Comentarii (606)
chronic
chronic  •  18 Martie 2021, 17:27
Postat de kanye pe 18 Martie 2021, 17:18

Ai dreptate in mare parte. Nu stiu daca tii minte sau nu, dar Badea si Borcea au fost injurati an la rand. Cat a fost Borcea nu s-au vandut cu bani marunti. Nu au vandut multi, dar au vandut un Tamas, Radu Stefan, Torje... Au facut magarii destule, Borcea a stat si prin puscarii. Negoita, la fel. A vandut 2 jucatori (Nica 1,6 milioane, Rotariu 2,2),banii nu sunt nicaieri. Clubul asta e vandalizat din 2008 incoace. Abia acum s-a luat atidunie prin DDB, insa e clar ca e greu pe termen lung, fara un actionar e foarte greu. Cat despre Becali, el a si spus ca pe el il intereseaza sa faca bani, nu il intereseaza echipa si performanta. El daca vrea in Europa, vrea ca sa joace Coman 3-4 meciuri bune si sa-l vanda. Nu e un lucru rau pentru el, dar eu ca suporter m-as simti nasol. Nu pt faptul ca vinde, ci pt declaratii. Oricum, n-a mai bagat banii de alta data, si nici nu cred ca o va mai face.

ca suporter e foarte nasol ce declara becali, ca e jucaria lui, ca jucatorii nu stiu cum sunt. crede ca toti suntem oile lui. nu mai baga bani ca pe vremuri ca nici nu a mai incasat de ani buni din europa cate cel putin 10 milioane. DAR, omul din facut bani pentru el, a facut si performanta, ca cam merg mana in mana, banul inseamna calificare in grupe europene, si a avut destule. totusi niste plusuri, echipa romaneasca si jucatori tineri. chiar daca nu sunt din pepiniera noastra, macar a investit in ei. uite cat a dat pe tanase, coman, morutan, olaru, nedelcu. cu nedelcu s-a tepuit. aia e

kanye
kanye  •  18 Martie 2021, 17:18
Postat de kortez pe 18 Martie 2021, 16:59

Eu nu ma refer la cortacero, Dinamo a fost facuta praf de Badea, Borcea si toata sleahta de infractori care si-au batut joc de club. Atunci a fost distrus Dinamo, nu acum. Nu v-am vazut sa urlati can jucatori valorosi erau vanduti pe 50.000E.. Atunci trebuia sa luati atitudine, cand Borcea facea pe desteptul cu "lasati-ne sa ne pregatim de liga campionilor" si cu "lasati-ma cu gloabele de la Steaua" iar in spate spolia clubul. Acum este finalul si nota de plata pentru anii aia de aroganta. Becali este in infractor, dar in privinta clubului Steaua a fost corect. Toti vor sa faca bani dar in timp ce capusele si-au ucis gazda oierul a avut grija de turma.

Ai dreptate in mare parte. Nu stiu daca tii minte sau nu, dar Badea si Borcea au fost injurati an la rand. Cat a fost Borcea nu s-au vandut cu bani marunti. Nu au vandut multi, dar au vandut un Tamas, Radu Stefan, Torje... Au facut magarii destule, Borcea a stat si prin puscarii. Negoita, la fel. A vandut 2 jucatori (Nica 1,6 milioane, Rotariu 2,2),banii nu sunt nicaieri. Clubul asta e vandalizat din 2008 incoace. Abia acum s-a luat atidunie prin DDB, insa e clar ca e greu pe termen lung, fara un actionar e foarte greu. Cat despre Becali, el a si spus ca pe el il intereseaza sa faca bani, nu il intereseaza echipa si performanta. El daca vrea in Europa, vrea ca sa joace Coman 3-4 meciuri bune si sa-l vanda. Nu e un lucru rau pentru el, dar eu ca suporter m-as simti nasol. Nu pt faptul ca vinde, ci pt declaratii. Oricum, n-a mai bagat banii de alta data, si nici nu cred ca o va mai face.

Silvio
Silvio  •  18 Martie 2021, 16:13
Postat de adriann_ pe 18 Martie 2021, 15:35

UITE CUM ITI DAI SEAMA CINE ESTE POSTAC, CINE IMPRASTIE FAKE-NEWS :))) Nu a existat nici un fel de ancheta, cu NUP sau fara, in vremea aia ciobanul bea la Golden Blitz cu turnatorul demascat de CNSAS Petrov aka Basescu Traian.

Da, fake news zici? Culmea, ca am gasit ceva stiri de prin 2008: https://romanialibera.ro/sport/sporturi/ministerul-apararii-ancheteaza-oficial-privatizarea-fc-steaua-141824. Dar pe site-ul asta de stiri apar doar fake news, asa-i? Stii tu adevarul absolut, ca nu a investigat DNA nimic :))))). Ptiuuuuu. SCREENSHOT!?!?!? :))))). Bonus, ca sa fim "politically correct", ce s-a intamplat si la Dinamo: http://www.ancheteonline.ro/2010/05/dinamo-a-pacalit-fiscul-cu-ajutorul-ministerului-de-interne/.

Silvio
Silvio  •  18 Martie 2021, 16:07
Postat de adriann_ pe 18 Martie 2021, 15:48

Screenshoturile alea n-ar exista daca postacii becalisti n-ar fi protejati cu delete de cineva de la butoane :))) Dar asa, sunt solutia perfecta pentru a le da peste bot cu propriile lor minciuni :)))

Bai ninonino, scopul acelui screenshot 'fake' a fost fix sa-ti demonstreze ca toate screenshoturile facute de tine au valoare NULA. Cam ce i-a demonstrat catalynn lui Lucian cu acel bilet fake. Vrei dovezi irefutabile? Pune-o de-un screen recording, cu refresh la pagina, sa se vada comentariile. Atunci s-ar putea sa le creasca valoarea :))). Desi si acolo s-ar putea face manarii, sa iti pui un server local cu pagini copiate de pe gsp.ro si sa faci mici modificari prin hosts file, astfel incat sa iti apara in browser ca esti pe gsp.ro.

chronic
chronic  •  18 Martie 2021, 15:58
Postat de adriann_ pe 18 Martie 2021, 15:54

"chronic" se face ca nu intelege ca exista aceasta solutie perfect legala si care nu presupune nici un fel de proces :))) Ar fi fost o problema doar daca numitul Cortacero nu vota majorarea de capital de 5 milioane :)))

ma eu sunt prost, dar daca asta e solutia atat de usoara, de ce nu se implementeaza si bye bye contracero?

chronic
chronic  •  18 Martie 2021, 15:57
Postat de adriann_ pe 18 Martie 2021, 15:52

CUm de ce ma, doar iti explicam chiar in mesajul ala :))) Ca sa poata prezenta creanta ca aport de capital :)) Cortacero pune si el zero euro si in felul asta procentele lui sunt diminuate. (calculul se face in functie de cat e acum capitalul evident)

deci ddb care e actionar trebuie sa faca aport de capital 1 milion de euro, dar il face imprumutand clubul. Sunt prost, nu inteleg. Asa o fi cum ziceti voi, imprumutul e acelasi lucru cu aportul de capital. Practic daca se intampla ceva cu clubul, clubul e dator la mine. Repet, sunt eu prost si nu inteleg. Dar daca voi ziceti ca asa trebuie, asa trebuie.

adriann_
adriann_  •  18 Martie 2021, 15:54
Postat de adriann_ pe 18 Martie 2021, 15:44

Situatia la Dinamo se rezolva de fapt foarte simplu, fara procese sau decaderi din drepturi. Chiar Cortacero a oferit solutia legala cand a votat in AGA majorarea de capital cu 5 milioane. El nu a adus nimic, DDB a imprumutat clubul cu 1 aproape 1 milion. Se convoaca AGA, se pune creanta pe masa, Cortacero nici nu se prezinta si uite-asa i s-au diminuat corespunzator procentele. O fi greu, o fi complicat?

"chronic" se face ca nu intelege ca exista aceasta solutie perfect legala si care nu presupune nici un fel de proces :))) Ar fi fost o problema doar daca numitul Cortacero nu vota majorarea de capital de 5 milioane :)))

adriann_
adriann_  •  18 Martie 2021, 15:52
Postat de chronic pe 18 Martie 2021, 15:47

aici aici e dilema, de ce ddb a imprumutat?

CUm de ce ma, doar iti explicam chiar in mesajul ala :))) Ca sa poata prezenta creanta ca aport de capital :)) Cortacero pune si el zero euro si in felul asta procentele lui sunt diminuate. (calculul se face in functie de cat e acum capitalul evident)

kanye
kanye  •  18 Martie 2021, 15:51
Postat de chronic pe 18 Martie 2021, 15:47

aici aici e dilema, de ce ddb a imprumutat?

Doamme fereste ma omule. Cum de ce imprumuta? Pai sa se plateasca datoriile facute de Cortacero, ca tot el sa conduca clubul?

chronic
chronic  •  18 Martie 2021, 15:49
Postat de kanye pe 18 Martie 2021, 15:47

Se supune la vot. Votezi, nu sondaj, daca am spus sondaj, am gresit si era lesne de inteles. Spre exemplu, ieri s-ai platit 100.000 euro lui Borja Valle, salariul pe 4 luni. Nu-l crediteaza absolut nimeni pe Cortacero, dar daca lui Valle nu ii plateai salariul, Dinamo nu lua licenta. Trebuie sa stingi toate litigiile. E atat de simplu.

Ok. S-a lamurit. Dar voi ati urmat toate caile legale sa-l decadeti din drepturi pe don Pablo? Adica cam (scuze cacofonia) ce sperante aveti la proces?

  • 1
  • •••
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • •••
  • 61
Comentează