Comentarii (94)
ando89
ando89  •  05 Septembrie 2013, 14:42
Postat de stefansb pe 05 Septembrie 2013, 14:19

si de ce rezultatele astea lipseau in perioada 97-2002? ni se schimbase ADN-ul????

Sunt sigur ca tii minte perioada aceea, zece mii de specialisti, mineriada din 99, la Steaua conduceau cei care au ajutat Bancorex sa nu ajunga o banca pentru mileniul trei. Romania era sa intre in incapacitate de plata, salariul mediu era de 100 de dolari, toti fotbalistii de valoare erau stranieri, de unde rezultate?

adrian84.
adrian84.  •  05 Septembrie 2013, 14:35
Postat de ultraboss pe 05 Septembrie 2013, 14:20

Era cupa uefa da tot cu grupe.

Rectific. Abia in 2005 a fost introdus sistemul cu grupe in Cupa UEFA....Deci, mai recent. Cati ani aveti voi? De unde rasariti?

adrian84.
adrian84.  •  05 Septembrie 2013, 14:32
Postat de ultraboss pe 05 Septembrie 2013, 14:20

Era cupa uefa da tot cu grupe.

Era pe dracu. Sistemul cu grupe a fost infiintat prin 2000-2001 doar ca UEFA CUP a devenit EL in 2009. ://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Europa_League Inainte erau doar meciuri eliminatorii. apoi, dupa 2000 s-au introdus grupele...si de aici am facut mai multe puncte. Asa am ajuns capi de serie pentru UCL.

stefansb
stefansb  •  05 Septembrie 2013, 14:32
Postat de stelist1986 pe 05 Septembrie 2013, 14:26

Dar tu ce vrei sa zici ca suntem deasupra ungurilor si bulgarilor datorita lui Becali? Pai, ce bai, Becali a fost patron la Rapid cand a mers bine in Europa,si la CFR, si la Urziceni? Suntem deasupra lor pentru ca avem oameni ceva mai pregatiti , si probabil, si mai interesati de fotbal.Pe sarbi nu-i pune ca la ei de-abia se reface tara.,

deci le era bine cfr-istilor, rapidistilor sau celor d la urziceni in europa...dar noi, ca suntem an de an cea mai buna echipa romaneasca, suntem nemultmiti? ba i-ai vazut pe aia de la legia? polonezii de 17 ani n-au fost in CL. si sunt alaturi de echipa. si voi sunteti nemultumiti??? pai se compara performantele legiei cu ale stelei?

stelist1986
stelist1986  •  05 Septembrie 2013, 14:29
Postat de stefansb pe 05 Septembrie 2013, 14:19

si de ce rezultatele astea lipseau in perioada 97-2002? ni se schimbase ADN-ul????

lasa ,bai , ca tot am mai batut cate-o echipa si atunci.

uefa
uefa  •  05 Septembrie 2013, 14:26

echipele romanesti beneficiaza si ele de noul sistem de intrare in grupele Ligii Campionilor, e corect, dar au fost in stare sa se califice inainte si cand nu exista. chiar si Partizanul a facut-o o data, cand era neamtul ala antrenor. imi aduc aminte. dar celelalte din Est nu intrau niciodata probabil. iar polonezii desi au beneficiat si ei de acest sistem, n-au facut-o nici acum. ca de estonieni, lituanieni si altii nu e nimic de zis.

stelist1986
stelist1986  •  05 Septembrie 2013, 14:26
Postat de stefansb pe 05 Septembrie 2013, 14:14

sigur, ca pt polonezi, sarbi, unguri, bulgari nu s-a inventat EL. ei de ce n-au progresat? unde sunt? ca erau la acelasin nivel. la ultima noastra prezenta in CL polonezii au terminat peste noi. de ce n-au ajuns si ei in CL, de ce n-au fcaut si ei semifinala europeana, de ce n-au 5 prezente in primavara europeana daca e floare la ureche. sau or avea o situatie economica mai grea saracii....

Dar tu ce vrei sa zici ca suntem deasupra ungurilor si bulgarilor datorita lui Becali? Pai, ce bai, Becali a fost patron la Rapid cand a mers bine in Europa,si la CFR, si la Urziceni? Suntem deasupra lor pentru ca avem oameni ceva mai pregatiti , si probabil, si mai interesati de fotbal.Pe sarbi nu-i pune ca la ei de-abia se reface tara.,

uefa
uefa  •  05 Septembrie 2013, 14:22
Postat de ultraboss pe 05 Septembrie 2013, 14:20

Era cupa uefa da tot cu grupe.

nu s-a schimbat nimic la Liga Europa la tururile preliminare, asta incerc sa zic. e acelasi criteriul de intrare in grupe.

uefa
uefa  •  05 Septembrie 2013, 14:20
Postat de stefansb pe 05 Septembrie 2013, 14:14

sigur, ca pt polonezi, sarbi, unguri, bulgari nu s-a inventat EL. ei de ce n-au progresat? unde sunt? ca erau la acelasin nivel. la ultima noastra prezenta in CL polonezii au terminat peste noi. de ce n-au ajuns si ei in CL, de ce n-au fcaut si ei semifinala europeana, de ce n-au 5 prezente in primavara europeana daca e floare la ureche. sau or avea o situatie economica mai grea saracii....

cum ma? ungurii n-au progresat? face Adrian spume. ba au progresat si ei, au avut-o pe Debrecen 1 data sau de 2 ori in grupele Ligii. dar era o intrusa acolo iar ea chiar a beneficiat de acest sistem nou de promovare in Liga. pe cand Steaua a demonstrat ca si de pe locul 2 in campionat in ruta necampioanelor e in stare sa invinga o formatie precum Galatasaray. ca sa nu mai zic ca Debretinul nu invingea niciodata Baselul ca CFR Cluj... si Timisoara intra cu putin noroc, dar a fost prea puternica Stuttgart dupa ce eliminase detinatoarea Cupei UEFA Sahtior! iar Urziceni a 2-a oara n-a mai intrat cu Zenit (0-1 per total).

ultraboss
ultraboss  •  05 Septembrie 2013, 14:20
Postat de uefa pe 05 Septembrie 2013, 14:17

te auzi ce spui? :)) ce vechi format? ba tu esti ungur, Adriane! Steaua a adunat puncte in Cupa UEFA, nu in Liga Europa, Rapid la fel. formatul era la fel cum e si azi. cu cateva tururi preliminare. in Liga Europa n-ai nici un avantaj. Platini a inventat doar sistemul pentru Liga Campionilor cu Ruta Campioanelor. in care sunt 5 cluburi nu din primele 10 din Europa sau cate, care au sanse sa se califice. dar Steaua a facut-o si pe ruta a ne-campioanelor. cu Galatasaray.

Era cupa uefa da tot cu grupe.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 10
Comentează