Comentarii (88)
mariuss72
mariuss72  •  24 Iulie 2015, 11:12
Postat de bogdany79 pe 24 Iulie 2015, 11:08

Stimabile, sunt de acord cu tine ca principiu, doar ca in Romania se accepta ca prin procedura de insolventa sa se plateasca doar o mica, foarte mica parte din datorii. Dinamo daca plateste 4,57% din datoriile acumulate pana la data declararii in instanta a procedurii de insolventa si va scapa de recursul ANAF va fi CURATA! E corect? Eu cred ca nu! Alte cluburi din tara asta au platit salarii mai mici, taxele aferente, nu s-au aruncat grandoman acolo unde nu pot supravietui. Dinamo s-a pregatit pentru CL pe povesti si eludarea bugetului de stat. Dupa niste ani...cu doar 4,57% devine curata! E corect? Intereseaza-te si o sa vezi ca am dreptate....4,57% e procentul real!

Cu siguranta parerea ta e argumentata de dovezi palpabile si nu doar de pareri subiective, nici nu ma indoiesc de asta...asta asa, ca principiu.

bogdany79
bogdany79  •  24 Iulie 2015, 11:12
Postat de dincolodenori pe 24 Iulie 2015, 11:10

Atentie la nuante stimate domn ,o maibuna lecturare a legii insolventei deschide ferestre largi de intelegere a acestei proceduri ,cine poate cere insolventa ,cine o aproba ,cum se numeste administratorul judiciar,etc

Eu vb de principiu. Sa detaliem particularitatile legii nu e nici locul si nici momentul!

dincolodenori
dincolodenori  •  24 Iulie 2015, 11:10
Postat de bogdany79 pe 24 Iulie 2015, 11:00

Insolventa se obtine usor....cand nu mai ai lichiditati si datoriile sunt din ce in ce mai mari orice instanta din Romania accepta procedura de insolventa!

Atentie la nuante stimate domn ,o maibuna lecturare a legii insolventei deschide ferestre largi de intelegere a acestei proceduri ,cine poate cere insolventa ,cine o aproba ,cum se numeste administratorul judiciar,etc

mariuss72
mariuss72  •  24 Iulie 2015, 11:09
Postat de alexbibirica1 pe 24 Iulie 2015, 11:05

e cu dus-intors,tind sa cred ca repeta greselile din sezonul trecut,cele din vara trecuta si cele din iarna trecuta,cand a vandut pe Gardos si n-a adus nimic in schimb,cand a vandut Keseru,Szukala,Sanmartean si n-a adus nimic concludent in schimb,aa si inca ceva,scuzati-ma daca am ceva impotriva lui Mirel Radoi,jocul ,cu acesti jucatori,nu arata in niciun fel,jucatorii ramasi,ma refer la jucatorii ramasi din perioada Reghe,joaca ce-au invatat in acea perioada,nu joaca ce jucau cu galca(nici atunci nu jucau nimic---tot de la reghe,jucau ce-nvatasera de la reghe) ... deci... reghe,a facut ceva pt Steaua.Macar echipa era masiva dpdv fizic,nu cadeau din picioare la orice duel 1 la 1 ... acum ... sunt numai pe jos la un umar la umar.

Fa-ti un tatuaj cu regay si pune-ti o manea da jale, poate o sa te simti mai bine.

bogdany79
bogdany79  •  24 Iulie 2015, 11:08
Postat de mariuss72 pe 24 Iulie 2015, 11:01

Stimate domn, incearca sa te documentezi inainte sa scrii despre legea insolventei care se aplica peste tot la fel, nu doar in Romania si nu doar pentru Dinamo. Nu's deloc fan Negoita, ba din contra, si ca si tine, ma frustreaza sa vad cum multe societatii evita plata taxelor prin legea asta, in timp ce noi, cetatenii de bun simt, facem sacrificii sa ne platim facturile...dar asta e alta discutie si nu Dinamo e de vina pentru asta, ci doar se foloseste de aceasta portita.

Stimabile, sunt de acord cu tine ca principiu, doar ca in Romania se accepta ca prin procedura de insolventa sa se plateasca doar o mica, foarte mica parte din datorii. Dinamo daca plateste 4,57% din datoriile acumulate pana la data declararii in instanta a procedurii de insolventa si va scapa de recursul ANAF va fi CURATA! E corect? Eu cred ca nu! Alte cluburi din tara asta au platit salarii mai mici, taxele aferente, nu s-au aruncat grandoman acolo unde nu pot supravietui. Dinamo s-a pregatit pentru CL pe povesti si eludarea bugetului de stat. Dupa niste ani...cu doar 4,57% devine curata! E corect? Intereseaza-te si o sa vezi ca am dreptate....4,57% e procentul real!

mbd555
mbd555  •  24 Iulie 2015, 11:06

Vai *** cati economisti de la rin sunt pe aici, la sters de marmura cu voi :)))

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

alexbibirica1
alexbibirica1  •  24 Iulie 2015, 11:05
Postat de bogdany79 pe 24 Iulie 2015, 10:56

Fara bani nu poti fi competitiv, iar la Steaua banii se scot nu se investesc! Orice alt comentariu e de prisos!

e cu dus-intors,tind sa cred ca repeta greselile din sezonul trecut,cele din vara trecuta si cele din iarna trecuta,cand a vandut pe Gardos si n-a adus nimic in schimb,cand a vandut Keseru,Szukala,Sanmartean si n-a adus nimic concludent in schimb,aa si inca ceva,scuzati-ma daca am ceva impotriva lui Mirel Radoi,jocul ,cu acesti jucatori,nu arata in niciun fel,jucatorii ramasi,ma refer la jucatorii ramasi din perioada Reghe,joaca ce-au invatat in acea perioada,nu joaca ce jucau cu galca(nici atunci nu jucau nimic---tot de la reghe,jucau ce-nvatasera de la reghe) ... deci... reghe,a facut ceva pt Steaua.Macar echipa era masiva dpdv fizic,nu cadeau din picioare la orice duel 1 la 1 ... acum ... sunt numai pe jos la un umar la umar.

bogdany79
bogdany79  •  24 Iulie 2015, 11:02
Postat de alexbibirica1 pe 24 Iulie 2015, 10:59

nu stiam ca anaf a cerut ceva Stelei ... anaful are ce are cu insolventii,iar Steaua nu se afla in stare de insolventa.

Era raspunsul meu pentru un caine...bineinteles ca e vorba despre insolventi....poate si in procedura de faliment in curand, daca instanta accepta recursul ANAF! Doamne ajuta!

mariuss72
mariuss72  •  24 Iulie 2015, 11:01
Postat de bogdany79 pe 24 Iulie 2015, 10:56

Fara bani nu poti fi competitiv, iar la Steaua banii se scot nu se investesc! Orice alt comentariu e de prisos!

Stimate domn, incearca sa te documentezi inainte sa scrii despre legea insolventei care se aplica peste tot la fel, nu doar in Romania si nu doar pentru Dinamo. Nu's deloc fan Negoita, ba din contra, si ca si tine, ma frustreaza sa vad cum multe societatii evita plata taxelor prin legea asta, in timp ce noi, cetatenii de bun simt, facem sacrificii sa ne platim facturile...dar asta e alta discutie si nu Dinamo e de vina pentru asta, ci doar se foloseste de aceasta portita.

bogdany79
bogdany79  •  24 Iulie 2015, 11:00
Postat de dincolodenori pe 24 Iulie 2015, 10:58

In momentul in care FCSB nu mai aduce profit Giginio o lasa de izbeliste .Satul de atacurile generalilor ,conflictul permanent cu fractiunile din galerie,perioada de detentie il fac sa renunte. Vorbeai tu de ceva datorii catre stat la preluarea activelor de catre ilustrul patron ,da ele sunt reale ,dar ,oare aceasta actiune a generalilor referitor la emblema ,palmares ,nu cumva reactiveaza si datoria pentru cei de la CSA? nu stiu ,intreb si eu.Insolventa nu o poate cere Giginio ,ea trebuie obtinuta prin hotarare judecaoreasca iar administratorul delegat poate incepe un audit intern privind "recuperarea "sumelor de catre cibandante pe care el le considera"" ïmprumuturi "",nu este chiar usoara aceasa procedura si se poate lasa in urma oarisce ani de parnaie .Gigi stie asta ,dar arunca el cu vorbele in stilu-i caracteristic ,vb multe spune putine.

Insolventa se obtine usor....cand nu mai ai lichiditati si datoriile sunt din ce in ce mai mari orice instanta din Romania accepta procedura de insolventa!

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 9
Comentează