Comentarii (19)
blu3_sky
blu3_sky  •  27 Noiembrie 2012, 10:26

Dupa parerea mea,noi nu investim foarte mult in aceste centre,caci potential este

luciano86
luciano86  •  27 Noiembrie 2012, 08:31

Mult succes Razvane!

juniordefotbal
juniordefotbal  •  26 Noiembrie 2012, 19:34
Postat de dinamir pe 26 Noiembrie 2012, 15:38

Eu doar am vrut sa-l informez pe Craitoiu ca nu steaua are sute de juniori.Craitoiu trebuia sa stie sau sa informeze cititorii despre proiectul lui Dinamo de a a deschide centre de juniori in mai multe zone din tara pentru a descoperi si creste jucatori.Despre profesionismul celor de la Onesti vor vorbi rezultatele.Daca intr-o serie reusesc sa trimita unul,doar unul la Bucuresti pentru echipa mare inseamna ca si-au facut treaba.Se vor mai deschide centre la Deva(sau deja sau deschis)si la Satu Mare.Si acum il intreb pe dl.Craitoiu cine are sute de jucatori si cine se ocupa cu adevarat de cresterea juniorilor.Cand vor termina junioratul varfurile au o echipa unde sa se rodeze ca la Dinamo II?

Acest "proiect Dinamo" a fost inceput si la Steaua, acum 4 ani, cand seful centrului a fost tot Bebe Alexe. Acel proiect a avut aceeasi desfasurare: se incepuse colaborarea cu Kinder Tg-Mures, dominau campionatele la juniori. Dar a venit domnul manager-antrenor Piturca si cu o miscare de mana a distrus tot. A fost dat afara Bebe Alexe, dupa aceea a plecat domnul Jurca, s-a plecat din Ghencea si tot asa, s-a ales praful de "Academia Stelei". Dnul Argaseala nu e strain...Sa-ti plece gratis 19 jucatori de loturi nationale GRATIS, e o mare realizare. Una din "perlele" Stelei, portarul Radu, a ajuns la Dinamo si acum la Inter. Inter a platit enorm: 400.000 €. Apara l

xhthu
xhthu  •  26 Noiembrie 2012, 16:55
Postat de teodor.muresan pe 26 Noiembrie 2012, 16:27

Pana la un punct ai dreptate. Nu zic ca in cresterea copiilor n-ar trebui angrenati si fosti jucatori mai tineri, chiar glorii (petre, Raducioiu,etc pt ca cunonosc metode de pregatire moderne) dar aia vechii au descoperit pe toti cei care s-au inbogatit din vanzarea talentelor romanesti.

talentele alea au fost cizelate de antrenori scoliti pe timpului comunismului care stiau meserie la vremea lor.asta daca te referi pana in anii 2000 si ceva cand vindeam in spania/italia/germaniaetc frecvent nu de ultimii ani cand se mai afirma cate unu in vest din greseala.de la perioada aia fotbalul a evoluat mult si antrenorii aia au imbatranit si s-au retras sau au crapat,deci noi am regresat.cu fostii jucatori is de acord,aia care au jucat in campionate tari stiu metode moderne,uite reghecampf neamtu ce plus a adus cu pregatirea fizica,dar florentin petre?el ca punct maxim al carierei a jucat in bulgaria care e cu putin mai praf ca noi

teodor.muresan
teodor.muresan  •  26 Noiembrie 2012, 16:29
Postat de teodor.muresan pe 26 Noiembrie 2012, 16:27

Pana la un punct ai dreptate. Nu zic ca in cresterea copiilor n-ar trebui angrenati si fosti jucatori mai tineri, chiar glorii (petre, Raducioiu,etc pt ca cunonosc metode de pregatire moderne) dar aia vechii au descoperit pe toti cei care s-au inbogatit din vanzarea talentelor romanesti.

Scuze pe toti cei care i-au imbogatit pe cei care au vandut.

teodor.muresan
teodor.muresan  •  26 Noiembrie 2012, 16:27
Postat de xhthu pe 26 Noiembrie 2012, 16:09

desfici firu-n 14 inutil .fiecare club ,mare sau mic, are strategia lui ,unii promoveaza juniori si fac performanta,ca ajax,altii cumpara cu bani multi ,ca chelsea sau city,altii le fac pe amandoua ,vezi barcelona.sunt doar 2 tipuri de strategii,nu e vreuna mai laudabila ca alta,conteaza cum o faci nu pe care din ele o faci.si da,treaba cu crescut tineri nu prea merge in romania pt ca nu ai conditii sa o faci.mai rau le strici talentu pe antrenori paraleli cu meseria si pregatire fizica si mentala proasta.dar sa vedem ce iese.de talente nu ducem lipsa in orice caz.

Pana la un punct ai dreptate. Nu zic ca in cresterea copiilor n-ar trebui angrenati si fosti jucatori mai tineri, chiar glorii (petre, Raducioiu,etc pt ca cunonosc metode de pregatire moderne) dar aia vechii au descoperit pe toti cei care s-au inbogatit din vanzarea talentelor romanesti.

xhthu
xhthu  •  26 Noiembrie 2012, 16:16
Postat de saviola2_8 pe 26 Noiembrie 2012, 16:01

are si steaua zeci sau sute de jucatori, pentru ca sunt obligati sa aiba minim 5 echipe de juniori, ia fa socoteala, cati jucatori sunt la 5 echipe? plus cei imprumutati sa vezi ca da peste 100 de jucatori. nu toti sunt talente, evident, nu stiu de ce autorul articolului s-a axat pe acest copil, poate e chiar un talent, nu vad ce vina are jucatorul, fiti mai buni, e un articol despre un copil pana la urma. Succes tanarului si sper sa auzim de el in urmatorii ani s anu fie alta speranta pierduta.

cam asta le-am zis si eu,dar vad ca oamenii is asa frustrati incat si daca scrii un articol despre un junior var cu femeia de servici de la scoala fratelui frizerului unuia de la steaua,astia de fac urticarie la ros-albastru tot de steaua comenteaza.o fi vreun punct sensibil.din pacate steaua ,ca le convine unora sau nu,atrage talente,pt ca aproape fiecare pustan care bate mingea viseaza sa joace in ghencea nu in alta parte.una din chestiile care le patesti fiind cel mai iubit club din romania.pacat ca ciobanul e prost si nu stie sa profite de asta.a mai avut el tentative acu cativa ani,da cu crescutu de juniori e treaba delicata,ori esti capabil s-o faci cu cap,ori n-o mai faci deloc

xhthu
xhthu  •  26 Noiembrie 2012, 16:09
Postat de blaustein pe 26 Noiembrie 2012, 15:54

Ambele versiuni sunt bune pt o echipa care se vrea de top. Cum spunea cineva pe aici, treaba echipelor mici e sa creasca jucatori ca sa-i poata vinde, nu sa stea cu mana intinsa la primarii. Echipele mari, desi e f bine sa aiba un centru puternic de juniori, asa cum sa zicem are Dinamo, de regula ii cumpara la varste mai spre 20 de ani, asa cum face sa zicem Steaua, apoi dupa caz ii imprumuta. Acum vom vedea pe termen lung cine va avea castig de cauza, dar eu tocmai din cauza lipsei de profesionalism de la juniori, as spune ca Steaua. Are bani sa-i cumpere pe 600 - 1,5 mil de la varste de 20-23 de ani.

desfici firu-n 14 inutil .fiecare club ,mare sau mic, are strategia lui ,unii promoveaza juniori si fac performanta,ca ajax,altii cumpara cu bani multi ,ca chelsea sau city,altii le fac pe amandoua ,vezi barcelona.sunt doar 2 tipuri de strategii,nu e vreuna mai laudabila ca alta,conteaza cum o faci nu pe care din ele o faci.si da,treaba cu crescut tineri nu prea merge in romania pt ca nu ai conditii sa o faci.mai rau le strici talentu pe antrenori paraleli cu meseria si pregatire fizica si mentala proasta.dar sa vedem ce iese.de talente nu ducem lipsa in orice caz.

saviola2_8
saviola2_8  •  26 Noiembrie 2012, 16:01
Postat de dinamir pe 26 Noiembrie 2012, 15:38

Eu doar am vrut sa-l informez pe Craitoiu ca nu steaua are sute de juniori.Craitoiu trebuia sa stie sau sa informeze cititorii despre proiectul lui Dinamo de a a deschide centre de juniori in mai multe zone din tara pentru a descoperi si creste jucatori.Despre profesionismul celor de la Onesti vor vorbi rezultatele.Daca intr-o serie reusesc sa trimita unul,doar unul la Bucuresti pentru echipa mare inseamna ca si-au facut treaba.Se vor mai deschide centre la Deva(sau deja sau deschis)si la Satu Mare.Si acum il intreb pe dl.Craitoiu cine are sute de jucatori si cine se ocupa cu adevarat de cresterea juniorilor.Cand vor termina junioratul varfurile au o echipa unde sa se rodeze ca la Dinamo II?

are si steaua zeci sau sute de jucatori, pentru ca sunt obligati sa aiba minim 5 echipe de juniori, ia fa socoteala, cati jucatori sunt la 5 echipe? plus cei imprumutati sa vezi ca da peste 100 de jucatori. nu toti sunt talente, evident, nu stiu de ce autorul articolului s-a axat pe acest copil, poate e chiar un talent, nu vad ce vina are jucatorul, fiti mai buni, e un articol despre un copil pana la urma. Succes tanarului si sper sa auzim de el in urmatorii ani s anu fie alta speranta pierduta.

blaustein
blaustein  •  26 Noiembrie 2012, 15:54
Postat de xhthu pe 26 Noiembrie 2012, 15:41

nu tre sa ai neaparat satelit ca sa rodezi juniorii,poti sa ii dai imprumut la o echipa mai mica decat tine ..fii fericit.poate ii trimitem la dinamo

Ambele versiuni sunt bune pt o echipa care se vrea de top. Cum spunea cineva pe aici, treaba echipelor mici e sa creasca jucatori ca sa-i poata vinde, nu sa stea cu mana intinsa la primarii. Echipele mari, desi e f bine sa aiba un centru puternic de juniori, asa cum sa zicem are Dinamo, de regula ii cumpara la varste mai spre 20 de ani, asa cum face sa zicem Steaua, apoi dupa caz ii imprumuta. Acum vom vedea pe termen lung cine va avea castig de cauza, dar eu tocmai din cauza lipsei de profesionalism de la juniori, as spune ca Steaua. Are bani sa-i cumpere pe 600 - 1,5 mil de la varste de 20-23 de ani.

  • 1
  • 2
Comentează