Comentarii (74)
xvis
xvis  •  21 Ianuarie 2014, 12:51

A fost un gol de poveste, vorba chestiei care a scris fituica asta. Un gol care va ramane in istoria fotbalului si se va vorbi despre el peste ani si ani.

polistul68
polistul68  •  21 Ianuarie 2014, 12:45
Postat de qpax pe 21 Ianuarie 2014, 12:35

Hai sa rezum ... un fundas ofensiv stie in primul rand sa se apare, dupa aia resutul, si are viteza si enduranta pentru urcare si repliere rapida. Lato, ca si Nicolita mai inainte nu sunt fundasi ofensivi, sunt extreme ofensive folosite ca fundasi laterali ... fac bine parte cu urcarea in atac, for the most part, dar fac dezastros faza de aparare ... fundasii spre deosebire de exctreme, trebuie sa stie sa se pozitioneze foarte bine desensiv si sa blocheze traictoria centrarilor ...! Poate fi tinut si Lato in lot si folosit in meciuri unde nu avem nevoie de fundas stanga ... dar nu jucam intoadeauna cu echipe slabe si antrenori paraleni ... -> NE TREBUIE SI UN FUNDAS STANGA! Acum e clar?

Nu e clar absolut deloc. lato, din vremea junioratului numai fundas stinga joaca. Si la Poli, in echiap de juniori cu Luchin, Scutaru, tot stinga a jucat. El e tipul fundasului stinga modern. Am explicat mai jos care sutn problemele lui. Dar problema cea mai mare e a echipei, si a antrenorului. In mom in care pelcarea fundaului in atac nu e suplinita de cel desemnat, gresala e colectiva. De aia ai 2 inchizatoriSunt ferm convins ca lato nu pelca de capul lui in atac, ca asa i se cere,astea sunt sarcinile. Si lato are si viteza, si anduranta sa faca ambele faze.

blaustein
blaustein  •  21 Ianuarie 2014, 12:44

Da dej vreii şjtiii asta? dtej vrei jşsti asta?

polistul68
polistul68  •  21 Ianuarie 2014, 12:39
Postat de bobinatul pe 21 Ianuarie 2014, 12:19

Corect! Din pacate acum nu sunt foarte multe subiecte de can can si vor si ei sa inventeze o problema acolo unde nu este si de aia ataca tot ce prind. Imi aduc aminte de o faza similara facuta de Roberto Carlos, oare in gandirea gsp nici el nu a fost un fundas de clasa? Probabil Piti nu l-ar fi vrut nici pe el pentru ca era prea mic si l-ar fi reprofilat pe Cocis...

Acuma sincer, desii sunt timisorean, si imi place lato, daca as fi antrenorul nationalei, l-as prefera pe Rat, Sepsi....cu lato mai tot timpul evem emotii....el nu e fundas rau, dar are 2 mari probleme....nu se uita in spate daca cineva i-a suplinit plecarea...si daca se ia gol, evident ca in capul lui se sparg toate, desii nu e normal....si a 2-a e ca i palce sa se complice inutil. Un fundas bun e un fundas sigur...ca fundas joci la siguranta. Atacul si floricelele sunt bonus...in rest nu e rau. se pozitioneasza bine, are viteza, baga osul, alearga mult, stringe bine in centru...

qpax
qpax  •  21 Ianuarie 2014, 12:35

Hai sa rezum ... un fundas ofensiv stie in primul rand sa se apare, dupa aia resutul, si are viteza si enduranta pentru urcare si repliere rapida. Lato, ca si Nicolita mai inainte nu sunt fundasi ofensivi, sunt extreme ofensive folosite ca fundasi laterali ... fac bine parte cu urcarea in atac, for the most part, dar fac dezastros faza de aparare ... fundasii spre deosebire de exctreme, trebuie sa stie sa se pozitioneze foarte bine desensiv si sa blocheze traictoria centrarilor ...! Poate fi tinut si Lato in lot si folosit in meciuri unde nu avem nevoie de fundas stanga ... dar nu jucam intoadeauna cu echipe slabe si antrenori paraleni ... -> NE TREBUIE SI UN FUNDAS STANGA! Acum e clar?

qpax
qpax  •  21 Ianuarie 2014, 12:27
Postat de bobinatul pe 21 Ianuarie 2014, 12:19

Corect! Din pacate acum nu sunt foarte multe subiecte de can can si vor si ei sa inventeze o problema acolo unde nu este si de aia ataca tot ce prind. Imi aduc aminte de o faza similara facuta de Roberto Carlos, oare in gandirea gsp nici el nu a fost un fundas de clasa? Probabil Piti nu l-ar fi vrut nici pe el pentru ca era prea mic si l-ar fi reprofilat pe Cocis...

Problema nu este neaparat faza asta ... dar sunt numeroase situatii in care Lato, nu se apara corect pe partea stanga, si pleaca in atac cand nu este necesar si se repliaza destul de greu ... este o diferenta intre o extrema si un fundas de banda, si in modul cum realizeaza marcajul ... in CL aproape toate echipe, cu care am jucat, inclusiv in prelimnarii, au exploatat atacurile pe bezii ... ca nici pe dreapta nu stam excelent (aici a exploatat Chelsea la Bucuresti .... si Georgievski a fost evident surclasat de extremele lui Chelsea) ... dar in general centralile din care luam goluri vin pe flancul lui Latovlevici, care fie intra pe sub minge ca e mic si nu anticipeaza corect, sau pe jos!

bobinatul
bobinatul  •  21 Ianuarie 2014, 12:19
Postat de polistul68 pe 21 Ianuarie 2014, 10:52

Comentariu tipic de gazetar roman. Sunt de acord ca Lati e mai ofensiv, ca uneori se avinta, dar, sunt ferm convisn ca asta se discuta la sedintele tehnice. TOATE echipele, au 2 fundasi de banda diferiti. Unul mai ofensiv, unul mai defensiv. Plecarea fundasului e acoperita imediat de regula de inchizatorul din zona lui, sau de mijlocasul lateral. Astea se discuta la antrenamentele tactice, nu pot sa cred ca reghe nu face astfel de sedinte. Deci e o gresala colectiva, nu se paote da vina pe un singur jucator. P.S. Ca si in cazul lui Maxi, Piti are dreptate si cu Lato.

Corect! Din pacate acum nu sunt foarte multe subiecte de can can si vor si ei sa inventeze o problema acolo unde nu este si de aia ataca tot ce prind. Imi aduc aminte de o faza similara facuta de Roberto Carlos, oare in gandirea gsp nici el nu a fost un fundas de clasa? Probabil Piti nu l-ar fi vrut nici pe el pentru ca era prea mic si l-ar fi reprofilat pe Cocis...

qpax
qpax  •  21 Ianuarie 2014, 12:18

Eu am spus mereu ca Lato nu e de primul 11 la Steaua (iar noi ne dam de ceasul mortii cu fundasul dreapta unde aveam dublura si extra dublura)... mai mult de atat nu pot sa fac! Lato nu are aptitudini si plasament de fundas, iar calitatile lui pot fi folosite eficient doar ca extrema stanga, ofensiva, unde in schimb Steaua este multi-acoperita, de jucatori mult mai tehnci si rapizi ... si Reghe il foloseste unde poate ... nu inteleg de ce nu transferam un fundas stanga (ca nici Parvulescu ne e fundas) ... si jucam in schimb cu aceasta improvizatie ... Lato! Acum cand se poate transfera! ...:))

vladutz13
vladutz13  •  21 Ianuarie 2014, 12:12

L-ati fi criticat la fel si pe Dan Petrescu??? Omul era tot timpul in careu, mai ales cand juca la Steaua. Stiti de ce au inceput sa fie evidente urcarile lui Latovlevici?? si gaura din aparare??? pentru ca s-a accidentat Pintilii, omul care venea intotdeauna sa acopere flancul stang (bineinteles a plecat si Chiriches si Gardos nu are viteza lui ca sa ajute si el). Ce vreau sa zic: problema nu e ca urca Latovlevici, pt ca el chiar ajuta atacul, ci ca mijlocasii defensivi, care sunt 2!!! nu acoper gaura ramasa, in caz de contraatacuri. Acum ca s-a recuperat Pintilii, o sa scapam si de problema asta

adrian.1984
adrian.1984  •  21 Ianuarie 2014, 11:54
Postat de speedy73 pe 21 Ianuarie 2014, 11:01

ai vazut tu multi ziaristi romani care sa aibe idee despre tactica? :)

Am vazut eu, unu pe nume Buzarin :)))))

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Comentează