Comentarii (51)
m3lku
m3lku  •  23 Mai 2020, 17:08
Postat de m3lku pe 23 Mai 2020, 16:59

Iar legat de palmares, apropo de ce zicea maximy, înțelegeți odată pentru totdeauna că PALMARESUL APARȚINE CELOR CARE L-AU REALIZAT. Nu se poate cumpăra la licitație și nici nu se transferă de la o societate la alta care preia lotul și locul în divizie (așa cum instanța a demonstrat-o atât în cazul FCU Craiova și al FCSB). Iar asta înseamnă, în limbajul vostru microbistic că TOATE ECHIPELE DE AZI SUNT CLONE, într-un fel sau altul. Adică: Rapidul care a câștigat campionatul în 1999 (UFC Rapid) este altă societate decât Rapidul care a câștigat campionatul în 1967 (CS Rapid). UFC-ul are un titlu, CS-ul alt titlu. Rapidul care a câștigat titlul în 2003 este altă socitetate chiar și decât UFC și anume AFC Rapid București (societate care încă mai există, în divizia a 4-a) înființată de Copos ca să piardă pe drum datoriile adunate. Este absolut aberant să crezi că Rapidul de azi din liga a 2-a deține în mod legal titlul din 2003 obținut de Rapidul din liga a 4-a... La fel cum e absolut aberant ca FCSB-ul inventat în 2004 să dețină CCE din 1986. Toate au dreptul să se revendice ca fiind URMAȘELE acelor echipe, unele moral și altele legal. Dar niciuna nu poate deține un palmares pe care nu l-au obținut din moment ce nici nu existau.

Iar vina pentru situația în care au ajuns astăzi echipele de la noi, dezgolite de palmaresuri este a celor care au condus fotbalul românesc și au permis proprietarilor de echipe să înființeze noi societăți care să preia activele și locul în divizie ca să scape de datorii. S-a ajuns la situații absurde cu echipe cu aproape același nume (CSU/FCU, FC Rapid/AFC Rapid, FC Dinamo/AFC Dinamo, ACS Poli/ASU Poli) sau care se judecă pentru palmaresuri realizate înainte de înființarea lor (FCSB 2004 vs CSA 2017) sau chiar la situații de-a dreptul incredibile cum ar fi Petrolul (cel falimentat) care în acte era de fapt Astra, iar Astra care de fapt era Internațional Pitești... Mai rămâne doar ca Steaua să-și schimbe numele în Dinamo și invers și ne putem ***,

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

m3lku
m3lku  •  23 Mai 2020, 16:59

Iar legat de palmares, apropo de ce zicea maximy, înțelegeți odată pentru totdeauna că PALMARESUL APARȚINE CELOR CARE L-AU REALIZAT. Nu se poate cumpăra la licitație și nici nu se transferă de la o societate la alta care preia lotul și locul în divizie (așa cum instanța a demonstrat-o atât în cazul FCU Craiova și al FCSB). Iar asta înseamnă, în limbajul vostru microbistic că TOATE ECHIPELE DE AZI SUNT CLONE, într-un fel sau altul. Adică: Rapidul care a câștigat campionatul în 1999 (UFC Rapid) este altă societate decât Rapidul care a câștigat campionatul în 1967 (CS Rapid). UFC-ul are un titlu, CS-ul alt titlu. Rapidul care a câștigat titlul în 2003 este altă socitetate chiar și decât UFC și anume AFC Rapid București (societate care încă mai există, în divizia a 4-a) înființată de Copos ca să piardă pe drum datoriile adunate. Este absolut aberant să crezi că Rapidul de azi din liga a 2-a deține în mod legal titlul din 2003 obținut de Rapidul din liga a 4-a... La fel cum e absolut aberant ca FCSB-ul inventat în 2004 să dețină CCE din 1986. Toate au dreptul să se revendice ca fiind URMAȘELE acelor echipe, unele moral și altele legal. Dar niciuna nu poate deține un palmares pe care nu l-au obținut din moment ce nici nu existau.

m3lku
m3lku  •  23 Mai 2020, 16:47
Postat de ipse pe 23 Mai 2020, 15:23

Da, intr-adevar, nu exista un stat comunist, insa spioni sovietici erau. Iar COMINTERNUL cu sediul la Moscova isi facea treaba, infiitnd mai peste tot echipe sindicaliste. Cartierul Grivita, acolo unde s-a infiripat Rapidul bolsevic, era inima bolsevismului romanesc. Ai auzit de atelierele Grivita si grvele pe care le faceau muncitorii de atunci, mani9pulati fiind de spionii sovitoizi? Ai auzit de Gheza si si Kahane, cei doi spioni sovietici, evrei la origine, dovediti? Ei au infiintat echipa decedata Rapid. Daca nu ma crezi, la Bibilioteca Academiei vei gasi toata documentele necesare sa te lamuresti ca asa au stat lucrurile. Succes!

Este ATÂT DE ABERANT ca un fan STELIST să acuze Rapidul de comunism că nici n-ar merita băgat în seamă. Mai multde atât, omul râde de palmaresul altor echipe când echipa lui favorită a pierdut în instanță atât palmaresul de dinainte de 2003 cât și dreptul de a se numi Steaua. *** astea nu pot fi decât aceleași cu cei care sunt convinși că pământul este plat, că 5G (sau, pardon, G5!) transmite covid și că Bill Gates vrea înjumătățirea planetei prin vaccin. Păi bă, ovis aries, Rapidul e echipă muncitorească, cum sunt sute în Europa: Liverpool, Manchester, Feyenoord Rotterdam, Atletico Madrid, Celtic Glasgow etc. Era absolut normal să sprijine mișcări socialiste care să aducă beneficii clasei muncitoare: asigurare de sănătate, concediu plătit, învățământ gratuit șamd. Asta în timp ce echipa sa favorită a fost înființată din ordinul unui trădător al armatei regale, a luat abuziv locul în prima divizie al altei echipe și a adunat cu forța cei mai talentați fotbaliști din țară.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

755563951228428
Petrescu Cristian  •  23 Mai 2020, 16:33
Postat de ipse pe 23 Mai 2020, 15:23

Da, intr-adevar, nu exista un stat comunist, insa spioni sovietici erau. Iar COMINTERNUL cu sediul la Moscova isi facea treaba, infiitnd mai peste tot echipe sindicaliste. Cartierul Grivita, acolo unde s-a infiripat Rapidul bolsevic, era inima bolsevismului romanesc. Ai auzit de atelierele Grivita si grvele pe care le faceau muncitorii de atunci, mani9pulati fiind de spionii sovitoizi? Ai auzit de Gheza si si Kahane, cei doi spioni sovietici, evrei la origine, dovediti? Ei au infiintat echipa decedata Rapid. Daca nu ma crezi, la Bibilioteca Academiei vei gasi toata documentele necesare sa te lamuresti ca asa au stat lucrurile. Succes!

bati campii si nu ai nteles nimic Dar e normal sa ai aceasta viziune ptr ca toata istoria voastra e plina de furaciune si *** comunistoid Sunteti niste *** ale istoriei si va cautati identitatea in scrieri ale comunistilor ASA CA *** UN *** ,,,,,,CU ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

175087523880813
John Smith  •  23 Mai 2020, 16:26
Postat de ipse pe 23 Mai 2020, 15:23

Da, intr-adevar, nu exista un stat comunist, insa spioni sovietici erau. Iar COMINTERNUL cu sediul la Moscova isi facea treaba, infiitnd mai peste tot echipe sindicaliste. Cartierul Grivita, acolo unde s-a infiripat Rapidul bolsevic, era inima bolsevismului romanesc. Ai auzit de atelierele Grivita si grvele pe care le faceau muncitorii de atunci, mani9pulati fiind de spionii sovitoizi? Ai auzit de Gheza si si Kahane, cei doi spioni sovietici, evrei la origine, dovediti? Ei au infiintat echipa decedata Rapid. Daca nu ma crezi, la Bibilioteca Academiei vei gasi toata documentele necesare sa te lamuresti ca asa au stat lucrurile. Succes!

Ești același *** de o viață pe GSP susținător al Stelei care ții morțiș in prostia ta sa spui că de fapt Rapid a fost mai comunist decât Steaua deși voi ați fost impuși in liga 1 de către tancurile bolșevice. Indiferent ce inventați voi noi avem o istorie pe când povestea voastră e plină de *** comunistă !

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

flojo
flojo  •  23 Mai 2020, 15:46

Și dintre cei ai stelei, trei sferturi erau militari aduși cu japca la meci! Ăia erau majoritatea “suporterilor” steliști!

755563951228428
Petrescu Cristian  •  23 Mai 2020, 15:05
Postat de ipse pe 23 Mai 2020, 10:36

maximy, zeci de ani in diviziile inferioare, voi ati decedat/falimentat, minte scurta, asta inseamna ca echipa infiintata la sugestia COMINTERNULUI, nu mai exista. Clona PSD-ista n-are nici cea mai mica legatura cu echipa indiintata in 1923 de spionii sovietici de origine evreiasca Geza si Kahane. Vei vedea ca UEFA nu va va acorda palmaresul echipei decedate, asa cum nu-l au nici clonele CSA si CSU Craiova. Clonele nu pot avea niciodata palmaresul, pentru simplul fat ca sunt clone. Trebuie sa ai continuitate, iar voi nu aveti pentru ca ati falimentat, pt. a pretinde ca sunteti aceeasi echipa. Pricepi ma!

cand a fost creat RAPID BUCURESTI nu exista comunism si in ROMANIA erau 200 de rataciti care se dadeau comunisti In schimb clubul steaua buc a venit pe tanc de la moscova asa ca mai ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

755563951228428
Petrescu Cristian  •  23 Mai 2020, 14:58
Postat de Romeo Ionescu pe 23 Mai 2020, 14:19

capacitatea stadionului 23 August era de 67.000, de aici si până la 100.000 este o diferență mare. Ziariștii noștri au pus întotdeauna cifre aproximative. Să nu vă mirați dacă într-o publicație găsiți 4000 și în alta 2500 (firește, nu la meciul comentat). Așadar 60.000, 50, 70 sau 100.000 sunt cifre aproximative. La Steaua capacitatea maximă era de 30.000, dacă nu greșesc 27.000 (sau 29). Așa că până la 35.000 este o diferență. Nu-mi aduc aminte că la meciul din 1982 stadionul a fost arhiplin, știu ca am ajuns prin min.1-2 și am luat loc liniștit, deci până la supraplin mai este. Cifra de 35.000 oate fi ușor exagerată

am fost si la unu si la celalalt meci si pot sa va spun ca au fost 100000 spectatori pe 23 august dar cred ca au mai fost20000 care nu au putut sa intre Despre meciul din ghencea nu pot sa spun nimic ptr ca nu pot sa apreciez cati spectatori intrau la maxim pe stadion dar pot sa va spun ca era plin

10152745185266576
Romeo Ionescu  •  23 Mai 2020, 14:19

capacitatea stadionului 23 August era de 67.000, de aici si până la 100.000 este o diferență mare. Ziariștii noștri au pus întotdeauna cifre aproximative. Să nu vă mirați dacă într-o publicație găsiți 4000 și în alta 2500 (firește, nu la meciul comentat). Așadar 60.000, 50, 70 sau 100.000 sunt cifre aproximative. La Steaua capacitatea maximă era de 30.000, dacă nu greșesc 27.000 (sau 29). Așa că până la 35.000 este o diferență. Nu-mi aduc aminte că la meciul din 1982 stadionul a fost arhiplin, știu ca am ajuns prin min.1-2 și am luat loc liniștit, deci până la supraplin mai este. Cifra de 35.000 oate fi ușor exagerată

847153178690789
Ticu Troya  •  23 Mai 2020, 12:36
Postat de ipse pe 23 Mai 2020, 10:36

maximy, zeci de ani in diviziile inferioare, voi ati decedat/falimentat, minte scurta, asta inseamna ca echipa infiintata la sugestia COMINTERNULUI, nu mai exista. Clona PSD-ista n-are nici cea mai mica legatura cu echipa indiintata in 1923 de spionii sovietici de origine evreiasca Geza si Kahane. Vei vedea ca UEFA nu va va acorda palmaresul echipei decedate, asa cum nu-l au nici clonele CSA si CSU Craiova. Clonele nu pot avea niciodata palmaresul, pentru simplul fat ca sunt clone. Trebuie sa ai continuitate, iar voi nu aveti pentru ca ati falimentat, pt. a pretinde ca sunteti aceeasi echipa. Pricepi ma!

Mai hipse , vezi cate cauta Stalin , ti-a adus pachet de la Ana Pauker , care va infiintat !

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează