Comentarii (73)
sibelius
sibelius  •  04 August 2015, 20:17
Postat de saviola2_8 pe 04 August 2015, 20:15

in momentul de fata hamroun si stanciu sunt mai in forma decat chipciu si adi popa de ex. ceva valoare avem, ce nu prea avem sunt rezerve pt titulari, ne-ar mai trebuie 2-3 jucatori de valoare sa echilibram lotul.

Ne-ar trebui macar un mijlocas central capabil sa dea o pasa mai lunga de 2 m lateral sau in spate si un varf care sa nu fie atehnic ca Tade si un fundas central decent.

saviola2_8
saviola2_8  •  04 August 2015, 20:15
Postat de sibelius pe 04 August 2015, 20:06

Subscriu la Hamroun, Alcenat, Papp, Stanciu.

in momentul de fata hamroun si stanciu sunt mai in forma decat chipciu si adi popa de ex. ceva valoare avem, ce nu prea avem sunt rezerve pt titulari, ne-ar mai trebuie 2-3 jucatori de valoare sa echilibram lotul.

sibelius
sibelius  •  04 August 2015, 20:06
Postat de saviola2_8 pe 04 August 2015, 19:56

nu sunt de acord cu nea litsa, desi recunosc ca mai avem nevoie de intariri pe compartimente, nu poti veni cu o aberatie de genu`, nu doar cei 3 au valoare, pai mai avem un hamroun, tade, alcenat, papp( daca e jucat pe postul lui de central) stanciu, sau chiar iancu si muniru. jucatori de certa valoare cel putin pentru europa league sau liga romaneasca.

Subscriu la Hamroun, Alcenat, Papp, Stanciu.

babahuda
babahuda  •  04 August 2015, 20:05

decand lita dumitru e mai stelist decat rapidist ..el a jucat 8 ani la rapid de la juniori si 5 ani la seniori dupa a fost la steaua si spre final 3 ani la rapid ...lui lita ii curge sange visiniu porin vene ..la voi toti sunt stelisti ,chiar daca trece prin fata stadionului si se tinge de gard ,gata stelist=)) ..acum numai se fac stelisti doar atingand gardul stadionului pt ca FC BIBERA nu are asa ceva .e nomada ..joaca pe unde e primita ...inafara de lot seful din bibera scriitor nu are nimic ...=)***?!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

saviola2_8
saviola2_8  •  04 August 2015, 19:56

nu sunt de acord cu nea litsa, desi recunosc ca mai avem nevoie de intariri pe compartimente, nu poti veni cu o aberatie de genu`, nu doar cei 3 au valoare, pai mai avem un hamroun, tade, alcenat, papp( daca e jucat pe postul lui de central) stanciu, sau chiar iancu si muniru. jucatori de certa valoare cel putin pentru europa league sau liga romaneasca.

sibelius
sibelius  •  04 August 2015, 19:35
Postat de satyricon pe 04 August 2015, 19:28

Aici e vorba de nuante. Daca dadea 2 bani pe sigla, se ocupau din timp nu ajungeau in faza asta. La restul e vorba de randament, care e mai mic decat in vest, dar nu ar fi nimic. La Steaua veneau copii din toata tara. Hagi poate, a inceput sa scoata si a luat-o de la 0. Nu trebuie sa scoti Maradoni, Messi, ci jucatori decenti pe care poti sa-i promovezi cand ai nevoie, nu sa cumperi pe bani multi de la altii, sau poti sa-i vinzi asa cum a inceput sa faca Hagi. Aducerea lui Dan Petrescu (daca ASA a putut, cred ca si becali putea) i-ar fi acordat sanse mai mari sa ajunga in CL. Dar a preferat economia facuta cu Radoi.

Pana acum Hagi nu a produs nimic care sa confirme. A vopsit niste jucatori luati de la Steaua II sau de prin alte parti si a dat niste tepe cu ei. Valoare zero. Caracter zero. Dan Petrescu pleca de la Steaua cum a plecat si de la ASA, sau de la rusi. Sigla actuala e hidoasa, dar pretentiile aberante ale izmenarilor, gen 10% din sumele de transfer ale jucatorilor +, +, + erau penibile, mai ales ca au facut praf CSA-ul.

satyricon
satyricon  •  04 August 2015, 19:28
Postat de sibelius pe 04 August 2015, 19:19

Din pacate Gheorghe vede exact ceea ce trebuie sa vada: sigla e de inchiriat nu de vanzare de catre izmenari, care in plus cereau chirii absurde pentru stadion; marketingul ar produce daca am fi Germania sau Anglia. Aici mai mult consuma. Centrul de copii si juniori scoate cate un fotbalist la 10-15 ani. Merita sa faci investii pentru a prinde grupele UCL cand joci direct in play-off. Cand incepi in turul II preliminar sansele sunt mai mari sa suferi un "accident" care sa te arunce in cap cu banii. Pe plan intern nu mai ai niciun concurent care sa bage bani. *** e zgarcit, dar si orgolios. Cand "dusmanii" sunt in insolventa sau in puscarie nu ai nicio motivatie. Iar ca sa prinzi primavara UCL ai nevoie de niste bani pe care nu-i are nimeni in Romania.

Aici e vorba de nuante. Daca dadea 2 bani pe sigla, se ocupau din timp nu ajungeau in faza asta. La restul e vorba de randament, care e mai mic decat in vest, dar nu ar fi nimic. La Steaua veneau copii din toata tara. Hagi poate, a inceput sa scoata si a luat-o de la 0. Nu trebuie sa scoti Maradoni, Messi, ci jucatori decenti pe care poti sa-i promovezi cand ai nevoie, nu sa cumperi pe bani multi de la altii, sau poti sa-i vinzi asa cum a inceput sa faca Hagi. Aducerea lui Dan Petrescu (daca ASA a putut, cred ca si becali putea) i-ar fi acordat sanse mai mari sa ajunga in CL. Dar a preferat economia facuta cu Radoi.

sibelius
sibelius  •  04 August 2015, 19:21
Postat de gerulozaurus pe 04 August 2015, 19:08

Daca Mirel Radoi iubeste STEAUA atunci sa-si dea DEMISIA!!!! Poate ca astfel ii va forta mana *** curentat din Pipera sa aduca un antrenor ADEVARAT...asta daca nu il va numi pe Lutu ori pe Mache!

Niciun antrenor nu vine la o echipa cu 4 schiopi mijlocasi centrali, cu un pseudo-atacant si fara fundasi centrali.

satyricon
satyricon  •  04 August 2015, 19:21
Postat de gerulozaurus pe 04 August 2015, 19:02

Nu-mi place neam jocul propus de marele antrenor Mirel Radoi. 90% din mingi le bubuim in fata, asta-i toata tactica lui. Apararea e si mai prastie decat in era Galca, dar barem cu Galca, echipa avea posesie, pasa si combina(cu jucatori deloc tehnici si schiopi) a la Barcelona, tiki-kaka de Romania...acum e kaka-maka de Pipera...

Nu cred (sper) ca Radoi le spune sa joace asa. Dar nu are jucatori buni la mijloc. Cei doi de la "inchidere" ar trebui sa faca legatura intre aparare si atac. Sa preia de la fundasi sau sa recupereze mingea de la adversari si sa initieze atacurile. Bourceanu si Pintilii asta faceau. Acum se vede cat erau de buni (si multi ii injurau). Astia de acum nu stiu, nu pot, dau pase in lateral sau in spate, pase de 2 m. Mingea se intoarce la fundasi si acestia in disperare o arunca in fata. Sau trebuie sa vina Popa si Chipciu sa-si ia mingi. Din cauza asta cand ajung in fata, se taie, pierd mingea sau centreaza prost. Daca ar fi avut pregatirea fizica de pe vremea lui Neubert, ar putea sa faca si asta, dar nu mai au nici pregatire fizica.

sibelius
sibelius  •  04 August 2015, 19:19
Postat de satyricon pe 04 August 2015, 19:01

Becali nu vede in perspectiva, este un limitat. Nu vede decat ce are in buzunar si ce poate obtine imediat. De aceea nu a facut nimic de durata la Steaua. De aceea tot ce nu are pentru el o valoare imediata nu intelege si da la o parte, strica (juniorii, sigla, marketing-ul). Pentru el este mai importanta economia la bani pe care a facut-o cu Radoi, decat posibilul, viitorul castig prin calificarea in CL.

Din pacate Gheorghe vede exact ceea ce trebuie sa vada: sigla e de inchiriat nu de vanzare de catre izmenari, care in plus cereau chirii absurde pentru stadion; marketingul ar produce daca am fi Germania sau Anglia. Aici mai mult consuma. Centrul de copii si juniori scoate cate un fotbalist la 10-15 ani. Merita sa faci investii pentru a prinde grupele UCL cand joci direct in play-off. Cand incepi in turul II preliminar sansele sunt mai mari sa suferi un "accident" care sa te arunce in cap cu banii. Pe plan intern nu mai ai niciun concurent care sa bage bani. *** e zgarcit, dar si orgolios. Cand "dusmanii" sunt in insolventa sau in puscarie nu ai nicio motivatie. Iar ca sa prinzi primavara UCL ai nevoie de niste bani pe care nu-i are nimeni in Romania.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează