fost rau? Lacatus nu prea a reusit, a miscat ceva pe la Oviedo, dar a avut si ghinionul ca nu prea se mai juca cu extrema clasica. La fel si Belo, dupa 1990 a inceput sa dispara postul de libero. Iovan Bumbescu erau bateani si iesiti din forma in 1990. Lui T Stoica, Boloni si Piturca li s-a dat drumul chiar in 1989 la niste echipe mai mici din vest, ei fiind trecuti de 30 de ani. Daca ne raportam la Steaua 1989 avem Petrescu care a confirmat in vest, Rotariu card a ales orientu, Dumitrescu care a avut transferuri bund dar n-a confirmat fiind interesat sa seduca neveste de politisti, mai putin de fotbal.

eu m-am referit doar sa joace TITULARI nu neaparat sa castige vreun trofeu european ai dreptate de D. Petrescu am uitat... dar ideea ramane cu nu prea am avut jucatori care sa confirme... uita-te si dupa 90 cand nu mai putem invoca scuza cu "socul cu vestul" ... cati au performat. Im perioada 82-90 s-au foemat 3 echipe care puteau jucau bine ca un grup dar jucatorrii cu catev exceptii nu straluceau individual eu asta am vrut sa subliniez. Uite Balaci de exemplu in 83 a vrut sa-l ia Milan , Balaci un jucator de top la noi, avea atunci vreo 26 de ani, dar Milan lumea uita sa spun era in serie B fiind penalizata pt jocuri aranjate, deci nu era o echipa de top

gikiewicz93500
gikiewicz93500  •  13 Mai 2020, 18:02
Postat de ciuke pe 13 Mai 2020, 17:53

Cei care au reusit in vest au plecat pana in 22-23 de ani. Lacatus avea 26 ani, Rotariu 28...nici Hagi n-a performat la Real sau Barca, performante a a vut la Brescia si la Galata. La ce varste au plecat Chivu, Mutu, Lupescu, A. Ilie, G. Popescu? Din 84 pana in 89 am urmarit antrenamentele Stelei. Era o diferenta ca de la cer la pamant intre Lacatus 84-86 si Lacatus 88-89, si vorbesc doar de antrenamente.

stii cu ce are dreptate? cu jucatorii din fosta iugoslavie, aia au confirmat si inca si acum confirma, ma refer la cei care sunt transferati pe sume mari spre deosebire de ai nostri, asta 1 si 2- ce a confirmat hagi la brescia? la galata pe final de cariera si-a pus amprenta pe jocul echipei lui de club in rest doar la nationala era la rampa.

dan677
dan677  •  13 Mai 2020, 17:53
Postat de ciuke pe 13 Mai 2020, 17:41

La fel cum esti tu ruda cu legea privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Realizez ca esti din generatia PS3, ma scuzi, dar n-am texte cu grupa mica.

stai tu linistit ca am prins perioada de "glorie" si cum se facea performanta de catre Steaua: - jucatori luati cu japca de la alte echipe cu santaj de multe ori - meciuri amanate in campionatul intern inainte de meciurile din europa ( numai la noi se practica asa ceva !!!) - sedinte de partid unde erau indoctrinati jucatori cum trebuie sa- i batem pe imperialisti - blaturi peste blaturi - presiuni la arbitii si jucatori de la alte echipe ce vremuri ....

alenb
alenb  •  13 Mai 2020, 17:47
Postat de dan677 pe 13 Mai 2020, 17:12

ca sa-i dai seama ce jucatori valorosi avea Steaua atunci uite cum au "performta dupa 90" infara de Hagi si partial Belo niciunul nu a confirmat afara: Lacatus a dat chix la Fiorentina dupa un an api s-a dus la Oviedo o echipa de pluton Balint tot asa in Spania la Burgos Iovan la Herenveen in B in Olanda Boloni Stoica Piturca prin Belgia/Olanda la echipe de pluton Stangaciu si Rotaru in Turcia la o echipa de pluton de restul echipe nici nu mai zic... de aceea spun ca au vut bafta pt ca VALOARE NU AU AVUT vezi mai sus... cand a trebuit sa joace in campionate serioase fara aranjamente fara amanari de meciuri in campionat inainte de meciurile din cupele eurpene, fara regim privilegiat...

Trebuie inteles ca in 1990 cand s-a putut pleca majoritatea componentilor din 1986 aveau o varsta, depasisera momentul cel mai propice al carierei. Pe urma si impactul strainatatii, al unor campionate de un anumit nivel nu a fost usor. Balint a fost golgheter la o echipa mica Burgos, a fost rau? Lacatus nu prea a reusit, a miscat ceva pe la Oviedo, dar a avut si ghinionul ca nu prea se mai juca cu extrema clasica. La fel si Belo, dupa 1990 a inceput sa dispara postul de libero. Iovan Bumbescu erau bateani si iesiti din forma in 1990. Lui T Stoica, Boloni si Piturca li s-a dat drumul chiar in 1989 la niste echipe mai mici din vest, ei fiind trecuti de 30 de ani. Daca ne raportam la Steaua 1989 avem Petrescu care a confirmat in vest, Rotariu card a ales orientu, Dumitrescu care a avut transferuri bund dar n-a confirmat fiind interesat sa seduca neveste de politisti, mai putin de fotbal.

dan677
dan677  •  13 Mai 2020, 17:46
Postat de gigelos pe 13 Mai 2020, 17:34

Ai jucat vreodata fotbal ? Nu cred . Pui la indoiala valoarea lui Rotariu .Esti un mare ***

valoarea este un lucru RELATIV... conteaza la cine te raportezi.. de exemplu Lacatus era considerat un jucator bun in campionatul nostru intern dar cand a jucat afara a dat chix, la fel spuneam si de Rotariu. Uita-te cati jucatori de la noi din generatia de aur (CM 90/94) au performat cu ADVARAT la cluburi de valoare din europa. prin asta inteleg sa joace o perioada indelungata (macar 4-5 ani) TITULARI la echipe de traditie/top din vest care joaca periodic in cupele europene. Inafara de Hagi si G. Popescu si poate Lupescu, o mai fo vreunul . puti fioarrte putin. Multi au plecta pe cai mari afara si pana la urma au ajuns aa fie antrenati tot de romani (vezi lucescu) Mult mai bine au performat apoi Mutu sau Chivu sau A Ilie in acest sens. Compara apoi cu cei din Croatia Serbia si vezi cati jucattori de acolo au facut asta ... ASA SE JUDECA VALOAREA comparandu-te cu cei mai buni...

  • 1
  • •••
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • •••
  • 18
Comentează