Comentarii (59)
771545396317549
Eugen Iustin  •  25 Decembrie 2018, 03:24
Postat de dinamo_fan pe 25 Decembrie 2018, 02:01

in sport eram in primele tari din lume pentru ca sportul era inca la inceputuri si prin alte parti accentele importante s-au pus in alte domenii. cei care si-au dat drumul la economie si dezvoltare durabila dupa colapsul general din WW2 au trecut apoi pe langa noi ca trenul. degeaba am avut noi sport de performanta la 20 de ani dupa razboi daca la 50 de ani dupa razboi stateam in continuare la cozi la alimente ca pe timp de razboi.

Respect!

sala_dalles
sala_dalles  •  25 Decembrie 2018, 03:07

Fara economie de piata nu ai concurenta si fara concurenta unde cei mai buni manageri rezista iar cei mai slabi declara faliment si aparind altii mai puternici care ii iau locul nu ai progres si asta spune totul .

sala_dalles
sala_dalles  •  25 Decembrie 2018, 02:09
Postat de dinamo_fan pe 25 Decembrie 2018, 02:01

in sport eram in primele tari din lume pentru ca sportul era inca la inceputuri si prin alte parti accentele importante s-au pus in alte domenii. cei care si-au dat drumul la economie si dezvoltare durabila dupa colapsul general din WW2 au trecut apoi pe langa noi ca trenul. degeaba am avut noi sport de performanta la 20 de ani dupa razboi daca la 50 de ani dupa razboi stateam in continuare la cozi la alimente ca pe timp de razboi.

Au fost prost manageri si nu au avut viziune dar in anii 70 traim bine pentru ca aveam ajutorul americanilor si banii lor. IMF si statutul de "most favored nation" din partea congresului american ! Singura tzara comunista care avea privilegul asta ! Ceuasecu a fost un *** . Si-a batut singur cuie in talpi . Tin minte cum anii 70 nu puteam sa ma apropii de calorifer ! La minus 20 de grade adormeam cu geamurile deschise !

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

dinamo_fan
dinamo_fan  •  25 Decembrie 2018, 02:01
Postat de sala_dalles pe 25 Decembrie 2018, 01:47

Ai dreptate numai partial. Aia nu au fost buni manageri dar au fost nationalisti . Cultura in anii 70 ' ajunsese la inaltimea himalaiei . Mie dor de ilarion ciobanu , dinica,motoi , papaiani, cotescu ,toma , amza , etc. In sport eram in primele 10 - 15 puteri din lume . De ani buni nu mai intram in primii 50 ! Restul demagogie si dorinta neacoperita de fapte !

in sport eram in primele tari din lume pentru ca sportul era inca la inceputuri si prin alte parti accentele importante s-au pus in alte domenii. cei care si-au dat drumul la economie si dezvoltare durabila dupa colapsul general din WW2 au trecut apoi pe langa noi ca trenul. degeaba am avut noi sport de performanta la 20 de ani dupa razboi daca la 50 de ani dupa razboi stateam in continuare la cozi la alimente ca pe timp de razboi.

dinamo_fan
dinamo_fan  •  25 Decembrie 2018, 01:52
Postat de sala_dalles pe 25 Decembrie 2018, 01:32

Nu le da voie aia . Frate, frate dar brinza e pe bani...)) ! Fenomenul globalizarii impus de americani cu forta dupa ww 2 a ajuns ca in jurul 2010 sa aduca arabi , rusi , chinezi , etc... sa cumpere cu tot cu portile de la intrare cluburi precum chelsea, city , milan etc...

peste tot in lume la baza profitului au fost investitiile in zone neexploatate. nu o sa mai vina bogatii lumii sa investeasca tot in zonele unde au investiti deja si unde controleaza altii. Seicii care s-au dus la PSG de ce crezi ca au fost atrasi acolo si nu au luat o echipa din Anglia, Spania sau Italia ? sa nu-mi zici ca le-a cazut lor cu tronc Parisul. La cum vad eu lucrurile urmatoarea super putere economica a fotbalului european va veni dintr-un campionat de esalon secund.

sala_dalles
sala_dalles  •  25 Decembrie 2018, 01:47
Postat de dinamo_fan pe 25 Decembrie 2018, 01:38

nu stiu daca 1000 dar 100 sigur. avem de multumit asta comunismului care a decazut calitatea umana intr-atat incat la 30 de ani dupa comunism valorile nationale in Romania sa fie penali de genul lui gigi becali sau liviu dragnea. pana una alta nu o sa iasa fotbalul/sportul din mocirla daca nu o face tara si politica in primul rand. efectul de globalizare a ridicat tarile mici dar sanatoase. cand o sa ne schimbam noi ca popor si o sa schimbam trunchiul de baza al societatii o sa se schimbe si ramurile adiacente diverselor industrii.

Ai dreptate numai partial. Aia nu au fost buni manageri dar au fost nationalisti . Cultura in anii 70 ' ajunsese la inaltimea himalaiei . Mie dor de ilarion ciobanu , dinica,motoi , papaiani, cotescu ,toma , amza , etc. In sport eram in primele 10 - 15 puteri din lume . De ani buni nu mai intram in primii 50 ! Restul demagogie si dorinta neacoperita de fapte !

sala_dalles
sala_dalles  •  25 Decembrie 2018, 01:39
Postat de dinamo_fan pe 25 Decembrie 2018, 01:19

nu contesta nimeni calificarile stelei...dar au ramas niste calificari si atat, in mare parte niste acte de prezenta. singurul rezultat notabil este acea semifinala cu Boro. intr-o alta civilizatie si cu o alta mentalitate aceste calificari ar fi trebuit sa o transforme pe Steaua intr-o super putere, intr-o echipa care progreseaza e la an la an adaugand inca o caramida pe fundatii, o echipa care nu se mai mutumeste doar sa participe. acea echipa ar fi tras dupa ea si din restul echipelor romanesti. din pacate s-a intamplat exact opusul si mai degraba sunteti intr-o continua scadare si aliniere la media campionatului.

10 +

dinamo_fan
dinamo_fan  •  25 Decembrie 2018, 01:38
Postat de sala_dalles pe 25 Decembrie 2018, 01:27

Fotbalul de club occidental s-a polarizat in jurul bancilor de investitii care folosesc printerul de la frankfurt sau londra sa alimenteze cluburile occidentale superprofesionist manageriate si sponsorizate si cu o medie intre 50 si 80000 de specatatori precum borussia dortmund si in plus cu o infrastrustructura si un marketing excelent ! De povestit nepotilor . Cei al lor e al lor . Hagi viseaza cai verzi pe pereti ! Macar sa tina clubul ala la conditii rezonabile si acceptabile. La anul astept stadionul din sibiu si arad . Suntem la 1000 de ani departare . Nici stra- stra stranepotii nostri nu vor mai prinde mare lucru .

nu stiu daca 1000 dar 100 sigur. avem de multumit asta comunismului care a decazut calitatea umana intr-atat incat la 30 de ani dupa comunism valorile nationale in Romania sa fie penali de genul lui gigi becali sau liviu dragnea. pana una alta nu o sa iasa fotbalul/sportul din mocirla daca nu o face tara si politica in primul rand. efectul de globalizare a ridicat tarile mici dar sanatoase. cand o sa ne schimbam noi ca popor si o sa schimbam trunchiul de baza al societatii o sa se schimbe si ramurile adiacente diverselor industrii.

sala_dalles
sala_dalles  •  25 Decembrie 2018, 01:35

Auzi ce zic astia la rtv ! Pahar cu vin fiert la maginimea sibiului! Nasc.

sala_dalles
sala_dalles  •  25 Decembrie 2018, 01:32
Postat de dinamo_fan pe 25 Decembrie 2018, 01:27

sa stii ca un club sarantoc ca Ajax sau Benfica...echipa bazate exclusiv pe dezvoltare de jucatori apoi exporturi pot oricand fi tinta unor investitori care sa-i duca langa echipele puternice. Macar acolo ai garantia ca oamenii sa pricep si la fotbal si la business. Personal cred ca marile investitii in fotbal spre astfel de echipe se vor indrepta in viitor. Din Anglia deja oamenii vor sa plece pentru ca a devenit prea aglomerat. Oricat lobby ar face UEFA nimeni nu cred ca se mai baga acolo cu multi bani dar cu riscul sa nu prinda top 4 si un loc de UCL.

Nu le da voie aia . Frate, frate dar brinza e pe bani...)) ! Fenomenul globalizarii impus de americani cu forta dupa ww 2 a ajuns ca in jurul 2010 sa aduca arabi , rusi , chinezi , etc... sa cumpere cu tot cu portile de la intrare cluburi precum chelsea, city , milan etc...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează