Comentarii (12)
lucian_85
lucian_85  •  12 Octombrie 2022, 15:39
Postat de Catalynn___ pe 11 Octombrie 2022, 09:32

Io știu ca pana in Mai sunt încă 7 luni, deci timp berechet pt a mică modificare a unui articol de lege, dar asta contează mai puțin acum. Însă chiar nu pricep ce pretenții aveți voi de la un om care din nimic a făcut o echipa care după aproape jumătate din regular se găsește la un punct de locul 1!? Bun, sa zicem ca Steaua bate FC fcsb 3 și sunt 3 puncte, tot e foarte bine. Bai nene, voi nu i-ati adus pe Messi și Haaland ci tot niște jucatori de L2 care nu si-au găsit contract in L1. Continuând pe aceeași linie, l-ati dat afara, și pe cine sperați sa aduceți!? Guardiola și Mourinho sunt puțin ocupati … Predicția mea e ca îl veți regreta, cum l-au regretat si Concordia. Io chiar nu am vreo simpatie deosebita pt Niculescu, dar nici antipatie, așa ca sunt cât se poate de obiectiv.

Iar picătura care a umplut paharul a fost umilința de la Ripensia ( care avea jumătate din titulari absenți, care folosea juniori in locul absențelor....și care este foarte slabă, hai sa nu ne ascundem, Ripensia e una dintre cele mai slabe echipe la ora asta). Înfrângerea asta nu a putut fi trecută cu vederea. In 8 etape ai primit 4 goluri și cu una dintre cele mai slabe echipe s-au primit 3 goluri în 45 minute.....

lucian_85
lucian_85  •  12 Octombrie 2022, 15:22
Postat de Catalynn___ pe 11 Octombrie 2022, 09:32

Io știu ca pana in Mai sunt încă 7 luni, deci timp berechet pt a mică modificare a unui articol de lege, dar asta contează mai puțin acum. Însă chiar nu pricep ce pretenții aveți voi de la un om care din nimic a făcut o echipa care după aproape jumătate din regular se găsește la un punct de locul 1!? Bun, sa zicem ca Steaua bate FC fcsb 3 și sunt 3 puncte, tot e foarte bine. Bai nene, voi nu i-ati adus pe Messi și Haaland ci tot niște jucatori de L2 care nu si-au găsit contract in L1. Continuând pe aceeași linie, l-ati dat afara, și pe cine sperați sa aduceți!? Guardiola și Mourinho sunt puțin ocupati … Predicția mea e ca îl veți regreta, cum l-au regretat si Concordia. Io chiar nu am vreo simpatie deosebita pt Niculescu, dar nici antipatie, așa ca sunt cât se poate de obiectiv.

S-au adunat multe, inclusiv acea lipsa de pe banca de la Dumbrăvița. Indiferent câți jucători îți vin, 80% din primul 11 l-a avut în cantonamentul din Bulgaria. O lună de cantonament plus inca 2 luni din meciurile oficiale înseamnă timp mai mult decât suficient macar pentru a lega 3 pase. Sincer, eu nu cred că, cei de la Chiajna l-au regretat. Cu zicu au fost la 1-2 minute de promovare. Se bate monedă că eram la 1p de primul loc.Sau 3p daca bate steaua azi. Știi cumva în ce an s-a mai întâmplat ca o echipă să nu înscrie în prima repriză timp de 9 etape consecutive o echipă să nu înscrie nici măcar o dată în prima repriză? Sau in 10 meciuri din 11 oficiale (doar la Miroslava în cupa s-a marcat în prima repriză)? Da, dar hai sa ne uitam cum s-au câștigat meciurile. Cu viitorul pandurii ne-au dominat copios la noi acasă, golurile s au dat la singurele șuturi pe poartă. Apoi, la dej se știe ce contribuție a avut arbitrul la scorul final. Cu Chiajna ambele goluri s au dat după mari greșeli defensive ale oaspeților. Cu Buzăul cu autogol. Cu Steaua înfrângere categorică. Cu baia mare iar f greu după ce echipa adversa făcuse mii de km toată săptămâna. Ar fi multe de scris....

gazistu
gazistu  •  11 Octombrie 2022, 14:29

ASTA da "militaria jos din pod" .. si la Gazu cand o venit, el ne-o preluat in B, dirwct cum am retrogradata, si o cerut " sa se micsoreze" salariile la nivel de B, desi conducerrea dorea sa mentina salariile baietilor, cum le aveau in A. si a zis zis ca "cu-i nu-i convine, poate pleca" .. asta asa direct, cand nici nu a apucat sa-i cunoasca... el a zis ca vrea baieti munciotri care sa traga la promovare, nu fite si vedete!! RESPECT LEO!!!

opinez
opinez  •  11 Octombrie 2022, 11:14

E "cascaval" mult la Iasi prin urmare trebuie sa ne asteptam la sapaturi, socuri, rezultate surpriza etc. ca sa manance toti. LG era de mult pe bara. Presedintele il dorea. Mai trebuia o mica sincopa. La cum arata L2 Iasiul va promova si cu acel Cornateanu pe banca... Toate cam fug de promovare iar alea care sunt pe sus nu au dreptul sa o faca.

Catalynn___
Catalynn___  •  11 Octombrie 2022, 09:32
Postat de lucian_85 pe 10 Octombrie 2022, 21:12

Știi și tu că degeaba terminați pe 1 sau 2 că nu aveți drept de promovare. Nu jucăm nimic nimic nimic .....jucătorii nu leagă 2-3 pase ....punctele acumulate au fost cu mare noroc (autogol cu Buzăul, cam cu arbitrii la dej, după cadouri de la Chiajna)

Io știu ca pana in Mai sunt încă 7 luni, deci timp berechet pt a mică modificare a unui articol de lege, dar asta contează mai puțin acum. Însă chiar nu pricep ce pretenții aveți voi de la un om care din nimic a făcut o echipa care după aproape jumătate din regular se găsește la un punct de locul 1!? Bun, sa zicem ca Steaua bate FC fcsb 3 și sunt 3 puncte, tot e foarte bine. Bai nene, voi nu i-ati adus pe Messi și Haaland ci tot niște jucatori de L2 care nu si-au găsit contract in L1. Continuând pe aceeași linie, l-ati dat afara, și pe cine sperați sa aduceți!? Guardiola și Mourinho sunt puțin ocupati … Predicția mea e ca îl veți regreta, cum l-au regretat si Concordia. Io chiar nu am vreo simpatie deosebita pt Niculescu, dar nici antipatie, așa ca sunt cât se poate de obiectiv.

popescudzn
popescudzn  •  10 Octombrie 2022, 22:37
Postat de Catalynn___ pe 10 Octombrie 2022, 20:28

Sunt de acord cu magic4ever, eu care de voie de nevoie urmăresc L2 de anul trecut când am promovat, pot afirma ca Niculescu era exact de ce avea acum nevoie Iasiul. In vara au adus vreo 24 de jucatori dacă nu mă înșel, practic au schimbat tot, nu e ca și cum la un nucleu deja format mai faci modificări in punctele slabe. La Steaua, deși nu s-au adus nici pe departe atâția jucatori noi, vedem ca jocul nu se leagă ca sezonul trecut măcar, când era un lot mult inferior valoric. OK, Miercuri probabil vom fi pe locul 1, dar nu e ca și cum am rupt inima târgului prin joc. Io unul cred ca Niculescu a făcut minuni la Iași într-un timp atât de scurt. Accidente mai sunt, și noi am luat 4 acasă de la ciucani, dar nu e un motiv sa dai antrenorul afara. La fel a făcut Concordia anul trecut când l-a adus in locul lui pe Zicu. Parerea mea e ca au făcut o greșeala, dar cum Poli și Otelul sunt singurele echipe pe care le văd capabile sa se bată cu Steaua pt locurile 1-2, mie îmi convine. :-)))

Esti specialist in Liga 2 si asa vei muri. Ai sifonat pe GSP tot ce ai auzit despre intalnirile intre Bichir si Burleanu, Talpan si TAS, Dancu si FRF, Dancu si Novak. Din cauza ta nu a promovat CSA. Bine, glumesc cu tine ca imi esti simpatic chiar daca te consider prostul prostilor

lucian_85
lucian_85  •  10 Octombrie 2022, 21:12
Postat de Catalynn___ pe 10 Octombrie 2022, 20:28

Sunt de acord cu magic4ever, eu care de voie de nevoie urmăresc L2 de anul trecut când am promovat, pot afirma ca Niculescu era exact de ce avea acum nevoie Iasiul. In vara au adus vreo 24 de jucatori dacă nu mă înșel, practic au schimbat tot, nu e ca și cum la un nucleu deja format mai faci modificări in punctele slabe. La Steaua, deși nu s-au adus nici pe departe atâția jucatori noi, vedem ca jocul nu se leagă ca sezonul trecut măcar, când era un lot mult inferior valoric. OK, Miercuri probabil vom fi pe locul 1, dar nu e ca și cum am rupt inima târgului prin joc. Io unul cred ca Niculescu a făcut minuni la Iași într-un timp atât de scurt. Accidente mai sunt, și noi am luat 4 acasă de la ciucani, dar nu e un motiv sa dai antrenorul afara. La fel a făcut Concordia anul trecut când l-a adus in locul lui pe Zicu. Parerea mea e ca au făcut o greșeala, dar cum Poli și Otelul sunt singurele echipe pe care le văd capabile sa se bată cu Steaua pt locurile 1-2, mie îmi convine. :-)))

Știi și tu că degeaba terminați pe 1 sau 2 că nu aveți drept de promovare. Nu jucăm nimic nimic nimic .....jucătorii nu leagă 2-3 pase ....punctele acumulate au fost cu mare noroc (autogol cu Buzăul, cam cu arbitrii la dej, după cadouri de la Chiajna)

Catalynn___
Catalynn___  •  10 Octombrie 2022, 20:28
Postat de lucian_85 pe 10 Octombrie 2022, 19:15

Cat sa mai dureze perioada de omogenizare nu te supăra? Când pierzi in ultimul hal cu o echipă atât de slabă cum e Ripensia care e antrenată de un preparator fizic și care a avut jumătate din titulari juniori, nu mai merge faza cu omogenizarea. Trebuia să se vadă ceva in joc. Avem puncte obținute cu foarte mult noroc. Iar norocul nu merge la infinit.

Sunt de acord cu magic4ever, eu care de voie de nevoie urmăresc L2 de anul trecut când am promovat, pot afirma ca Niculescu era exact de ce avea acum nevoie Iasiul. In vara au adus vreo 24 de jucatori dacă nu mă înșel, practic au schimbat tot, nu e ca și cum la un nucleu deja format mai faci modificări in punctele slabe. La Steaua, deși nu s-au adus nici pe departe atâția jucatori noi, vedem ca jocul nu se leagă ca sezonul trecut măcar, când era un lot mult inferior valoric. OK, Miercuri probabil vom fi pe locul 1, dar nu e ca și cum am rupt inima târgului prin joc. Io unul cred ca Niculescu a făcut minuni la Iași într-un timp atât de scurt. Accidente mai sunt, și noi am luat 4 acasă de la ciucani, dar nu e un motiv sa dai antrenorul afara. La fel a făcut Concordia anul trecut când l-a adus in locul lui pe Zicu. Parerea mea e ca au făcut o greșeala, dar cum Poli și Otelul sunt singurele echipe pe care le văd capabile sa se bată cu Steaua pt locurile 1-2, mie îmi convine. :-)))

lucian_85
lucian_85  •  10 Octombrie 2022, 19:15
Postat de magic4ever pe 10 Octombrie 2022, 18:35

Iasi a facut o mare greseala,Claudiu Niculescu a reconstruit echipa in vara si este greu sa se omogenizeze echipa peste noapte...momentan erau in grafic si erau pe loc de play-off si la doar 1 punct de locul 1....incredibil de hal de conducere...Burca de la Dinamo ar trebui demis la cum se prezinta echipa si la cate puncte are....Clau-gol hai antrenor la Dinamo! RESPECT!

Cat sa mai dureze perioada de omogenizare nu te supăra? Când pierzi in ultimul hal cu o echipă atât de slabă cum e Ripensia care e antrenată de un preparator fizic și care a avut jumătate din titulari juniori, nu mai merge faza cu omogenizarea. Trebuia să se vadă ceva in joc. Avem puncte obținute cu foarte mult noroc. Iar norocul nu merge la infinit.

calivin
calivin  •  10 Octombrie 2022, 19:06
Postat de magic4ever pe 10 Octombrie 2022, 18:35

Iasi a facut o mare greseala,Claudiu Niculescu a reconstruit echipa in vara si este greu sa se omogenizeze echipa peste noapte...momentan erau in grafic si erau pe loc de play-off si la doar 1 punct de locul 1....incredibil de hal de conducere...Burca de la Dinamo ar trebui demis la cum se prezinta echipa si la cate puncte are....Clau-gol hai antrenor la Dinamo! RESPECT!

Iasi a facut greseala ca l au adus in vara,nu a avut rezultate nicaieri si a fost demis de peste tot dupa cateva zile sau luni.Echipa a luat puncte cu un noroc fantastic,goluri,autogoluri si penalty in minutul 90.Ce omogenizare sa astepte ca deja suntem in octombrie si nu se vedea nici o idee,zero.Omul e de maxim divizia C ,uitat te pe wikpedia sa vezi ce palmares are si cat a rezistat la echipe

  • 1
  • 2
Comentează