Comentarii (67)
branzovenescu
branzovenescu  •  12 Iunie 2013, 09:46

In fine trebuie sa plec dar in continuare vad ca insisti sa te contrezi cu omul, singurul tau argument fiind: "sa stii de la mine". CEDO nu numai ca poate face ce vrea cu sentinta ta dar in cazul in care consideri ca e nevoie poti cere si despagubiri, inclusiv costurile de judecata. Sunt multe cazuri. Mi-e lene si nu am timp ca sa caut, dar macar de unul imi aduc aminte. Protestele tipelor alea in costumul lui Adam care au primit sentinte revocate ulterior. A fost chiar mare buzz pe caz in presa. nu la noi, la noi se scrie despre operatia la fofoloanca saiu la tzatza a pitipoancei de serviciu.

memories
memories  •  12 Iunie 2013, 09:37

Dpmdv legile sunt facute prost,nu este normal ca in aceiasi cauza unii sa te achiste iar altii sa te condamne,adica este distanta mare intre cele doua hotarari!

calea_victoriei
calea_victoriei  •  12 Iunie 2013, 09:33

Ciobanul va pierde procesul la CEDO si va plati STATULUI ROMAN cu banii obtinuti din vinzarea clubului de fotbal Steaua Bucuresti ! Asa ca ati scapat de el deja .

branzovenescu
branzovenescu  •  12 Iunie 2013, 09:27
Postat de branzovenescu pe 12 Iunie 2013, 09:20

Nu ai dreptate. Si argumentul tau se bazeaza numai pe "bai, ma lasi?". Daca o tara e afiliata la CEDO trebuie sa se supuna hotararii acesteia. E cu doua taisuri dar indiferent daca iti convine sau nu trebuie sa te supui. Nu sustin ca Becali va castiga sau trebuie sa castige, doar ca nu ai dreptate. Ia exemplul Angliei si al politicii "inchise" de imigrare pe care o practica. Sunt foarte multe hotarari aplicate la CEDO si castigate si in consecinta justitia de acolo s-a conformat. Sunt sigur ca e o situatie care nu le convine, dar se supun. Daca CEDO va cere rejudecare sau va anula sentinta ramane de vazut.

Ca sa nu mai spun ca de exemplu pentru Romania, e un lucru bun. Sau pentru alte tari in care justitia e la pamant sau e subordonata politicului (si nu poti sa spui ca la noi nu e cazul). Nu ma intereseaza de Becali (desi dupa parerea mea e o decizie politica, desi justa, in cazul schimbului de terenuri). Problema e ca aceiasi justitie se aplica impartial (sau deloc in alte cazuri). In cazul in care ai fi vreodata in aceiasi situatie si crezi ca ai dreptate, sau nu, ai vrea sa ai optiunea de a te adresa unei alte instante unde crezi ca sfera politicului (sau incompetenta) nu mai e atat de implicata.

vaalah
vaalah  •  12 Iunie 2013, 09:23
Postat de branzovenescu pe 12 Iunie 2013, 09:20

Nu ai dreptate. Si argumentul tau se bazeaza numai pe "bai, ma lasi?". Daca o tara e afiliata la CEDO trebuie sa se supuna hotararii acesteia. E cu doua taisuri dar indiferent daca iti convine sau nu trebuie sa te supui. Nu sustin ca Becali va castiga sau trebuie sa castige, doar ca nu ai dreptate. Ia exemplul Angliei si al politicii "inchise" de imigrare pe care o practica. Sunt foarte multe hotarari aplicate la CEDO si castigate si in consecinta justitia de acolo s-a conformat. Sunt sigur ca e o situatie care nu le convine, dar se supun. Daca CEDO va cere rejudecare sau va anula sentinta ramane de vazut.

CONSTITUŢIA ROMÂNIEI ARTICOLUL 11-Dreptul internaţional şi dreptul intern: (1) Statul român se obligă să îndeplinească întocmai şi cu bună-credinţă obligaţiile ce-i revin din tratatele la care este parte. (2) Tratatele ratificate de Parlament, potrivit legii, fac parte din dreptul intern. ___ Dupa cum se vede Statul Roman nu si-a indeplinit cu rea-vointa obligatia ce-i revine ca urmare a ratificarii Conventia penala privind coruptia a Consiliului Europei!(Strasbourg, 27.01.1999; Seria Tratatelor Europene STE N 173) CARE NU INCRIMINEAZA PREMIEREA Judecatorii basisti nu au respectat prevederile acestei conventii si au incriminat ABUZIV LA COMANDA POLITICA , premierea intre terti p. fizi

24eu
24eu  •  12 Iunie 2013, 09:22
Postat de 24eu pe 12 Iunie 2013, 09:20

Din pacate ai dreptate, inainte si eu sustineam ca daca banii nu au ajuns la U Cluj nu este dare de mita, dar m-am uitat la art. 255 cod pr. penala.... "Darea de mită Promisiunea, oferirea sau darea de bani ori alte foloase, în modurile şi scopurile arătate în art. 254, se pedepsesc cu închisoare de la 6 luni la 5 ani. Fapta prevăzută în alineatul precedent nu constituie infracţiune atunci când mituitorul a fost constrâns prin orice mijloace de către cel care a luat mita. Mituitorul nu se pedepseşte dacă denunţă autorităţii fapta mai înainte ca organul de urmărire să fi fost sesizat pentru acea infracţiune." Singura discutie poate fi art 254 si anume ca jucatorii nu sunt fun

functionari publici

branzovenescu
branzovenescu  •  12 Iunie 2013, 09:20
Postat de botizan pe 12 Iunie 2013, 09:09

Ba ma lasi ? Avocatnet ? Hai sa iti spun un lucru ... avocatii tari nu posteaza pe internet solutii pentru orice lesiant care are o intrebare , sunt prea ocupati cu alte procese ca sa mai aibe timp si sa raspunda pe internet .... Asa ca de unde sa stiu eu ca ala de acolo are dreptate sau nu e ceva paduche de avocat scolit la Herculane

Nu ai dreptate. Si argumentul tau se bazeaza numai pe "bai, ma lasi?". Daca o tara e afiliata la CEDO trebuie sa se supuna hotararii acesteia. E cu doua taisuri dar indiferent daca iti convine sau nu trebuie sa te supui. Nu sustin ca Becali va castiga sau trebuie sa castige, doar ca nu ai dreptate. Ia exemplul Angliei si al politicii "inchise" de imigrare pe care o practica. Sunt foarte multe hotarari aplicate la CEDO si castigate si in consecinta justitia de acolo s-a conformat. Sunt sigur ca e o situatie care nu le convine, dar se supun. Daca CEDO va cere rejudecare sau va anula sentinta ramane de vazut.

24eu
24eu  •  12 Iunie 2013, 09:20

Din pacate ai dreptate, inainte si eu sustineam ca daca banii nu au ajuns la U Cluj nu este dare de mita, dar m-am uitat la art. 255 cod pr. penala.... "Darea de mită Promisiunea, oferirea sau darea de bani ori alte foloase, în modurile şi scopurile arătate în art. 254, se pedepsesc cu închisoare de la 6 luni la 5 ani. Fapta prevăzută în alineatul precedent nu constituie infracţiune atunci când mituitorul a fost constrâns prin orice mijloace de către cel care a luat mita. Mituitorul nu se pedepseşte dacă denunţă autorităţii fapta mai înainte ca organul de urmărire să fi fost sesizat pentru acea infracţiune." Singura discutie poate fi art 254 si anume ca jucatorii nu sunt fun

pirlogmarius
pirlogmarius  •  12 Iunie 2013, 09:10

asta se intimpla cind ai bani multi care te fac sa te crezi Dumnezeu !decit sa fi intrat in politica "analfabetul nr 1 din viata publica ",mai bine isi facea o televiziune de glume,farse si alte gag-uri ! putea avea succes ,nu era luat la ochi si putea sa-si vada de familie linistit.

botizan
botizan  •  12 Iunie 2013, 09:09
Postat de vaalah pe 12 Iunie 2013, 09:04

Te prostituiezi pt un amarat de abonament gratuit pe stadionul de Fier al clubului mafiei politice maghiare ! Ai mai postat in ignoranta ta degeaba castigi CEDO pt ca tot condamnat ramai !!!!! Asta demonstreaza cat de ignorant si semidoct esti ! Toate statele europene sunt obligate sa revizuiasca dupa CEDO hotararile judecatoresti , in caz contrar Consiliul Europei ia masuri draconice impotriva acelei tari care nu se conformeaza . Citeste aici sa vezi ce se intampla dupa ce castigi la CEDO : ://www.avocatnet.ro/content/articles/id_27919/Am-castigat-la-CEDO-Ce-facem-mai-departe.html#axzz2Vug3Qx2Z

Ba ma lasi ? Avocatnet ? Hai sa iti spun un lucru ... avocatii tari nu posteaza pe internet solutii pentru orice lesiant care are o intrebare , sunt prea ocupati cu alte procese ca sa mai aibe timp si sa raspunda pe internet .... Asa ca de unde sa stiu eu ca ala de acolo are dreptate sau nu e ceva paduche de avocat scolit la Herculane

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează