Comentarii (58)
beastmaster
beastmaster  •  11 Martie 2023, 16:30
Postat de alenb pe 11 Martie 2023, 14:51

Pai de ce evacuati, legitimati etc, inteleg ca a fost vorba doar de scandari xenofobe care inteleg ca sunt permise, eventual cu un pic de amenda dupa, cel putin asa zice Comisia de apel care a dictat rejucarea. Ideea ca ar fi vinovat clubul gazda ca suporterii oaspetilor au scandat afara afara cu ungurii din tara (adica cu gazdele..) e din ciclul Ukraina este vinovata pentru atacul Rusiei. Suporterii mititeilor si becaliotilor mai au un pic si cer penalizarea clubului Sepsi cum ca din cauza lor au scandat aia cu ungurii )) Acu Sepsi se duce la TAS, daca TAS le da dreptate trebuie spulberati toti si mititeii si federalii si becaliotii, ca astia din urma probabil au impins decizia de la apel fiind interesati sa aiba un aliat in play off.

toti stim ca esti re88tardat si esti ceva bugetar de sustii mafia kfr,dar nici chiar asa. pai craiova a spus clar inainte de meci a a venit doar cu stafful si fara suporteri. pai dupa mintea ta *** oricine cand joaca acasa poate sa aduca 100-200 de oameni care sa ii injure(rasism,xenofobie,nu conteaza) si asa castiga toate meciurile de acasa la masa verde. de aia spun toti ca esti doar un prost,pentru ca,chiar esti. cum bah sa fii impotriva jucarii meciului pe teren? *** sau te faci?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

george.br
george.br  •  11 Martie 2023, 15:58

Ipocrizia este la ea acasa la Sf. Gheorghe, iar jupan Diószegi, *** este port-stindardul ei. Periculos om!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Gogule
Gogule  •  11 Martie 2023, 15:56
Postat de alenb pe 11 Martie 2023, 14:51

Pai de ce evacuati, legitimati etc, inteleg ca a fost vorba doar de scandari xenofobe care inteleg ca sunt permise, eventual cu un pic de amenda dupa, cel putin asa zice Comisia de apel care a dictat rejucarea. Ideea ca ar fi vinovat clubul gazda ca suporterii oaspetilor au scandat afara afara cu ungurii din tara (adica cu gazdele..) e din ciclul Ukraina este vinovata pentru atacul Rusiei. Suporterii mititeilor si becaliotilor mai au un pic si cer penalizarea clubului Sepsi cum ca din cauza lor au scandat aia cu ungurii )) Acu Sepsi se duce la TAS, daca TAS le da dreptate trebuie spulberati toti si mititeii si federalii si becaliotii, ca astia din urma probabil au impins decizia de la apel fiind interesati sa aiba un aliat in play off.

De unde ai înțeles tu ca sunt permise scandările xenofobe? FCU va trebui sa dispute 6 meciuri fără suporteri, plus amenda, parca sancțiunile astea au fost păstrate. Deci clar comisia a considerat ca sunt vinovați si sancționabili ca club. Însă nu cu pierderea meciului, ceea ce mi se pare corect. Dacă se Adaugă xenofobia si alte manifestări discriminatorii sau jignitoare in regulament(alături de rasism), atunci da, sa se întrerupă toate meciurile când lumea înjură, jignește sau discriminează. Nu e mai corect așa? Sau e ok sa-ți ia Mulțimea nevasta si copiii in p… dar nu cumva sa zică ceva de nația ta sau de culoarea pielii, dacă e diferită de a lor?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

george.br
george.br  •  11 Martie 2023, 15:53
Postat de Bumbisor pe 11 Martie 2023, 15:32

Dacă clubul organizator e vinovat, atunci e ok. Sper sa primească Mititelu si clubul lui pedeapsa meritată pentru meciul tur de la Craiova când aceeași suporteri dar în număr mai mare și cu susținerea terenului propriu a scandat tot meciul slogane xenofobe și Mititelu cel ipocrit, duplicitar și mincinos nu a luat nici o decizie, nu a evacuat peluyza infestată cu ciumă și nu a făcut demersuri pentru a nu se repeta. Sau Mititelu când e organizator nu se supune regulilor lui inventate ad-hoc, dar când e în favoarea lui? Deci, aștept cu nerăbdare pedeapsa U Craiova și al lui Mititelu pentru meciul organizat la Craiova în care 90 de minute neanderthalienii urlau doar slogane xenofobe.

Bumbisor, tata... nu scoti niciun cuvintel despre comportamentul provocator al confratilor tai din secuime...

Bumbisor
Bumbisor  •  11 Martie 2023, 15:32
Postat de digitalmasacrer pe 11 Martie 2023, 15:15

Nu, iubitel: clubul organizator e vinovat ca nu a reactionat pe masura, adica exact sa ii dea afara din stadion si sa ii legitimeze pe scandalagii. Chivulete e vinovat ca nu a aplicat regulamentul existent (daca nu il stii, citeste-l cu atentie, poate varianta on maghiara daca nu cunoaste bine limba romana la tine). Iar galeria e vinovata ca si-a dat drumul la gura (de inteles, avand in vedere comportamentul provocator al suporterilor maghiari din regiune, ori de cate ori au ocazia).

Dacă clubul organizator e vinovat, atunci e ok. Sper sa primească Mititelu si clubul lui pedeapsa meritată pentru meciul tur de la Craiova când aceeași suporteri dar în număr mai mare și cu susținerea terenului propriu a scandat tot meciul slogane xenofobe și Mititelu cel ipocrit, duplicitar și mincinos nu a luat nici o decizie, nu a evacuat peluyza infestată cu ciumă și nu a făcut demersuri pentru a nu se repeta. Sau Mititelu când e organizator nu se supune regulilor lui inventate ad-hoc, dar când e în favoarea lui? Deci, aștept cu nerăbdare pedeapsa U Craiova și al lui Mititelu pentru meciul organizat la Craiova în care 90 de minute neanderthalienii urlau doar slogane xenofobe.

digitalmasacrer
digitalmasacrer  •  11 Martie 2023, 15:15
Postat de alenb pe 11 Martie 2023, 14:51

Pai de ce evacuati, legitimati etc, inteleg ca a fost vorba doar de scandari xenofobe care inteleg ca sunt permise, eventual cu un pic de amenda dupa, cel putin asa zice Comisia de apel care a dictat rejucarea. Ideea ca ar fi vinovat clubul gazda ca suporterii oaspetilor au scandat afara afara cu ungurii din tara (adica cu gazdele..) e din ciclul Ukraina este vinovata pentru atacul Rusiei. Suporterii mititeilor si becaliotilor mai au un pic si cer penalizarea clubului Sepsi cum ca din cauza lor au scandat aia cu ungurii )) Acu Sepsi se duce la TAS, daca TAS le da dreptate trebuie spulberati toti si mititeii si federalii si becaliotii, ca astia din urma probabil au impins decizia de la apel fiind interesati sa aiba un aliat in play off.

Nu, iubitel: clubul organizator e vinovat ca nu a reactionat pe masura, adica exact sa ii dea afara din stadion si sa ii legitimeze pe scandalagii. Chivulete e vinovat ca nu a aplicat regulamentul existent (daca nu il stii, citeste-l cu atentie, poate varianta on maghiara daca nu cunoaste bine limba romana la tine). Iar galeria e vinovata ca si-a dat drumul la gura (de inteles, avand in vedere comportamentul provocator al suporterilor maghiari din regiune, ori de cate ori au ocazia).

alenb
alenb  •  11 Martie 2023, 14:51
Postat de Dobermannul pe 11 Martie 2023, 13:28

Exact. Daca organizatorul (clubul Sepsi) si organul de ordine (Jandarmeria) procedau legal si dupa regulamentul FRF evacuau recalcitrantii, ii legitimau si ii sanctionau iar meciul se desfacura normal.

Pai de ce evacuati, legitimati etc, inteleg ca a fost vorba doar de scandari xenofobe care inteleg ca sunt permise, eventual cu un pic de amenda dupa, cel putin asa zice Comisia de apel care a dictat rejucarea. Ideea ca ar fi vinovat clubul gazda ca suporterii oaspetilor au scandat afara afara cu ungurii din tara (adica cu gazdele..) e din ciclul Ukraina este vinovata pentru atacul Rusiei. Suporterii mititeilor si becaliotilor mai au un pic si cer penalizarea clubului Sepsi cum ca din cauza lor au scandat aia cu ungurii )) Acu Sepsi se duce la TAS, daca TAS le da dreptate trebuie spulberati toti si mititeii si federalii si becaliotii, ca astia din urma probabil au impins decizia de la apel fiind interesati sa aiba un aliat in play off.

beastmaster
beastmaster  •  11 Martie 2023, 14:45
Postat de danny_l pe 11 Martie 2023, 14:03

Jandarmeria română din Sfântu Gheorghe ia dus la stadion pe olteni in loc să-i întoarcă acasă cu toate că au fost anunțați că FCU va veni doar cu staff nu și suporteri, atâta timp cât eu nu cer bilete pentru suporteri,te și anunț că nu vor veni suporteri sau dacă vor veni nu cu acordul clubului, clubul Sepsi că și club organizator trebuia să rezolve situația simplu,nu sa vrut , Octavian Goga vorbea la telefon cu cineva,cu Burleanu sau Bodescu,nu știu,cu cineva din FRF, Chivulete nu are nici o scuză,mimica feței lui dovedește că și el știa că meciul se va opri,eu aceste 25 de minute am văzut ceva suspect la Chivulete, parcă nu avea chef de arbitrat sau poate aștepta ceva,nu vreau să cred că ar fi o legătură cu cei de la FRF, dacă Hermanstadt a fost penalizată cu 9 puncte,a fost ca să ia locul ei în Play-off, Sepsi,dar nimeni nu dă gândit la FCU până la meciul direct,un meci în care cei de la Sepsi au tremurat acele 25 de minute, Chivulete a oprit repede ca să nu-și ia gol, bine că se rejoacă să vadă toți cine este bun,cine merită in Play-off

eu sincer sper sa bata craiova pe sibiu si sepsi sa piarda in asa fel incat acel meci rejucat sa nici nu conteze. este clar ceva suspect la mijloc. pacat ca chindia a fost pe blat si a tras tare pentru un 0-0 care doar a incurcat craiova ca acum deja vorbeam de faptul ca 99% nici nu mai conta meciul rejucat.

ysoagar
ysoagar  •  11 Martie 2023, 14:36

Mare om, mare caracter: dupa decizia primei comisii era de acord cu rejucarea, acum hodoronc-tronc vrea la TAS. de ce? daca jucati fotbal atunci faceti egal cu FCSB si bateti Craiova la 2 goluri. Realizati asta, iar pe urma poti sa-ti satisfaci curiozitatile personale cu dreptatea si TAS-ul.... Exista o prevedere in regulamentul FIFA pt intreruperea meciului din cauza comportamentelor rasiste (maghiarii sunt o etnie nicidecum o rasa!!!), insa exista si anumite conditii premergatoare pentru a aplica aceasta intrerupere. A indeplinit oare Chivulete acesti pasi necesari inainte de a declara meciul forfait? Oare de ce Chivulete nu primeste nici-o pedeaspa pentru necunoasterea sau aplicarea eronata a regulamentului. Cateva intrebari pentru distinsul domn: strigarile maghiarilor unde pot fi incadrate: tot la rasism? Jandermeria de ce nu au legitimat si eventual retinut acea mana de huligani din sectorul oaspetilor? si daca tot credem in teoria conspiiratilor: erau acei huligani intr-adevar olteni (adica li s-a permis accesul in sectorul oaspetilor numai pe baza buletinului care atesta ca vin necontestat din regiunea Olteniei) sau erau "intrusi" trimisi de tine? Nu erati voi ca si club organizator raspunzatori de asta?

Attila
Attila  •  11 Martie 2023, 14:35
Postat de Dobermannul pe 11 Martie 2023, 13:32

Exact. Aceasta echipa n-are ce cauta in campionatul romanesc nefiind finantata de un particular roman sau strain ci de guvernul maghiar.

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează