Comentarii (478)
concret.
concret.  •  05 Martie 2024, 19:17
Postat de freddy pe 05 Martie 2024, 08:52

Nu ca mi-ai dat sah mat, m-ai inchis definitiv! :)) Sa fii dinamovist si sa te frece atat de tare grija de razboiul csa-fcsb mai rar. Doar Firicel mai e asa. Daca ai fi suporter mai vechi de 4-5 ani, ai stii ca cobanul era injurat constant in vechea Ghencea. Si ca inca este contestat de multi. Dar tu nu vezi mai departe de 0-10. Nu vezi calificari in grupele Champions League, semifinala de UEFA, campionate castigate. Nu stii de Borcea, de Netoiu ca sa te ating si eu :)) Vezi doar talpan, catalin si niste judecatorese care au judecat STRICT in litera legii. Bine! Noi suntem ce spui tu. Voi sunteti ce crezi tu. Dar daca se desfiinteaza FCSB am curaj sa fac pariu cu tine ca pe Ghencea nu o sa fie mai mult de 1000 in plus fata de cei ce vin acum. M-am lamurit cu tine. Ca si adrian, de fapat tu il urasti pe cioban. Bun venit in club. Si noi il uram. Dar nu avem incotro. Sanatate. Si lasa ura ca te afecteaza pe termen lung.

Ca idee iti mai spun ca ma uit la fotbal si sunt suporter de la jumatatea anilor '90. Poti sa ma "atingi" de Borcea si Netoiu cat vrei, nu ii detesti tu mai tare decat mine. Borcea a fost groparul lui Dinamo. Cat despre cat de injurat era ciobanul in Ghencea... de aia era aplaudat cand facea circ si se suia pe Maybach.

concret.
concret.  •  05 Martie 2024, 19:10
Postat de alexh pe 05 Martie 2024, 14:30

Dacă vrei să afli unde este palmaresul său CCE, scrie-le celor de la UEFA. Sau de la FIFA. Sau de la Transfermarkt. Te lămuresc băieții. Dacă identitatea Stelei e in Ghencea, de ce vin să puțini spectatori la meciurile csa? A, nu sunt STEAUA! Oricât ai incerca, nu reușești să corupi vreun stelist să-l muți la csa. Pe noi nu ne interesează patronul, care este vremelnic, ne interesează ECHIPA, care este veșnică, indiferent de numele purtat de-a lungul timpului. Bine, voi retrogradații,(fac referire la voi și ABBA) nu știți ce-i aia dragoste roș-albastră. Voi nu știți de nici un fel de dragoste, indiferent de culoare. NOI ADEVĂRAȚII STELIȘTI, NU SUNTEM TRĂDĂTORI! NU ȚINEM CU UNUL SAU CU ALTUL IN FUNCȚIE DE INTERES! SUNTEM CU STEAUA MEREU, INDIFERENT DE PATRON SI DE CE ZIC DUȘMANII SAU SITUAȚIA ÎN CARE SE AFLĂ ECHIPA! HAI STEAUA!

Iar te faci de ras... UEFA este informata de federatiile nationale in privinta situatiilor cluburilor din ligile nationale. Atata vreme cat FRF le trimite alora o informatie neactualizata, nealiniata la hotararile judecatoresti din tara, UEFA afiseaza ce afiseaza. Cat despre dragostea adevara, chiar m-a bufnit rasul :)) pai voi sunteti cei mai penibili din fenomen, "fecesebisti" de ocazie, iar "pasiunea" voastra e aprinsa de un singur factor: banii murdari ai ciobanului. Atat. Maine daca va baga in insolventa, daca nu mai exista omenii si alte mizerii, o sa jucati cu 200 de insi in tribune, indiferent unde (pe Arena Nationala, chiar si pe Ghencea, care ce sa vezi, nu e casa fecesebeului). Pai dinamovistii sau rapidsitii chiar au dat dovada de dragoste adevarata. Primii si-au salvat clubul prin suportul lor, iar cei din urma au avut stadionul mai plin decat voi prin Liga a 3-a, cand aveau derby cu CSA Steaua. Deci, cum ziceam, penibil, ca orice gigist. Stai linistit, nu incerc eu sa te corup, te-au corupt alegerile facute in viata deja.

tallpaiadului
tallpaiadului  •  05 Martie 2024, 19:07
Postat de lefter_popescu pe 05 Martie 2024, 14:46

Amice, gândești mărunt. Dacă ar fi cum zici tu inseamna ca in liga I ar rămâne doar Rapid și CFR Cluj, iar ligiile inferioare ar dispărea. O sa te întrebi: dar cum rămâne cu fcsb ? Fiind pe drojdie , Gigi Valiza se va retrage la manastire pt ca bruma de bani rămasă familiei n-o s-o risipească. Toate afacerile sale au falimentat. Mai are ceva pământ și echipa care consuma mai mult decat produce. Ai la dispoziție 2-3 ani sa-i mai vezi pe fcsbei. Bucura-te cat poți. Festina lente !

Ba tocmai tu esti ala care gandeste marunt. Becali se joaca de voie, nu de nevoie, el si-a permis si isi permite sa-si bata joc de managementul echipei tocmai din cauza ca a avut si are destui bani. Gigi nu vinde FCSB din cauza ca nu vrea, cu din cauza ca n-ar exista potential cumparatori interesati sa cumpere echipa. Iar in cazul in care Gigi se va satura de joaca la un moment dat, nu ar avea nici un sens sa falimenteze si sa desfiinteze FCSB din cauza ca in acel mod nu ar castiga nici pe departe mai multi bani decat ar face-o prin vanzarea directa a unei echipe fruntase in clasament si fara datorii. FCSB nu are stadion, dar stadionul din Ghencea exista si primul lucru pe care orice alt patron venit in locul lui Gigi l-ar face ar fi sa se aseze la masa cu reprezentantii armatei si sa negocieze, de buna credinta, o modalitate prin care echipa sa beneficieze din nou atat de valorile materiale ale Stelei, cat si de stadionul din Ghencea. Iar armata asta si asteapta, sa valorifice valorile alea materiale, scapand in acelasi timp si de cele 1,5 milioane/an care se scurg din bugetul propriu pentru ca noua echipa a CSA sa poata exista. Singura piedica intre un compromis intre FCSB si armata este Gigi, care este atat cauza problemei cat si motivul pentru faptul ca ea nu poate fi rezolvata in prezent.

concret.
concret.  •  05 Martie 2024, 19:02
Postat de Catalynn.16 pe 05 Martie 2024, 11:44

Să o luăm cu ceea ce e important: eu, și nu doar eu, ci practic orice microbist român care mai are încă 2 neuroni rămași vii, știm ca FC Fcsb este boala aia incurabila a fotbalului romanesc, pana nu este extirpata aceasta tumoare nu are absolut nicio sansa sa se facă bine! Dar se va face bine după!? Mno, e greu de spus, exact ca și un pacient bolnav de cancer, mai ales după unul de magnitudinea FC Fcsb, nu mereu supraviețuiește, iar dacă o face rar va fi un full recovery. Însă chiar și cu riscul morții pacientului această extirpare trebuie să aibă loc cat mai curând! Sper ca nu ai crezut vreun moment ca vreau desființarea FC Fcsb pt a ne umple de fcsbisti in Ghencea, nu!? Aia puțini câți suntem, suntem OK, nu ne trebuie fcsbisti, punct!

Corect.

concret.
concret.  •  05 Martie 2024, 18:59
Postat de tallpaiadului pe 05 Martie 2024, 14:38

Nu se pune problema sa treaca cineva de la FCSB la CSA sau viceversa. Si nici nu ar fi bine pentru Steaua, care are nevoie ca ambele echipe sa fie in viata atat inainte, cat si imediat dupa plecarea lui Gigi de la FCSB. Ideea era ca toti stelistii sa facem pace si sa nu ne mai certam aiurea pentru niste cauze pierdute. FCSB si noua echipa a CSA nu sunt niste echipe rivale si nici macar aflate in competitie directa, dimpotriva, ambele fiind continuatoarele aceleiasi echipe, FCSB prin ideea de continuitate, iar CSA prin valorile materiale ale Stelei. Ce rost mai are sa va certati intre voi in loc sa va sustineti fiecare echipa preferata si sa comentati cu indulgenta in loc de venin situatia in care se afla cealalta echipa? Nu ar fi mai bine ca noi sa coexistam in armonie pana la momentul in care se va putea schimba ceva, facand mai usoara o contopire a celor doua echipe atunci cand se va ivi o oportunitate in viitor?

Iti repet, spune asta indivizilor de genul macelarului amarat, care tocmai a scris aici, aseara, ca uraste CSA Steaua - adica atentie, locul unde se regasesc in momentul asta cam toate valorile Stelei, palmaresul, identitatea, emblema originala, fosti jucatori de renume - mai mult decat uraste Dinamo sau Rapid. Asta este definitia gigistului cu deficit de neuroni (ca na, altfel nu ajungea gigist). Indivizi care nu inteleg nimic din ceea ce conteaza cu adevarat. Astia sunt aia care il aplauda pe cioban cand face circ si se urca pe masina. Si tot astia sunt aia care vor sa posteze in mironosite, ca vai, ei il detesta pe cioban. :)))

concret.
concret.  •  05 Martie 2024, 18:54
Postat de tallpaiadului pe 05 Martie 2024, 08:12

Tu esti dinamovist si e de asteptat sa dai in amandoua dintre cele doua echipe care au cate ceva din Steaua, in special in FCSB din moment ce Dinamo se afla acum in prima liga. Probabil ca in cazul in care Dinamo nu va reusi sa se salveze de la retrogradare, la anul ii vei explica lui Catalyn defectele noii echipe a CSA si motivele pentru care ea nu este Steaua. Problema nu e la tine sau la Adrian, problema e ca noi, stelistii, ne comportam intre noi asa cum nu mai are nici un rost de ceva vreme, continuind sa ne certam doar in virtutea inertiei, fiind clar ca noua echipa a CSA a fost un proiect menit doar sa justifice cheltuiala pe intretinerea stadionului din Ghencea si nu unul menit sa creeze o echipa performanta, care sa ofere o alternativa viabila pentru stelistii care nu pot tolera gigismul. Si nu numai atat, dar pentru cei care am vrut ca Steaua sa renasca in adevaratul sens al cuvantului, ideea de noua echipa a CSA nu a fost niciodata una binevenita pentru simplul motiv ca, indiferent de hotararile judecatoresti, ideea de continuitate va apartine intotdeauna FCSB-ului. Steaua inseamna totul la un loc, altfel nu se poate, iar Catalyn, Freddy, Randoom, eu si chiar si dobermanul ala, trebuie sa ne intelegem cumva, deoarece Steaua nu poate renaste cu adevarat fara contopirea celor doua echipe si fara ca noi toti sa fim din nou impreuna, dupa disparitia lui Gigi.

Nu aveti cum sa fiti impreuna pentru ca aveti mentalitati diferite. Unii sunt gigisti, altii sunt stelisti (cum e Catalyn). Cat despre ce spui tu acolo... stai linistit si in sezonul in care Dinamo a jucat cu CSA in L2, aceeasi parere am avut-o. Ca si freddy, care imi spune ca sunt dinamovist nou, de vreo 2 ani, voi va bazati postarile pe fantezii, pe supozitii care nu au treaba cu realitatea. Ma uit la fotbal din anii '90 si o spun clar si raspicat: nu a existat un rau mai mare in fotbalul romanesc decat ciobanul puscariasi. Asta a inteles si Catalyn si il respect pentru asta, de Adrian nu mai zic. In rest, gigime, ca peste tot e plin de pr...

concret.
concret.  •  05 Martie 2024, 18:49
Postat de Averroes pe 05 Martie 2024, 01:36

Culmea penibilului e sa atingi nivelul tau de prostie, metre

Altceva nu poti sa scoti din creierasul ala al tau. Atat poti, normal ca esti fecesebist.

Catalynn.16
Catalynn.16  •  05 Martie 2024, 17:39
Postat de tallpaiadului pe 05 Martie 2024, 14:15

Nu e nici o boala incurabila acolo, asa cum nici poporul roman nu a fost bolnav pe timpul lui Ceausescu. Odata cu plecarea lui Gigi va disparea si gigismul, la fel cum dupa Ceausescu a disparut ceausismul, vor mai ramane cativa nostalgici care dupa infrangeri vor spune “era mai bine pe vremea lui nea Gigi”, dar cam atat. Stelistii vor iesi din amorteala, iar gigistii il vor sustine habotnic pe noul venit la putere, asa cum s-a intamplat cu Iliescu. Totul depinde de cine va veni in locul lui Gigi, orice patron cu capul pe umeri avand tot interesul sa ajunga la un compromis cu armata si sa refaca Steaua in intregul ei, prin contopirea ideii de continuitate cu valorile materiale ale Stelei. Si inca ceva: Steaua nu a fost niciodata un club elitist din punct de vedere al coeficientului de inteligenta al suporterilor ei, dimpotriva, a fost clubul tuturor romanilor, tocmai in aia consta maretia ei. Daca vrei echipa aristocrata din punct de vedere al inteligentei e treaba ta, dar nu poate fi niciodata cu adevarat Steaua, poate fi doar o alta echipa care se numeste Steaua. Iar disparitia FCSB-ului ar insemna acelasi lucru, ca noua echipa a CSA va ramane asa pentru totdeauna, odata cu disparitia FCSB-ului disparand ideea de continuitate a Stelei.

Ai dreptate, cumva trebuie să îi luăm lu’ ne-a jjijji un bilet numai dus la … Târgoviște! :-))))) Și mai ai dreptate și cu elitismul … însă acum dacă “schisma stelistă ne-a scăpat de pleava manelista”, nu e păcat să nu profităm!? Practic D-zeu nu doar ca ne-a dat dar ne-a băgat si in traista, cum sa dai cu piciorul la așa ceva?! Cum?!?!?!?:-)))

Catalynn.16
Catalynn.16  •  05 Martie 2024, 17:08
Postat de Ss21 pe 05 Martie 2024, 15:43

Da, ai dreptate, ce-am vazut noi zeci de ani nu e adevarat, asteptam instanta sa ne lumineze, cum ar contesta cineva decizia unui dumnezeu preacinstit cu pensie speciala?!

Între adevărat si legal e cale lungă … Dar un fcsbist nu se împiedică niciodată de astfel de detalii, el știe mai bine decât judecătorii! Cu școala stă mai porst, nu o spun eu ci sondajul INSCOP, in rest e toba de legi și regulamente …. :-))))

stefanf78
stefanf78  •  05 Martie 2024, 16:48
Postat de Catalynn.16 pe 05 Martie 2024, 13:22

Cat crezi ca trăiește ciobanul!? Are deja 65 de ani și arată saracu’ mai bătrân decât Iliescu … Fără el FC Fcsb dispare. OK! Poate nu imediat sau de tot, insa va fi o echipa de play out, de mana a doua. Suporteri nu are ci doar spectatori de vreme bună care odată trecut in plan secund nu vor mai da 2 bani pe clubul din Berceni. Steaua nu se va desființa indiferent de cine o sa fie PM sau ministru, ca și Dinamo de altfel. Într-adevăr se poate diminua finanțarea însă atât timp cât România va avea Armata si Poliție cele 2 cluburi vor fi bine merci.

Keep on dreaming :)) Atât în ceea ce privește dispariția echipei din prima ligă, cât și eternitatea cluburilor retrograde. Forța, STEAUA!

  • 1
  • •••
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • •••
  • 48
Comentează