Comentarii (41)
antishtoia
antishtoia  •  14 Februarie 2026, 17:16
Postat de utilizator șters pe 14 Februarie 2026, 16:21

Nu ai dreptate pentru ca daca arbitrului i s-a parut ceva pe teren unde el hotareste a luat decizia pe care a luat-o buna or rea. Pe cand mie sau tie daca ni se pare ca o echipa sau alta ar trebui depunctata vom ramane fiecare cu parerile noastre deoarece noi nu suntem un factor de decizie si doar ne dam cu parerea in timp ce nu ne baga nimeni in seama pe bune dreptate.

Tocmai asta e; sunt factori de decizie. Si tocmai de asta fac ceea ce fac; pentru ca pot. Ei pot sa nu fie obiectivi pentru ca pot. Tu si cu mine suntem doar privitori; putem doar sa observam si sa ne expunem opiniile care pot sau mai ales nu pot fi luate in considerare.

utilizator șters
utilizator șters  •  14 Februarie 2026, 16:21
Postat de antishtoia pe 14 Februarie 2026, 11:18

Nu, nu e corect. Daca arbitrului i s-a parut ca e fault si a anulat un gol perfect valabil, asa si mie daca mi se pare ca fcsb-aua este ajutata ar trbui sa i se anuleze punctele "castigate" cu ajutor. Dar cand esti suporter fcsb-ist echilibrul si obiectivitatea sunt doar cuvinte fara valoare. Ei au dreptate si orice argument obiectiv este ignorat, pentru ca asa vor ei. Doar au invatat de la seful cioban.

Nu ai dreptate pentru ca daca arbitrului i s-a parut ceva pe teren unde el hotareste a luat decizia pe care a luat-o buna or rea. Pe cand mie sau tie daca ni se pare ca o echipa sau alta ar trebui depunctata vom ramane fiecare cu parerile noastre deoarece noi nu suntem un factor de decizie si doar ne dam cu parerea in timp ce nu ne baga nimeni in seama pe bune dreptate.

Lulu5
Lulu5  •  14 Februarie 2026, 14:56

gentea asta in ce calitate vorbeste??? nu cumva e unul ce a crescut impozitele in pitesti sa poata arunca si mai multi bani in "mafia play-off"?? ca si ala de la slobozia care cu impozitele ialomitenilor a facut nocturna spargatorilor de seminte....

utilizator șters
utilizator șters  •  14 Februarie 2026, 12:51
Postat de Newman pe 14 Februarie 2026, 08:27

Nici nu este de mirare,avand in vedere ca suntem unicat in lume: firma de pariuri sportive sponsor la echipele de fotbal!

Nu stii ce vorbesti...! Nici nu iti imaginezi cate campionate, echipe, au case de pariuri ca sponsori !

antishtoia
antishtoia  •  14 Februarie 2026, 11:18
Postat de utilizator șters pe 14 Februarie 2026, 10:38

Corect in momentul fluierului si a ridicarii mainii arbitrului mingea din aer se afla in dreptul liniei de 16 m a careului iar aparatorii Petrolului inclusiv portarul s-au deconectat de la faza.

Nu, nu e corect. Daca arbitrului i s-a parut ca e fault si a anulat un gol perfect valabil, asa si mie daca mi se pare ca fcsb-aua este ajutata ar trbui sa i se anuleze punctele "castigate" cu ajutor. Dar cand esti suporter fcsb-ist echilibrul si obiectivitatea sunt doar cuvinte fara valoare. Ei au dreptate si orice argument obiectiv este ignorat, pentru ca asa vor ei. Doar au invatat de la seful cioban.

pierpatrat03
pierpatrat03  •  14 Februarie 2026, 11:00
Postat de Cicica pe 14 Februarie 2026, 10:07

Nu cu FC Argeș au arbitrii ceva. Ei fac ce pot pt a băga pe FCSB și CFR în play off. Dacă Argeșul le stă în drum, ghinionul lor. Argeșul, Oțelul, Botoșaniul, U Cluj se vor bate pe un singur loc de play off. Că așa e la noi. Până nu scăpăm de Burileanu, Vasaras și GSP nu o să avem fotbal curat...

Burleanu și Vassaras au fost numiți politic, adică au "spatele asigurat". Doar în același mod ar putea pleca, adică liberi de susținere.

utilizator șters
utilizator șters  •  14 Februarie 2026, 10:43
Postat de Eglwyswrw pe 14 Februarie 2026, 08:30

Eh. FC Arges a jucat prost. Chiar foarte prost. Au avut noroc cu pasa aia meseriasa trimisa de Dongmo de la Petrolul. In restul meciului n-au fost in stare sa demonstreze ca ei sunt echipa de locul 4 iar Petrolul e echipa de baraj la retrogradare. Conform jocului, ambele pareau echipe de baraj. Sigur, Petrescu a gresit grav. Un arbitru care ia o astfel de decizie trebuie suspendat drastic. Dar asta nu explica faptul ca defensiva pitesteana a fost foarte nesigura, nici golul de 1-1 primit pe o mare greseala a portarului si nici golul de 1-2 in care mingea a fost respinsa aiurea, dupa care doi aparatori n-au fost in stare sa blocheze sutul unui adversar. Ca arbitrajele din prima liga romaneasca pot fi uneori extrem de discutabile ? Corect. Ca Petrescu a luat o decizie stupida ? Corect. Ca Petrescu trebuie suspendat drastic ? Corect. Dar, scuze, ideea ca FC Arges ar rata playoff-ul ca urmare a acelei decizii mi se pare cam exagerata. Daca FC Arges chiar vrea playoff atunci ar trebui sa joace la nivel de echipa de top 6, adica sa domine clar o echipa de calibrul Petrolului de acum. Apropo, FC Arges a jucat foarte slab si cu UTA acum doua saptamani.

Culmea e ca si primarul finantator a subliniat aseara in mai multe randuri ca Argesul nu a jucat nimic nici la Ploiesti si nici la Arad la fel cum si din reactia antrenorului mi se pare ca i-a fost putin rusine sa puna tunurile pe arbitru dupa jocul prestat. Singurul care nu are nicio jena si a profitat imediat pentru a ascunde sub pres jocul slab al propriei echipe a fost presedintele pitestean.

utilizator șters
utilizator șters  •  14 Februarie 2026, 10:38
Postat de anais26 pe 14 Februarie 2026, 07:26

M-am uitat la meci în reluare după ce am văzut toate comentariile. Nu știu ce a fluierat arbitrul la lovitura liberă (probabil i să transmis că nu a fost fault), repari o greșală cu altă greșală. A fluierat când mingea nu intrase în careu, o parte din jucători (de la ambele echipe) sau oprit, mingea apoi a fost lovită cu capul și că urmare a intrat în poartă. În momentul când arbitrul fluieră, jocul este oprit. Ce se întâmplă după fluier, nu se ia în considerare, deci nu poți să spui că sa anulat un gol valabil (pentru a anula un gol valabil , trebuie să fie un gol valabil). Arbitrul are de dat o explicație majoră !!! Cum ar fi trebuit să dea explicație și dacă mingea nu intra în poartă. Cu toate acestea Argeșul nu a jucat nimic în meciul ăsta.

Corect in momentul fluierului si a ridicarii mainii arbitrului mingea din aer se afla in dreptul liniei de 16 m a careului iar aparatorii Petrolului inclusiv portarul s-au deconectat de la faza.

utilizator șters
utilizator șters  •  14 Februarie 2026, 10:32

Daca primarul Pitestiului are acces la arbitri activi asa cum dansul a declarat ca vorbise deja cu arbitri activi adica mai multi atunci e o problema cred. Ce sa caute unul care finanteaza prin propria primarie un club de superliga sa se traga de sireturi la miezul noptii cu arbitri activi din fotbalul romanesc.

michael
michael  •  14 Februarie 2026, 10:22

Bineînțeles că se fac jocuri ”omenești”!! Ce-i așa greu de priceput? Trebuie făcut loc clonei, în play-off, e limpede ca lumina zilei!! Ciobanul a început să identifice căile prin care ar putea accesa mai usor. Dacă ar fi unite, astea 4 echipe( Botosani, Argeș, CFR și U Cluj) ar trebui să orice, așa încât să nu permită clonei să acceseze mai sus de locul 7. Și se poate, dar numai dacă vor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • •••
  • 5
Comentează