Comentarii (51)
1686525761599040
Mario Durm  •  24 Mai 2020, 14:11
Postat de andyandrei2015 pe 23 Mai 2020, 18:44

acum ca sa fiu rautacios ca un rapidist cum sufera ei mereu,articolul a fost scris de un rapidist,steaua a avut oricum mereu cei mai multi si fanatici fani din tara,de performante nu poate fi vorba,fiecare galerie unica in felul ei,ultrasii in Romania,cei care au aparut primii au fost la steaua peluza nord 95 ,armata ultra,intersati va mai bine,restu e gargara si minciuni,vb de ultrasi!

Mai baiatule, ai luat speiş? sTeaua poate ca a avut mereu cei mai multi "spectatori" prin tara, nu suporteri, intr-adevar DAR IN NICIUN CAZ CEI MAI FANATICI DIN TARA. Stim cu totii ce clasa de spectatori aveti voi in toata Romania. Hai sa nu deschidem subiectul asta. Tu cred ca ai consumat ceva pentru ca altfel n-aveai cum sa declari asa ceva. Sa iti reamintesc ca prin anii '80, "fanaticii" astia ai tai aduceau soldatii in tribune pentru a masca tocmai lipsa "acelor suporteri fanatici"? Putem sa precizam ca in '82 iar ne-am ... pe voi. Ce n-ati putut voi, am reusit noi, sa va umplem ***. Niciodata nu o sa puteti dobori recordul asta.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

andyandrei2015
andyandrei2015  •  23 Mai 2020, 18:44

acum ca sa fiu rautacios ca un rapidist cum sufera ei mereu,articolul a fost scris de un rapidist,steaua a avut oricum mereu cei mai multi si fanatici fani din tara,de performante nu poate fi vorba,fiecare galerie unica in felul ei,ultrasii in Romania,cei care au aparut primii au fost la steaua peluza nord 95 ,armata ultra,intersati va mai bine,restu e gargara si minciuni,vb de ultrasi!

m3lku
m3lku  •  23 Mai 2020, 17:08
Postat de m3lku pe 23 Mai 2020, 16:59

Iar legat de palmares, apropo de ce zicea maximy, înțelegeți odată pentru totdeauna că PALMARESUL APARȚINE CELOR CARE L-AU REALIZAT. Nu se poate cumpăra la licitație și nici nu se transferă de la o societate la alta care preia lotul și locul în divizie (așa cum instanța a demonstrat-o atât în cazul FCU Craiova și al FCSB). Iar asta înseamnă, în limbajul vostru microbistic că TOATE ECHIPELE DE AZI SUNT CLONE, într-un fel sau altul. Adică: Rapidul care a câștigat campionatul în 1999 (UFC Rapid) este altă societate decât Rapidul care a câștigat campionatul în 1967 (CS Rapid). UFC-ul are un titlu, CS-ul alt titlu. Rapidul care a câștigat titlul în 2003 este altă socitetate chiar și decât UFC și anume AFC Rapid București (societate care încă mai există, în divizia a 4-a) înființată de Copos ca să piardă pe drum datoriile adunate. Este absolut aberant să crezi că Rapidul de azi din liga a 2-a deține în mod legal titlul din 2003 obținut de Rapidul din liga a 4-a... La fel cum e absolut aberant ca FCSB-ul inventat în 2004 să dețină CCE din 1986. Toate au dreptul să se revendice ca fiind URMAȘELE acelor echipe, unele moral și altele legal. Dar niciuna nu poate deține un palmares pe care nu l-au obținut din moment ce nici nu existau.

Iar vina pentru situația în care au ajuns astăzi echipele de la noi, dezgolite de palmaresuri este a celor care au condus fotbalul românesc și au permis proprietarilor de echipe să înființeze noi societăți care să preia activele și locul în divizie ca să scape de datorii. S-a ajuns la situații absurde cu echipe cu aproape același nume (CSU/FCU, FC Rapid/AFC Rapid, FC Dinamo/AFC Dinamo, ACS Poli/ASU Poli) sau care se judecă pentru palmaresuri realizate înainte de înființarea lor (FCSB 2004 vs CSA 2017) sau chiar la situații de-a dreptul incredibile cum ar fi Petrolul (cel falimentat) care în acte era de fapt Astra, iar Astra care de fapt era Internațional Pitești... Mai rămâne doar ca Steaua să-și schimbe numele în Dinamo și invers și ne putem ***,

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

m3lku
m3lku  •  23 Mai 2020, 16:59

Iar legat de palmares, apropo de ce zicea maximy, înțelegeți odată pentru totdeauna că PALMARESUL APARȚINE CELOR CARE L-AU REALIZAT. Nu se poate cumpăra la licitație și nici nu se transferă de la o societate la alta care preia lotul și locul în divizie (așa cum instanța a demonstrat-o atât în cazul FCU Craiova și al FCSB). Iar asta înseamnă, în limbajul vostru microbistic că TOATE ECHIPELE DE AZI SUNT CLONE, într-un fel sau altul. Adică: Rapidul care a câștigat campionatul în 1999 (UFC Rapid) este altă societate decât Rapidul care a câștigat campionatul în 1967 (CS Rapid). UFC-ul are un titlu, CS-ul alt titlu. Rapidul care a câștigat titlul în 2003 este altă socitetate chiar și decât UFC și anume AFC Rapid București (societate care încă mai există, în divizia a 4-a) înființată de Copos ca să piardă pe drum datoriile adunate. Este absolut aberant să crezi că Rapidul de azi din liga a 2-a deține în mod legal titlul din 2003 obținut de Rapidul din liga a 4-a... La fel cum e absolut aberant ca FCSB-ul inventat în 2004 să dețină CCE din 1986. Toate au dreptul să se revendice ca fiind URMAȘELE acelor echipe, unele moral și altele legal. Dar niciuna nu poate deține un palmares pe care nu l-au obținut din moment ce nici nu existau.

m3lku
m3lku  •  23 Mai 2020, 16:47
Postat de ipse pe 23 Mai 2020, 15:23

Da, intr-adevar, nu exista un stat comunist, insa spioni sovietici erau. Iar COMINTERNUL cu sediul la Moscova isi facea treaba, infiitnd mai peste tot echipe sindicaliste. Cartierul Grivita, acolo unde s-a infiripat Rapidul bolsevic, era inima bolsevismului romanesc. Ai auzit de atelierele Grivita si grvele pe care le faceau muncitorii de atunci, mani9pulati fiind de spionii sovitoizi? Ai auzit de Gheza si si Kahane, cei doi spioni sovietici, evrei la origine, dovediti? Ei au infiintat echipa decedata Rapid. Daca nu ma crezi, la Bibilioteca Academiei vei gasi toata documentele necesare sa te lamuresti ca asa au stat lucrurile. Succes!

Este ATÂT DE ABERANT ca un fan STELIST să acuze Rapidul de comunism că nici n-ar merita băgat în seamă. Mai multde atât, omul râde de palmaresul altor echipe când echipa lui favorită a pierdut în instanță atât palmaresul de dinainte de 2003 cât și dreptul de a se numi Steaua. *** astea nu pot fi decât aceleași cu cei care sunt convinși că pământul este plat, că 5G (sau, pardon, G5!) transmite covid și că Bill Gates vrea înjumătățirea planetei prin vaccin. Păi bă, ovis aries, Rapidul e echipă muncitorească, cum sunt sute în Europa: Liverpool, Manchester, Feyenoord Rotterdam, Atletico Madrid, Celtic Glasgow etc. Era absolut normal să sprijine mișcări socialiste care să aducă beneficii clasei muncitoare: asigurare de sănătate, concediu plătit, învățământ gratuit șamd. Asta în timp ce echipa sa favorită a fost înființată din ordinul unui trădător al armatei regale, a luat abuziv locul în prima divizie al altei echipe și a adunat cu forța cei mai talentați fotbaliști din țară.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

755563951228428
Petrescu Cristian  •  23 Mai 2020, 16:33
Postat de ipse pe 23 Mai 2020, 15:23

Da, intr-adevar, nu exista un stat comunist, insa spioni sovietici erau. Iar COMINTERNUL cu sediul la Moscova isi facea treaba, infiitnd mai peste tot echipe sindicaliste. Cartierul Grivita, acolo unde s-a infiripat Rapidul bolsevic, era inima bolsevismului romanesc. Ai auzit de atelierele Grivita si grvele pe care le faceau muncitorii de atunci, mani9pulati fiind de spionii sovitoizi? Ai auzit de Gheza si si Kahane, cei doi spioni sovietici, evrei la origine, dovediti? Ei au infiintat echipa decedata Rapid. Daca nu ma crezi, la Bibilioteca Academiei vei gasi toata documentele necesare sa te lamuresti ca asa au stat lucrurile. Succes!

bati campii si nu ai nteles nimic Dar e normal sa ai aceasta viziune ptr ca toata istoria voastra e plina de furaciune si *** comunistoid Sunteti niste *** ale istoriei si va cautati identitatea in scrieri ale comunistilor ASA CA *** UN *** ,,,,,,CU ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

175087523880813
John Smith  •  23 Mai 2020, 16:26
Postat de ipse pe 23 Mai 2020, 15:23

Da, intr-adevar, nu exista un stat comunist, insa spioni sovietici erau. Iar COMINTERNUL cu sediul la Moscova isi facea treaba, infiitnd mai peste tot echipe sindicaliste. Cartierul Grivita, acolo unde s-a infiripat Rapidul bolsevic, era inima bolsevismului romanesc. Ai auzit de atelierele Grivita si grvele pe care le faceau muncitorii de atunci, mani9pulati fiind de spionii sovitoizi? Ai auzit de Gheza si si Kahane, cei doi spioni sovietici, evrei la origine, dovediti? Ei au infiintat echipa decedata Rapid. Daca nu ma crezi, la Bibilioteca Academiei vei gasi toata documentele necesare sa te lamuresti ca asa au stat lucrurile. Succes!

Ești același *** de o viață pe GSP susținător al Stelei care ții morțiș in prostia ta sa spui că de fapt Rapid a fost mai comunist decât Steaua deși voi ați fost impuși in liga 1 de către tancurile bolșevice. Indiferent ce inventați voi noi avem o istorie pe când povestea voastră e plină de *** comunistă !

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

flojo
flojo  •  23 Mai 2020, 15:46

Și dintre cei ai stelei, trei sferturi erau militari aduși cu japca la meci! Ăia erau majoritatea “suporterilor” steliști!

ipse
ipse  •  23 Mai 2020, 15:23
Postat de Petrescu Cristian pe 23 Mai 2020, 15:05

cand a fost creat RAPID BUCURESTI nu exista comunism si in ROMANIA erau 200 de rataciti care se dadeau comunisti In schimb clubul steaua buc a venit pe tanc de la moscova asa ca mai ***

Da, intr-adevar, nu exista un stat comunist, insa spioni sovietici erau. Iar COMINTERNUL cu sediul la Moscova isi facea treaba, infiitnd mai peste tot echipe sindicaliste. Cartierul Grivita, acolo unde s-a infiripat Rapidul bolsevic, era inima bolsevismului romanesc. Ai auzit de atelierele Grivita si grvele pe care le faceau muncitorii de atunci, mani9pulati fiind de spionii sovitoizi? Ai auzit de Gheza si si Kahane, cei doi spioni sovietici, evrei la origine, dovediti? Ei au infiintat echipa decedata Rapid. Daca nu ma crezi, la Bibilioteca Academiei vei gasi toata documentele necesare sa te lamuresti ca asa au stat lucrurile. Succes!

dan677
dan677  •  23 Mai 2020, 15:12

tot balamucul la acel cuplaj a fost ca s-au vandut bilete cu mult peste capacitatea stadionului. A urmat un scandal mare dupa aceea. Tin minte ca la urmatorul cuplaj prin aprilie bilete erau numerotate (ca la teatru...) La cuplajul din martie lumea ajunsese sa statea cocotata pe instalatia de nocturna, si tin minte ca s-au rupt gardurile,iar la meciul Dinamo-Sportul se statea pe pista de atletism. Cea mai mare galerie o avea Rapidul la tribuna a IIa . Steaua si Dinamo era cam egale, poate putin mai mare cea a Stelei, , iar Sportul cea mai mica , era pozitonata langa galeria Rapidului. La un moment dat dinspre galeria Stelei se scanda "Stelisti rapidisti, Omorati dinamovisti" ...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează