Comentarii (269)
doubleti
doubleti  •  05 Mai 2021, 22:05
Postat de stefy29 pe 05 Mai 2021, 21:57

Nu conteaza ca Balaci a fost la meciurile clonei, conteaza ce gandea si cum se exprima. Istoria cs u clona mogosoaia nu poate fi schimbata, va ramane in istoria fotbalului romanesc ca echipa infintata direct in liga a doua, far niciun merit sportiv. Odata ce FC universitatea Craiova o sa revina in liga I, lumea o va sustine si va uita de cs clona mogosoaia. Stiinta este una singura si aceea nu e cs litera u!

Stefane, esti prea mic ca sa intelegi. CSU nu a fost infiintata abuziv in liga a 2-a!!!!! La momentul respectiv, ca sa-si spele pacatele si probabil si de frica procesului, Sandu si cu Dragomir au propus sa dea orasului Craiova un loc in liga 2, acolo unde o retragradase mititelu. Daca iti aduci aminte, la momentul respectiv mititelu a refuzat sa reinfiinteze echipa pentru ca el spera sa castige procesul cu cele 220 mil euro. Atunci Primaria s-a asociat cu nou infiintata echipa CSU. Cand a vazut acest lucru, mititelu a infiintat si el rapid o echipa. Iti mai aduci aminte???? Acest lucru a pus federatie intr-o postura nasoala pentru ca a trebui sa faca loc la 2 echipe. iti mai aduci aminte ce s-a intamplat cu acea echipa a lui mititelu, care chiar era pe societatea ce detinea palmaresul? A falimentat. Asta a facut mititelu, a falimentat-o si doar CSU a reusit sa duca fotbalul craiovean mai departe. DE CE, VOI SUPORTERII LUI FCU, UITATI ACESTE LUCRURI???? ACESTE LUCRURI FAC PARTE DIN ISTORIA VOASTRA ALATURI DE MITITELU. Noi ceilalti ne-am indepartat de acest mincinos.

stefy29
stefy29  •  05 Mai 2021, 22:03
Postat de doubleti pe 05 Mai 2021, 21:55

Gresesti, Balaci a sustinut proiectul, chiar daca a spus ca la un moment dat mititelu a detinut UNIVERSITATEA CRAIOVA, fapt ce nu poate fi contestat cum nu poate fi contestat ca acum nu mai detine nimic legat de UNIVERSITATEA CRAIOVA. FCU nu are nicio legatura cu UNIVERSITATEA CRAIOVA, doar pentru ca au acelasi patron. Dupa logica ta, UNIVERSITATEA CRAIOVA = DINAMO, doatr pentru ca la un moment dat Netoiu a detinu UNIVERSITATEA CRAIOVA, iar apoi a fost actionar la Dinamo Intelegi ce vreau sa-ti transmit. Mititelu nu mai detine nimic legat de UNIVERSITATEA CRAIOVA. CSU nu detine palmaresul, dar detine dreptul de continuare a sectiei de fotbal al Clubului Sportiv Universitatea Craiova. In afara lui Irimescu, ceilalti 2 nu au reprezentat Craiova Maxima ci au fost doar jucatori la Universitatea Craiova. Craiova Maxima a fost legitimata doar de generatia exceptionala dintre 1973-1984, atat. Acea generatie a generat aceasta emulatie in jurul fotbalului craiovean. Deci nu are rost sa ne certam... veniti voi in Liga 1 si hai sa vedem ce realizati. Sau veti retrograda dupa primul an????

Eu stiu ce legatura are FC Universitatea cu Stiinta, are multe si nimic nu-mi poate schimba parerea si mai stiu ca intre cs u clona si Universitatea Craiova singura legatura este ca cs u plateste institutiei de invatamant sa foloseasca sintagma,, Universitatea Craiova,, a spus-o badea, unul din artizanî acestui proiect infect.

prazburg1948
prazburg1948  •  05 Mai 2021, 22:03
Postat de stefy29 pe 05 Mai 2021, 21:57

Nu conteaza ca Balaci a fost la meciurile clonei, conteaza ce gandea si cum se exprima. Istoria cs u clona mogosoaia nu poate fi schimbata, va ramane in istoria fotbalului romanesc ca echipa infintata direct in liga a doua, far niciun merit sportiv. Odata ce FC universitatea Craiova o sa revina in liga I, lumea o va sustine si va uita de cs clona mogosoaia. Stiinta este una singura si aceea nu e cs litera u!

Bai stefy, parca te intreci la prostie cu randoom! Noi ne numim Universitatea Craiova, voi FC litera u est 1948, clona infiintata in 2017. Mititel repetent.

observator_federal
observator_federal  •  05 Mai 2021, 22:01

Tinerilor autori ai articolului le-aș propune ca, dacă tot caută în ADN-ul "juveților" explicații pentru teoriile lor de specialiști în psiholigie fotbalistică, să ne spună ceva, și tot ironic dacă se piate, și despre ADN-ul clubului care reunește pe Gigi, Meme și Mustață!

fanu
fanu  •  05 Mai 2021, 21:58
Postat de ttalpaiadului pe 05 Mai 2021, 21:47

Din fericire, FC U Craiova 1948 are o istorie imaculata... Din pacate insa, multi in Romania gandesc ca tine, ca nu e nici o problema ca o echipa este infiintata abuziv direct in liga a doua, in timp ce toate celelalte sunt nevoite sa inceapa din liga a patra. Pentru tine nu are nici o importanta, atat timp cat ti-a satisfacut nevoia ta meschina de a avea echipa de fotbal in oras.

A fost infiintata abuziv in aceeasi masura in care a fost dezafiliata abuziv: aceeasi procedur, vot, etc... Si Mititelu era tot acolo, in acelasi timp, in liga a doua, la fel de abuziv. Doar ca nu a avut posibilitatea materiala sa continue si al doilea an. L-ai vazut cumva refuzand indignat locul, ca el vrea sa inceapa din liga a patra?! Iar nevoia mea e la fel de meschina ca a celor care accepta schimbari de regulament din mers in functie de ce echipa e favorizata sau are nevoie de ajutor..la fel ca a oricarui suporter de echipa romaneasca-repet ideea, nu avem echipe imaculate. Iar daca pleci pe ideea ca FC Craiova 1948 e imaculata pentru ca a inceput, de data asta, din liga a patra, eu zic ca nu e pentru ca apartine lui Mititelu; ori Mititelu o fi multe-bine intentionat si motivat- dar nu e Fecioara Maria.

ttalpaiadului
ttalpaiadului  •  05 Mai 2021, 21:57
Postat de Silvio pe 05 Mai 2021, 21:40

Poate te lamureste acest interviu cu Dan Petrescu: *** . "Pentru mine, FCSB e Steaua!" - Interviu cu Dan Petrescu (CFR Cluj).

Lasa declaratia de complezenta dintr-un interviu, aia se citeste cel mult printre randuri, sa nu uitam ca el a pupat steagul Rapidului desi nu a simpatizat vreodata cu echipa aia, fiind stelist de mic. Dan Petrescu a stat departe de FCSB, preferand sa antreneze echipe precum Rapid, Cluj, Urziceni, Sportul Studentesc. Motivul: pentru ca este FC Sportiv Becali, un loc incompatibil cu ADN-ul lui de stelist.

stefy29
stefy29  •  05 Mai 2021, 21:57
Postat de fanu pe 05 Mai 2021, 21:40

Balaci a fost, mai mereu, la meciurile CSU. Cei pe care i-ai enumerat ca nu au aderat la proiectul CSU au aderat cumva la proiectul FC Craiova 1948?!

Nu conteaza ca Balaci a fost la meciurile clonei, conteaza ce gandea si cum se exprima. Istoria cs u clona mogosoaia nu poate fi schimbata, va ramane in istoria fotbalului romanesc ca echipa infintata direct in liga a doua, far niciun merit sportiv. Odata ce FC universitatea Craiova o sa revina in liga I, lumea o va sustine si va uita de cs clona mogosoaia. Stiinta este una singura si aceea nu e cs litera u!

ripensistu
ripensistu  •  05 Mai 2021, 21:55

Vreti nu vrei CS Afumati o sa distruga fecesebeaua II.

doubleti
doubleti  •  05 Mai 2021, 21:55
Postat de stefy29 pe 05 Mai 2021, 21:32

Vorbesti de fostii jucatori ca sunt cu csu clona, insa uiti sa spui ca nu toti sunt cu ei. Balaci a spus-o cu subiect si predicat ,, fara doar si poate Stiinta este a lui Mititelu,, restu nici nu mai conteaza. Irimescu, Chivu si Gica Popescu nu a aderat nici ei la proiectul psd. Nici eu nu as fi vrut ca Stiinta sa ajunga pe mana lui Mititelu, insa asa a vrut Dumnezeu. Niciodata nu o sa pot sustine o echipa infintata in bucuresti si bagata pe gat sustinatorilor Stiintei. Pentru mine cs clona nu exista si ma bucur de fiecare data cand este invinsa.

Gresesti, Balaci a sustinut proiectul, chiar daca a spus ca la un moment dat mititelu a detinut UNIVERSITATEA CRAIOVA, fapt ce nu poate fi contestat cum nu poate fi contestat ca acum nu mai detine nimic legat de UNIVERSITATEA CRAIOVA. FCU nu are nicio legatura cu UNIVERSITATEA CRAIOVA, doar pentru ca au acelasi patron. Dupa logica ta, UNIVERSITATEA CRAIOVA = DINAMO, doatr pentru ca la un moment dat Netoiu a detinu UNIVERSITATEA CRAIOVA, iar apoi a fost actionar la Dinamo Intelegi ce vreau sa-ti transmit. Mititelu nu mai detine nimic legat de UNIVERSITATEA CRAIOVA. CSU nu detine palmaresul, dar detine dreptul de continuare a sectiei de fotbal al Clubului Sportiv Universitatea Craiova. In afara lui Irimescu, ceilalti 2 nu au reprezentat Craiova Maxima ci au fost doar jucatori la Universitatea Craiova. Craiova Maxima a fost legitimata doar de generatia exceptionala dintre 1973-1984, atat. Acea generatie a generat aceasta emulatie in jurul fotbalului craiovean. Deci nu are rost sa ne certam... veniti voi in Liga 1 si hai sa vedem ce realizati. Sau veti retrograda dupa primul an????

catalynn
catalynn  •  05 Mai 2021, 21:50
Postat de Silvio pe 05 Mai 2021, 21:46

Realitatea e ca UEFA a facut top cele mai bune echipe din Europa din ultimul deceniu, si acolo FCSB e in top 50, iar CFR nu e nici macar in top 100. https://www.gsp.ro/international/campionate/fcsb-top-echipe-deceniu-barcelona-real-madrid-627250.html . FCSB a adus cele mai multe puncte pentru Romania, si in ciuda rezultatelor dezastruoase din ultimii 3 ani din Europa, FCSB tot are coeficient mai bun decat CFR (coeficient care se calculeaza pentru ultimii 5 ani).

Corect, uite asta este un motiv de mandrie pt voi! Ca si cele 5 campionate castigate si X locuri 2! Pt ce tot trebuie sa va legati de Steaua?! Fiti bai fcsbisti pana la capat, mandrii de echipa voastra, ca toti ceilalti microbisti. Veti avea parte de mult mai mult respect!

  • 1
  • •••
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • •••
  • 27
Comentează