Comentarii (269)
fanu
fanu  •  05 Mai 2021, 23:36
Postat de fanu pe 05 Mai 2021, 23:14

Din pacate pentru asa zisul elitism al dumitale, eu cunosc destul de bine Ardealul; si ca sa acuzi de "***" (doar)sudul, inseamna ca nu iesi din casa, in majoritatea satelor din Ardeal zici ca esti in ***. Si e aceeasi situatie in Cluj, orasul. Omule, asta e Romania. Nu iti mai fa impresiile dupa TV, o sa fi placut surprins (daca ai mintea deschisa) sa descoperi oameni si locuri super si in sud . Nu ca nu ar fi si ce zici tu, doar ca nu asta e definitoriu, nord sau sud, est sau vest. Cat priveste ce frumos e la vest de Budapesta , locuiesc de peste zece ani in vest si pot sa spun ca regula e valabila si (sau , mai corect spus, "mai ales" ) aici : ai bani, e frumos, nu ai-e catastrofa. Congo sau Paris, Cluj sau Calafat.

*** e cuvant jignitor?! *** sunt denumirea oficiala a unei parti din *** *** din Ardeal. Nu s-a predat la ***, stiu, dar o spoiala de cultura generala?! Sau google search?!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

fanu
fanu  •  05 Mai 2021, 23:30
Postat de ttalpaiadului pe 05 Mai 2021, 23:26

A fost desfiintat abuziv Mititelu si a fost infiintat abuziv Rotaru, dreptate nu gluma, muica...

A fost inscrisa in "B" (abuziv sau nu) si dezafiliata Universitatea Craiova, nu Rotaru Mihai sau Mititelu Adrian.

stefy29
stefy29  •  05 Mai 2021, 23:27
Postat de doubleti pe 05 Mai 2021, 22:50

80% din ce ai spus este adevarat, totul pana la momentul cum ca actuala societate 1948 este continuatoarea defunctei UNIVERSITATEA CRAIOVA. Aici te inseli, nici mititelu nu mai detine nimic legat de UNIVERSITATEA CRAIOVA. Si ca sa iti raspund si la intrebarea cu Rotaru si falimentul, raspunsul este unul singur... falimenteaza, retrogradeaza in liga a 4-a si o ia de la inceput cu alta societate. Asa au facut Glasgow, Fiorentina, Parma etc. Nu e nimic inedit aici. Problema este cine iti da dreotul sa folosesti palmaresul si identitatea vechii echipe!!!! Voi nu aveti acest drept, din pacate pentru voi. O situatie similara este la Petrolul acum, unde Primaria detina palmaresul si culorile si le inchiriaza cu-i este capabil sa faca performanta. Ce este asa de greu de inteles???? Mititelu nu este in stare: el are la activ in scurta lui istorie de proprietar al brandului, 2 retrogradari, o dezafiliere si un faliment si o promovare. Ceea ce se intampla acum cu FCU nu are legatura cu palmaresul UNIVERSITATII CRAIOVA. ASTA NU VRETI VOI SA ACCEPTATI. Veniti voi in prima liga, jucati fotbal rezistati si apoi mai vorbim. Pana una alta nu ati avut adversari.

Palmaresul nu este al clubului sportiv al lui badea, instanta a spus clar ,, clubul sportiv nu exista in perioada in care s-a format palmaresul echipei istorice Universitatea Craiova,, si pentru mine o echipa ce nu are istorie , nu exista. Doar ura si dispret ii port.

ttalpaiadului
ttalpaiadului  •  05 Mai 2021, 23:26
Postat de fanu pe 05 Mai 2021, 21:58

A fost infiintata abuziv in aceeasi masura in care a fost dezafiliata abuziv: aceeasi procedur, vot, etc... Si Mititelu era tot acolo, in acelasi timp, in liga a doua, la fel de abuziv. Doar ca nu a avut posibilitatea materiala sa continue si al doilea an. L-ai vazut cumva refuzand indignat locul, ca el vrea sa inceapa din liga a patra?! Iar nevoia mea e la fel de meschina ca a celor care accepta schimbari de regulament din mers in functie de ce echipa e favorizata sau are nevoie de ajutor..la fel ca a oricarui suporter de echipa romaneasca-repet ideea, nu avem echipe imaculate. Iar daca pleci pe ideea ca FC Craiova 1948 e imaculata pentru ca a inceput, de data asta, din liga a patra, eu zic ca nu e pentru ca apartine lui Mititelu; ori Mititelu o fi multe-bine intentionat si motivat- dar nu e Fecioara Maria.

A fost desfiintat abuziv Mititelu si a fost infiintat abuziv Rotaru, dreptate nu gluma, muica...

239210873112253
Adrian Și Atât  •  05 Mai 2021, 23:26
Postat de Adrian Și Atât pe 05 Mai 2021, 23:16

***

Domnul moderator, ești cumva În Ungaria? Cum poți modera un mesaj cuvincios în care apăr drepturile constituționale a românilor de la sud de carpați de a nu fi insultați și disprețuiți sub protecția anonimatului? Mă voi adresa autorităților. Sunteți un ziar ce promovați ura și sentimentele antiromânești. Rușine.

ticbic
ticbic  •  05 Mai 2021, 23:23
Postat de bando_ pe 05 Mai 2021, 22:33

Poate ca, cluburile sunt francize, dar suporterii nu. Pentru un suporter nu contează o decizie judecătorească și nici tertipurile prin care unii asa ziși patroni vând sau muta cluburile de pe o societate pe alta pentru evaziune sau să-și însușească niște bani. Suporterii sunt niște susținători neconditionati a unui club de fotbal. Și acum indiferent ca e vb de Steaua, Dinamo, Rapid, Craiova, Timișoara, etc, clubul adevarat/real o sa fie întotdeauna acolo unde se afla și inima suporterilor. Nici justiția și nici o alta entitate nu poate schimba și nu poate hotara pentru un suporter care este echipa sau care este adevărata echipa pe care o iubește.

Respect pentru comentariul tau; perfect punctat; exact asta este ideea! In cei cativa ani de cand intru din cand in cand pe site-ul gsp-ului, am identificat 2 (doua) categorii de postaci: fani fanatici ai echipelor lor si troli sau hateri ce-si pierd timpul pe aici din lipsa de altceva. Fanii se manifesta (invariabil) patimasi si de cele mai multe ori subiectiv; ca arbitrii, ca jucatorii, ca patronii, ca pariurile, ca federatia, ca liga, ca blaturile, ca ghinionul, ca etc; insa astia sunt trup si suflet alaturi de clubul lor pe care-l poarta in inima din pruncie. Spre deosebire, haterii sunt pe alta lungime de unda si au alte manifestari; de regula, se declara suporteri ai unui club sau altul fara sa-i doara la inima de acesta; se folosesc de acest asa-zis statut doar pentru a trola impotriva unor personaje ce le intarata lor mintea si judecata: fie ei patroni, conducatori, jucatori. Alde "gazaev" sau "catalynn" sunt exemple concrete; sa nu credeti ca astia au sarit in sus de bucurie cand Steaua lui Becali castiga cu Valencia, cu Ajax, cu Chelsea, cu Kiev, sau cand Steaua armatei castiga CCE! Nici pomeneala! Astia N-AU avut niciodata in viata lor o echipa de suflet... d-asta se declara talpanisti astazi, pentru ca exact in ideile lui Talpan de distrugere a istoriei Stelei se regasesc si ei... Exista indivizi d-astia; la fel cum exista si hateri care o urasc din ficati, degeaba, pe Simona Halep, cea mai valoroasa sportiva a Romaniei ultimului deceniu!

239210873112253
Adrian Și Atât  •  05 Mai 2021, 23:16
Postat de ssl87 pe 05 Mai 2021, 23:05

Stai relax,imi desxhid orizontul..am vazut si vad destul.dar de la budapesta la vest..cumva,40 de ani pur si simplu n am fost curios de marlania si regatismul de la sud de carpati.ajunge ce vad la tv,nu ma atrage genul de cultura a carei portdrapel e guta si tzanca sau vijelie..

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

stefy29
stefy29  •  05 Mai 2021, 23:15
Postat de doubleti pe 05 Mai 2021, 22:50

80% din ce ai spus este adevarat, totul pana la momentul cum ca actuala societate 1948 este continuatoarea defunctei UNIVERSITATEA CRAIOVA. Aici te inseli, nici mititelu nu mai detine nimic legat de UNIVERSITATEA CRAIOVA. Si ca sa iti raspund si la intrebarea cu Rotaru si falimentul, raspunsul este unul singur... falimenteaza, retrogradeaza in liga a 4-a si o ia de la inceput cu alta societate. Asa au facut Glasgow, Fiorentina, Parma etc. Nu e nimic inedit aici. Problema este cine iti da dreotul sa folosesti palmaresul si identitatea vechii echipe!!!! Voi nu aveti acest drept, din pacate pentru voi. O situatie similara este la Petrolul acum, unde Primaria detina palmaresul si culorile si le inchiriaza cu-i este capabil sa faca performanta. Ce este asa de greu de inteles???? Mititelu nu este in stare: el are la activ in scurta lui istorie de proprietar al brandului, 2 retrogradari, o dezafiliere si un faliment si o promovare. Ceea ce se intampla acum cu FCU nu are legatura cu palmaresul UNIVERSITATII CRAIOVA. ASTA NU VRETI VOI SA ACCEPTATI. Veniti voi in prima liga, jucati fotbal rezistati si apoi mai vorbim. Pana una alta nu ati avut adversari.

La clona merge din liga a 4-a, are voie, la FC Universitatea care a facut exact asta, nu merge, pentru ca il urati pe Mititelu. Nici eu nu l-am vrut si nu-l vreau pe Mititelu, dar nu am ce face, iubesc Stiinta !

fanu
fanu  •  05 Mai 2021, 23:14
Postat de ssl87 pe 05 Mai 2021, 23:05

Stai relax,imi desxhid orizontul..am vazut si vad destul.dar de la budapesta la vest..cumva,40 de ani pur si simplu n am fost curios de marlania si regatismul de la sud de carpati.ajunge ce vad la tv,nu ma atrage genul de cultura a carei portdrapel e guta si tzanca sau vijelie..

Din pacate pentru asa zisul elitism al dumitale, eu cunosc destul de bine Ardealul; si ca sa acuzi de "***" (doar)sudul, inseamna ca nu iesi din casa, in majoritatea satelor din Ardeal zici ca esti in ***. Si e aceeasi situatie in Cluj, orasul. Omule, asta e Romania. Nu iti mai fa impresiile dupa TV, o sa fi placut surprins (daca ai mintea deschisa) sa descoperi oameni si locuri super si in sud . Nu ca nu ar fi si ce zici tu, doar ca nu asta e definitoriu, nord sau sud, est sau vest. Cat priveste ce frumos e la vest de Budapesta , locuiesc de peste zece ani in vest si pot sa spun ca regula e valabila si (sau , mai corect spus, "mai ales" ) aici : ai bani, e frumos, nu ai-e catastrofa. Congo sau Paris, Cluj sau Calafat.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Silvio
Silvio  •  05 Mai 2021, 23:13
Postat de utilizator șters pe 05 Mai 2021, 22:24

Bun, ai ales, rămâi acolo, fii mândru de alegerea si echipa ta! Talpan este un om onest, nu vrea munca altora ci strict ce aparține clubului unde este angajat. Pt ce am cere noi Palmaresul FC fcbs!? L-am obtinut noi sau FC fcsb!? E meritul vostru, aveți toate motivele sa va mandriti cu rezultatele! Ce trebuie sa plătiți sunt daunele “intelectuale”, însă rezultatele respective va aparțin. Ce e atât de greu de înțeles ca am fost cu toții trași pe sfoara in 2003!? Unii am ales Steaua, alții FC fcsb! Oricare e alegerea ne-o asumam și trăim cu ea pana la capăt, Steaua NU poate fi FC fcsb, nici FC fcsb NU poate fi Steaua, prin urmare nu ai cum “suda” Palmaresul.

Ai fost tras pe sfoară in 2003? Cu ce? Că AFC s-a transformat în SC, că a venit un prost cu bani să investească în fotbal, să preia o echipă aflată în colaps, în pragul falimentului? Ce e atât de greu de înțeles că există suporteri de echipă, și nu de patron, iar echipa poate avea mai multe nume și mai multe steme pe parcursul existenței? De ce nu a zis nimic Talpan in 2003? Armata, a cărei echipă o susții acum, nu te-a tras pe sfoară? Crezi că istoria nu se poate repeta cu un alt 'gigi'? Și de ce, o anumită sumă de bani plătită in 2014 de cioban (zeciuiala), ar fi trebuit să schimbe simpatia mea față de o echipă?

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 27
Comentează