Comentarii (606)
adriann_
adriann_  •  18 Martie 2021, 18:34
Postat de chronic pe 18 Martie 2021, 17:27

ca suporter e foarte nasol ce declara becali, ca e jucaria lui, ca jucatorii nu stiu cum sunt. crede ca toti suntem oile lui. nu mai baga bani ca pe vremuri ca nici nu a mai incasat de ani buni din europa cate cel putin 10 milioane. DAR, omul din facut bani pentru el, a facut si performanta, ca cam merg mana in mana, banul inseamna calificare in grupe europene, si a avut destule. totusi niste plusuri, echipa romaneasca si jucatori tineri. chiar daca nu sunt din pepiniera noastra, macar a investit in ei. uite cat a dat pe tanase, coman, morutan, olaru, nedelcu. cu nedelcu s-a tepuit. aia e

Asta e template-ul "soft" penru pOstaci de nivelul 2? :))) Ca da, "e cam nasol ce dclara becali" dar ca "profitul pentru el si perfomanta merg mana-n mana"? BHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAH In realitate, profitul pentru cioban este exact OPUSUL performantei, dupa cum s-a vazut in ultimii 5 ani. :))) Pentru ca oierul nu este deloc interesat de PERFORMANTA SPORTIVA, el vrea doar bani. Ipotetic vorbind (nu se poate practic din cauza regulamentelor) , daca la 24 de ore inaintea meciului cu CFR ar avea o oferta de 5 milioane pe Tanase l-ar vinde INSTANTANEU, chiar stiind ca pierde titlul 100%.

kanye
kanye  •  18 Martie 2021, 17:38
Postat de chronic pe 18 Martie 2021, 17:27

ca suporter e foarte nasol ce declara becali, ca e jucaria lui, ca jucatorii nu stiu cum sunt. crede ca toti suntem oile lui. nu mai baga bani ca pe vremuri ca nici nu a mai incasat de ani buni din europa cate cel putin 10 milioane. DAR, omul din facut bani pentru el, a facut si performanta, ca cam merg mana in mana, banul inseamna calificare in grupe europene, si a avut destule. totusi niste plusuri, echipa romaneasca si jucatori tineri. chiar daca nu sunt din pepiniera noastra, macar a investit in ei. uite cat a dat pe tanase, coman, morutan, olaru, nedelcu. cu nedelcu s-a tepuit. aia e

Sunt deacord cu tine. Cu Nedelcu s-a tepuit ca e prostanac. Nedelcu mie mi-a placut mereu, dar cand il pui sa joace pe 5 posturi, apoi zici ca vrei 50 de milioane pe el, apoi iesi si spui ca il dai afara, apoi il bagi la pauza si il scoti in minutul 75,l-ai omorat. S-a tepuit singur, nu l-a tepuit jucatorul sau Viitoru. Echipele sunt foarte slabe, practic CFR si Fcsb sunt singurele care mai joaca cate ceva. CFR prin omogenitate, Fcsb prin individualitati, ei nu sunt o echipa. Vezi cu Gaz Metan, meci in care trebuiau sa se bucure la un egal, au castigat prin 2 executii individuale. Cfr o sa se stinga, iar Fcsb dupa ce mai pierd 2-3 jucatori, la fel. E strict parerea mea, ca in 2-3 ani, mizeria de fotbal care e acum in liga 1 o sa fie parfum pe langa ce vom vedea apoi..

kanye
kanye  •  18 Martie 2021, 17:30
Postat de kortez pe 18 Martie 2021, 17:24

Esti un tip inteligent, nu te lua dupa ce spune Becali. Ti-ai dat seama cred ca el joaca un rol pentru media. Doar fraierii sau rau intentionatii cad in capcana asta.

El a pierdut un campionat pentru faptul ca l-a vandut pe Nita cu cateva etape inainte de finalul campionatului, iar Vlad l-a nenorocit. A riscat 2 milioane aiurea. Acum, cu Man, e clar. Daca suma din presa e reala, e clar ca l-a dat acum, altfel nu mai primea banii astia.

chronic
chronic  •  18 Martie 2021, 17:27
Postat de kanye pe 18 Martie 2021, 17:18

Ai dreptate in mare parte. Nu stiu daca tii minte sau nu, dar Badea si Borcea au fost injurati an la rand. Cat a fost Borcea nu s-au vandut cu bani marunti. Nu au vandut multi, dar au vandut un Tamas, Radu Stefan, Torje... Au facut magarii destule, Borcea a stat si prin puscarii. Negoita, la fel. A vandut 2 jucatori (Nica 1,6 milioane, Rotariu 2,2),banii nu sunt nicaieri. Clubul asta e vandalizat din 2008 incoace. Abia acum s-a luat atidunie prin DDB, insa e clar ca e greu pe termen lung, fara un actionar e foarte greu. Cat despre Becali, el a si spus ca pe el il intereseaza sa faca bani, nu il intereseaza echipa si performanta. El daca vrea in Europa, vrea ca sa joace Coman 3-4 meciuri bune si sa-l vanda. Nu e un lucru rau pentru el, dar eu ca suporter m-as simti nasol. Nu pt faptul ca vinde, ci pt declaratii. Oricum, n-a mai bagat banii de alta data, si nici nu cred ca o va mai face.

ca suporter e foarte nasol ce declara becali, ca e jucaria lui, ca jucatorii nu stiu cum sunt. crede ca toti suntem oile lui. nu mai baga bani ca pe vremuri ca nici nu a mai incasat de ani buni din europa cate cel putin 10 milioane. DAR, omul din facut bani pentru el, a facut si performanta, ca cam merg mana in mana, banul inseamna calificare in grupe europene, si a avut destule. totusi niste plusuri, echipa romaneasca si jucatori tineri. chiar daca nu sunt din pepiniera noastra, macar a investit in ei. uite cat a dat pe tanase, coman, morutan, olaru, nedelcu. cu nedelcu s-a tepuit. aia e

kortez
kortez  •  18 Martie 2021, 17:24
Postat de kanye pe 18 Martie 2021, 17:18

Ai dreptate in mare parte. Nu stiu daca tii minte sau nu, dar Badea si Borcea au fost injurati an la rand. Cat a fost Borcea nu s-au vandut cu bani marunti. Nu au vandut multi, dar au vandut un Tamas, Radu Stefan, Torje... Au facut magarii destule, Borcea a stat si prin puscarii. Negoita, la fel. A vandut 2 jucatori (Nica 1,6 milioane, Rotariu 2,2),banii nu sunt nicaieri. Clubul asta e vandalizat din 2008 incoace. Abia acum s-a luat atidunie prin DDB, insa e clar ca e greu pe termen lung, fara un actionar e foarte greu. Cat despre Becali, el a si spus ca pe el il intereseaza sa faca bani, nu il intereseaza echipa si performanta. El daca vrea in Europa, vrea ca sa joace Coman 3-4 meciuri bune si sa-l vanda. Nu e un lucru rau pentru el, dar eu ca suporter m-as simti nasol. Nu pt faptul ca vinde, ci pt declaratii. Oricum, n-a mai bagat banii de alta data, si nici nu cred ca o va mai face.

Esti un tip inteligent, nu te lua dupa ce spune Becali. Ti-ai dat seama cred ca el joaca un rol pentru media. Doar fraierii sau rau intentionatii cad in capcana asta.

kanye
kanye  •  18 Martie 2021, 17:18
Postat de kortez pe 18 Martie 2021, 16:59

Eu nu ma refer la cortacero, Dinamo a fost facuta praf de Badea, Borcea si toata sleahta de infractori care si-au batut joc de club. Atunci a fost distrus Dinamo, nu acum. Nu v-am vazut sa urlati can jucatori valorosi erau vanduti pe 50.000E.. Atunci trebuia sa luati atitudine, cand Borcea facea pe desteptul cu "lasati-ne sa ne pregatim de liga campionilor" si cu "lasati-ma cu gloabele de la Steaua" iar in spate spolia clubul. Acum este finalul si nota de plata pentru anii aia de aroganta. Becali este in infractor, dar in privinta clubului Steaua a fost corect. Toti vor sa faca bani dar in timp ce capusele si-au ucis gazda oierul a avut grija de turma.

Ai dreptate in mare parte. Nu stiu daca tii minte sau nu, dar Badea si Borcea au fost injurati an la rand. Cat a fost Borcea nu s-au vandut cu bani marunti. Nu au vandut multi, dar au vandut un Tamas, Radu Stefan, Torje... Au facut magarii destule, Borcea a stat si prin puscarii. Negoita, la fel. A vandut 2 jucatori (Nica 1,6 milioane, Rotariu 2,2),banii nu sunt nicaieri. Clubul asta e vandalizat din 2008 incoace. Abia acum s-a luat atidunie prin DDB, insa e clar ca e greu pe termen lung, fara un actionar e foarte greu. Cat despre Becali, el a si spus ca pe el il intereseaza sa faca bani, nu il intereseaza echipa si performanta. El daca vrea in Europa, vrea ca sa joace Coman 3-4 meciuri bune si sa-l vanda. Nu e un lucru rau pentru el, dar eu ca suporter m-as simti nasol. Nu pt faptul ca vinde, ci pt declaratii. Oricum, n-a mai bagat banii de alta data, si nici nu cred ca o va mai face.

chronic
chronic  •  18 Martie 2021, 17:02
Postat de kortez pe 18 Martie 2021, 16:59

Eu nu ma refer la cortacero, Dinamo a fost facuta praf de Badea, Borcea si toata sleahta de infractori care si-au batut joc de club. Atunci a fost distrus Dinamo, nu acum. Nu v-am vazut sa urlati can jucatori valorosi erau vanduti pe 50.000E.. Atunci trebuia sa luati atitudine, cand Borcea facea pe desteptul cu "lasati-ne sa ne pregatim de liga campionilor" si cu "lasati-ma cu gloabele de la Steaua" iar in spate spolia clubul. Acum este finalul si nota de plata pentru anii aia de aroganta. Becali este in infractor, dar in privinta clubului Steaua a fost corect. Toti vor sa faca bani dar in timp ce capusele si-au ucis gazda oierul a avut grija de turma.

corect, becali e multe, dar la afaceri nu e neaprat prost. a muls si el mult si bine steaua. putea sa faca ca otelul sau urziceni, sa ia banii din UCL si sa inchida portile. nu-l blama nimeni, doar fcsb nu e steaua. sa nu mai zic de urziceni si otelul calificate direct in grupe pe spatele stelei si a rapidului. Steaua nu s-a calificat niciodata direct in UCL pe munca ei. in schimb cfr asa a crescut, pe munca stelei. sa vina sa recunoasca, ca sa arunci cu noroi e usor.

chronic
chronic  •  18 Martie 2021, 16:59
Postat de cata23 pe 18 Martie 2021, 16:46

Sunt câțiva aici care spun ca Mihăilă este super si Man o gloaba. Aia care spun ca Mihăilă este super nu își întreabă conducerea de ce a fost vândut pe o suma așa mică? Cam așa a fost si la Dinamo. La prima oferta au vândut tot

eu zic ca mihaila si man sunt amandoi buni, mihaila totusi nu a fost vandut pe putini bani, dar jiji a stiut sa negocieze mai bine, 3 milioane in plus. si asta cand haterii vai domne nu mai vinde becali nimic, nu mai vinde peste 1 milion de euro, nu da nimeni pe man nici 3 milioane.

kortez
kortez  •  18 Martie 2021, 16:59
Postat de kanye pe 18 Martie 2021, 16:48

Pai tocmai, si sa ajungi sa il sustii pe unul ca Cortacero? Care a mintit zeci de angajati? Trasi la raspundere cei din DDB care au platit salariile angajatilor? Cand ma refer la amgajati, zic si de femeia de serviciu, nu doar de jucători!

Eu nu ma refer la cortacero, Dinamo a fost facuta praf de Badea, Borcea si toata sleahta de infractori care si-au batut joc de club. Atunci a fost distrus Dinamo, nu acum. Nu v-am vazut sa urlati can jucatori valorosi erau vanduti pe 50.000E.. Atunci trebuia sa luati atitudine, cand Borcea facea pe desteptul cu "lasati-ne sa ne pregatim de liga campionilor" si cu "lasati-ma cu gloabele de la Steaua" iar in spate spolia clubul. Acum este finalul si nota de plata pentru anii aia de aroganta. Becali este in infractor, dar in privinta clubului Steaua a fost corect. Toti vor sa faca bani dar in timp ce capusele si-au ucis gazda oierul a avut grija de turma.

chronic
chronic  •  18 Martie 2021, 16:57
Postat de kortez pe 18 Martie 2021, 16:43

Incearca sa spuna ca unul care nu si-a batut joc de club, a bagat bani, nu a vandut pe 2 lei tot ce putea vinde, a facut performanta atat cat a facut, a investit in infrastructura etc. a fost un prost, este rau si trebuie sa-i luam clubul iar altii care au dus la faliment un club fara sa bage un ban si au vandut tot ce se putea vinde au fost smecheri si lasati in pace bine-mersi.

fix cam asta incerc sa spun. nu ca il apar pe pe becali, ca e fat-frumos, dar omul pana sa isi recupereze banii, a bagat destui. face si el inginerii, dar fac toti, de ce noi suntem fcsebisti, gigisiti si fcsb nu e steaua, cand la cei care acuza e fix la fel, mai putin ca ei nu au avut probleme juridice cu clubul, si ca nu au avut perfomanta noastra. dar tot esti actionar la un coafor. deci nu exista ceva perfect sau complet bun nicaieri.

  • 1
  • •••
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • •••
  • 61
Comentează