Comentarii (52)
oviatapentrusteaua
oviatapentrusteaua  •  21 Aprilie 2015, 17:08

Uefa ranking clubs, puncte aduse Romaniei dupa 1990: 1. Cosmin Olaroiu 1996 21 puncte 2. Rapid cu Razvan Lucescu. 3. Reghemeister 13,2 puncte in 2012..... 4. CFR Cluj, 12.2 puncte tot in 2012. Reghemeister a eliminat campioana Olandei, Ajax dupa un joc fantastic al Stelei, a învins detinatoarea CL Chelsea, care a castigat dupa eliminarea noastra si EL in finala cu Benfica. Reghemeister este singurul antrenor roman care a castigat grupa EL cu 11 puncte, pe locul doi Stuttgart cu 8 puncte. Niciodata o echipa romaneasca nu va mai castiga o grupa de pe locul 1 contra unei echipe din Germania.

travka
travka  •  21 Aprilie 2015, 17:02

ce poll-uri ciudate faceti voi, si de unde stiti voi ca rapidistii-dinamovistii nu au votat? sunteti siguri ca aia 35.000 sunt doar stelisti? slaba gazeta sunteti

adriann_
adriann_  •  21 Aprilie 2015, 16:56

Ce nebunie, astia cenzureaza mai nou porecla lui reghecampf =)) Asta in conditiile in care nici nu e triviala si face trimitere la i ancheta notorie in care acesta a fost implicat. Bravo gsp, traiasca libertatea cuvantului in varianta Tolontan =))

adriann_
adriann_  •  21 Aprilie 2015, 16:50
Postat de satyricon pe 21 Aprilie 2015, 16:43

Judecata ta se bazeaza doar pe faptul ca acesti jucatori si antrenori sunt sau au fost la Steaua. Daca erau la Rapid ai fi judecat invers. Poate ai dreptate cu Pancu si Sapunaru, dar jucatori "cerebrali" au fost, sunt si vor fi si la voi si la toate echipele. Pe Reghe il judeci prin filtrul urii, iar valoarea lui ca antrenor e un "bonus" care vi-l face si mai nesuferit! Nu-l lucreaza nimeni pe Galca, se lucreaza singur din pacate. Chipciu nici macar nu e impresariat de prodanca si mai sunt destui in echipa care nu sunt. Cum il lucreaza Adi Popa pe Galca? Dand pasa de gol cu Otelul si goluri decisive meciurile trecute? Ti s-a parut ca in meciul cu Otelul a fost o problema de atitudine, de implicare a jucatorilor? Nu, a fost doar lipsa de tactica si de antrenamente.

Hai fii serios. Coincidenta dintre prabusirea Stelei si ejectarea lui *** de la arabi nu poate fi negata. Cat despre mine, eu nu-l urasc ci il dispretuiesc pe manelist, ceea ce e cu totul altceva. Pur si simplu modelul promovat de el si de nevasta-sa in spatiul public mi se pare grotesc si daunator societatii romanesti (si asa supusa unui proces extrem de agresiv de manelizare ). In plus, oricat le-ai suci si le-ai invarti, nu poti nega faptul ca Iordanescu a luat Cupa Campionilor Asiei cu doua echipe diferite iar *** a esuat lamentabil in fata unui adversar modest. La fel si Olaroiu, a facut performanta intre camile, a confirmat si acolo rezultatele obtinute cu Steaua.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

1460573740899793
Ecaterina Marin  •  21 Aprilie 2015, 16:50

De fanii rivalelor probabil ...

satyricon
satyricon  •  21 Aprilie 2015, 16:43
Postat de adriann_ pe 21 Aprilie 2015, 16:29

Problema e ca asa-zisa "lipsa de valoare" a lui Galca a aparut fix dupa ce regheblat a fost ejectat de arabi. Pana atunci mersese spre titlu pe cai de rasa. Mi-e tare greu sa cred ca doar plecarile celor 3 jucatori (buni) au prabusit Steaua de la prestatiile din tur pana la dezastrul jenant din meciul cu Otelul. Cu alte cuvinte, tu sustii ca e antrenor mai bun un blatist care s-a facut de rasul curcilor printre camile si care acum il lucreaza pe Galca la jucatori (cerebralii aia de care am amintit) ca sa-l faca sa renunte singur la contract (intrucat ciobanul nu-l poate concedia din cauza clauzei). Ce pot sa zic, daca isi ia Galca pana la urma campii veti avea fix antrenorul pe care-l meritati. (din motivele expuse ceva mai devreme)

Judecata ta se bazeaza doar pe faptul ca acesti jucatori si antrenori sunt sau au fost la Steaua. Daca erau la Rapid ai fi judecat invers. Poate ai dreptate cu Pancu si Sapunaru, dar jucatori "cerebrali" au fost, sunt si vor fi si la voi si la toate echipele. Pe Reghe il judeci prin filtrul urii, iar valoarea lui ca antrenor e un "bonus" care vi-l face si mai nesuferit! Nu-l lucreaza nimeni pe Galca, se lucreaza singur din pacate. Chipciu nici macar nu e impresariat de prodanca si mai sunt destui in echipa care nu sunt. Cum il lucreaza Adi Popa pe Galca? Dand pasa de gol cu Otelul si goluri decisive meciurile trecute? Ti s-a parut ca in meciul cu Otelul a fost o problema de atitudine, de implicare a jucatorilor? Nu, a fost doar lipsa de tactica si de antrenamente.

romeverest
romeverest  •  21 Aprilie 2015, 16:43

Ce ii lipseste Stelei ?? Ii lipseste Tatarusanu, Szukala, Chiriches, Gardos, Georghievski,Pintilii, Sanmartean, Keseru, adica jucatorii pe care Steaua I-a vandut, dar pe care Reghecampf I-a avut la dispozitie ca sa castige doua campionate, mai lipsesc blaturie si tupeul lui Reghecampf, aranjamentele impresarei ***, care mai discuta cu jucatorii ei de la echipele cu care Steaua urma sa joace, precum si scandalurile si jignirile de pe la emisiunile de sport !! Acum Steauaa este o echipa normala, cu anumite sincope, dar mult mai respectata !!!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

florinkl
florinkl  •  21 Aprilie 2015, 16:41

Reghe ar trebui sa vina inapoi. Cu Galca echipa a pierdut cam toata pregatirea fizica pe care a avut-o cu Neubert. In tur a fost cum a mai fost, dar in retur, mai ales dupe ce au plecat oameni importanti din prima echipa se vede si mai mult lipsa unei pregatiri fizice bune.

adriann_
adriann_  •  21 Aprilie 2015, 16:29
Postat de satyricon pe 21 Aprilie 2015, 16:05

Multumesc pentru concesia pe care ai facut-o cu Rusescu. Si exact asta spuneam, asta era subiectul, valoarea antrenorului (de fapt lipsa ei)! Da aveti antrenor mai bun, asa cum are jumatate din liga 1. Si de aceea ar trebui sa vina Reghe.

Problema e ca asa-zisa "lipsa de valoare" a lui Galca a aparut fix dupa ce regheblat a fost ejectat de arabi. Pana atunci mersese spre titlu pe cai de rasa. Mi-e tare greu sa cred ca doar plecarile celor 3 jucatori (buni) au prabusit Steaua de la prestatiile din tur pana la dezastrul jenant din meciul cu Otelul. Cu alte cuvinte, tu sustii ca e antrenor mai bun un blatist care s-a facut de rasul curcilor printre camile si care acum il lucreaza pe Galca la jucatori (cerebralii aia de care am amintit) ca sa-l faca sa renunte singur la contract (intrucat ciobanul nu-l poate concedia din cauza clauzei). Ce pot sa zic, daca isi ia Galca pana la urma campii veti avea fix antrenorul pe care-l meritati. (din motivele expuse ceva mai devreme)

satyricon
satyricon  •  21 Aprilie 2015, 16:05
Postat de adriann_ pe 21 Aprilie 2015, 15:55

Mai baiatule, eu n-am zis nimic de TOTI stelistii (de pilda Rusescu nu pare vreun prost). Am nominalizat DOI stelisti care au dat nenumarate dovezi ca sunt facuti gramada dpdv intelectual. Intamplarea face ca, din varii motive legate de relatii cu patronul penal, mjanagerul penal, liderul de galerie penal samd (pe care n-are rost sa le detaliem aici), astia doi sa dea tonul in vestiar la Steaua. Pe Galca n-am avea de ce sa-l luam pur si simplu pentru ca in momentul asta avem un antrenor mai bun.

Multumesc pentru concesia pe care ai facut-o cu Rusescu. Si exact asta spuneam, asta era subiectul, valoarea antrenorului (de fapt lipsa ei)! Da aveti antrenor mai bun, asa cum are jumatate din liga 1. Si de aceea ar trebui sa vina Reghe.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează