Comentarii (203)
grandetorito
grandetorito  •  08 Februarie 2016, 21:55
Postat de mihai231 pe 08 Februarie 2016, 21:50

sal...grandetorito...sigur tu ai dreptate, din punctul meu ca si dinamovist, de la Dinsamo nu merita sa mearga nimeni la nationala pentru ca nu au valoare, la fel se intampla si cu steaua, nu are nici un jucator de valoare pentru nationala....jucatorii de valoare pentru nationala sunt cei care joaca afara apoi este Astra care are jucatori buni, este Pandurii si este Viitorul care are multi tineri si Craiova care are 1 jucator, astea sunt echipele care trebuie sa dea jucatori la nationala nu fcsp, nu dinamo, dinamo il are pe Nedelcearu sau Filip sunt destul de tinerii peste vreo 4 ani, dar nici fcsp nu are pe cine sa dea la nationala...

:)) Parca ne intelegem mai bine asa, mihai! Respect! Mie personal imi este greu sa imi dau cu parerea desre jucatorii din capionatul intern care ar merita sa fie chemati la echipa nationala. O spun sincer, pentru ca sunt stelist si fara sa vreau sunt subiectiv. Imi doresc ca primul 11 al Romaniei sa fie precum nationala Spaniei... 5 de la Steaua, 4 de la Viitorul, 1 de la Pandurii si 1 de la Astra... dar as fi penibil! :)

zidane92
zidane92  •  08 Februarie 2016, 21:54
Postat de grandetorito pe 08 Februarie 2016, 21:38

Zidanele, ia-o, tata, usurel ca faci vreo aprindere la plamani de la atata CAPS :) Dupa cum spuneam... un antrenor bun de echipa nationala face selectia strict pe valoare... Iordanescu sau oricare ar fi antrernorul nu poate refuza selectionarea unuia sau a mai multor jucatori care au evolutii bune la echipele de club. Cine are de suferit daca selectia se face pe "nepotisme"?! Chipciu? Romario sau Negoita!? NU! Echipa reprezentativa a tarii si selectionerul care poarta responsabilitatea rezultatelor. Ce naiba, omule?!?!

Acuma am inteles, e o cu totul alta discutie, dar ideea e urmatoarea, daca vorbim de o suspendare a stelistilor in competitiile interne e o mare gogomanie , niciun om serios nu poate sa spuna asa ceva, dar la fel de moral si corect ar fi fata de cluburile care si-au trimis jucatorii acolo ca steaua sa nu mai aiba jucatori la nationala o perioada sau cei 6 convocati sa nu mai fie primiti niciodata in lotul echipei nationale!

gerulozaurus
gerulozaurus  •  08 Februarie 2016, 21:53
Postat de mihai231 pe 08 Februarie 2016, 21:50

sal...grandetorito...sigur tu ai dreptate, din punctul meu ca si dinamovist, de la Dinsamo nu merita sa mearga nimeni la nationala pentru ca nu au valoare, la fel se intampla si cu steaua, nu are nici un jucator de valoare pentru nationala....jucatorii de valoare pentru nationala sunt cei care joaca afara apoi este Astra care are jucatori buni, este Pandurii si este Viitorul care are multi tineri si Craiova care are 1 jucator, astea sunt echipele care trebuie sa dea jucatori la nationala nu fcsp, nu dinamo, dinamo il are pe Nedelcearu sau Filip sunt destul de tinerii peste vreo 4 ani, dar nici fcsp nu are pe cine sa dea la nationala...

pe MARICA! :)))))))

grandetorito
grandetorito  •  08 Februarie 2016, 21:51
Postat de gerulozaurus pe 08 Februarie 2016, 21:48

ce ma amuza ipocritii astia frustrati in alb cu dungi rosii ***, ei care plang la fiecare meci al nationalei noastre "ca de ce sunt atat de multi stelisti convocati" si acum cand au avut si ai lor ocazia sa joace ca titulari in 2 meciuri cu Bere zZgura si Bou Chisinau, astia fac gat, da pe invers, cum le sta bine lor, cu" da de ce n-au venit si stelistii la lot, atunci sa fie: sanctionati, depunctati, desfiintati, spanzurati de sosete si trimisi in Siria pe front!" haha ;)

Si eu am avut o perioada cand ma certam cu cei mai mari decat mine, desi nu aveam dreptate. Nu mi-am dat seama atunci cat de ridicol sunt, dar dupa ce am facut 14 ani si am primit buletinul, m-am mai maturizat si am invat sa si gandesc inainte sa dau din gura :) Vor ajunge si ei la acea varsta (fizica sau mentala)! Rabdarica!

mihai231
mihai231  •  08 Februarie 2016, 21:50
Postat de grandetorito pe 08 Februarie 2016, 21:42

Sal Mihaita! Nu prea vad eu legatura dintre Turnul Eiffel si resedinta mea in America, dar nu despre asta vorbim... Inainte sa iti raspund vreau sa iti reamintesc ca turneul amical a fost pentru selectionata divizionara A a Romania, si nu pentru echipa nationala!!! Sub acest aspect jucatorii nu pot fi acuzati ca nu s-au prezentat la echipa nationala, drept urmare Iordanescu ii va lua la Euro pe cei care merita! Opinia lui Negoita este una dinamovista, de hater si este evident eronata. Dar este parerea lui si trebuie luata ca atare... Eu nu sunt de acord cu ea si o ignor, tu o sustii si ... cam atat! :)

sal...grandetorito...sigur tu ai dreptate, din punctul meu ca si dinamovist, de la Dinsamo nu merita sa mearga nimeni la nationala pentru ca nu au valoare, la fel se intampla si cu steaua, nu are nici un jucator de valoare pentru nationala....jucatorii de valoare pentru nationala sunt cei care joaca afara apoi este Astra care are jucatori buni, este Pandurii si este Viitorul care are multi tineri si Craiova care are 1 jucator, astea sunt echipele care trebuie sa dea jucatori la nationala nu fcsp, nu dinamo, dinamo il are pe Nedelcearu sau Filip sunt destul de tinerii peste vreo 4 ani, dar nici fcsp nu are pe cine sa dea la nationala...

gerulozaurus
gerulozaurus  •  08 Februarie 2016, 21:48
Postat de grandetorito pe 08 Februarie 2016, 21:38

Zidanele, ia-o, tata, usurel ca faci vreo aprindere la plamani de la atata CAPS :) Dupa cum spuneam... un antrenor bun de echipa nationala face selectia strict pe valoare... Iordanescu sau oricare ar fi antrernorul nu poate refuza selectionarea unuia sau a mai multor jucatori care au evolutii bune la echipele de club. Cine are de suferit daca selectia se face pe "nepotisme"?! Chipciu? Romario sau Negoita!? NU! Echipa reprezentativa a tarii si selectionerul care poarta responsabilitatea rezultatelor. Ce naiba, omule?!?!

ce ma amuza ipocritii astia frustrati in alb cu dungi rosii ***, ei care plang la fiecare meci al nationalei noastre "ca de ce sunt atat de multi stelisti convocati" si acum cand au avut si ai lor ocazia sa joace ca titulari in 2 meciuri cu Bere zZgura si Bou Chisinau, astia fac gat, da pe invers, cum le sta bine lor, cu" da de ce n-au venit si stelistii la lot, atunci sa fie: sanctionati, depunctati, desfiintati, spanzurati de sosete si trimisi in Siria pe front!" haha ;)

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

grandetorito
grandetorito  •  08 Februarie 2016, 21:47
Postat de twist.of.fate pe 08 Februarie 2016, 21:46

Nu neaparat ca cere, mie unul imi pare rau de jucatorii aia care doreau toti sa vina la actiunea nationalei, ma refer la jucatorii de la FCSB care nu au fost lasati sa vina. Insa daca Iordanescu chiar are orgoliu si mandrie nu o sa convoace nici macar un jucator de la ei. Ca e bine sau nu, asa o sa faca. Ca FCSB nu mai are jucatorii aia indispensabili de la nationala, cum erau acu cativa ani. O sa fie toti rezerva, daca va convoaca. N-am nimic cu jucatorii, insa atitudinea lui Reghe, faptul ca FCSB si-a batut joc de Iordanescu, de federatie, de celelalte cluburi si de buna noastra participare la EURO avand in vedere ca a iesit un mare scandal, in loc sa fie liniste inaintea acestui turneu major, mai ales ca ne calificam asa de rar, aceasta atitudine aroganta merita pedepsita prin neconvocarea jucatorilor de la FCSB desi stiu ca singurii care ar suferi ar fi acei jucatori, nu Reghecampf care isi umple caruta cu bani.

Orgoliul si interesele personale nu au nicio legatura cu meseria de antrenor al echipei nationale. Sunt convins ca Iordanescu, indiferent de conflcitele cu Reghe sau Steaua, este mult mai inteligent decat cei ca voi si face selectia pentru ECHIPA NATIONALA bazata pe valoarea si starea de sanatatea a fotbalistilor. Multumesc!

grandetorito
grandetorito  •  08 Februarie 2016, 21:46
Postat de mihai231 pe 08 Februarie 2016, 21:43

omule ti.am raspuns si eu mai devreme...vezi ca faci...tutun la plamanii...nu eeste nevoie de jucatorii lui fcsp in Franta, wxista jucatoriimai bunii in tatra decat are fcsp...si aici nu ma refer la Dinamo...sunt destui jucatorii ls Pandurii, Viitorul , Astra....msai buni decat are fcsp....

Tu ai citit comentariul meu?! Serios te intreb! Eu am spus ca Iordanescu va lua la Euro pe cei care merita... de unde considera el: Steaua, dinamo, Real Madrid, Germania... nu e problema mea. Cert este ca, daca el considera ca jucatorii Stelei merita convocarea, ii va convoca. Nu poate priva echipa nationala de niste jucatori buni, doar pt ca ei nu au fost lasati sa participe la o actiune a selectionatei divizionare.

twist.of.fate
twist.of.fate  •  08 Februarie 2016, 21:46
Postat de mihai231 pe 08 Februarie 2016, 21:39

asta cere toata lumea....

Nu neaparat ca cere, mie unul imi pare rau de jucatorii aia care doreau toti sa vina la actiunea nationalei, ma refer la jucatorii de la FCSB care nu au fost lasati sa vina. Insa daca Iordanescu chiar are orgoliu si mandrie nu o sa convoace nici macar un jucator de la ei. Ca e bine sau nu, asa o sa faca. Ca FCSB nu mai are jucatorii aia indispensabili de la nationala, cum erau acu cativa ani. O sa fie toti rezerva, daca va convoaca. N-am nimic cu jucatorii, insa atitudinea lui Reghe, faptul ca FCSB si-a batut joc de Iordanescu, de federatie, de celelalte cluburi si de buna noastra participare la EURO avand in vedere ca a iesit un mare scandal, in loc sa fie liniste inaintea acestui turneu major, mai ales ca ne calificam asa de rar, aceasta atitudine aroganta merita pedepsita prin neconvocarea jucatorilor de la FCSB desi stiu ca singurii care ar suferi ar fi acei jucatori, nu Reghecampf care isi umple caruta cu bani.

mihai231
mihai231  •  08 Februarie 2016, 21:43
Postat de grandetorito pe 08 Februarie 2016, 21:38

Zidanele, ia-o, tata, usurel ca faci vreo aprindere la plamani de la atata CAPS :) Dupa cum spuneam... un antrenor bun de echipa nationala face selectia strict pe valoare... Iordanescu sau oricare ar fi antrernorul nu poate refuza selectionarea unuia sau a mai multor jucatori care au evolutii bune la echipele de club. Cine are de suferit daca selectia se face pe "nepotisme"?! Chipciu? Romario sau Negoita!? NU! Echipa reprezentativa a tarii si selectionerul care poarta responsabilitatea rezultatelor. Ce naiba, omule?!?!

omule ti.am raspuns si eu mai devreme...vezi ca faci...tutun la plamanii...nu eeste nevoie de jucatorii lui fcsp in Franta, wxista jucatoriimai bunii in tatra decat are fcsp...si aici nu ma refer la Dinamo...sunt destui jucatorii ls Pandurii, Viitorul , Astra....msai buni decat are fcsp....

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 21
Comentează