FOTBAL  »  Superliga  »  CONDORDIA CHIAJNA

Strategie inedită de marketing: cum încearcă ilfovenii de la Concordia să atragă fanii la stadion

FOTO: Raed Krishan
FOTO: Raed Krishan

Articol de - Publicat miercuri, 15 august 2018 18:54

Concordia Chiajna speră să nu mai aibă emoții în acest sezon pentru evitarea retrogradării și este în acest moment pe locul 10 în clasament.

În speranța că echipa din Ilfov va aduce mai mulți oameni la stadion managementul verzilor a hotărât să organizeze o Cupă a cetățenilor care locuiesc în Chiajna. Competiția este programată duminică 19 august. Vor participa 6 echipe, care vor juca meciuri cu reprize de câte 20 de minute, pe terenul mare din Chiajna. Câștigătorii vor primi premii abonamente și tricouri din partea clubului, ce vor fi decernate de atacantul Concordiei, Marius Pena.

"Am gândit un sistem în care să îi aducem mai aproape de "vulturi" pe oamenii din Chiajna. Vrem să facem un turneu interactiv. Să facem schimb de locuri, suporterii în teren și noi în tribune, iar pe viitor ne gândim ca jucătorii să fie antrenor la propria echipă din Chiajna"Florin Petrescu, director de imagine și comunicare Chiajna

Vezi și: GALERIE FOTO Concordia Chiajna sparge gheața în actualul sezon de Liga 1! Partidă spectaculoasă, cu ocazii rarisime contra lui Hermannstadt

De pe patul de spital, Cornel Dinu a vorbit cu GSP despre situația critică a lui Dinamo: „Doar asta mai pot să fac”

Ce susține MM Stoica că face săptămânal pentru suporterul pe care l-a pocnit: „Cumva am reparat-o”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează